aangenaam

Beste lezers, Betere service bestaat niet! Heel veel dank voor de aangename samenwerkingen vele jaren. Dank en tot een volgende gelegenheid, Eric Sels Tuinarchitectuur BV www.ericsels.be

• Behulpzaamheid in winkel/showroom

Beste Eric, Bedankt voor je fijne review! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

perfecte en vakkundige service

werknemers zijn op de hoogte van de problemen zodat er direct de oorzaak van defect of storing kan hersteld worden.

• Bouw zwembad N.v.t.
  • Onderhoud/Service
  • Behulpzaamheid in winkel/showroom N.v.t.

Bedankt voor je review Peter! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Uitstekende begeleiding met een meer dan geweldig eindresultaat.

In 2021 waren wij op zoek naar een bedrijf dat ons kon helpen met de renovatie van ons oude (bouwkundig) zwembad. De keuze voor Willemsen Zwembaden bleek de juiste te zijn. De jarenlange kennis en ervaring Van Willemsen Zwembaden, maakte dat wij de gehele renovatie uit handen konden geven. Wij kozen ervoor een Starline monoblock zwembad te laten plaatsen in het oude zwembad en hebben hier nog geen seconde spijt van gehad, want wat een verschil in onderhoud. Het plaatsen van het zwembad verliep uitermate voorspoedig en volledig volgens de vooraf verstrekte planning. Als afsluiter hebben wij daarnaast - tevens via Willemsen - het nieuwe zwembad laten afwerken met een prachtig houten terras. De kers op de taart. Zoals u kunt lezen niets dan lof voor een eindresultaat dat onze wensen meer dan heeft vervuld. Een aanrader!

• Behulpzaamheid in winkel/showroom

Waauw Tess, wat leuk dat je de tijd nam om een uitgebreide review voor ons te schrijven, heel erg bedankt! Groetjes, team Willemsen zwembaden

Zeer goede en oplossings gedreven aanpak

• Behulpzaamheid in winkel/showroom

Hoi Peter, Bedankt om ons een beoordeling te geven. Groetjes, Team Willemsen Zwembaden

Topservice

Topservice

Hey Dirk, Wat fijn dat je een review hebt geschreven voor ons, heel erg bedankt! Groetjes, Team Willemsen Zwembaden

Professioneel

Altijd bereikbaar en zeer klantvriendelijk.

Hoi Wouter, Heel erg bedankt om een review voor ons te schrijven! Groetjes, Team Willemsen Zwembaden

Goede betrouwbare service en fijn contact.

Steeds fijn contact en snelle service. Vast aanspreekpunt en correcte afspraken.

Hoi Thomas, Super bedankt voor deze leuke review! Heel fijn om te lezen! Groetjes, Team Willemsen Zwembaden

Heel tevreden over de service! Zowel bij de verkoop, plaatsing als erna bij het onderhoud!!!

Zeer tevreden op alle vlakken

Beste Dorien, Super om te horen dat jullie zo tevreden zijn over onze samenwerking! Heel fijn dat je deze review hebt geschreven, bedankt! Groetjes Team Willemsen Zwembaden

Snelle en correcte service

Snelle service, soepel in het bedenken van oplossingen.

Bedankt voor je review Michel! Groetjes, Team Willemsen Zwembaden

Goede service en snelle respons

Idem

Bedankt Christoph, leuk te horen dat je tevreden bent! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Ons eerste contact met Willemsen zwembaden was een zeer positieve ervaring. We kregen een zeer duidelijk, professionele info over de materialen, de mogelijkheden en de werkzaamheden. Dat gaf ons veel vertrouwen en op basis daarvan hebben we voor Willemsen gekozen. En ze blijken dat vertrouwen zeker waard. Er kwam een concrete tijdsplanning en een heldere offerte. De planning werd zo strikt mogelijk opgevolgd ( afhankelijk van de weersomstandigheden). Tijdens de werken was iedereen stipt en vriendelijk, er werd gewerkt met kwaliteitsvolle materialen, de omgeving werd goed beschermd en ook weer netjes opgeruimd. Het zwembad ziet er prachtig uit en we hebben er al een hele zomer van kunnen genieten. Zwembaden Willemsen is makkelijk telefonisch bereikbaar en ze bieden een ook goede naservice. Wij zijn zeer tevreden klanten!

