zeer toegankelijk en effectief

Waar veel, vooral gemeentelijke, diensten stroperig zijn is Architect Direct zeer toegankelijk en direct meedenkend. Hun netwerk wordt op genereuze wijze ingezet.

Onmogelijk contact te krijgen

Vanaf oktober vorig jaar (inmiddels juni) is het uiterst lastig om contact te leggen en voortgang te bespreken. Terugbelverzoeken en en mails worden genegeerd. Telefoon wordt vaak niet opgenomen en na 10 minuten wachten, wordt je doorgeschakeld naar een 06 voicemail, waar vervolgens ook niet op gereageerd wordt.

betrouwbare creatieve meedenkende architect

Jeroen van Leeuwen heeft ons uitstekend geholpen. Hij neemt de tijd en luistert goed naar de wensen. Hij is creatief en neemt je daadwerkelijk mee in het proces. Ik ben erg tevreden over het ontwerp.

Zeer correct en juist

Na telf. afspraak met een medewerker die het probleem op een zeer profercionele opgelost heeft kan ik weer verder. Hiervoor hartelijk dank , bij een volgende opdracht zal ik dit architecte bureau altijd raadplegen.

Top advies en duidelijke uitleg!!!

Vandaag top advies gekregen van Daniëlle!!! Onze vraag m.b.t. een aanbouw, waar tot nog toe niemand een concreet antwoord op kon geven, heeft zij vandaag binnen een paar minuten helemaal beantwoord! Ze heeft alles heel duidelijk uitgelegd waardoor wij nu precies weten hoe het zit en verder kunnen met ons bouwproces. Daniëlle heeft maar een half woord nodig, ze weet waar ze het over heeft en denkt super goed mee, erg fijn!!! Haar advies zullen we dan ook zeer zeker opvolgen! Topper!!!

Heel behulpzaam en meedenkend!

Mijn ervaring is gewoon super!

Klasse!

Ik had met enige spoed een bouwtekening nodig voor een verbouwing. Dit heeft Architectdirect perfect opgepakt en uitgevoerd. Het resultaat ziet er top uit. De vergunning werd snel verleend.

Erg fijne ervaring met snel en perfect resultaat.

Online gevonden en traject gestart om een opbouw te laten tekenen. Alles digitaal met exact elke keer de verwachting waargemaakt. Snel, vakkundig en erg tevreden met het eindresultaat!

Professioneel werk en uitstekende communicatie

Tijdens het intakegesprek met Nick kregen we snel een goed beeld van het hele proces: van bouwtekening tot vergunningaanvraag. Jeroen heeft het traject verder op professionele wijze begeleid, door heldere communicatie (bijvoorbeeld d.m.v. videotoelichtingen bij tekeningen of andere stukken), strakke planning en snelle follow-up waar nodig. Ik beveel de diensten van ArchitectDirect daarom graag aan.

Krijg geen reactie

Na telefonisch fijn contact werd mij gevraagd wat details te emailen. Dat tot 4 maal toe gedaan, over periode van anderhalf maand. Geen enkele response. Jammer, telefonisch contact was prima maar daarna dus onmogelijke partij om mee te communiceren.

goed werk en een mooie woning ontworpen.

communicatie verliep zeer goed en klantvriendelijk te woord gestaan.daarbij komt het eindresultaat wat we zelf niet hadden gedacht maar is een praktische indeling gezien we ouder worden ook voor de toekomst een goed ontwerp.

Snel en adequaat

We hadden op korte termijn bouwtekeningen nodig voor een aanvraag van een omgevingsvergunning. ArchitectDirect kon snel schakelen. Prima bereikbaar en korte responstijden dus de tekeningen waren snel en volgens afspraak opgeleverd. Aanvraag uiteindelijk zelf ingediend en wat bleek? Er was - in tegenstelling tot eerdere berichten van de gemeente - geen vergunning nodig! Was Gemeente Pijnacker-Nootdorp maar net zo transparant als ArchitectDirect...

Wat een service👍🏻👍🏻

Wat een simpele muur doorbraak (draagmuur) moest worden, leek al snel een heel gedoe. Aangezien er nergens een orginele bouwtekening van de woning was. Bij het Waterlands Archief een aantal bouwdocumenten opgevraagd en Nick was zo behulpzaam om via FaceTime de juiste tekeningen aan te wijzen. Vervolgens een nieuwe bouwtekening laten maken + constructie berekening en de vergunningsaanvraag. Nu een maand later is alles rond en heb ik de vergunning binnen!! En dat allemaal zonder stress, dankzij architectdirect. 'Chapeau!

