Perfecte dienstverlener voor definitief maken Energielabel. Zelfs gratis.

Afgelopen juli Immocert, als deskundige, het definitief maken van ons Energielabel laten doen. Binnen een dag al perfect geregeld. Op hun aanbeveling nog deze maand een verdere energiebesparing laten doen aan onze woning. De wijziging van het eerder afgegeven definitief Energielabel natuurlijk weer door Immocert laten beoordelen en doorvoeren.Door de enorme drukte bij hun duurde het beoordelen ietsje langer maar op mijn mail naar hun werd direct gereageerd. Even later was de wijziging geaccordeerd en het nieuwe Energielabel geregistreerd. Complimenten voor deze perfecte dienstverlening en dat ook nog eens gratis.

Zeer snel, gegevens werden overgenomen maar opmerkingen/aantekeningen werden niet verwerkt.

De levering van het energierapport was super snel. Alle gegevens, door mij opgegeven werden vermeld. Bij het invullen van mijn gegevens kon ik helaas niet aangeven, dat ik zowel zonnepanelen voor elektriciteit als een zonneboiler voor warmwater bezat. Ik moest een keuze maken. Separaat heb ik de aanwezigheid van de zonneboiler vermeld. In het rapport komt daar niets van terug. Ik krijg als advies, dat ik nog kan besparen als ik een zonneboiler ga plaatsen. Dat lukt dus niet, daar deze er al is. Het is een beetje jammer dat dit niet in het energierapport wordt vermeld, want zo is het energierapport dus eigenlijk iets bezijden de waarheid.

Geachte heer Knabben, Wat vervelend dat u een slechte ervaring heeft met de aanvraagprocedure van het "vereenvoudigd" energielabel. De route die via de website van de Rijksoverheid moet worden doorlopen is inderdaad niet erg logisch of overzichtelijk. De zonneboiler kan worden aangegeven onder [zonne-energie] (waar u ook heeft ingevuld hoeveel zonnepanelen u heeft). In het systeem van het vereenvoudigd energielabel kunnen wij uitsluitend uw bewijsstukken goedkeuren of afkeuren. Aan de aangifte zelf kunnen wij niets veranderen of beoordelen. De slechte beoordeling zou in dit geval dus voor het systeem moeten zijn, en niet voor ons. Omdat u ons heeft gekozen als behandelaar, is het begrijpelijk dat u ons als aanspreekpunt ziet. Zou u toch uw beoordeling willen aanpassen naar hoe u onze diensten in dit concept waardeert? We stellen u graag in de gelegenheid om uw energielabel aan te passen en (gratis) opnieuw af te laten melden, mét de zonneboiler.

goede ervaring.

Gekregen wat wij wensten, zonder problemen.

Snel en behulpzaam

Zelfs bij een gratis energielabel erg snel en meewerkend/behulpzaam, super!

Prima, slechts een opmerking: we konden slechts 3 foto's per keer versturen, daarom heeft het proces iets langer geduurd voordat we het energielabel ontvingen.

Snel en vakkundig

Ik raad hen zeker aan.

Energielabel snel en gratis aangevraagd via ImmoCert

Snelle en gratis afhandeling van het aanvragen van een energielabel voor mijn woning.

Snel én goedkoop

Gevraagde gegevens werden binnen korte tijd geleverd. Proma!

Zeer snelle , correcte afhandeling.

Na de aanvraag voor een aanpassing van het energielabel had ik binnen een of twee dagen het aangepaste label via de mail binnen. Hartelijk dank hiervoor.

Snelle service!!

Snelle service!!

Goed snel

Snel, goed, en goedkoop

Gratis energielabel binnen een week.

Binnen een week kreeg ik het energielabel. Er waren geen kosten. Prima geregeld!

Snelle levering

Ben er blij mee!!

Snelle service

Mijn Energielabel aanvraag werd heel snel toegestuurd. Prima!

Prima geregeld!

Na een paar dagen gratis mijn milieucertificaat via de mail! Dank voor de service!

Snel en uitstekend service. Geen min punten.

Snelle service

Prima! Snel het label per mail gekregen!

Goede keuze

Snelle afwerking van de aanvraag.

Snel en compleet een Energielabel

Snel en compleet een Energielabel

Prima geregeld

Gratis energielabel binnen 1 week werd beloofd en dat was ook precies wat er geleverd werd. Heel blij mee.

Het ging geruisloos, maar er was geen comminucatie

Ik stuurde een email en kreeg geen antwoord. Ook een 2e email bleef onbeantwoord. En dat vind ik raar. Voor het overige weet ik niet wat u gedaan heeft, anders dan de aanvraag blijkbaar goedkeuren, want ik kreeg niet lang daarna het label D.

Zeer professioneel en snel !

Bijzonder tevreden over dit bedrijf en zou het dan ook iedereen van harte aanbevelen !

Perfect.

Exact wat je verwacht en boven verwachting. 100% aanbevolen.

Prima kosteloze service

Bij het aanvragen van een energielabel van ons huis bood ImmoCert een kosteloze beoordeling van de aanvraag aan.

Prima, en snelle service

Snelle en complete service, in dit geval gratis maar mocht nadere service nodig blijken dan geniet immoCert zeker de voorkeur.

Over ImmoCert

ImmoCert is uitgever van energielabels voor alle soorten gebouwen. We beoordelen aanvragen voor het vereenvoudigd energielabel via internet, maar inspecteren ook de gebouwen om een energie-index te berekenen. Dit doen wij met en voor diverse EPA adviseurs in heel Nederland