Supersnelle reactie

Ivm verkoop van onze woning hadden we het energielabel snel nodig. In het profiel werd aangegeven dat we dan na de aanvraag ook nog even eem email moesten sturen. Dit hebben we gedaan en nog dezelfde dag was de aanvraag rond. Super snel en goed geholpen.

Gratis energielabel zeer snel geregeld!

bedankt voor de levering van het energielabel,wat nog gratis is ook! ongelooflijk!

Gratis, snel én goed: mooie combinatie!

Op vrijdag energielabel aangevraagd op energielabelvoorwoningen.nl. Omdat veel mensen dat nog snel voor 1-1-2021 doen las ik dat het erg druk is met aanvragen, maar dat een mailtje de boel kan versnellen. Dus meteen een mail er achteraan gestuurd dat ik graag uiterlijk 31-12-2020 het definitieve label wil ontvangen (geen haast dus, maar ook niet te lang laten liggen). Op dinsdag (2 werkdagen na de aanvraag) ontving ik een mail met het definitieve energielabel. Snel, gratis én in één keer goed. Top!

Na een maand nog steeds geen reactie

Maakt niet waar wat beloofd wordt.

Geachte mevrouw Willems, Het spijt ons dat u lang op uw energielabel heeft moeten wachten. Zoals uitgelegd is de hoeveelheid aanvragen die wij ontvangen exponentieel gestegen. We kondigen aan dat aanvragen binnen een week worden behandeld. Daarbij geven we prioriteit aan woningen die verkocht, waarbij een energielabel werkelijk verplicht is en voor een bepaalde datum benodigd is. Dat is bij uw woning niet het geval. Omdat we ervan uit zijn gegaan dat u uw energielabel heeft aangevraagd omdat per 1 januari 2021 de normen en tarieven veranderen, hebben we uw aanvraag een andere prioriteit gegeven. Als we ons hierin hebben vergist, was één telefoontje of email voldoende geweest om uw aanvraag dezelfde dag nog beoordeeld te zien. Helaas heeft u ons die kans niet willen geven.

Geen reactie

Aanvraag gedaan op 18 september, maar tot op vandaag 6 oktober niets gehoord. Daarom de aanvraag net maar geannuleerd en een ander gekozen, zo op deze manier schiet het niet op.

Beste Jeroen, Wat jammer dat je zolang op het energielabel hebt moeten wachten. U heeft gekozen voor een gratis dienstverlening. Samen met u zijn er inmiddels vele mensen die dit hebben ontdekt en op deze manier gemakkelijk en goedkoop het energielabel aanvragen. Juist door deze forse toename van het aantal aanvragen is het ons niet gelukt om u binnen het verwachte tijdsbestek te bedienen. Dat spijt ons zeer. Als u ons een mailtje had gestuurd of even had gebeld, hadden we uw aanvraag direct kunnen afhandelen. We bedanken u echter dat wel dat u de moeite heeft willen nemen om uw mening te geven. Dit stelt ons in staat om onze dienstverlening te verbeteren en onze reactie publiekelijk te geven.

Geen reactie

Meteen na indiening kreeg ik de melding dat de aanvraag in behandeling werd genomen. 3 weken later nog steeds niets ontvangen. Op mijn mail krijg ik ook niks terug. Too good to be true?

Geachte mevrouw Jacqueline, Wat vervelend dat de behandeling van uw aanvraag zo lang heeft moeten duren. Vanwege de grote media-aandacht voor het energielabel is de werkvoorraad exponentieel gestegen. De email die u gisteren heeft gestuurd is vandaag beantwoord. Daarin hebben we u laten weten dat uw aanvraag vandaag nog wordt behandeld. Als het goed is, is dat inmiddels gebeurd en heeft u hierover bericht ontvangen.

Perfecte dienstverlener voor definitief maken Energielabel. Zelfs gratis.

