Ouderwetse service!

Voor onze nieuwe toilet hebben we wand- en vloertegels, toilet en fontein bij v/d Berg gekocht. We hebben prima advies en nuttige tips gehad. Zeker een winkel om nog een keer terug te komen!

Elke ochtend gelukkig

We hebben geweldige ervaringen met van den Berg Tegels & Badkamers. Van de eerste kennismaking in de showroom tot aan de laatste puntjes op de i na de oplevering. Zeer kundig advies op onze persoonlijke situatie en wensen afgestemd, uitstekende info over zowel materiaalkeuze als ‘valkuilen’. We zijn ontzettend blij met ons prachtige sanitair, zowel over de schitterende producten als over de sociale kant van het verkoop,- en adviesteam. Elke dag genieten wij volop van een van de belangrijkste onderdelen van ons huis. Sanitair en badkamers en persoonlijk advies; kwaliteit staat bij van den Berg Tegels & Badkamers Schagen op één. Kortom een absolute aanrader!

Men luistert goed naar de wensen van de klant.

Op zoek naar een nieuwe badkamer hebben wij bij van der Berg het beste gevoel gekregen. Zij zijn niet opdringerig, en lusten goed naar wat de klant wil. Ook hebben zij een onafhankelijke installateur die goed advies geeft en netjes werkt. Kortom: een mooie combinatie. Nu genieten wij enorm van onze mooie badkamer.

Alles prima geregeld

Prima advies over hoe de badkamer opnieuw in te richten en waar op te letten. Uitstekende hulp bij keuze voor meubels/tegels/apparatuur. Bij kleine wijzigingen zo opgelost.

Mooi bedrijf, overzichtelijk, ruime opstelling.

Voelde direct goed, de keuze was binnen 10 minuten bepaald. Vriendelijke afhandeling en correcte offerte. Ondanks de wegblokkade in Frankrijk en België, een vlotte levering. Zijn heel blij met onze keuken, het is nu echt af.

Een top ervaring.

Na ongeveer een driekwart jaar verloren te hebben in een andere badkamer zaak kwamen we bij van den Berg Tegels & Badkamers in Schagen terecht. Na eerst een verkennend gesprek over onze gedachten en wensen gingen we over tot het daadwerkelijk vormgeven van de badkamer. Na zo’n twee uur had Paul onze wensen samen met zijn ideeën verwerkt tot een 3D tekening op het scherm waar we al heel tevreden mee waren, zo zou het moeten worden! Paul had op nagenoeg al onze vragen direct een antwoord en liet ons meteen de verschillen tussen diverse keuzes zien in de aanwezige showroom opstellingen zodat je het niet vanaf een plaatje in een catalogus moest kiezen. Na thuis alles nog een keer goed bekeken te hebben en nog een tweede afspraak waar de puntjes op de i werden gezet hadden we een deal. Met her en der een helpende hand van Bert Lachenal heeft Jeffrey Koelman de badkamer op een schitterende wijze geïnstalleerd. Wat ons heel goed is bevallen, is dat waar nodig er overleg was, hoe willen jullie de tegels, hoe hoog dit, hoe breed dat etc etc. We hebben nu eindelijk een prachtige nieuwe badkamer waar we heel blij mee zijn!

Klantvriendelijk en meedenkend

Dit bedrijf werkte samen met de aannemer/ loodgieter die ik had ingeschakeld voor de aanleg van een nieuwe badkamer. Ik heb het materiaal hier besteld en ik kreeg snel een offerte toegestuurd. Er werd ook goed meegedacht. Volop keuze in alle priksklasses. Prima ervaring

Afspraken nakomen en goede prijs- kwaliteitverhouding.

Mooie materialen voor een verrassende prijs. Goed advies en de mogelijkheid om het teveel aan tegels te retourneren.

Ik ben uitermate tevreden over het resultaat.

Meneer Blauw denkt met je mee en werkt netjes. Het werk was ruim binnen de tijd gereed.

Wij zijn uitstekend geholpen door Zoë. Hulpvaardig, denkt mee, geeft raad, komt afspraken na en geeft goede nazorg.

Laagdrempelig, breed assortiment en vriendelijk.

Deze vijfde en laatste badkamerspecialist die we bezochten heeft het allemaal: open communicatie, artikelen voor elk wat wils en elk budget, gemiddelde prijzen en stuk voor stuk benaderbare vriendelijkeen deskundige mensen. Blij dat we met Vdn Berg in zee zijn gegaan. Wel een verbeterpunt: Bij het retourneren van een enkel teveel besteld voorraadproduct wordt een korting toegepast. Dat zou niet nodig hoeven te zijn gezien het bedrag wat je uitgeeft.

Prima advies en ruime keuze.

Alle tijd voor een goed advies en inspelen op de situatie, door dat er een afspraak wordt gemaakt en er daarvoor alle tijd is , en er persoonlijke begeleiding is om de juiste keuze te maken .

Klantgericht en vriendelijk personeel

Bij elk bezoek word ik welkom geheten, maakt niet uit waar ik voor kom. Gratis een leenpot omdat ik mijn eigen toilet stuk had laten vallen. Daarnaast is iedereen kundig en heeft verstand van zaken. Fijne winkel om doorheen te struinen op zoek naar de oplossing of juiste invulling van het project waar men dan mee bezig is.

goed service

bij aanvang wordt er een digitale tekening gemaakt dit is overzichtelijk en belangrijk. er kunnen dan meteen bij uitzoeken van de spullen aanpassingen gedaan worden. de hulp bij van den berg badkamers is goed en vriendelijk. zeer tevreden.

