Alle afspraken nagekomen!

Alle resultaten behaald! Ik ben zeer tevreden, we hadden 2 leads per maand maar inmiddels gemiddeld 23 leads per maand. SAM Online Marketing dank voor jullie inzet!

Webshop 10 jaar geleden gestart. In die 10 jaar zijn er heel veel zaken binnen Google veranderd waar ik absoluut geen verstand van had. Hierdoor waren wij echt in vindbaarheid gezakt. Echt geen idee hoe dit aan te pakken. Met SAM Online Marketing vanaf het eerste moment een goed contact, leuk jong team!. Deskundig advies gekregen. Er zijn direct duidelijke afspraken gemaakt en de daarin aangegeven doelstellingen zijn inmiddels ruim gehaald! Wij kregen iedere maand een rapportage toegestuurd met de behaalde resultaten. Zeer tevreden over Sam Online Marketing!

• Bedrijfsnaam: Jut & Juul Lifestyle for Kids

Top ervaring. Ik raad iedereen SAM Online Marketing aan.

Geweldig!

• Bedrijfsnaam: Hillinga Consultancy BV

Communicatie was vanaf het begin duidelijk. De resultaten zijn behaald. Jonge marketeers met veel know-how.

• Eindresultaat

Alle resultaten zijn behaald en de conversie is gestegen met 32%. Zeer tevreden!!!

• Eindresultaat

Bij SAM een website laten maken en op dit moment druk bezig met online marketing. Erg Tevreden!

• Eindresultaat

Korte lijnen, duidelijke communicatie. Ik mocht meehelpen met het versnellen van het proces voor mijn online marketing. Daar heb ik afgelopen 6 maanden vele uren aan bijgedragen. Het resultaat is behaald. Wij zijn nu halverwege het contract en ik ben zeer tevreden!

• Eindresultaat

De resultaten zijn behaald! Het was even spannend, maar SAM marketeers weten hoe zij hun doelen moeten behalen. Bedankt team SAM Online Marketing!

• Eindresultaat

In het kort gezegd: snel, korte lijnen, goede strategie en deskundig advies. Alle doelstellingen zijn behaald!

• Eindresultaat

Alle resultaten zijn zoals afgesproken behaald. De communicatie begon stroef, maar na overleg hebben zij exact uitgevoerd als afgesproken. Conclusie; wij zijn zeer tevreden over het resultaat, hierbij raad ik SAM Online Marketing aan iedereen aan die hoog in Google wilt komen.

• Eindresultaat

Ruim 1 jaar geleden zijn wij de samenwerking aangegaan met SAM Online Marketing. Van websites, marketing, link building tot conversie optimalisatie. Het is een enorm succes geworden! We zijn nog steeds bezig met nieuwe ontwikkelingen. Een echte aanrader.

• Eindresultaat

SAM online Marketing heeft onze verouderde site vernieuwd en een moderne uiterlijk gegeven. Met de juiste strategie en marketing campagne levert de website nu weer veel nieuwe klanten op. Bij het begin had ik niet veel geduld, SEO kost eenmaal veel tijd voordat je hoog in Google komt, maar uiteindelijk is mijn geduld positief beloond.

• Eindresultaat

Alle afspraken zijn keurig nagekomen! De resultaten zijn naar wens behaalt. De communicatie was goed en duidelijk. SAM Online Marketing een echte aanrader voor de vindbaarheid van je website!

• Eindresultaat

Sasha was vanaf het begin erg duidelijk over de werkwijze en de strategie om de doelen te behalen. Na 4 maanden kregen wij via Google onze eerste klanten en na 7 maanden waren de doelstellingen al behaald. We zijn nog steeds klant bij SAM en wij raden iedereen SAM Online Marketing aan!

• Eindresultaat

Vanaf dag 1 heeft Pim mij op de hoogte gehouden van alle werkzaamheden. Het was een prettige samenwerking, waarin wij zelf ook werkzaamheden mochten uitvoeren. De doelen zijn gehaald en ik raad iedereen SAM aan.

• Eindresultaat

Uitstekende partij om je SEO uit te besteden. Deskundigheid en communicatie is belangrijk voor mij. Bij deze partij was dit zeker het geval.

• Bedrijfsnaam: topslotenmaker.nl

Zij hebben echt veel kennis in huis, op iedere vraag is er een passende oplossing en het resultaat mag er zijn!

Al mijn resultaten zijn gehaald. Een echte aanrader! Bedankt SAM

• Eindresultaat

De communicatie verloopt fantastisch! Teksten worden op tijd geleverd. SAM Houdt zich altijd aan de planning. De deadlines zijn gehaald, waardoor mijn conversie met 65% is gestegen. SAM Online Marketing is een echte aanrader!

• Eindresultaat

Al jaren werk ik als zelfstandig copywriter samen met SAM Online Marketing en Webdesign. Het team onderscheidt zich in deskundigheid en communicatie. De know-how van SAM is ongekend t.o.v. van andere partijen waar ik mee samenwerk. Kennis is altijd up-to-date en direct toepasbaar in de praktijk. Afspraken worden nagekomen en de communicatie via mail en/of telefoon is helder en overzichtelijk. Ik beveel SAM Online Marketing en Webdesign dan ook van harte aan als internet marketing partij, voor zowel particulieren als professionals.

• Bedrijfsnaam: Wazz Media

Super! Professioneel, creatief, zorgvuldig en kwalitatief! Vanaf het eerste moment een professionele, creatieve en kwalitatieve houding. De uitvoering gebeurt zorgvuldig in stappen met veel geduld voor alle aanpassingen en verfijningen. Ben super tevreden!

• Eindresultaat

Ik ben erg te spreken over SAM Online Marketing. Ze hebben verstand van websites, social media, zoekmachines maar met name van hoe je deze middelen kunt inzetten om meer opdrachten naar je toe te trekken. In hun nieuwsbrief geven ze veel informatie en kennis weg en dat, in combinatie met hun laagdrempeligheid, is naar mijn idee een ideale manier om kennis te maken.

• Eindresultaat

Al enige tijd zijn we bezig om beter vindbaar te worden op internet. Zodoende zijn wij uitgekomen bij SAM Online Marketing. De communicatie met Sasha verliep erg soepel en hij gaf ons het gevoel veel verstand van zaken te hebben. SAM Online Marketing heeft onze marketing op verschillende gebieden verzorgd. Dit waren: Linkbuilding, Website Optimalisatie, Google AdWords. Wij kunnen niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn over de geleverde diensten. De werkzaamheden verlopen professioneel en worden snel uitgevoerd. Sasha is altijd bereikbaar en beantwoorde onze e-mails en telefoontjes altijd direct. Met al onze vragen konden we bij hem terecht. Onze vindbaarheid is duidelijk gestegen. Daarom raden wij iedereen SAM Online Marketing aan!

• Eindresultaat

Heel positief, erg klantvriendelijk, staan altijd klaar om je te helpen en denken met je mee. Sterke punten: Sterke punten snel, doortasten, kundig, serviecegericht.