Snel ter plaatse, zeer klantvriendelijk en meedenkend

Zeer goede ervaring met Gone! Ad is bij ons geweest voor muizen in ons plafond. Hij was binnen een uur bij ons thuis, heeft het probleem aangepakt en vervolgens ook nog preventief met ons meegekeken voor in de toekomst. Top!

Tevreden

Nette medewerker, Kundig en heldere uitleg.

Professioneel

Snel beschikbaar, veel ervaring en een eerlijke mening en conclusie. Neemt de tijd om de situatie te beoordelen en vragen te beantwoorden om vervolgens een oplossing te bieden. Na vaststelling van het probleem werd er meteen professioneel gehandeld, ben erg tevreden!

Kundig

Bram was zeer behulpzaam. Een vakbekwaam en kundig persoon die de tijd neemt.

Vriendelijke, serieuze controle

Vriendelijke medewerker, gedegen onderzoek, kundig.

Snel en doeltreffend

Nette medewerker die uitlegt wat hij gaat doen. Duidelijke uitleg vooraf en wat te doen na behandeling wespennest. Wat mij betreft zijn de kosten in relatie tot de werkzaamheden enigzins uit verhouding geprijsd.

• Particulier of zakelijk Particulier

Vakkundig helder verhaal en doen wat ze zeggen in prettige sfeer

Bram ging na uitleg voortvarend te werk. Komt heel vakkundig over en had snel duidelijk dat er een steenmarter onder mijn dak zat en via een gat onder het dak bij de buurvrouw een goede toegang had. Hij ontdekte een fout in de constructie die hij vlot verhielp. Ook bij de buurvrouw. Via de camera werd na 2 nachten duidelijk dat de marter er niet meer was en nu is het opgelost gelukkig. Dat wordt beter slapen! Bram is ook heel vriendelijk, open en hulpvaardig.

• Particulier of zakelijk Particulier

Op tijd, duidelijke uitleg, netjes achterlaten van omgeving

Nette jongeman die belde omdat hij iets vertraagd was en toch op de afgesproken tijd aanwezig was. Gaf duidelijke uitleg en sprak ons netjes aan (u).

• Particulier of zakelijk Particulier

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snelle service en goede expertise!

• Particulier of zakelijk Particulier

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling!

Goed advies en creatief in zijn oplossingen. 2 dagen later hadden we geen last meer.

• Particulier of zakelijk Particulier

Bedankt voor het achterlaten van een review Bjorn! Fijn dat je zo snel resultaat zag!

Zeer professioneel en klantvriendelijk!!!

Kon snel een afspraak maken. Goede uitleg door de telefoon maar ook ter plekke! Zeer professionele aanpak. Rustige en Zorgvuldige manier van werken ondanks dat het programma overvol was!!

• Particulier of zakelijk Particulier

Goed te horen Ellen en bedankt voor jouw beoordeling!

Vriendelijk en snel geholpen.

Snel en vriendelijk wespen verwijderd.

• Particulier of zakelijk Particulier

Elke muis vlucht voor Bram!!

Ik had last v muisjes brrr had gebeld en daar kwam Bram uit odiliapeel de muizen bestrijder! Hij heeft alle gaten en kieren dichtgesmeerd en wat doosjes uitgezet om ze lekker te laten eten. Serieus ik heb geen muis meer gezien gelukkig (hoop dat zo blijft, alle muizen sidderen v Bram! Hij heeft mij zo gerustgesteld en grondige inspectie hier gedaan en vond hem ook zeer professioneel en integer werken!! Chapeau!! Grt Bernadette

Goede ervaring

Ik vermoedde een marterprobleem. Met twee man een uur bezig geweest, alle mogelijke binnenkom-plekken geinspecteerd. Slechts op 1 punt was er een zeer geroinge kans dat ze binnen zouden komen. Alleen daar wat kippengaas aangebracht. Voor het overige geen onnodige marterweringen geadviseerd. Erg blij mee, kosten 150 euro incl BTW viel mij erg mee.

• Particulier of zakelijk Particulier

Is dat uw probleem? Dan gaan wij nu boor u aan de slag.

Hebben eerder collega's van jullie in huis gehad, maar géén van hen werkte ze doortastend als de heer Damen. Geen moeilijk verhaal, maar meteen aan de slag. Daarnaast ook nog een aardige man die weet wat klantvriendelijkheid is Inmiddels is de kadaverlucht goed te ruiken. Afwachten of het probleem nu is opgelost. Zo niet, dan zullen zeer zeker jullie hulp weer inroepen.

