Afgelopen zondag hebben wij ons zilveren huwelijksfeest gevierd op kasteel Henkenshage. Het was fantastisch!! Wij hebben enorm genoten! En zo ook onze gasten. Lof alom!!: "Prachtige locatie, fijne sfeer, heerlijk eten en wijnen. Kortom genieten!", dat horen wij van iedereen terug. Het eten was zálig, op topniveau en ook nog eens prachtig gepresenteerd. Ook hebben wij een superfijne samenwerking ervaren in de voorbereidingen; onze wensen zijn allemaal perfect ingevuld, tot in het kleinste detail. Complimenten en heel veel dank aan iedereen die zorg heeft gedragen aan onze onvergetelijke zilveren bruiloft!

Fantastisch!

Wij hebben ons 25-jarig huwelijksfeest gevierd in het Ketelhuis en hebben een geweldige avond gehad in een prachtige ambiance! Alles was perfect geregeld!

Beste Miriam, Bedankt voor de mooie complimenten, wij hebben uw zilveren huwelijksfeest ook met veel plezier verzorgt. Met vriendelijke groet, Team La Casserole - Pure Passie

Fantastisch verzorgd en heerlijk gegeten!

La Casserole heeft de drank, het eten en de toebehoren (glazen, statafels, bestek) verzorgd op ons tuinfeest. Het serviceniveau lag uitermate hoog, complimenten. Aan alles was gedacht en werd ook voor ons geregeld. Hierdoor konden wij onbezorgd feesten. Bedankt en zeker tot een volgende keer!

Heel erg goed!

Genoten van ons shared dining kerstdiner! Heerlijke, gevarieerde gerechten, keurig verzorgd met duidelijke instructie. Ook de ontvangst bij het afhalen was top! Helemaal in kerstsfeer, erg vriendelijke mensen en de gelegenheid om bijpassende wijnen te kopen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar! Een aanrader!

Een fantastisch kerstdiner

Alle gerechten komen met een duidelijke kleurcode en goed te volgen instructies, waardoor het een onvergetelijk Kerstdiner is geworden. Dank daarvoor!

Tijdens de kerst genoten van het La Casserole diner. Het afhalen op locatie was keurig verzorgt. Gastvrije ontvangst met houtvuur en Glühwein. De gerechten waren zeer smaakvol, gebalanceerd en met een minimum aan verdere bereiding. De instructies waren duidelijk te volgen. Uitstekende ervaring.

Culinair top

Dit jaar wederom kerstdiner besteld bij La Casserole. Geweldige formule van oogstrelend opgemaakte creaties (makkelijk te doen op basis van meegeleverde beschrijving en separate Youtube instructiefilmpjes) maar bovenal overheerlijke topkwaliteit gerechten. Aanrader!

Heerlijk genoten van het shared diner

Samen met familieleden 1e kerstdag genoten van een heerlijk en uitgebreid diner. Met behulp van de beschrijving en de filmpjes was het eenvoudig om elk gerecht als een sterrengerecht te serveren. Super lekker en zeker voor herhaling vatbaar.

Uitzonderlijk goed!

Op 1e kerstdag een menu bij La Casserole afgehaald. Uitzonderlijk goed!! De gerechten zijn voorzien van kleurcodes en er zit een duidelijke beschrijving bij. Voor de opmaak van de borden kun je zelfs een filmpje op YouTube bekijken. Een mooi gevarieerd menu, goed op smaak en eenvoudig af te maken. Echt een aanrader!

Zoals altijd goed verzorgd en bijzonder lekker.

Het was echt heerlijk!!

Met kerst hebben we een menu gehad en dat was echt super. De uitleg via de qr wat top en alles was goed geregeld. We hebben dan ook echt kunnen genieten van een heerlijk menu! Zeker voor herhaling vatbaar.

Super lekker kerstdiner

Mooie smaken die op de juiste wijze gijzelaar komen. Top team.

Op 1e Kerstdag werden we hartelijk ontvangen op een sfeervolle aangepaste locatie om ons Kerstdiner af te halen. De glühwein bij ontvangst was erg toepasselijk vanwege het koude weer..... De duidelijke omschrijving maakte het voor ons weer een mooi momentje samen in de keuken en we hebben dan ook genoten van de heerlijke gerechtjes. TOPPERS dank je wel.

