Top samenwerking!

Sinds een jaar of wat werk ik samen met SAM voor mijn webshops. Een betrouwbare partner die durft te zeggen waar het op staat en zijn beloftes nakomt. Mooie resultaten en samen zullen we doorgroeien

Fijn team en behalen resultaat!

Inmiddels werk ik al 4 jaar met veel plezier samen met SAM Online Marketing. Korte lijnen, duidelijkheid en vooral veel inzet om alles voor elkaar te krijgen. Hiervoor zat ik bij een ander partij en zij waren maar op een aantal zoekwoorden gefocust, terwijl SAM Online Marketing zich op zoveel mogelijk zoekwoorden concentreert om de kansen op slagen te vergroten. Super fijn team om mee samen te werken!

Topbedrijf met een meedenkend team

Als klein bedrijf begonnen met het zoeken naar een marketingbureau. Uiteindelijk bij SAM Online Marketing terecht gekomen en na een duurzame samenwerking kunnen uitbreiden dankzij de resultaten. Zij kwamen zelf met een nieuw plan om ook de marketing te laten meegroeien met het bedrijf!

Alle afspraken nagekomen!

Alle resultaten behaald! Ik ben zeer tevreden, we hadden 2 leads per maand maar inmiddels gemiddeld 23 leads per maand. SAM Online Marketing dank voor jullie inzet!

Webshop 10 jaar geleden gestart. In die 10 jaar zijn er heel veel zaken binnen Google veranderd waar ik absoluut geen verstand van had. Hierdoor waren wij echt in vindbaarheid gezakt. Echt geen idee hoe dit aan te pakken. Met SAM Online Marketing vanaf het eerste moment een goed contact, leuk jong team!. Deskundig advies gekregen. Er zijn direct duidelijke afspraken gemaakt en de daarin aangegeven doelstellingen zijn inmiddels ruim gehaald! Wij kregen iedere maand een rapportage toegestuurd met de behaalde resultaten. Zeer tevreden over Sam Online Marketing!

• Bedrijfsnaam: Jut & Juul Lifestyle for Kids

Top ervaring. Ik raad iedereen SAM Online Marketing aan.

Geweldig!

• Bedrijfsnaam: Hillinga Consultancy BV

Communicatie was vanaf het begin duidelijk. De resultaten zijn behaald. Jonge marketeers met veel know-how.

• Eindresultaat

Alle resultaten zijn behaald en de conversie is gestegen met 32%. Zeer tevreden!!!

• Eindresultaat

Bij SAM een website laten maken en op dit moment druk bezig met online marketing. Erg Tevreden!

• Eindresultaat

Korte lijnen, duidelijke communicatie. Ik mocht meehelpen met het versnellen van het proces voor mijn online marketing. Daar heb ik afgelopen 6 maanden vele uren aan bijgedragen. Het resultaat is behaald. Wij zijn nu halverwege het contract en ik ben zeer tevreden!

• Eindresultaat

De resultaten zijn behaald! Het was even spannend, maar SAM marketeers weten hoe zij hun doelen moeten behalen. Bedankt team SAM Online Marketing!

• Eindresultaat

In het kort gezegd: snel, korte lijnen, goede strategie en deskundig advies. Alle doelstellingen zijn behaald!

• Eindresultaat

Alle resultaten zijn zoals afgesproken behaald. De communicatie begon stroef, maar na overleg hebben zij exact uitgevoerd als afgesproken. Conclusie; wij zijn zeer tevreden over het resultaat, hierbij raad ik SAM Online Marketing aan iedereen aan die hoog in Google wilt komen.

• Eindresultaat

Ruim 1 jaar geleden zijn wij de samenwerking aangegaan met SAM Online Marketing. Van websites, marketing, link building tot conversie optimalisatie. Het is een enorm succes geworden! We zijn nog steeds bezig met nieuwe ontwikkelingen. Een echte aanrader.

• Eindresultaat

SAM online Marketing heeft onze verouderde site vernieuwd en een moderne uiterlijk gegeven. Met de juiste strategie en marketing campagne levert de website nu weer veel nieuwe klanten op. Bij het begin had ik niet veel geduld, SEO kost eenmaal veel tijd voordat je hoog in Google komt, maar uiteindelijk is mijn geduld positief beloond.

• Eindresultaat

Alle afspraken zijn keurig nagekomen! De resultaten zijn naar wens behaalt. De communicatie was goed en duidelijk. SAM Online Marketing een echte aanrader voor de vindbaarheid van je website!

• Eindresultaat

Sasha was vanaf het begin erg duidelijk over de werkwijze en de strategie om de doelen te behalen. Na 4 maanden kregen wij via Google onze eerste klanten en na 7 maanden waren de doelstellingen al behaald. We zijn nog steeds klant bij SAM en wij raden iedereen SAM Online Marketing aan!

• Eindresultaat

Vanaf dag 1 heeft Pim mij op de hoogte gehouden van alle werkzaamheden. Het was een prettige samenwerking, waarin wij zelf ook werkzaamheden mochten uitvoeren. De doelen zijn gehaald en ik raad iedereen SAM aan.

• Eindresultaat

Uitstekende partij om je SEO uit te besteden. Deskundigheid en communicatie is belangrijk voor mij. Bij deze partij was dit zeker het geval.

• Bedrijfsnaam: topslotenmaker.nl

Zij hebben echt veel kennis in huis, op iedere vraag is er een passende oplossing en het resultaat mag er zijn!

Al mijn resultaten zijn gehaald. Een echte aanrader! Bedankt SAM

• Eindresultaat

De communicatie verloopt fantastisch! Teksten worden op tijd geleverd. SAM Houdt zich altijd aan de planning. De deadlines zijn gehaald, waardoor mijn conversie met 65% is gestegen. SAM Online Marketing is een echte aanrader!

• Eindresultaat

Al jaren werk ik als zelfstandig copywriter samen met SAM Online Marketing en Webdesign. Het team onderscheidt zich in deskundigheid en communicatie. De know-how van SAM is ongekend t.o.v. van andere partijen waar ik mee samenwerk. Kennis is altijd up-to-date en direct toepasbaar in de praktijk. Afspraken worden nagekomen en de communicatie via mail en/of telefoon is helder en overzichtelijk. Ik beveel SAM Online Marketing en Webdesign dan ook van harte aan als internet marketing partij, voor zowel particulieren als professionals.

• Bedrijfsnaam: Wazz Media

Super! Professioneel, creatief, zorgvuldig en kwalitatief! Vanaf het eerste moment een professionele, creatieve en kwalitatieve houding. De uitvoering gebeurt zorgvuldig in stappen met veel geduld voor alle aanpassingen en verfijningen. Ben super tevreden!