Uitstekend geholpen en uitstekend geinstalleerd.

Uitstekend geholpen en geadviseerd bij de aanschaf van de diverse onderdelen van de badkamer, snelle offerte. Wat kleine wijzigingen aangepast ook dit zonder problemen. Richard en Annemarie bedankt. Professionele installatie van de badkamer ton Cor Tonkes, alles netjes en professioneel geïnstalleerd en ondanks het slopen niet al te veel rommel gehad. Cor bedankt. We zijn zijn bijzonder tevreden over de b.g. toppers!!

Prima winkel om je badkamer of toilet samen te stellen

Handig om binnendoor van hun buren naar Vd Berg te wandelen. Wij hadden het project thuis om ons toilet compleet te vernieuwen. Uurtje later allemaal leuke artikelen uitgezocht en konden wij op zoek naar een installateur. Wij kregen het aanbod of zij iemand de gegevens mochten doorgeven zodat die contact met ons kon opnemen en dat gebeurde ook. Uiteindelijk hebben wij zelf voor iemand anders gekozen, maar dat doet verder niet ter zake. De service van het meedenken is waar het omgaat. Spullen op tijd, volledig en zonder schade geleverd en het toilet is gereed. Zak lijm hadden wij nog over en die kon geretourneerd worden. Blijf je daar ook niet meezitten, heel fijn.

Vakmensen die met je meedenken!

Bij ons eerste gesprek hadden wij aangegeven dat de badkamer helemaal zelf uitgevoerd zal gaan worden en dat dit dus wel enige tijd zou gaan duren. Van den Berg vertelde ons dat ze dit wel meer hadden meegemaakt en dat dit geen enkel probleem was met betrekking tot bestelling en levering van de onderdelen. De prijs werd netjes afgesproken en wij konden onze spullen komen halen wanneer dat nodig was en al die tijd lagen deze netjes opgeslagen in het magazijn. Na een paar maanden was het project badkamer afgerond en konden wij eindelijk weer in een prachtige badkamer douchen en de garagedouche demonteren. Wij willen van den Berg nogmaals bedanken voor het geduld, de vele goede adviezen en grandioze service.

Fantastisch ontwerp en goed advies

Onze wensen werden vertaald door Paul in een geweldig ontwerp! Daar ik de badkamer grotendeels zelf heb gemaakt was ik blij met de adviezen van de medewerkers. Ook van een kleine nalevering van de accessoires werden we prima op de hoogte gehouden. Al met al zeer tevreden over de samenwerking.

Supermooie badkamer! Van den Berg denkt mee op een enthousiaste manier!

We hebben een badkamer uitgekozen in een gewaagde kleurcombi: groen met grijs. Het resultaat is prachtig! De donkergroene wastafelcombi komt heel mooi uit tegen een lichtgroene achterwand in visgraatmotief getegeld. Vloer is donkergrijs, rest van de wanden lichtgrijs. Boven de wastafel een spiegel in organische vorm maakt het helemaal af. Van den Berg én de tegelzetter hebben goed met ons meegedacht op een enthousiaste manier.

Vriendelijk, deskundig, geduldig en uitstekende service!

Wij gaan niet over één nacht ijs, van den Berg was de derde badkamer specialist waar wij binnen stapten en kregen wij eindelijk het gevoel serieus genomen te worden. Ze luisteren goed naar je wensen en dragen goede en logische adviezen aan. Ook werken zij samen met vaste uitvoerders wat ook een pluspunt is, zo houd je de lijntjes kort. Onze badkamer is niet heel groot maar is een plaatje geworden, dat geld ook voor de toilet ruimte beneden, beide in dezelfde stijl opgetrokken.

Vakkundig ,professioneel en gezellig

Een zaak waar geen druk is op verkopen maar meedenkt waar de klant naar opzoek is. Vakkundig personeel en gezellige sfeer. Vooral Annemarie waarbij je het gevoel krijgt al koop ik niets….. kom zeker terug. Wat wij ook hebben gedaan. Dit alles naar volle tevredenheid. Dank voor de goede zorg…..

Mooie tegels, erg behulpzaam

Van den Berg heeft geholpen met het zoeken naar de ideale tegels voor mijn keuken. Het gezochte stond niet in de showroom, maar wel in het online systeem. Mocht twee proeftegels meenemen naar huis om te bekijken, daarna de tegels besteld. Ben er erg blij mee.

Geweldige service en prima badkamer

De badkamer die we bij Van den Berg hebben besteld, werd op tijd geleverd en geïnstalleerd door Bitter Montage. De samenwerking tussen Van den Berg en Bitter was geweldig, zodat wij echt 'ontzorgd' werden. De badkamer is prachtig geworden, heel erg bedankt.

Goede service en communicatie en mooie producten

In de winkel zijn wij erg goed en vriendelijk geholpen. De 3D van de badkamer was erg prettig om er een goed beeld bij te krijgen. De spullen werden keurig op tijd geleverd. De badkamer is precies geworden zoals van te voren besproken en wij zijn er erg blij mee. Kortom; een aanrader!

Goede service bij van den Berg badkamers. Wij zijn prima geadviseerd, de goederen waren op tijd afgeleverd en van den Berg heeft prima vaklui voor de installatie geregeld. De problemen die naderhand zijn ontstaan, zijn goed opgepakt en verholpen. Een 10 voor Paul van den Berg én zijn team!