prettige samenwerken met resultaat!

Bij onze zoektocht naar een architect was het contact met ArchitectDirect van begin af aan prettig. Er werd door Jeroen (en het creatieve team) goed meegedacht en pro-actief gecommuniceerd. Hij heeft geduld gehad en goed rekening gehouden met al onze wensen, waardoor de samenwerking erg prettig verliep. Dankzij Jeroen/ArchitectDirect kunnen we over een paar weken al starten met de verbouwing.

Fijne communicatie

Architectdirect heeft voor mij een omgevingsvergunning en een constructieberekening gerealiseerd. De communicatie verliep soepel en helder, en de prijs was ook goed. Kortom, een fijne samenwerking en ik kan gaan bouwen! Aanrader!

Opluchting en gerustgesteld

Ik zat door alle deadlines heen. Maar dankzij Jeroen en het team is dit allemaal goed gekomen. Ik heb heel prettig samengewerkt met Jeroen.

Van harte aan te bevelen

Architect Direct heeft ons geholpen bij het aanvragen van een vergunning voor onze verbouwing. We hebben meerdere architecten gesproken maar zij konden de tekeningen en de vergunningsaanvraag binnen twee weken opleveren. Omdat er haast achter zat, hiervoor gekozen. Jeroen heeft ons geholpen tijdens het proces en dat heeft hij fantastisch gedaan! Hij was goed bereikbaar bij vragen, dacht goed mee en bewaakte het hele proces. Door hem hebben wij onze vergunning snel rond gekregen en ook de gemeente was erg te spreken over de manier waarop hij te werk ging. Architect Direct werkt (helaas) samen met Constructieshop. Deze partij kan snel berekeningen maken maar past grote marges toe en onze constructie bleek in de praktijk niet haalbaar zijn. We hebben halverwege de constructie moeten aanpassen, opnieuw tekeningen bij de gemeente moeten indienen en ook extra moeten betalen. Zij waren ook slecht bereikbaar bij vragen of opmerkingen. De bereikbaarheid van een constructeur is ontzettend belangrijk omdat de bouw anders compleet stil kan komen te liggen. Ik zou dus aanraden een lokale constructeur in de arm te nemen die eventueel op locatie kan komen kijken tijdens de bouw. Wij zouden Architect Direct van harte aanbevelen voor bouwtekeningen en vergunningsaanvragen, maar kies wel je eigen constructeur.

Geweldig!

Ondanks moelijkheden vanuit de gemeente is alles uiteindelijk gelukt met hulp van Jeroen en de team. Gehele proces liep makkelijk en Jeroen is zeer profesioneel in de omgang maar ook heel vriendelijk. Ik zou ze aanbevelen voor iedereen die een architect nodig heeft voor bouw en of verbouwingen. Nog een plus punt de team is jong en zeer gedreven. Al in al echt een plezier om mee te werken.

Well Done

I contacted the company with a request to add an attic. We agreed on the terms of cooperation. Everything agreed upon was completed by the Architectural Bureau in accordance with the contract and within the agreed time frame. Permission received. I'm starting construction. Thank you very much for the quality work done.

Fijne, snelle en professionele dienstverlening

Aanvraag en vergunningentraject dakopbouw en verhoging Amsterdam Wij wilden ons dak verhogen en een dakopbouw realiseren in Amsterdam. In deze tijd is het lastig om een partij te vinden die je daar bij kan helpen. Via, via kwamen we uit bij Architectendriect. Onze zorg ging met name uit naar de slagingskans van de verbouwingsaanvraag. We zijn goed en deskundig geholpen. Architectendirect heeft duidelijk ervaring met vergunningstrjacten in Amsterdam. Helaas, voor ons hebben we in een vroeg stadium vastgesteld dat de aanvraag weinig kans van slagen had.

Snel, goed op de hoogte, ontzorgend, meedenkend en pro-actief. Ons schetsplan voor ons nieuwbouw huis was goedgekeurd, daarvan heeft Jeroen snel en duidelijk alle bijhorende tekeningen gemaakt, in overleg nog wat dingetjes veranderd, andere zaken zoals MPG, BENG en constructeur geregeld, het vergunningsproces ontzorgd en ja in 1x vergunning verleend! We konden niet beter wensen. Snelheid was belangrijk voor ons en dat hebben ze absoluut waargemaakt! Heel blij dat we voor ArchitectDirect hebben gekozen. Ik zou ze daarom ook zeker aanbevelen! Toppers!

Een zeer goede samenwerking

Contact was goed. Wat we konden verwachten was in de eerste gesprekken goed duidelijk. Ook waren er afspraken gemaakt over wat we nodig zouden hebben, en hoe dit gedaan zou worden. Soms vergat ik door drukte op mails te reageren, en dan werd ik altijd gecontacteerd. Erg prettig dat het zekere voor het onzekere genomen wordt.

Eén woord; 'Fantastisch'

In welke periode je dan ook een architect nodig hebt; transparantie, bekwaamheid en assertiviteit is moeilijk te vinden. ArchitectDirect begrijpen het direct. De architect (en constructeur) die mij zijn toegewezen pakte direct de zaken op. Al hoewel het bij mij om een relatief simpele 'uitbouw' zou gaan, ontstonden er meerdere obstakels. Zonder dat ik iets hoefde te vragen, werden mij opties en adviezen toegespeeld. Heel fijn als je iemand inhuurt en dat die persoon meedenkt, zowel financieel als creatief. Nogmaals bedankt.