Mooie locatie, slechte prijs/kwaliteit

Er was een zeer slechte en onduidelijke communicatie over het af te spreken arrangement. Er komt een huurprijs bij om de locatie te huren. Kale tafels, fantasieloze aankleding. Er waren geen borden of bestek tijdens de koffietafel. De 3 glutenvrije arrangementen waren zéér matig ipv. worstenbroodje zoals beloofd een smakeloos klein kaasgevalletje. De tafels stonden niet zoals van tevoren op de tekening was aangegeven. Er was veel overschot maar niet een aanbod gekregen om dit mee naar huis te nemen. Geen uitgeleide of vraag bij vertrek of alles naar wens was geweest door personeel. Kortom nooit meer een reservering via Le Casserole! Zware tegenvaller.

Fantastische ervaring

Elke keer weer fantastisch eten. Ze bereiden alles goed voor, van A tot Z is het goed georganiseerd. Vast personeel is erg vriendelijk.

In één woord perfect!

Wij hebben onze bruiloft bij het Ketelhuis mogen vieren. Alles was tot in detail verzorgd en niks was te gek. Leuke medewerkers, perfect en heerlijk eten. Wij hebben nog van veel gasten nadien alleen maar lovende en positieve woorden gehad. Kortom een dag om niet te vergeten die zo onvergetelijk is mede door de medewerkers van Casserole.

vouchers van Social Deal

Ik heb 2 vouchers van Social Deal gekocht en kan deze niet eens meer gebruiken. Want ze zitten helemaal vol, zeggen ze. Maar gewoon boeken op hun site gaat wel. Terwijl deze geldig zijn tot 21 november. Belachelijk.

De eerste keer dat wij deze plek bezochten. We werden wel geheten door vriendelijke medewerkers, de sfeer was erg huiselijk en gezellig! We hebben geweldig gegeten en gelachen.. Alles was tot in de puntjes goed geregeld en georganiseerd. De moeder en dochter die in de bediening werken, zijn goud waard voor een horeca onderneming. Wat een vriendelijke service, viel echt op! Wij raden deze plek zeker aan!

Heerlijk gegeten

De prijs kwaliteit verhouding was uitstekend .We hebben heerlijk gegeten jong en oud waren content. Dit sharing diner was een schot in de roos en zeker voor herhaling vatbaar.

Lekker gegeten, uitstekende samenstelling van gerechtjes

Shared diner afgehaald. Prima verzorgd en erg smaakvol. Zeker aan te bevelen.

Heerlijk uit eten thuis

Lekkere smaakcombinaties, mooi opgemaakt. Duidelijke uitleg hoe op te dienen en/of te verwarmen. Zelfs met filmpjes als je dat wil. Eenvoudig te bereiden thuis. Porties zeker voldoende. Compleet incl. broodjes en smeersels. Goede prijs-kwaliteit. Leuke muziek lijst. Voor herhaling vatbaar.

Geweldige restaurant@home ervaring!!

Het shared dining concept van La Casserole Is echt geweldig. Voor iedereen toegankelijk, betaalbaar en te maken. Je waant je in een sterrenrestaurant. Inmiddels al 2x gedaan maar nog steeds voor herhaling vatbaar. Delicious!!

Mooie ontspannen wandeltocht, zeker een aanrader

Het is een een hele mooie route met leuke rustpunten. Vooraf kregen we koffie/thee met iets lekker en hebben onderweg een heerlijke lunch genuttigd. Deze wandeling met lunch is zeker en aanrader en voor herhaling vatbaar

Echt ster waardig diner

Hele goede service, duidelijke uitleg bij de gerechten en makkelijk op te dienen. Het eten is verrukkelijk. Dit verdiend echt een Michelin ster wat ons betreft. We hebben hier al vaker een sharing diner besteld en ook bij andere restaurants, maar la Casserole springt er toch er met kop en schouders boven uit.

Thuis een culinaire ervaring op tafel zetten!

Makkelijk, duidelijke beschrijving, lekker, en voldoende eten. We hebben genoten van het 4 gangen shared diner!