Prachtige hal en Keuken

Zowel de keukenmuur en de hal erg mooi geworden met de Castle Stones bricks en zeer vakkundig gelegd .

Snel en vakkundig

Goed kleuradvies en vakkundig behang aangebracht en opnieuw gesaust.

Goed advies en mooi schilderwerk!

Ik ben in de showroom geweest voor kleuradvies voor het schilderen van mijn kamer en keuken. Het advies opgevolgd en het zijn mooie kleuren. Het schilderwerk ziet er ook heel mooi en strak uit! Complimenten!

Super geholpen, prachtig resultaat!

We zijn in de winkel goed geadviseerd welke kleuren er goed bij elkaar passen. Fijn om in de showroom te zien wat de verf doet op de muur. Het contact verloopt soepel (vooral telefonisch, dus dat is snel en fijn). Waar de meeste schilders een super lange wachttijd hadden, was dat hier niet het geval. Een positieve ervaring dus.

Top kwaliteit

Prettige mensen die topkwaliteit leveren

Goed advies en prachtig werk geleverd.

Met de afspraak in de showroom goed advies gekregen, door vragen te stellen kwam hij er achter wat er bij ons paste. Met het uitvoeren keurig netjes gewerkt. En er is echt vakwerk geleverd. Heel blij met het resultaat

Ik ben heel blij met de kleuren, het is echt super mooi geworden! Ook heel blij met de zwarte plafonds in het toilet en badkamer. Het is heel chique geworden. Precies waar ik naar op zoek was maar zonder hulp wat betreft het kleuradvies was me dit niet gelukt. Dus via deze weg nogmaals bedankt voor je advies. Groetjes,

Vlot, vriendelijk en kwaliteit

Wij hebben recentelijk Castle Stone Bricks laten leggen in onze hal. Erg mooi. Snel en vakkundig gelegd.

Huis heel mooi geschilderd!

Wij hebben ons nieuwbouwhuis volledig door Kleur en Sfeer laten schilderen. Een aantal prettige adviesgesprekken gehad om de kleuren te bepalen. Het schilderwerk is uitstekend uitgevoerd en we zijn heel tevreden met het resultaat. Enige minpunt zou kunnen zijn dat ze veel haast hadden om de klus af te maken, maar volgens mij heeft de kwaliteit er niet onder geleden.

Aandacht en professionaliteit

We zijn hartelijk ontvangen en er was tijd voor ons. We hebben ons verhaal kunnen vertellen, waarna de mogelijkheden aan tafel werden besproken. In de showroom waren tal van voorbeelden die ons inspireerden. De service en vriendelijkheid konden we enorm waarderen.

Keurig schilderwerk afgeleverd

Arjan en zijn collega hebben heel zorgvuldig en netjes gewerkt. Wij zijn blij met het uiteindelijke resultaat.

Vakwerk en prima communicatie

Stucen plafonds, renovlies aanbrengen op alle wanden en alles schilderen was de opdracht. Dit om ons mooie nieuwbouw appartement nog mooier te maken. Ondanks dat de opleverdag pas laat bekend werd, was toch alles op tijd klaar. Goede communicatie was daar debet aan. Ook de vloer en muren van de berging zijn behandeld. Eindresultaat van dit alles was prima.

Fijne dienstverlening en prachtige Castle Stones Vloer

Tijdens het eerste bezoek werden wij prettig geadviseerd door een ervaren adviseur, die ruime tijd nam om alle mogelijkheden door te nemen. De toegezegde offerte ontvingen wij spoedig aansluitend aan het bezoek en ook na het vastleggen van de order werden wij regelmatig geïnformeerd over het verloop. De door ons gekozen vloer - Castle Stones Bricks - werd in twee dagen professioneel gelegd door een uiterst vriendelijke medewerker, die gedurende het leggen steeds bereid was tot een toelichting op het proces. Het resultaat is een prachtige vloer.

Top super blij en prachtig geworden!

Goed werk afgeleverd

Leuke mensen die onze muren kwamen kalkverfen en ze hebben het netjes geschilderd!

Persoonlijke en perfect advies gekregen! Leuke mensen met professionele kijk!

