Snel geleverd

Ervaring was super.

Waardeloos

Begin mei is de opname gedaan en na 10 x bellen nog geen label ontvangen .Diverse keren de heer gebeld die de opname deed (was ook moeilijk te bereiken ) hij zou het uiteindelijk na zijn vakantie (9 augustus) in orde maken .Deze week weer zijn voicemail te hebben ingesproken ( weer geen reactie terug) vandaag 20 augustus eindelijk het label per mail ontvangen….. Ik moest eerst betalen om het label te kunnen downloaden (slim) anders hadden ze ook 5 maanden op hun geld kunnen wachten. De door Immocert ingehuurde telefoon service was altijd vriendelijk en correct maar daar kwam ook geen actie op. Heb zelf ook eigen bedrijf en zou me kapot schamen als het bij mij zo zou gaan.

Geachte heer van der Velde, Wat jammer dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening. We informeren altijd dat het label wordt afgegeven voor de verkoopdatum. In uw geval is dat 1 september. U heeft uw energielabel dus ruimschoots op tijd ontvangen. Dat onze adviseurs vanwege drukte en/of vakantie moeilijk bereikbaar zijn is bekend en heeft onze aandacht. Het is juist daarom dat we van een externe telefoonservice gebruik maken om iedereen te woord te kunnen staan. Uw opmerkingen helpen ons om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren.

Communicatie: nul

Ik heb zeker 6 mailtjes gestuurd met vraag over voortgang. Nul reacties. Gebeld, het antwoord is dan: u ontvangt morgen bericht. Maar niet dus. ALs wraak hebben wij de rekening meteen betaald met de boodschap: 'zo kan het dus ook'.

Immocert heeft uitstekend werk geleverd!

Ik had eerder een negatieve beoordeling gegeven en dat was achteraf gezien onjuist. We hebben 2 gratis labels gekregen en ja wat gratis is daar komen veel mensen op af en dan loopt het vast op de verwerking. Maar alles is zeer goed uitgevoerd en ik zou dit berdrijf zeker aanbevelen. Ik wilde eerder mijn revieuw aanpassen maar dat is me niet gelukt de website laat dat niet toe?? Nogmaals bedankt voor de label en excuus voor mijn vorige negatieve review. Met vriendelijke groet M. uit Groningen

Keurig geholpen met het energielabel.

Energielabel op tijd en zonder problemen ontvangen. Ook bij de spoedaanvraag voor energielabel voor de woning van een overleden moeder van een vriend netjes te woord gestaan en werd er een oplossing geboden. Bedrijf is een aanrader.

Goedkoop en goed

Zoals aangeboden is geleverd. Uitstekend.

Zeer vriendelijk geprijsd

Beoordeling van mijn energielabel

Duurde aanvankelijk lang, begrijpelijk wanneer een gratis service wordt geleverd.

ImmoCert bood de afhandeling gratis aan. Daarom was het behoorlijk druk. De communicatie hierin was prima. Wanneer er meer spoed bij zat kon je als prioriteit behandeld worden. Dit is uiteindelijk ook gebeurd. Zeker tevreden. Wil je sneller behandeld worden? Dan moet je er ook geld voor over hebben ;)

Aanvraag energielabel

Gratis energielabel aangevraagd en na twee maanden geen bericht te hebben ontvangen. Reminder gestuurd, daarna meteen een dag later een nette excuus email en label ontvangen.

Na enige periode vroegen wij ons af of de label aanvraag wel goed was aangekomen bij Immocert. Daarom een e-mail gestuurd aan Immocert waarop we al snel een reactie ontvangen hebben dat het label wat langer op zich laat wachten i.v.m. de vele aanvragen. Als je het energielabel op korte termijn nodig heb was er een mogelijkheid om het aangeven. Waarna je aanvraag sneller behandeld wordt. Energie label nu ontvangen.

Ik heb het label nog niet ontvangen maar wel een positieve reactie van U mogen ontvangen.

Ik kan begrijpen dat U vorig jaar een hele drukke periode had en daarom wacht ik mijn beurt rustig af.

Volledig tevreden!

Het duurde lang, maar dat was niet erg, want we hadden geen haast. Toen we het label nodig hadden stuurden we een mailtje en de daarop volgende dag hadden we het binnen. Hulde!

Na het verzenden van een nette reminder, is de energielabel kordaat opgepakt en naar tevredenheid! Advies aan mensen: neem gewoon even contact op met het bedrijf ipv meteen slechte reviews te plaatsen.

