Waardeloos

Slechte klantenservice! Is eigenlijk die ene ster niet waard. We zijn verhuisd naar een huis waar al zonnepanelen op zaten. De omvormer ging stuk, en belde naar hen op. Ze komen dezelfde dag langs. Tot zover redelijk. Garantie zou zijn verlopen, want die is maar 5 jaar geldig. Ik ben alles gaan nakijken en daar stond heel duidelijk zwart op wit: 10 jaar garantie. Hier heb ik een mail over gestuurd; niets gehoord. De volgende dag zouden we een offerte krijgen, niet gebeurd. Ik bel een dag later op waar de offerte blijft. De eigenaar doet erg neerbuigend over het "offertetje" wat diezelfde dag opgestuurd zou worden. Niet dus. De dag daarop krijg ik om 1800 een telefoontje dat de prijzen nog niet binnen zijn en de volgende ochtend zou ik de offerte dan wél echt ontvangen. Dat werd na het weekend, eind van de dag. In datzelfde gesprek werd mij aangegeven: "Jaa, er staat wel tien jaar garantie, maar de vorige bewoners hebben een factuur niet voldaan, dus bij jullie komt de garantie dan te vervallen." Inmiddels zijn wij achter de ware toedracht van dit verhaal en willen ze dus gewoon goedkoop vanaf komen. Uiteindelijk een offerte gekregen, waarin géén aanbieding is gedaan of enige coulance is getoond. Op mijn laatste bericht dat een geschil tussen de vorige bewoners en hen voor ons niets uit zou moeten maken, heb ik niets meer gehoord. Als het moeilijk wordt zijn ze nergens te bekennen en het woord klantenservice of klantenbinding is aan hen niet besteed! Echt zeer teleurgesteld in Rick van Manen en consorten.

Prima service!

Ik had snel een energielabel nodig voor diverse pandjes, en dat hebben ze snel geregeld.

Doen wat ze beloven

Binnen 3 dagen had ik het energielabel in de mail.

Snelle en goede dienstverlening

We hadden met spoed een energielabel nodig. De adviseur was snel bij ons en het label hadden we snel in onze mailbox. Professioneel en klantvriendelijk bedrijf.

Ik had met spoed een energielabel nodig voor mij praktijk. EnerPro heeft hier mij snel mee geholpen

Installatie van de zonnepanelen is uitstekend verlopen door zeer ervaren en deskundige mensen. Ondanks de hitte hebben ze hard gewerkt om alles op 1 dag af kunnen krijgen.

• Betrouwbaarheid

Vakkundig en snel geholpen!

• Betrouwbaarheid

Snel antwoorden op vragen, goed en passend advies.

• Betrouwbaarheid

Klasse EnerPro! Ik was wat aan de late kant met het aanvragen van een energielabel, maar jullie hebben me uit de brand geholpen!

• Betrouwbaarheid

De communicatie met EnerPro verliep snel en correct. Snel een afspraak kunnen maken!

• Betrouwbaarheid

Ontzettend snel gehandeld door EnerPro!

Snel en gedegen advies

• Betrouwbaarheid

Persoonlijk advies gekregen, snel in communicatie en levering.

• Betrouwbaarheid

Prima service, scherpe prijs en binnen een week geregeld.

• Betrouwbaarheid

Ik had een Energielabel nodig voor de overdracht. Dit hebben zij op korte termijn geregeld tegen een prima prijs.

• Betrouwbaarheid

Professioneel en deskundig advies gekregen, hebben naar aanleiding van zijn advies ook nog eens zonnepanelen aangeschaft bij Enersolar.

• Betrouwbaarheid

Snelle levering van het energielabel.

• Betrouwbaarheid

Naast hun standaard werkzaamheden, geven ze ook nuttig advies! Zaken waar wij niet 1,2,3 over na hadden gedacht.

• Betrouwbaarheid

Samenwerking als zeer prettig ervaren. Houden zich keurig aan gemaakte afspraken.

• Betrouwbaarheid

Snelle afhandeling en zeer kundige en professionele benadering van spontaan personeel!

• Betrouwbaarheid

Alles was goed voor elkaar. Goede communicatie en snelle service!

• Betrouwbaarheid

Goede communicatie over de werkzaamheden en rapport snel geleverd

• Betrouwbaarheid

Snel gehandeld en professioneel advies

• Betrouwbaarheid

Fijn om mee samen te werken