positief

Aardige mensen, goede lerares, beetje ouderwetse uitstraling...

Prettige en persoonlijke lessen

Bij Business Talen heb ik privé Engels lessen gevolgd. Bij de cursus diverse boeken gekregen en de gemaakte opdrachten werden elke week doorgenomen. Naast de grammatica werd er ook aandacht besteed aan een correcte uitspraak. Wat ik vooral als prettig heb ervaren zijn de rollenspellen, gericht op mijn werkgebied (vastgoed vaktermen in Engels leren).

Fijne en goede lessen

Ik heb een privecursus Nederlands gevolgd. Mijn taal is sterk verbeterd en ik heb meer zelfvertrouwen gekregen. Fijn was de flexibiliteit. Met mijn docent heb ik gewerkt aan alle punten die voor mij belangrijk waren.

• Flexibiliteit

Het sterkste punt van Businestalen is dat ze hun manier van les geven aan de cursist kunnen aanpassen. Dat heeft me zeker geholpen om snel te leren en ook daarvan te genieten. Hartelijk bedankt voor jullie ondersteuning en samenwerking.

• Flexibiliteit

Inspirerende lessen, een geweldige manier om mijn Engelse taalvaardigheid te verbeteren. Love it!

• Flexibiliteit

Toen ik begon met mijn lessen sprak ik houtje touwtje Engels. Van mijn docente Mevrouw Pippa Gray heb ik veel geleerd en vloeiender Engels leren spreken. De persoonlijke benadering en de lessen zijn zeker voor iedereen een aanrader. Pippa nogmaals super bedankt!!

• Flexibiliteit

Business Taleninstituut is een professionele organisatie. Het contact met Pippa van Leeuwen-Gray (docente Engels) was erg prettig. Het volgen van deze 1 op 1 lesmethode heeft ervoor gezorgd dat mijn Engelse communicatie op een hoger niveau ligt en ik voel me vrijer om de Engelse taal toe te passen. Ik heb er veel aan gehad.

• Flexibiliteit

Zeer prettige les gehad. Goed afgestemd op de behoefte die er was. Echt les op maat.

• Flexibiliteit

Businesstalen heeft voor mij een uitstekende Engels taaltraining verzorgd van 25 lessen. De lessen een-op-een met docente hebben mij veel bijgebracht op gebied van grammatica, lezen, spreken en luisteren. Hele waardevolle periode les gehad waarmee ik direct de voordelen heb ervaren in mijn werk.

• Flexibiliteit

Vakkundig en professioneel! Ik kan het zonder meer aanbevelen. Fijne mensen en een prettige omgeving om lessen te krijgen.

• Flexibiliteit

Engelse les van Mathew Harris gehad, en zeer leuke leraar met veel (levens) ervaring en altijd een goed verhaal tijdens de vele sociale gesprekken. We hebben samen veel (klant)rapporten opgemaakt en dit heeft mij zeer veel geholpen in de praktijk. Cursus materiaal was zeer duidelijk en alle vragen die ik tegenkwam werden in de daaropvolgende training beantwoord, ik heb de les periode zeer fijn ervaren en zou dit ook zeker aanbevelen bij andere collega's.

• Flexibiliteit

Ik vind het goede school. Graag als de school activiteit voir ons.

• Flexibiliteit

goede kwaliteit, betrouwbaar, gezellige sfeer. Ik ben zo blij dat ik de kans kreeg om een ​​cursus te volgen op deze school.

• Flexibiliteit

De cursus is duidelijk geweest.

• Flexibiliteit

Plezierig, speelse structuur bedrijfsvoering en les verloop, goede contacten met leiding en docent (prive lessen), veel individuele mogelijkheden.......een mooie eerste stap om een nieuwe taal te leren.

• Flexibiliteit

Zoals het ingevulde rapportcijfer over Business Talen Rotterdam ben ik zeer tevreden met het behaalde resultaat. Het bedrijf past zich ten eerste super aan de drukke agenda van de klant, ten tweede staan er geen typische geitenwollen sokken docent les te geven en is het eigenlijk een hele gemakkelijke professionele samenwerking.

• Flexibiliteit

veel plezier en een hoop geleerd.

• Flexibiliteit

Echt super , ik ben fantastisch geholpen en zeker de begeleiding van de docent was dik in orde!

• Flexibiliteit

Heb veel geleerd, les is toegespitst op de punten die ik wil verbeteren.