Vriendelijk en snel geholpen.

Snel en vriendelijk wespen verwijderd.

• Ongedierte Wespen
  • Particulier of zakelijk Particulier

Elke muis vlucht voor Bram!!

Ik had last v muisjes brrr had gebeld en daar kwam Bram uit odiliapeel de muizen bestrijder! Hij heeft alle gaten en kieren dichtgesmeerd en wat doosjes uitgezet om ze lekker te laten eten. Serieus ik heb geen muis meer gezien gelukkig (hoop dat zo blijft, alle muizen sidderen v Bram! Hij heeft mij zo gerustgesteld en grondige inspectie hier gedaan en vond hem ook zeer professioneel en integer werken!! Chapeau!! Grt Bernadette

Goede ervaring

Ik vermoedde een marterprobleem. Met twee man een uur bezig geweest, alle mogelijke binnenkom-plekken geinspecteerd. Slechts op 1 punt was er een zeer geroinge kans dat ze binnen zouden komen. Alleen daar wat kippengaas aangebracht. Voor het overige geen onnodige marterweringen geadviseerd. Erg blij mee, kosten 150 euro incl BTW viel mij erg mee.

• Particulier of zakelijk Particulier

Is dat uw probleem? Dan gaan wij nu boor u aan de slag.

Hebben eerder collega's van jullie in huis gehad, maar géén van hen werkte ze doortastend als de heer Damen. Geen moeilijk verhaal, maar meteen aan de slag. Daarnaast ook nog een aardige man die weet wat klantvriendelijkheid is Inmiddels is de kadaverlucht goed te ruiken. Afwachten of het probleem nu is opgelost. Zo niet, dan zullen zeer zeker jullie hulp weer inroepen.

Prima, snel, deskundig

Prima, vriendelijk, betrouwbare indruk

Deskundig en prettig!

Het maken van een afspraak is eenvoudig en kan op korte termijn. De medewerker die enkele keren bij mij geweest is was zeer deskundig en helder in zijn aanpak en advies. Prijs-kwaliteit vind ik echt ok.

• Particulier of zakelijk Zakelijk

n Betrouwbaar en deskundig bedrijf met vriendelijke medewerker

Alles (eerste tel. kontakt, afspraak, inspectie, adviezen, ons huis ongedierte-vrij maken) verliep perfekt tot nu toe : geen geluiden meer, geen stank meer...! Graag over enige tijd weer een update...

• Particulier of zakelijk Particulier

Beste Stef, hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Fijn dat de werkzaamheden snel het gewenste resultaat hebben opgeleverd, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Brechje - GONE ongediertebestrijding

Bliksembezoek

Communicatie was prima, maar het huisbezoek was extreem kort. Binnen 5 min stond de bestrijder weer buiten. 2 vallen met gif, en 1 kier dicht gemaakt. Beetje info verstrekt en weer door. Vrij makkelijk verdient zo. Het lijkt wel te werken.

• Particulier of zakelijk Particulier

Hallo Marco, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Gelukkig heeft goed werk niet áltijd veel tijd nodig ;-). Met vriendelijke groet, Brechje - GONE ongediertebestrijding

Erg duur!

Prettig en netjes geholpen maar 175 euro voor alleen maar aanwijzen waar de beesten, welke weten we niet zeker, bij ons het huis in komen, vind ik toch wel belachelijk veel geld

• Particulier of zakelijk Particulier

Hallo Lin, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Je hebt ons gevraagd om een inspectie uit te komen voeren naar aanleiding van jouw vermoeden van aanwezigheid van een steenmarter. We hebben toen onze standaardprocedure en tarieven besproken. Je gaf aan hier gebruik van te willen maken maar wilde na onze uitgebreide inspectie zelf voor de bouwkundig wering zorgdragen. Dit was uiteraard geen probleem. Om een goede inspectie uit te voeren kost dat tijd én expertise van onze bestrijdingtechnicus en daar vragen we volgens ons een reëel tarief voor dus het is wel een beetje kort door de bocht om te zeggen dat we alleen maar hebben aangewezen. Jammer om te horen dat je het dan toch de duur vond ondanks dat we hierover vooraf duidelijke afspraken hadden gemaakt. Wij gaan bekijken hoe we in de toekomst nog duidelijker onze aanpak en tarieven kunnen communiceren zodat dit niet meer voor zal komen. Met vriendelijke groet, Brechje – GONE ongediertebestrijding

Bedrijf met ervaring

Wij hebben al Jaren last van klustervliegen. Dankzij deskundig advies en 2 behandelingen, van gone, hebben we er nu een stuk minder last van.

• Ongedierte Vliegen
  • Particulier of zakelijk Particulier

Fijn dat het heeft geholpen Jeanette en bedankt voor de positieve beoordeling!

Zeer vakkundig

Niet duur, vriendelijke service al aan de telefoon en de medewerker die kwam helpen was echt heel aardig. Lieve man die Ad!!!!

• Particulier of zakelijk Particulier

Bedankt voor de mooie beoordeling Daan! Complimenten zijn aan Ad doorgegeven :-)

Zeer snelle en accurate service, het geknaagd was na enige dagen al niet meer te horen . Zeer snelle en top service.

• Particulier of zakelijk Particulier

Bedankt voor het achterlaten van jouw mooie beoordeling Fred!