ArchitectDirect ontzorgt niet.

Ik heb ArchitectDirect in de arm genomen om mijn vergunningaanvraag te begeleiden. Uiteindelijk heb ik nog een hele hoop zelf moeten doen, dus ArchitectDirect ontzorgt niet. Ook kwamen er nog extra kosten bij die door de persoon die de intake over het hoofd waren gezien. Drie sterren omdat het uiteindelijk nog netjes is opgelost met die extra kosten

Fast and professional help

Fast and professional help

Betrokken

Heb zelf niks in de gaten hoeven houden.alle stukken vanuit de gemeente liepen via architect direct. Heb nu de omgevingsvergunning binnen.hoorde het van hun zelf .

Insightful and professional

Was a pleasure talking to and getting advice from Danielle.

Prima geholpen en snel overleg

Prima ervaring en duidelijk en snel reactie en denken ook zeer oplossings gericht mee

verantwoordelijk, altijd bereikbaar en op tijd

Deze mensen hebben alle beloftes waargemaakt.

Na eerst bij een lokale architect die aanbevolen was door gem. Tilburg, geïnformeerd te hebben bleek alras, dat het bij dat adres niet ging vlotten. Bij google kwam ik uit bij architecdirect die m.n. door de bereikbaarheid/toegankelijkheid (in deze tijd waar alles wat met bouw te maken heeft overvolle agenda's heeft en dat ook graag aangeven) direct overtuigde. Verder open over tarieven en nog eens prettige mensen in omgang. Alles telefonisch of per mail maar prima. Ook onderdeel van het verdien c.q. bespaarmodel van dit bedrijf waar beide partijen baat bij hebben! Mijn aanvraag vergunning sans problèmes in één keer geaccepteerd! Chapeau! Ik kan dit adres enkel aanbevelen!!!

Snel, efficiënt en super makkelijk !

Lang leve de digitale wereld, en dan vooral degene die er optimaal gebruik van maken. Architectdirect heeft dit duidelijk omarmd en op die manier hun dienstverlening optimaal weten aan te bieden. Contact is snel gemaakt en verloopt soepel. Niet eindeloos overleggen, goed voorbereid waardoor contactmomenten niet langer dan 20 minuten hebben geduurd. Eventuele aanpassingen?......ook geen probleem. Één puntje van aandacht; de BOX (waar documenten en toelichting in verwerkt worden) is volgens mij niet door iedere betrokkene inzichtelijk (architect, constructeur, ondersteuning). Zou mooi zijn als die gegevens door iedere specialist te benaderen zijn. Super gedaan!

zeer toegankelijk en effectief

Waar veel, vooral gemeentelijke, diensten stroperig zijn is Architect Direct zeer toegankelijk en direct meedenkend. Hun netwerk wordt op genereuze wijze ingezet.

Onmogelijk contact te krijgen

Vanaf oktober vorig jaar (inmiddels juni) is het uiterst lastig om contact te leggen en voortgang te bespreken. Terugbelverzoeken en en mails worden genegeerd. Telefoon wordt vaak niet opgenomen en na 10 minuten wachten, wordt je doorgeschakeld naar een 06 voicemail, waar vervolgens ook niet op gereageerd wordt.

betrouwbare creatieve meedenkende architect

Jeroen van Leeuwen heeft ons uitstekend geholpen. Hij neemt de tijd en luistert goed naar de wensen. Hij is creatief en neemt je daadwerkelijk mee in het proces. Ik ben erg tevreden over het ontwerp.

Zeer correct en juist

Na telf. afspraak met een medewerker die het probleem op een zeer profercionele opgelost heeft kan ik weer verder. Hiervoor hartelijk dank , bij een volgende opdracht zal ik dit architecte bureau altijd raadplegen.

Top advies en duidelijke uitleg!!!

Vandaag top advies gekregen van Daniëlle!!! Onze vraag m.b.t. een aanbouw, waar tot nog toe niemand een concreet antwoord op kon geven, heeft zij vandaag binnen een paar minuten helemaal beantwoord! Ze heeft alles heel duidelijk uitgelegd waardoor wij nu precies weten hoe het zit en verder kunnen met ons bouwproces. Daniëlle heeft maar een half woord nodig, ze weet waar ze het over heeft en denkt super goed mee, erg fijn!!! Haar advies zullen we dan ook zeer zeker opvolgen! Topper!!!

Heel behulpzaam en meedenkend!

Mijn ervaring is gewoon super!

Klasse!

Ik had met enige spoed een bouwtekening nodig voor een verbouwing. Dit heeft Architectdirect perfect opgepakt en uitgevoerd. Het resultaat ziet er top uit. De vergunning werd snel verleend.

Over Architectdirect.nl

Architectuur voor echt iederéén bereikbaar maken. Iedereen heeft het recht om te genieten van een goed ontwerp van de belangrijkste plek in je leven: Thuis!