Is goed

Voor ons is de service van jullie goed; Kan je het email aanpassen aub greetsnijers@outlook.com

Perfecte begeleiding voor zelfbouw

Het project is van het begin tot eind goed opgevolgd door André zelf.

Beste Mario, Bedankt voor je review, leuk te horen dat je tevreden bent van onze samenwerking! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Ben zeer tevreden

Plaatsing professioneel en goede opvolging. Snelle reactietijd voor bijstand met raad en daad

Beste Patrick, Bedankt dat je de tijd nam om voor ons een review te schrijven, heel fijn! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

snelle en correcte service

Andre is vlot bereikbaar, reageert snel en adequaat bij vragen en houdt zich stipt aan gemaakte afspraken.

Beste Willy, Wat leuk dat je voor ons deze mooie review hebt geschreven! Bedankt! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Zwembad geplaats volgens afspraak, goede opvolging/begeleiding.

Project volledig opgevolgt door zaakvoerder zelf, Goede begeleiding voor het gedeelte dat we zelf hebben gedaan.

Bedankt voor de fijne review Jan! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Super kontent !

Snelle en goede service !

Heel erg bedankt voor je review Nancy! Groetjes, Team Willemsen Zwembaden

Perfecte service!

Zeer goede ervaring met Willemsen zwembaden. Mensen met ervaring en een kwaliteitsproduct om u tegen te zeggen.

Hoi Wim, Super bedankt voor je leuke review! Groetjes, Team Willemsen Zwembaden

Correct, goede communicatie, vlotte service.

Onze vertrouwde partner die ons bijstaat met raad en daad.

Beste familie Spoormans, Heel erg bedankt voor je review! Groetjes, Team Willemsen Zwembaden

zelfbouwzwembad met opvolging

de onderdelen van zwembad zijn correct en optijd geleverd met de juiste plannen en aanwijzingen bij. installatie hebben ze zeer netjes aangesloten.

Hoi Nick, Heel erg bedankt voor je review! Veel zwemplezier! Groetjes, Team Willemsen Zwembaden

In 1 woord 'TOP' zeer tevreden.

Heel goede service en duidelijke uitleg

Beste Bjorn, Bedankt voor je review, blij te horen dat je tevreden bent! Veel zwemplezier! Vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

uitstekende service

We zijn al meer dan 20 jaar klant. Zowel het installeren van het zwembad als voor de jaarlijkse na-service, geven we een 9 op 10. Zeer snelle interventie voor het oplossen van een technisch probleem door goed opgeleid personeel.

Beste Frank, Super bedankt voor het schrijven van je review! Fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Veel zwemplezier! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Professionele en mooi afgewerkte renovatie van een bouwkundig zwembad

Een 30 jaar oud zwembad volledig vernieuwd met nieuwe liner, nieuwe inbouw-onderdelen, leidingen, pompinstallatie en roldeck. Eerst een duidelijke en gedetailleerde offerte. Nadien een snelle aanpak en bovenal professioneel afgewerkt. Heldere en duidelijke communicatie. Vlotte bereikbaarheid zowel via mail als telefonisch. Geen vraag is teveel! Echt een topservice! Ik kan het iedereen aanbevelen.

Beste Alexandra, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om een mooie review voor ons te schrijven, heel erg bedankt! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Fantasche ervaring!

Het was zalig samenwerken met Andre en co. Vlot bereikbaar als er vragen zijn en alles is verlopen volgens de afspraken. Een echte aanrader!

Beste Guy, Heel erg bedankt voor je fijne review! Groetjes, Team Willemsen Zwembaden

fijn met u samen gewerkt altijd

Super bedrijf fijne samenwerking mee met mooie projecten.

Bedankt voor je review Stefan, heel tof! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Zeer betrouwbare firma.

Een firma waar je altijd op betrouwbare basis mee kan samenwerken.

Bedankt voor de fijne review Herman! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Topkwaliteit, excellent advies en goede service en nazorg

Kregen prima advies. Er werd ook mee nagedacht ifv oplossingen. Projectwerking verliep vlekkeloos met totale oplevering. Zeker niet de goedkoopste met ‘Mercedes onder de zwembaden’ maar degelijke kwaliteit en uitvoering, geen verrassingen of gebreken en daarom ook zeker de investering waard.

Beste Luc & Lin, Heel erg bedankt voor de mooie review! Veel zwemplezier ;-) Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Kwalitatieve zwembaden en dito service.

Ondertussen ons tweede zwembad door Willemsen Zwembaden laten aanleggen. Tijdig op de afspraak, op één week gebruiksklaar. Ook het winter- en zomeronderhoud wordt netjes ingepland en uitgevoerd. Bij vragen en eventuele problemen wordt er snel gereageerd en worden de zaken opgelost. Een aanrader.

Beste Jeroen, Bedankt voor uw uitgebreide toelichting en mooie score! Veel zwemplezier! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Dre volgt het hele proces persoonlijk op (plaatsing/afwerking enz).

Zeer persoonlijke aanpak

Beste Patrick, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Starline zwembad laten plaatsen 100% tevreden, mensen met top ervaring!

Alles verliep zoals het hoorde te zijn, met correcte afspraken!Ik zou het iedereen aanraden Willemsen Zwembaden!

Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent van uw zwembad en onze service. Veel zwemplezier! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Top firma. Correcte afwerking. Alles netjes achter gelaten

Roldeck netjes ingebouwd. Skimmer vervangen. Alles duidelijk uitgelegd.

Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent van de bij u uitgevoerde werken en onze service. Veel zwemplezier! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

Zeer tevreden, vlotte service, mooi resultaat

Opbouw Roldeck laten plaatsen op ons bestaand zwembad. Zeer tevreden, vlotte service, mooi resultaat.

Bedankt voor uw review, fijn te lezen dat u tevreden bent van uw Roldeck en onze service. Veel zwemplezier! Met vriendelijke groeten, Team Willemsen Zwembaden

• Afspraak nakomen
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega’s?

• Ervaring met: Zwembad

Alles vlot verlopen van advies tot installatie!

• Ervaring met: Zwembad

OK- betrouwbare dienstverlening-goed bereikbaar-over kostprijs kan ik niet oordelen

Over Willemsen Zwembaden BVBA

Wij zijn Willemsen Zwembaden, al sinds 1995 actief in de wellness sector. Wij zijn officiële Starline dealer dus u kunt bij ons terecht voor deze hoogwaardig kwalitatieve dubbelwandig geïsoleerde Monoblocks. Ook voor een bouwkundig zwembad kunt u bij ons terecht. Wij begeleiden u graag bij het realiseren van uw wellness droom. Daarnaast hebben wij ook een gamma aan spa's, sauna's, infraroodcabines en stoombaden. Dus ook voor een totaalproject bent u aan het juiste adres.