Gratis uw energielabel wat wil je nog meer

Logisch dat de wachttijd iets langer is bij een gratis energielabel!

Energielabel ontvangen

In december 2020 heb ik een aanvraag gedaan via het Energielabel voor woningen. Deze aanvraag was bij ImmoCert zelfs gratis. Alhoewel ik tot afgelopen week geen definitief label had ontvangen (waarschijnlijk i.v.m. de drukte), was 1 herinneringsmail voldoende om het proces alsnog zo snel mogelijk af te handelen. Ik heb mijn energielabel ontvangen en ben zeer tevreden over de service.

Gratis en goed.

Snelle reactie op mail. Duidelijke uitleg Gratis Goed

Prima levering van energie-label en correcte benadering

Ondanks de drukte toch onze energie-labels gekregen en duidelijke goede communicatie per mail

ImmoCert heeft mijn aanvraag voor een definitief Energielabel tijdig en gratis verwerkt.

Het heeft wat langer geduurd voor mijn aanvraag was behandeld, maar na één e-mailtje heeft ImmoCert dat gelijk gedaan. Dat het eerder wat langer geduurd heeft, komt wellicht door het grote aantal aanvragen dat eind 2020 nog gedaan is voor een definitief Energielabel voor een woning. ImmoCert heeft de aanvraag ook gratis behandeld. Bedankt!

Even een herinnering gestuurd voor mijn energielabel. Door de vele aanvragen was er vertraging wat begrijpelijk is. Hartelijk dank voor mijn label !

doodstilte

Gemaild, gebeld, via messenger er komt geen enkel levensteken terug Telefonisch steeds antwoord apparaat. Aanvraag van 15 december, zonder enig antwoord Bestaat de organisatie nog wel of zijn jullie failliet

Label nodig? ImmoCert!!

Gratis en ook nog rekening houden met een verzoek i.v.m. verkoop woning. Dat is service. Top!

keurige afhandeling

na mijn mailtje waar het energielabel bleef, had ik het de volgende dag direct in mijn mailbox, met daarbij een zeer vriendelijk schrijven.

Vriendelijk en op tijd

Ik heb twee aanvragen gedaan. Beide zijn netjes geleverd

Aanvraag ondanks alle drukte snel verwerkt

Snelle verwerking ondanks alle drukte en reageren ook heel snel op een mail. Ik ben zeer tevreden.

Label als het hoort!

Na de drukte van eind 2020 label iets later ontvangen dan aangegeven. Uiteindelijk wel nette correspondentie geweest hieromtrent. Dank.

Gratis top geregeld!

Dit bedrijf regelt gratis de afhandeling van jou energielabel. Door de duizenden aanvragen hadden zij het enorm druk en heeft het een tijdje langer geduurd. Dit is duidelijk gecommuniceerd met het verzoek als het spoed was dit aan te geven. Na een maand of twee was het ook spoed en heb ik dit aangegeven. De volgende dag had ik mijn energielabel definitief vastgesteld. Nooit een twijfel gehad dat het niet goed zou komen.

Alle waardering voor uw service

Dank voor de kosteloze vernieuwing van de oude energielabels. Hopelijk kan de stortvloed aan aanvragen tijdig afhandeld worden. Veel succes.

Zeer correct te woord gestaan en geholpen.

Begrijpelijk dat de aanvraag van ons energielabel wat langer op zich liet wachten door de enorme toestroom eind 2020. Immocert heeft zeer correct en vriendelijk gehandeld.

prima geregeld

ondanks de vele aanvragen perfect geregeld. Geduld is een schone zaak. Top

Snelle beoordeling, zoals beloofd

Met de aanvraag van het definitieve energie label eind december werd al gemeld dat de verwerking van de aanvraag wel even kon duren, maar in geval van haast zou een mailtje voldoende zijn. Wij hadden op dat moment nog geen concrete verhuisplannen. Inmiddels wel een huis gekocht en dus voor de verkoop van ons oude huis nu ook snel het Energielabel nodig. Zoals eerder gemeld. Een mailtje en de volgende dag het label! Prima service

Superdeal

Eind december energielabel aangevraagd; kosten 0 eur. Zoeven email gekregen; energielabel is definitief. duurde bijna 8 weken maar voor die prijs was het het wachten uiteraard waard.

Slecht

Begin december aanvraag energielabel gedaan. Enige malen voicemail ingesproken, per mail om reactie gevraagd, totaal geen reactie. Zeer slechte communicatie.

mogelijk beter verwachtingen managen

Op 16 december heb ik een energielabel aangevraagd bij ImmoCert. De bevestiging heb ik ontvangen onder dossiernummer 0512010000001318-01. Maar nog geen energielabel. Terwijl er wel haast geboden is ivm verkoop. Helaas ook na een reminder via de mail (nog) geen reactie. Zou iets langer duren...

Nog geen label en geen respons

Ik heb op 17-12-2020 een energie label aangevraagd. Bevestiging ontvangen via de website (rvo) dat het werd opgepakt door dit bedrijf. Op 31-01-2021 een herinnering gestuurd naar het info mailadres, maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Ik kan me voorstellen dat het erg druk is met aanvragen, maar ik had het erg op prijs gesteld als ik een reactie had gekregen op mijn bericht met de te verwachten termijn. Nu ga ik er volgende week maar weer achteraan bellen..

duurde wat langer, maar is logisch ivm vele aanvragen

De aanvraag duurde wat dan gedacht, op de site staat, kan langer dan een week duren, en dat klopt. ik begrijp dat dit logisch is, ivm vele aanvragen, omdat het uiteindelijk wat noodzakelijk werd, is het toch met voorrang behandeld. en binnen mijn gewenste tijd. En GRATIS, nou dan mag het ook wel wat langer duren

goede ervaring

heb goede ervaring wordt netjes geholpen

goede klanten service

door grote drukte langere wachttijd maar gelijk reacties bij vragen etc

Geen communicatie en al 1,5 maand aan het wachten op Energielabel

Ik heb op 23 december het definitieve energielabel bij ImmoCert aangevraagd. Het is nu 11-02-2021 en ik heb nog steeds geen enkele reactie ontvangen, in tussentijd heb ik: - Op 26-1-2021 een mail gestuurd met de vraag wat de status is van mijn aanvraag - Op 02-02-2021 gebeld en gebruik gemaakt van het speciale menu van de telefonische helpdesk waarin je postcode en huisnummer telefonisch door moet geven. Hierna zou je per e-mail reactie moeten krijgen - Op 11-02-2021 weer gebeld en in het menu gekozen om een medewerker aan de telefoon te krijgen. De verbinding wordt verbroken en je krijgt geen medewerker te spreken.

Over ImmoCert

ImmoCert is uitgever van energielabels voor alle soorten gebouwen. We beoordelen aanvragen voor het vereenvoudigd energielabel via internet, maar inspecteren ook de gebouwen om een energie-index te berekenen. Dit doen wij met en voor diverse EP-adviseurs in heel Nederland.