Afgelopen juli Immocert, als deskundige, het definitief maken van ons Energielabel laten doen. Binnen een dag al perfect geregeld. Op hun aanbeveling nog deze maand een verdere energiebesparing laten doen aan onze woning. De wijziging van het eerder afgegeven definitief Energielabel natuurlijk weer door Immocert laten beoordelen en doorvoeren.Door de enorme drukte bij hun duurde het beoordelen ietsje langer maar op mijn mail naar hun werd direct gereageerd. Even later was de wijziging geaccordeerd en het nieuwe Energielabel geregistreerd. Complimenten voor deze perfecte dienstverlening en dat ook nog eens gratis.

Zeer snel, gegevens werden overgenomen maar opmerkingen/aantekeningen werden niet verwerkt.

De levering van het energierapport was super snel. Alle gegevens, door mij opgegeven werden vermeld. Bij het invullen van mijn gegevens kon ik helaas niet aangeven, dat ik zowel zonnepanelen voor elektriciteit als een zonneboiler voor warmwater bezat. Ik moest een keuze maken. Separaat heb ik de aanwezigheid van de zonneboiler vermeld. In het rapport komt daar niets van terug. Ik krijg als advies, dat ik nog kan besparen als ik een zonneboiler ga plaatsen. Dat lukt dus niet, daar deze er al is. Het is een beetje jammer dat dit niet in het energierapport wordt vermeld, want zo is het energierapport dus eigenlijk iets bezijden de waarheid.

Geachte heer Knabben, Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft met de aanvraagprocedure van het "vereenvoudigd" energielabel. De route die via de website van de Rijksoverheid moet worden doorlopen is inderdaad niet erg logisch of overzichtelijk. De zonneboiler kan worden aangegeven onder [zonne-energie] (waar u ook heeft ingevuld hoeveel zonnepanelen u heeft). In het systeem van het vereenvoudigd energielabel kunnen wij uitsluitend uw bewijsstukken goedkeuren of afkeuren. Aan de aangifte zelf kunnen wij niets veranderen of beoordelen. De slechte beoordeling zou in dit geval dus voor het systeem moeten zijn, en niet voor ons. Omdat u ons heeft gekozen als behandelaar, is het begrijpelijk dat u ons als aanspreekpunt ziet. Zou u toch uw beoordeling willen aanpassen naar hoe u onze diensten in dit concept waardeert? We stellen u graag in de gelegenheid om uw energielabel aan te passen en (gratis) opnieuw af te laten melden, mét de zonneboiler.

goede ervaring.

Gekregen wat wij wensten, zonder problemen.

Snel en behulpzaam

Zelfs bij een gratis energielabel erg snel en meewerkend/behulpzaam, super!

Prima, slechts een opmerking: we konden slechts 3 foto's per keer versturen, daarom heeft het proces iets langer geduurd voordat we het energielabel ontvingen.

Snel en vakkundig

Ik raad hen zeker aan.

Energielabel snel en gratis aangevraagd via ImmoCert

Snelle en gratis afhandeling van het aanvragen van een energielabel voor mijn woning.

Snel én goedkoop

Gevraagde gegevens werden binnen korte tijd geleverd. Proma!

Zeer snelle , correcte afhandeling.

Na de aanvraag voor een aanpassing van het energielabel had ik binnen een of twee dagen het aangepaste label via de mail binnen. Hartelijk dank hiervoor.

Snelle service!!

Snelle service!!

Goed snel

Snel, goed, en goedkoop

Gratis energielabel binnen een week.

Binnen een week kreeg ik het energielabel. Er waren geen kosten. Prima geregeld!

Snelle levering

Ben er blij mee!!

Snelle service

Mijn Energielabel aanvraag werd heel snel toegestuurd. Prima!

Prima geregeld!

Na een paar dagen gratis mijn milieucertificaat via de mail! Dank voor de service!

Snel en uitstekend service. Geen min punten.

Snelle service

Prima! Snel het label per mail gekregen!

Goede keuze

Snelle afwerking van de aanvraag.

Snel en compleet een Energielabel

Snel en compleet een Energielabel

Over ImmoCert

ImmoCert is uitgever van energielabels voor alle soorten gebouwen. We beoordelen aanvragen voor het vereenvoudigd energielabel via internet, maar inspecteren ook de gebouwen om een energie-index te berekenen. Dit doen wij met en voor diverse EPA adviseurs in heel Nederland