Hoi Chris, Wat heerlijk om het weekend te kunnen starten na het lezen van deze prachtige review. Het doet ons deugd dit te lezen, heel erg bedankt om je tijd te nemen om voor ons een review te schrijven, heel fijn! Groetjes, Team Willemsen Zwembaden

snelle en betrouwbare service

André reageert steeds binnen een dag op al mijn vragen en verzoeken. Een betrouwbare en deskundige hulpbron voor het beheer/onderhoud van ons zwembad.

Heel fijn dat je de tijd nam om voor ons een review te schrijven Vic, heel erg bedankt! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Mooi en kwalitatief werk

Alles word vakkundig afgewerkt en niets is voor de zaakvoerder André teveel en altijd bereikbaar.

Beste Luc, Heel erg bedankt voor je review! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent over onze samenwerking. Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Is goed

Voor ons is de service van jullie goed; Kan je het email aanpassen aub

Hoi Greet & Swa, Heel erg bedankt voor jullie mooie review! Groetjes Team Willemsen Zwembaden

Perfecte begeleiding voor zelfbouw

Het project is van het begin tot eind goed opgevolgd door André zelf.

Beste Mario, Bedankt voor je review, leuk te horen dat je tevreden bent van onze samenwerking! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Ben zeer tevreden

Plaatsing professioneel en goede opvolging. Snelle reactietijd voor bijstand met raad en daad

Beste Patrick, Bedankt dat je de tijd nam om voor ons een review te schrijven, heel fijn! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

snelle en correcte service

Andre is vlot bereikbaar, reageert snel en adequaat bij vragen en houdt zich stipt aan gemaakte afspraken.

Beste Willy, Wat leuk dat je voor ons deze mooie review hebt geschreven! Bedankt! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Zwembad geplaats volgens afspraak, goede opvolging/begeleiding.

Project volledig opgevolgt door zaakvoerder zelf, Goede begeleiding voor het gedeelte dat we zelf hebben gedaan.

Bedankt voor de fijne review Jan! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Super kontent !

Snelle en goede service !

Heel erg bedankt voor je review Nancy! Groetjes, Team Willemsen Zwembaden

Perfecte service!

Zeer goede ervaring met Willemsen zwembaden. Mensen met ervaring en een kwaliteitsproduct om u tegen te zeggen.

Hoi Wim, Super bedankt voor je leuke review! Groetjes, Team Willemsen Zwembaden

Correct, goede communicatie, vlotte service.

Onze vertrouwde partner die ons bijstaat met raad en daad.

Beste familie Spoormans, Heel erg bedankt voor je review! Groetjes, Team Willemsen Zwembaden

zelfbouwzwembad met opvolging

de onderdelen van zwembad zijn correct en optijd geleverd met de juiste plannen en aanwijzingen bij. installatie hebben ze zeer netjes aangesloten.

Hoi Nick, Heel erg bedankt voor je review! Veel zwemplezier! Groetjes, Team Willemsen Zwembaden

In 1 woord 'TOP' zeer tevreden.

Heel goede service en duidelijke uitleg

Beste Bjorn, Bedankt voor je review, blij te horen dat je tevreden bent! Veel zwemplezier! Vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

uitstekende service

We zijn al meer dan 20 jaar klant. Zowel het installeren van het zwembad als voor de jaarlijkse na-service, geven we een 9 op 10. Zeer snelle interventie voor het oplossen van een technisch probleem door goed opgeleid personeel.

Beste Frank, Super bedankt voor het schrijven van je review! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Veel zwemplezier! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Professionele en mooi afgewerkte renovatie van een bouwkundig zwembad

Een 30 jaar oud zwembad volledig vernieuwd met nieuwe liner, nieuwe inbouw-onderdelen, leidingen, pompinstallatie en roldeck. Eerst een duidelijke en gedetailleerde offerte. Nadien een snelle aanpak en bovenal professioneel afgewerkt. Heldere en duidelijke communicatie. Vlotte bereikbaarheid zowel via mail als telefonisch. Geen vraag is teveel! Echt een topservice! Ik kan het iedereen aanbevelen.

Beste Alexandra, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om een mooie review voor ons te schrijven, heel erg bedankt! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Over Willemsen Zwembaden BVBA

Wij zijn Willemsen Zwembaden, al sinds 1995 actief in de wellness sector. Wij zijn officiële Starline dealer dus u kunt bij ons terecht voor deze hoogwaardig kwalitatieve dubbelwandig geïsoleerde Monoblocks. Ook voor een bouwkundig zwembad kunt u bij ons terecht. Wij begeleiden u graag bij het realiseren van uw wellness droom. Daarnaast hebben wij ook een gamma aan spa's, sauna's, infraroodcabines en stoombaden. Dus ook voor een totaalproject bent u aan het juiste adres.