Ouderwetse vriendelijkheid.

Zoals je het graag ziet. Aan de telefoon vriendelijk. Daarna langs gegaan. Met wetenschap van zaken en uiterst vriendelijk en behulpzaam geholpen.

I bought a bottle from Italy. Nice selection, perfect service and perfect package!!

Klantvriendelijk

Voor herhaling vatbaar

Topper, alles netjes, doos onbeschadigd geen krasje dus zo bij.mij verzameling Bedankt

Helemaal goed!!

Ik heb whiskey besteld die overal uitverkocht en niet voorradig was ! Hier wel en tegen een mooie prijs !! Beetje laat op de avond besteld maar 2 dagen later keurig geleverd !!

Goed ervaringen , ik beleg in gelimiteerde series of enkel Whisky's Vandaar mijn aankoop Dus heb u tip over komende Whisky's die gelimiteerd zijn. Kunt u mij mailen Gr Hans

Goede en vriendelijke service

Naar aanleiding van een bestelling mailcontact gehad. Alles snel en naar tevredenheid opgelost.

Prima drankhandel

Ik heb een bestelling thuis laten bezorgen, die was er binnen 3 dagen. Wat ik prima vind. Alleen jammer dat ik geen track & trace code kreeg. Verder zeer tevreden.

Slecht nooit wat binnen gekregen

Bagger site

Teleurstellend qua advies, maar met een leuke geste gecorrigeerd

een vrijwel smakeloze riesling (Huber) geadviseerd bij zuurkool met fazant. Na reclame hier over 2 nieuwe flessen geadviseerd, één van deze flessen was gratis. Deze flessen heb ik nog niet geproefd.

Topservice

Snelle levering en goed advies.

Prima service , Mooi Assortiment ,keurig op tijd geleverd

Prima service , Mooi Assortiment ,keurig op tijd geleverd

Positief

Positief

Prima service.

Bestelling geplaatst, prima afhandeling. Tijdens transport fles geopend. Echter prima opties geboden om tot een oplossing te komen.

Snelle levering en perfect, veilig en stevig, verpakt!

Gewoon helemaal goed

Uitstekend. Prima kwaliteit en mooi op tijd geleverd. Precies zoals het hoort.

Geweldig, top service, zeer vriendelijk.

Top, geweldig geholpen en zeer vriendelijk

Bestelling snel in huis. Alles netjes verpakt.

Geweldige service

Via Facebook in contact gekomen met Mark Giesen hij had daar een advertentie geplaatst. En de spullen waren snel en goed geleverd en de extraatjes waren top. Dus met andere woorden TOP service

Zeer vriendelijke mensen en correcte afhandeling

Zeer positief, ga zeker nog bestellen

Zeer kwalitatieve producten

Ik kende deze wijnhandel niet, maar de producten die ik de eerste keer heb besteld zijn zeer goed. Ik ga weer bestellen!

Prima service, snelle levering.

Niets op aan te merken! Kreeg zelfs nog een leuk extra’tje.

Van de website tot aan mijn voordeur, kwaliteit ten top

Van mijn bestelling die ik online plaatste, goede communicatie via de mail. Binnen 1 werkdag had ik mijn fles binnen. top!

Snelle levering en super verpakt. Leuk extraatje een bijbehorend glas.