Super geholpen

Super geholpen met snelle afspraak en deskundige medewerkers

• Communicatie N.v.t.
  • Particulier of zakelijk Particulier

Bedankt voor de mooie review!

Ervaring bleek vooralsnog effectief

Een lang durend ongedierteprobleem werd noodzakelijkerwijze met korrels aangepakt. Bij de derde keer was er nog incidenteel last en daarna zijn ze tot nu toe weg gebleven, hopelijk voor lange tijd. Ook bij strenge koude geen ongenode gasten meer, terwijl we voorheen dan toevluchtsoord waren.

• Particulier of zakelijk Particulier

Hallo Pierre, bedankt voor jouw uitgebreide beoordeling. Mochten ze tóch nog een keer terugkomen dan weet je ons te vinden ;-)

Gewoon heel tevreden, ongedierte weg!

Wij hadden een heel vervelend rattenprobleem in huis..... Snel en vakkundig opgelost! Goede tips meegekregen om ze ook in de toekomst buiten te houden.

• Particulier of zakelijk Particulier

Goed te horen en bedankt voor het achterlaten van een beoordeling!

Goeie service maar de muizen bleven langer dan gedacht

Goed contact met firma over wat te doen. Nieuwe lokdozen geplaatst. Coulanceregeling voor betaling en prettig contact met de organisatie wat te doen.

• Particulier of zakelijk Particulier

Hallo Henk, bedankt voor het maken van een beoordeling. Wat jammer dat het resultaat nog niet zo is als je had verwacht. Tijdens ons eerste telefoongesprek en ook bij het eerste bezoek tijdens de inspectie, zijn we naar ons idee heel duidelijk geweest in wat je kon verwachten aan kosten én hoelang het kan duren voordat je resultaat ziet. Wanneer je zoals jij had, al wat langer last hebt bijvoorbeeld, kan het even duren voordat de muizen van de bestrijdingsmiddelen gaan eten. En dan moet het middel ook nog zijn werk doen. Het kan soms dus wel 3-4 weken duren voordat een probleem volledig is opgelost. Dus juist omdat we geen garantie kunnen geven op een 1e muizenbestrijding, communiceren we zo duidelijk mogelijk over de te verwachtte kosten en bestrijdingstraject. Spijtig dat dit bij jou niet goed is overgekomen en hopelijk maken de 2 gratis kisten het toch een beetje goed 😉. Met vriendelijk groet, Brechje – GONE ongediertebestrijding

Supergoed

Snelle en deskundige service tegen een goed tarief.

• Particulier of zakelijk Particulier

Bedankt voor je mooie beoordeling Marc!

prettig en efficient

Er kon op korte termijn een afspraak ingepland worden. De betreffende medewerker was erg klantvriendelijk. Werkte snel en efficiënt en kon goed uitleggen wat het probleem was en hoe het opgelost kon worden.

• Particulier of zakelijk Zakelijk

Bedankt voor jouw positieve beoordeling Anja!

Zeer adequaat en doortastend

Zeer tevreden, het was een lastige klus daar er van uit huis moeilijk te lokaliseren was waar de ratten exact binnen kwamen. Uiteindelijk toch de bron gevonden en het probleem is, voor nu, opgelost.

• Particulier of zakelijk Particulier

Goed te horen Harald! Bedankt voor jouw review!

Goede en snelle aanpak

Bestrijder heeft bij eerste bezoek de situatie bekeken en beoordeeld. Daarna de bestrijdingsmiddelen geplaatst. Week later herhaalbezoek. Duidelijke sporen dat muizen gegeten hebben van de middelen. Daarna 2e voorraad bestrijdingsmiddelen geplaatst en het oordeel is dat de bestrijding goed werkt en de muizenplaag nu over zou moeten zijn. RIP MUIZEN.

• Particulier of zakelijk Particulier

Mooie werkomschrijving Lars :-) en bedankt voor het achterlaten van een beoordeling!

Snel en netjes

‘S avonds via het contactformulier ons probleem gemeld. De ochtend om 9u ‘s morgens werden we gebeld en en om 11uur stonden ze op de stoep. Probleem werd direct aangepakt. Heel fijn en netjes.

• Particulier of zakelijk Particulier

Bedankt voor de mooie review Robbert!

Keurig en kundig

Super bedrijf!

S'morgens bellen en s'middags al iemand op de stoep. Super vriendelijke man die ons geholpen heeft. En man die houd van zijn werk en hier ook vol passie over verteld. Heeft ons fantastisch geholpen!!

• Particulier of zakelijk Particulier

Goed te horen Richard! Bedankt voor de mooie beoordeling!

Vanmiddag een hele aardige meneer langs gekomen, en heeft meteen gezien en gevonden waar de muizen vandaag kwamen, super goed geholpen en een duidelijke uitleg gegeven, alle gaten dicht gemaakt! Ben zo goed en fijn geholpen door deze meneer! Super bedankt! Echt een aanrader! TOP Kwa prijs zitten ze ook echt goed! Latife gulduran

• Particulier of zakelijk Particulier

Wat een mooie woorden Latife, hartelijk bedankt! We hebben de complimenten meteen doorgegeven aan onze collega Ad. Groet, Brechje - GONE ongediertebestrijding

Komen afspraken na, verstand van zaken en eerlijk advies

• Ongedierte Houtworm
  • Particulier of zakelijk Particulier

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van een beoordeling Linda!