Vakwerk

Arjan en Arie hebben snel en vakkundig vakwerk afgeleverd!

Contact verloopt heel fijn.

Contact verloopt heel fijn. Er wordt goed overlegt. Er wordt netjes gewerkt. Wij zijn zeer tevreden !

Ontzettend blij met de prachtige vloer in onze uitbouw!

We hebben naar grote tevredenheid een vloer gekocht bij Kleur en Sfeer. We werden vriendelijk geholpen, er werd goed met ons meegedacht en Huib heeft de vloer vakkundig gelegd! We krijgen veel positieve reacties van anderen over de bricks. Heel blij mee, zeker een aanrader!

Tevreden

Tevreden goed werk geleverd

Fenomenaal

In de prachtige stijlkamers van Kleur & Sfeer kun je veel inspiratie opdoen. Gedegen advies ontvangen van gepassioneerde Kleur & Sfeer adviseur met gevoel voor stijl en inleving in persoonlijke touch, zeer waardevol. Ons interieur heeft een ware makeover ondergaan, het resultaat overtreft alle verwachtingen.

TOP

In de prachtige showroom goed advies van Arjan, wat betreft de kleur en het materiaal. Het werk is perfect uitgevoerd, precies zoals wij het voor ogen hadden Arjan en Arie bedankt!. Tot de volgende keer in Maas en Waal. Groet Hetty en Lambert.

Een bedrijf met veel expertise, persoonlijke benadering en oog voor de wensen als klant

Wij zijn door Arjan Kruithof heel fijn begeleid in de keuze van onze vloeren. Op basis van de tekeningen van ons huis, onze stijl en smaak en de expertise van Arjan, hebben wij onze keuze bepaald. Ook heeft Arjan ons de nodige tips gegeven m.b.t. de eventuele kleurenkeuze op wanden. Prettig en to-the-point overleg met onze aannemer, waardoor wij werden ontzorgd toen de lever - legdata bepaald moest worden. De vloer is vakkundig gelegd en ziet er prachtig uit, met dank aan Arie. Tot slot achteraf nog een telefoontje van Arjan; een stukje nazorg

Vakmanschap

Mooie showroom hier krijg je een duidelijk beeld van de mogelijkheden. We zijn vriendelijk en bekwaam geholpen tijdens het advies gesprek. En wat een vakmanschap. Wij zijn meer dan tevreden.

Professioneel advies en vakkundige uitvoering

Na wat kleurenstress zijn we naar Dijkwaard gegaan voor advies. Daar konden ze ons in korte tijd overtuigen van de juiste kleurstelling. Nu ons huis klaar is blijkt dat dit de juiste keus is geweest. Alles past perfect bij elkaar en met onze bestaande meubels. De combinatie van castle Stones op de vloer en kalkverf op de muren geeft een warme en rustige uitstraling. Kortom, wij zijn zeer tevreden en raden Dijkwaard iedereen aan.

De gewenste sfeer in huis!

Na een woning met voornamelijk grijstinten wilden wij voor onze nieuwe woning eens een kleurtje. Maar welke? Bij Kleur&Sfeer hebben wij alleen aangegeven hoe wij ons huis wilden inrichten en direct kwamen de juiste kleuren op tafel: alles in warme tinten en als 'pop'-kleur een warm GOUD! Het advies was direct naar smaak en de schilders hebben fantastisch werk afgeleverd! Nu genieten wij van kleur&sfeer in onze nieuwe woning:)

Tot in detail de sfeer verwerkt!

Bij Kleur en Sfeer kregen wij een goed kleuradvies. Ons huis kreeg precies de sfeer en uitstraling die wij zochten. We zijn erg tevreden over de manier waarop het werk uitgevoerd werd, niks was teveel voor Arjan! Het resultaat mag er zijn, we genieten er elke dag van!

Je krijgt goed advies en met elkaar naar een je eigen stijl gezocht!

Onze ervaring is, dat er goed overleg was tussen de schilders en ons als klant. Wij wisten niet welke kleuren we voor elke ruimte wilden hebben. Maar door met elkaar de smaak te bespreken kwamen we snel tot de juiste kleurkeuze. We hadden voldoende inbreng om het tot een mooi eind resultaat te laten komen! Het werk werd zorgvuldig gedaan. We zijn heel blij dat we onze nieuwe woning door dit bedrijf hebben laten schilderen! Onze complimenten!