De ontvangst, het doornemen van de ruimtes, de vragen die hun stellen, het luisterend oor. Hoe ze kijken naar wie je persoonlijk ben. De tijd die ze nemen voor je. daardoor krijg je een geweldig resultaat! Ga eens er langs mensen!

goed werk met prachtig resultaat!

Het advies in de winkel en het meedenken tijdens de werkzaamheden geven een prachtig resultaat! Top!!

Fijne samenwerking en een mooi vakkundig eindresultaat.

Afspraken en tijden werden goed nagekomen, goede en snelle communicatie(telefoon,e-mail) en superblij met het eindresultaat. Minpuntjes: Vrijdag om 15:30 reden de schilders weg 17.00 had ik de factuur in mijn e-mailbox. Besef me dat dit voor ieder persoonlijk anders ervaart kan worden, maar bij mij kwam het wat raar over had een maandag ook nog verstuurd kunnen worden. En er was een supergrote afvalzak met afplaktape en papier achter gelaten had het fijner gevonden als die was meegenomen.

Kundig advies, prima service en correct nakomen van afspraken.

Kundig advies, prima service en correct nakomen van afspraken.

Goed advies, goede uitvoering, aan/opmerkingen snel opgelost

Het bedrijf kennen wij al jaren, echter was dit de 1e keer dat wij van de nieuwe tak Kleur & Sfeeradvies gebruik maakten. Het advies in de showroom was goed, een of twee weken later nogmaals alles doorgelopen en afgesproken, Uitvoering prima maar de scherpte langs de lijnen ontbrak hier en daar. Dit telefonisch gemeld, snel gecontroleerd en de volgende dag opgelost. Perfect

Top schilders!

Fantastische schilders die vanaf het begin tot eind met je meedenken. Ze geven je kleuradvies, maar helpen ook verder. Ze geven tips en denken veel verder dan alleen schilderen. Zoals een latje op de trap ter afwerking zodat de muur mooi aansluit op de trap. Super gewoon! We hebben beneden alles laten doen inclusief de ouderslaapkamer. Het zit er overal strak op, super gewoon! Gaan nu hard sparen om ze nog een keer uit te nodigen voor boven :-)

Perfectie

We gingen naar kleur en sfeer voor advies voor kleuren voor ons nieuwe huis! Prachtige stijlkamers waar je goed kan zien wat kleuren doen. We werden fijn geholpen, Arie gaf goed advies en laten hem met een goed gevoel ons nieuwe huis verven.

Geweldig!!

Als je zelf altijd op safe gaat is kleur en sfeer echt een aanrader om buiten je safe zone te gaan. Wij zijn super goed geadviseerd en zo blij met het resultaat!!

Waardeloze castlestone vloer

Je krijgt niet wat je besteld qua kleur. Ook de afwerking is heel anders dan wat er in de showroom ligt. Bij ons waren er verschillende tegels gelegd met 1 cm verschil in hoogte. Al met al nooit een castlestone vloer daar kopen. Er zijn betere dealers die er meer ervaring mee hebben

Jammer dat u niet alleen ons maar ook Castle Stones zo beoordeeld. Het is een hele fijne vloer en gelukkig hebben wij hier ook erg goede ervaring mee. Het hoogte verschil hebben wij destijds opgelost door nieuwe tegels te plaatsen. Hier waren we het ook beide over eens. Daarnaast hebben wij de vloer voor u opgepoetst om dichter bij uw verwachtingen te komen. Helaas is het ons niet gelukt om aan uw verwachtingen te voldoen. Zoals ook aangegeven, u heeft niet gekregen wat u in gedachten heeft. Dit vinden wij heel vervelend en daarom hebben we ook geprobeerd dit alsnog te realiseren. Uw beeldvorming kunnen wij helaas niet veranderen. Gelukkig mogen we ook fijne reacties horen en hebben we niet eerder de reactie gehad dat we een slechte dealer zijn. Maar uw beoordeling is helemaal vrij!

Heel prettig bedrijf om mee samen te werken.

Ik heb het als een prettig bedrijf ervaren. Ze zijn deskundig en helpen fijn in de winkel. De schilders zijn ook kundig en kwamen altijd op tijd. Ik ben blij met de nieuwe look in de keuken.