Na het verzenden van een nette reminder, is de energielabel kordaat opgepakt en naar tevredenheid! Advies aan mensen: neem gewoon even contact op met het bedrijf ipv meteen slechte reviews te plaatsen.

Netjes afgehandeld

Heel begrijpelijk dat door drukte de verwerking van de aanvraag langer duurde. Gelukkig was dit voor ons geen probleem. We informeerden per mail over de status en ontvingen dezelfde dag nog reactie. De aanvraag is daarna direct netjes afgehandeld. Geheel kosteloos!

Uitstekende certificering.

Als zuinige Nederlander wil je als het even kan alles gratis. ImmoCert gaf in december 2020 particulieren de gelegenheid gratis een energielabel aan te vragen. Dit is duidelijk goed aangeslagen waardoor de verwerkingstijd wat opliep, maar na twee maanden kwam het rapport per e-mail. Ben er blij mee.

Ik ben tevreden over de behandeling van mijn aanvraag.

Ik ben tevreden over de behandeling door IMMOCERT van mijn aanvraag voor een definitieve energielabel voor mijn woning.Er is niets op aan te merken.

Immocert heeft naar aanleiding van mijn verzoek om een energielabel op te stellen, deze aangemaakt en opgestuurd. Waarvoor dank!

Door de extreme drukte in aanvragen einde ven het jaar, duurde het wat langer voordat ik het Energielabel ontving. Echter werd er direct op mailing gereageerd en aangegeven dat het helaas wat langer duurt maar dat hij echt gemaakt wordt. Uiteindelijk op 1 mrt ontvangen. Wij hadden geen druk ivm evt verkoop, dus we hadden de tijd. Heb je die niet, dan kies je beter voor een betaalde service.

Top service!

Ik had, zoals duizenden anderen, aan het einde van het jaar voor de gratis dienst van ImmoCert gekozen m.b.t. de Energielabel aanvraag. In mijn bevestigingsmail van de aanvraag stond al, dat als er i.v.m. verkoop van je huis, spoed vereist is, dat je dat via e-mail kunt aangeven. In eerste instantie was daar geen sprake van, maar onze situatie veranderde opeens door de aankoop van een nieuwe woning. Ik heb daarom gisterenavond laat een korte mail gestuurd en vanmorgen vroeg was mijn aanvraag al verwerkt. Echt super! Ik begrijp heel goed dat door de nieuwe regelgeving m.b.t. de Energielabel aanvraag ImmoCert overstroomt is met aanvragen en daardoor de verwerking langer duurt. Maar ze hebben naar ons een prima service getoond zowel in snelheid als in communicatie, dus ik ben vol lof.

Prima en netjes behandeld

Prima verzorgd. Door grote drukte bij het aanvragen duurde het wat langer, maar de informatie die gegeven werd was zeer duidelijk en ter zijner tijd zou het afgehandeld worden en is ook keurig gebeurd.

Top geregeld

Eind 2020 mijn aanvraag voor energielabel eigen woning gedaan. Ondanks de duizenden aanvragen, relatief snel het definitieve label mogen ontvangen en dat compleet gratis...ImmoCert bedankt!!

Uitstekende service

Definitieve energielabel ontvangen via de gratis service van ImmoCert. Vanwege de overweldigende reacties liet het e.e.a. even op zich wachten maar middels de prettige correspondentie zeer snel gehandeld door ImmoCert. Top!

komen hun afspraken/ beloftes na.

Door de vele aanvragen eind 2020 had ik nog steeds mijn energielabel wat ik in november had aangevraagd nog steeds niet ontvangen, Ze hadden een algemene mail gestuurd dat ze veel aanvragen hadden ontvangen en niet alles meteen konden afhandelen, mocht je je energielabel eerder nodig hebben kon je ze mailen. Ik gisteren een mail gestuurd en ja hoor binnen een dag ontvangen! Super, ze komen hun beloftes na!

Ondanks enorme drukte gewoon geleverd

Toen ik vroeg om mijn aanvraag met urgentie te behandelen, werd daar direct gehoor aan gegeven.

Goed en goedkoop.

Niet snel maar was ook niet te verwachten! Nog een energie label aangevraagd toen het nog gratis mogelijk was (voordat er voor zoiets zinloos door de overheid weer veel te veel voorwaarden dus kosten ontstaan) ! Na 2 maand was 1 mail zonder verdere gegevens genoeg om de registratie uit te voeren!

Gratis uw energielabel wat wil je nog meer

Logisch dat de wachttijd iets langer is bij een gratis energielabel!

Energielabel ontvangen

In december 2020 heb ik een aanvraag gedaan via het Energielabel voor woningen. Deze aanvraag was bij ImmoCert zelfs gratis. Alhoewel ik tot afgelopen week geen definitief label had ontvangen (waarschijnlijk i.v.m. de drukte), was 1 herinneringsmail voldoende om het proces alsnog zo snel mogelijk af te handelen. Ik heb mijn energielabel ontvangen en ben zeer tevreden over de service.

Gratis en goed.

Snelle reactie op mail. Duidelijke uitleg Gratis Goed

Prima levering van energie-label en correcte benadering

Ondanks de drukte toch onze energie-labels gekregen en duidelijke goede communicatie per mail

ImmoCert heeft mijn aanvraag voor een definitief Energielabel tijdig en gratis verwerkt.

Het heeft wat langer geduurd voor mijn aanvraag was behandeld, maar na één e-mailtje heeft ImmoCert dat gelijk gedaan. Dat het eerder wat langer geduurd heeft, komt wellicht door het grote aantal aanvragen dat eind 2020 nog gedaan is voor een definitief Energielabel voor een woning. ImmoCert heeft de aanvraag ook gratis behandeld. Bedankt!

Even een herinnering gestuurd voor mijn energielabel. Door de vele aanvragen was er vertraging wat begrijpelijk is. Hartelijk dank voor mijn label !

doodstilte

Gemaild, gebeld, via messenger er komt geen enkel levensteken terug Telefonisch steeds antwoord apparaat. Aanvraag van 15 december, zonder enig antwoord Bestaat de organisatie nog wel of zijn jullie failliet

Label nodig? ImmoCert!!

Gratis en ook nog rekening houden met een verzoek i.v.m. verkoop woning. Dat is service. Top!

keurige afhandeling

na mijn mailtje waar het energielabel bleef, had ik het de volgende dag direct in mijn mailbox, met daarbij een zeer vriendelijk schrijven.

Vriendelijk en op tijd

Ik heb twee aanvragen gedaan. Beide zijn netjes geleverd

Aanvraag ondanks alle drukte snel verwerkt

Snelle verwerking ondanks alle drukte en reageren ook heel snel op een mail. Ik ben zeer tevreden.

Label als het hoort!

Na de drukte van eind 2020 label iets later ontvangen dan aangegeven. Uiteindelijk wel nette correspondentie geweest hieromtrent. Dank.

Over ImmoCert

ImmoCert is uitgever van energielabels voor alle soorten gebouwen. We beoordelen aanvragen voor het vereenvoudigd energielabel via internet, maar inspecteren ook de gebouwen om een energie-index te berekenen. Dit doen wij met en voor diverse EPA adviseurs in heel Nederland