Super service, aanrader!

Eerlijk en helder verhaal, word goed geluisterd naar je wensen en ook wanneer het lijkt dat er geen mogelijkheden meer zijn, komen ze met creatieve oplossingen die enorm aanspreken, een absolute aanrader voor stap 1 wanneer je wilt gaan verbouwen

Correcte afwerking en afwikkeling

Ik had gevraagd of men naast tekeningen ook de vergunning etc wilde regelen. Vanaf het begin tot het eind heeft men dit perfect voor mij geregeld en ontzorgd

Super netjes en vakkundig geholpen!

Zeer goed contact , betrokkenheid, makkelijk te bereiken! Kortom klasse!

geweldig en op korte termijn ons geholpen . communicatie uitstekend .

Ik ben absoluut zeer goed behandeld . Accuraat en snel hebben ze mij voorzien van de benodigde papieren . De communicatie was uitstekend en hebben dus prima werk geleverd. Zeker een bedrijf om aan te raden. Bij een volgend project zal ik zeker van hun diensten gebruik willen maken.

Niet netjes afgehandeld

Ze kwamen voor een bezoek aan huis en dachten mee. Jammer vond ik dat er best behoorlijke reactie tijd tussen de mails met vragen en aanpassingen zat. Daarnaast hebben zij toegezegd dat er contact met mijn gemeente opgenomen zou worden voor vergunning nodig ja/nee, ik wacht na meerdere mails en paar maanden nog op antwoord. Jammer

Snel, correct, proactief en goed

Uitstekende service en goed meedenken. Fijne, snelle en correcte communicatie. Uitstekende kwaliteit tekeningen.

Perfecte service!

In drie weken van conceptontwerp tot vergunningsaanvraag leek me eigenlijk onmogelijk, maar op basis van de goede reviews uiteindelijk toch besloten om met Architectdirect in zee te gaan. Alles is precies gegaan volgens het stappenplan dat op de site staat: na drie weken was de vergunningsaanvraag door Architectdirect ingediend. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Behulpzaam! Ook als er iets extra's van ze gevraagd wordt.

Nick Matulessy heeft mij erg goed geholpen. Zelfs toen zijn werk erop zat, maar ik zijn hulp nog graag even nodig had, was hij altijd bereikbaar. Snel en behulpzaam. Ik raad iedereen Nick Matulessy van Architectdirect aan.

Goed,snel,accuraat en behulpzaam.Fijn om met dit bureau samen te werken.

• Ervaring met: Bouwtekening

Een zeer kundig en professioneel bureau met betrokken en vriendelijke architecten.

• Ervaring met: Schetsontwerp en Bouwtekening

Ik heb mijn hsb opbouw laten tekenen. Ik ben zeer tevreden oo de inhoud, snelheid en communicatie. In mijn geval ook mogelijk contact savonds en in het weekend. Super ervaring voor mij.

• Creativiteit N.v.t.

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb mijn bijgebouw laten ontwerpen door Architect Direct. Wat me opvalt is dat er slecht wordt geluisterd en dat resulteert in meerwerk dat je steeds mag bijbetalen bij de basissom. Uiteindelijk ga je het accepteren omdat je niet verder in de papier wil lopen. Het resultaat is voor mij een leuk document dat ik niet kan gebruiken voor de bouw. Ik moet alsnog weer alles opnieuw laten bekijken en doorrekenen. Voor mij nooit meer architectdirect.nl

• Ervaring met: Schetsontwerp en Bouwtekening

Beste Marc, Na het lezen van je feedback heb ik geprobeerd contact met je op te nemen om helder te krijgen waarom je het document niet kunt gebruiken. Het is namelijk niet onze intentie om onbruikbare documenten te leveren. Wellicht kunnen we na het analyseren van de knelpunten de bouwtekeningen aanpassen zodat ze het doel kunnen dienen waarvoor ze zijn gemaakt. Hopelijk bereikt dit bericht je, zodat we onze samenwerking toch nog positief kunnen afsluiten. Vriendelijke groet, Michiel

Over Architectdirect.nl

Architectuur voor echt iederéén bereikbaar maken. Iedereen heeft het recht om te genieten van een goed ontwerp van de belangrijkste plek in je leven: Thuis!