vlotte, vriendelijke, professionele afhandeling

Snel en eenvoudig

Makkelijk snel en eenvoudig

Snel en goedkoop

Prima en snel geregeld.

Gewoon heel duidelijk en correct behandeld.

Sommige energiebesparende maatregelen moesten extra wooden toegelicht met foto’s en nota’s. Dat natuurlijk goed Want je hoort natuurlijk wel op een eerlijke manier een energielabel te krijgen. Ik ben helemaal tevreden.

Reele vragen, werd goed gecontroleerd.

Heb ImmoCert gekozen omdat het gratis was. Ben tevreden over de terugkoppeling. Waren terechte afwijzingen omdat de foto's niet duidelijk genoeg waren. Daarom heb ik zeker vertrouwen in ImmoCert. Het werd NIET klakkeloos beoordeeld en goedgekeurd. Top!

Super en makkelijk

Makkelijk, snel, duidelijk

Ontzettend makkelijk en verbazend snel

Ontzettend makkelijk en verbazend snel

Goed en eerlijk.

Er werdt goed gekeken of alles klopte, en duidelijk e.v.t. verbeterpunten gegeven.

Wassen neus

Was dat ik een energielabel moest hebben , en dit was,de goedkoopste dus....

Beste Sake, Uit de reactie begrijpen we dat u het energielabel als ding een onvoldoende geeft. Wij bedenken de wetgeving gelukkig niet. De verplichting om een energielabel te hebben is in Europa bedacht. Wij zijn in dit kader alleen maar uitvoerder en, zoals u al zegt, met een scherp tarief! Uit uw reactie maken we gelukkig op dat u ons en onze werkwijze wel positief beoordeelt en daar zijn we blij mee.

Snel en goed

Snel en goed

snel en zorgvuldige dienstverlening

snel en zorgvuldige dienstverlening

snel, correct en efficient geholpen

snel, correct en efficient geholpen

Snel en efficiënt

Eenvoudig, snel energielabel in orde.

Prima en snelle service

prima ervaring

prima en snel binnen. dank je wel

Gedegen analyse met snelle feedback

👍

Snelle reactie zonder gekkigheid

Zeer snelle en gratis beoordeling terwijl er instanties zijn die tot wel € 100,00 durven te vragen

Super snel ontvangen

Was binnen een dag binnen. Snel afgehandeld.

Vlot en snel geregeld

Er werd snel op de aanvraag gereageerd. Dus mijn ervsring was erg positief

Top, snel en goed geregeld

Uitstekende service en snel

Zeer snel een energielabel ontvangen. Over de prijs kan ik niets dan goeds zeggen, daar het gratis was.

een zeer goede ervaring

Er werd serieus naar mijn informatie gekeken en om verduidelijking gevraagd waar het niet duidelijk was. Dit geeft een goed gevoel

Snelle reactietijd en snelle levering

Op zondag de gegevens voor energielabel ingestuurd en op maandagmiddag het energielabel klaar. En dat is inclusief tijdverlies omdat ik bepaalde zaken niet goed had aangeleverd!

Super geregeld

Mijn energieaanvraag super geregeld en dat helemaal gratis!!