Netjes afgehandeld

Heel begrijpelijk dat door drukte de verwerking van de aanvraag langer duurde. Gelukkig was dit voor ons geen probleem. We informeerden per mail over de status en ontvingen dezelfde dag nog reactie. De aanvraag is daarna direct netjes afgehandeld. Geheel kosteloos!

Uitstekende certificering.

Als zuinige Nederlander wil je als het even kan alles gratis. ImmoCert gaf in december 2020 particulieren de gelegenheid gratis een energielabel aan te vragen. Dit is duidelijk goed aangeslagen waardoor de verwerkingstijd wat opliep, maar na twee maanden kwam het rapport per e-mail. Ben er blij mee.

Ik ben tevreden over de behandeling van mijn aanvraag.

Ik ben tevreden over de behandeling door IMMOCERT van mijn aanvraag voor een definitieve energielabel voor mijn woning.Er is niets op aan te merken.

Immocert heeft naar aanleiding van mijn verzoek om een energielabel op te stellen, deze aangemaakt en opgestuurd. Waarvoor dank!

Door de extreme drukte in aanvragen einde ven het jaar, duurde het wat langer voordat ik het Energielabel ontving. Echter werd er direct op mailing gereageerd en aangegeven dat het helaas wat langer duurt maar dat hij echt gemaakt wordt. Uiteindelijk op 1 mrt ontvangen. Wij hadden geen druk ivm evt verkoop, dus we hadden de tijd. Heb je die niet, dan kies je beter voor een betaalde service.

Top service!

Ik had, zoals duizenden anderen, aan het einde van het jaar voor de gratis dienst van ImmoCert gekozen m.b.t. de Energielabel aanvraag. In mijn bevestigingsmail van de aanvraag stond al, dat als er i.v.m. verkoop van je huis, spoed vereist is, dat je dat via e-mail kunt aangeven. In eerste instantie was daar geen sprake van, maar onze situatie veranderde opeens door de aankoop van een nieuwe woning. Ik heb daarom gisterenavond laat een korte mail gestuurd en vanmorgen vroeg was mijn aanvraag al verwerkt. Echt super! Ik begrijp heel goed dat door de nieuwe regelgeving m.b.t. de Energielabel aanvraag ImmoCert overstroomt is met aanvragen en daardoor de verwerking langer duurt. Maar ze hebben naar ons een prima service getoond zowel in snelheid als in communicatie, dus ik ben vol lof.

Prima en netjes behandeld

Prima verzorgd. Door grote drukte bij het aanvragen duurde het wat langer, maar de informatie die gegeven werd was zeer duidelijk en ter zijner tijd zou het afgehandeld worden en is ook keurig gebeurd.

Top geregeld

Eind 2020 mijn aanvraag voor energielabel eigen woning gedaan. Ondanks de duizenden aanvragen, relatief snel het definitieve label mogen ontvangen en dat compleet gratis...ImmoCert bedankt!!

Definitieve energielabel ontvangen via de gratis service van ImmoCert. Vanwege de overweldigende reacties liet het e.e.a. even op zich wachten maar middels de prettige correspondentie zeer snel gehandeld door ImmoCert. Top!

komen hun afspraken/ beloftes na.

Door de vele aanvragen eind 2020 had ik nog steeds mijn energielabel wat ik in november had aangevraagd nog steeds niet ontvangen, Ze hadden een algemene mail gestuurd dat ze veel aanvragen hadden ontvangen en niet alles meteen konden afhandelen, mocht je je energielabel eerder nodig hebben kon je ze mailen. Ik gisteren een mail gestuurd en ja hoor binnen een dag ontvangen! Super, ze komen hun beloftes na!

Ondanks enorme drukte gewoon geleverd

Toen ik vroeg om mijn aanvraag met urgentie te behandelen, werd daar direct gehoor aan gegeven.

Goed en goedkoop.

Niet snel maar was ook niet te verwachten! Nog een energie label aangevraagd toen het nog gratis mogelijk was (voordat er voor zoiets zinloos door de overheid weer veel te veel voorwaarden dus kosten ontstaan) ! Na 2 maand was 1 mail zonder verdere gegevens genoeg om de registratie uit te voeren!

Over ImmoCert

ImmoCert is uitgever van energielabels voor alle soorten gebouwen. We beoordelen aanvragen voor het vereenvoudigd energielabel via internet, maar inspecteren ook de gebouwen om een energie-index te berekenen. Dit doen wij met en voor diverse EP-adviseurs in heel Nederland.