Professioneel advies, nauwkeurig in de uitvoering

Door ons bezoek aan de showroom in Haaften was de kleurenstress weg en zitten we nu met een super resultaat! Alles staat mooi bij elkaar!! Het aanbrengen van de kalkverf is door jullie erg netjes gedaan. Wij zijn zeer tevreden!

Professioneel advies, nauwkeurig in de uitvoering

Deskundig advies, fijne samenwerking en professionele uitvoering

Door het advies van Arjan passen nu alle kleuren van bestaande meubels, nieuwe castle stone vloer en kalkverf perfect bij elkaar. Één bezoek aan Dijkwaard loste onze kleuren stres op. Ook het uitvoeren van de kalkverf op de wanden is keurig gedaan. Fijne samenwerking, korte lijntjes, en gaan voor perfect eindresultaat. Van harte aanbevolen!

Deskundig advies, fijne samenwerking en professionele uitvoering

Deskundig advies en nauwkeurige uitvoering

We zijn door Arjan voorzien van deskundig advies wat betreft de aanschaf van de Cobble Stones vloer. Het contact is plezierig verlopen. Ook het leggen van deze vloer is met veel precisie gedaan. Erg tevreden met het eindresultaat.

Goed advies en keurige uitvoering

Ons nieuwbouw appartement is dank zij een fijne manier waarop met ons werd meegedacht over kleuren en het kalkverf advies heel sfeervol geworden. En ondanks de wat onzekere opleverdatum toch fijn op tijd klaar. We zijn er echt heel blij mee wat jullie voor ons hebben gedaan!

Super goed advies en prachtig werk geleverd.

Wij zijn goed geadviseerd en zeer tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden.

Zeer professioneel, accuraat, hoog tempo

We hebben ons van het begin tot het eind op een zeer plezierige manier geadviseerd gevoeld. Van adviseur Arjan tot directie aan toe! De kleuradviezen en het meedenken ten aanzien van combinaties in kleuren is uitstekend en gestoeld op visie. De overlegmomenten die nodig waren voor de uitvoering verliepen plezierig en effectief. Hartelijk dank voor jullie begeleiding!

Goede service!

Een warm welkom in de showroom en uitgebreid geholpen, er werd echt mee gedacht. Een vast contact persoon wat heel fijn was en naderhand zijn we ook nog opgebeld of alles naar wens was. De castle stones zijn top gelegd en we zijn zeer tevreden met de aankoop!

Vakwerk en topkwaliteit geleverd aan ons volledige nieuwbouwproject

Kleur & Sfeer heeft het allemaal in huis: persoonlijk, klantgericht, meedenken met de klant, goed kleuradvies en topkwaliteit voor het schilderwerk van onze volledige nieuwbouwwoning voor zowel de binnen- als de buitenkant (kozijnen, keimwerk), het leggen van een Castle Stone vloer. Dit alles gaat gepaard met vakkundig werk door vriendelijke schilders (Arie en Arjan) voor wie geen enkele vraag teveel is. Mede door het werk wat door Kleur & Sfeer geleverd is kijken we terug op een fijne periode tijdens ons bouwproces.

Service en kwaliteit vanaf advies tot oplevering

Vaklieden zijn er nog! Dat is gebleken bij kleur en sfeer. Een goed kleuradvies, prettig contact en ook de uitvoering ook stipt conform afspraak. Al het snijwerk keurig uitgevoerd en hele prettige communicatie met Arjan. Als ik weer wat schilderwerk heb in huis kom ik weer terug bij dit mooie familiebedrijf

Goede service, prijs/kwaliteit erg goed!

We hebben goed advies gekregen tijdens onze afspraak en we zijn erg blij met het eindresultaat.

Vakwerk, goede service en fijn contact met de medewerkers

Kleur & Sfeer hebben onlangs bij ons prachtig schilderwerk geleverd waaronder kalkverf en een Castle Stones vloer gelegd op de benedenverdieping tot volledige tevredenheid.