Prima, snel, deskundig

Prima, vriendelijk, betrouwbare indruk

Deskundig en prettig!

Het maken van een afspraak is eenvoudig en kan op korte termijn. De medewerker die enkele keren bij mij geweest is was zeer deskundig en helder in zijn aanpak en advies. Prijs-kwaliteit vind ik echt ok.

• Particulier of zakelijk Zakelijk

n Betrouwbaar en deskundig bedrijf met vriendelijke medewerker

Alles (eerste tel. kontakt, afspraak, inspectie, adviezen, ons huis ongedierte-vrij maken) verliep perfekt tot nu toe : geen geluiden meer, geen stank meer...! Graag over enige tijd weer een update...

• Particulier of zakelijk Particulier

Beste Stef, hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Fijn dat de werkzaamheden snel het gewenste resultaat hebben opgeleverd, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Brechje - GONE ongediertebestrijding

Bliksembezoek

Communicatie was prima, maar het huisbezoek was extreem kort. Binnen 5 min stond de bestrijder weer buiten. 2 vallen met gif, en 1 kier dicht gemaakt. Beetje info verstrekt en weer door. Vrij makkelijk verdient zo. Het lijkt wel te werken.

• Particulier of zakelijk Particulier

Hallo Marco, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Gelukkig heeft goed werk niet áltijd veel tijd nodig ;-). Met vriendelijke groet, Brechje - GONE ongediertebestrijding

Erg duur!

Prettig en netjes geholpen maar 175 euro voor alleen maar aanwijzen waar de beesten, welke weten we niet zeker, bij ons het huis in komen, vind ik toch wel belachelijk veel geld

• Particulier of zakelijk Particulier

Hallo Lin, bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Je hebt ons gevraagd om een inspectie uit te komen voeren naar aanleiding van jouw vermoeden van aanwezigheid van een steenmarter. We hebben toen onze standaardprocedure en tarieven besproken. Je gaf aan hier gebruik van te willen maken maar wilde na onze uitgebreide inspectie zelf voor de bouwkundig wering zorgdragen. Dit was uiteraard geen probleem. Om een goede inspectie uit te voeren kost dat tijd én expertise van onze bestrijdingtechnicus en daar vragen we volgens ons een reëel tarief voor dus het is wel een beetje kort door de bocht om te zeggen dat we alleen maar hebben aangewezen. Jammer om te horen dat je het dan toch de duur vond ondanks dat we hierover vooraf duidelijke afspraken hadden gemaakt. Wij gaan bekijken hoe we in de toekomst nog duidelijker onze aanpak en tarieven kunnen communiceren zodat dit niet meer voor zal komen. Met vriendelijke groet, Brechje – GONE ongediertebestrijding

Bedrijf met ervaring

Wij hebben al Jaren last van klustervliegen. Dankzij deskundig advies en 2 behandelingen, van gone, hebben we er nu een stuk minder last van.

• Ongedierte Vliegen
  • Particulier of zakelijk Particulier

Fijn dat het heeft geholpen Jeanette en bedankt voor de positieve beoordeling!

Zeer vakkundig

Niet duur, vriendelijke service al aan de telefoon en de medewerker die kwam helpen was echt heel aardig. Lieve man die Ad!!!!

• Particulier of zakelijk Particulier

Bedankt voor de mooie beoordeling Daan! Complimenten zijn aan Ad doorgegeven :-)

Zeer snelle en accurate service, het geknaagd was na enige dagen al niet meer te horen . Zeer snelle en top service.

• Particulier of zakelijk Particulier

Bedankt voor het achterlaten van jouw mooie beoordeling Fred!

Super geholpen

Super geholpen met snelle afspraak en deskundige medewerkers

• Communicatie N.v.t.
  • Particulier of zakelijk Particulier

Bedankt voor de mooie review!

Ervaring bleek vooralsnog effectief

Een lang durend ongedierteprobleem werd noodzakelijkerwijze met korrels aangepakt. Bij de derde keer was er nog incidenteel last en daarna zijn ze tot nu toe weg gebleven, hopelijk voor lange tijd. Ook bij strenge koude geen ongenode gasten meer, terwijl we voorheen dan toevluchtsoord waren.

• Particulier of zakelijk Particulier

Hallo Pierre, bedankt voor jouw uitgebreide beoordeling. Mochten ze tóch nog een keer terugkomen dan weet je ons te vinden ;-)

Over GONE Ongediertebestrijding

www.ongediertegone.nl