Altijd een correcte en snelle verwerking van mijn aanvragen en zeer gebruiksvriendelijk.

Zeer positief

Snel en gemakkelijk

Scheelt een heleboel Werkzaamheden. Ik beveel het iedereen aan die het nog niet hebben Zelfs ziggo

buitengewoon behulpzaam

Mensen aan de telefoon, er gaat niets boven. Zelf voor een klein visje met maar enkele tientallen facturen per maand aardig en voorkomend. Waren ze allemaal maar zo, met name de internetbanken...

Kwaliteit zeer wisselend

Kwaliteit van verwerkte facturen is niet constant. Met regelmaat problemen met valuta en factuur data. Verschillende malen over gesproken maar helaas geen structurele verbetering.

Prima om mee te werken.

Go@UBL werkt in de regel goed, af en toe wat traag met verwerkingen zodat je een administratie een dag moet laten liggen. Afgelopen jaar een paar keer problemen met "verdwenen mails" maar met kontakt met go2UBL alles netjes opgelost. Maar, gezien het aantal verwerkingen mag dat geen naam hebben.

Duur

Werkt prima. Wel duur

prima service van Go2UBL

Steeds beter wordende service, sneller en accurater dus ik ben tevreden. Werk nu al meer dan 8 jaar met Go2UBL, merk dat feedback daadwerkelijk wordt opgepakt.

gemak en foutloos

gemak en foutloos voor mijn administratie

Hj

Heel behulpzaam

Zeer behulpzaam, geduldig, duidelijk, volledig, vriendelijk, ... Alles wat het zou moeten zijn, thanx!

top service

elke factuur komt goed en snel door. Mocht er iets fout gaan dan kan ik altijd Herman bellen

Facturen komen vlekkeloos aan

2 fouten per jaar op duizenden inkomende facturen is een perfecte score. 10 met een griffel voor jullie geleverde werkzaamheden en daarnaast vriendelijke hulp bij telefonische hulp. Hulde en fijne feestdagen en gezond 2024

Goede uitleg

Persoon nam de tijd om alles uit te leggen, duidelijk en goed duidelijke communicatie

Erg handige service

De service is snel en wetkt zoals het moet

Te weinig inzicht

Ik vind het vervelend dat ik niet kan zien welke facturen ik al ingeboekt heb

Prima service naar klanten toe

De aangeleverde gegevens worden snel en zorgvuldig behandeld en teruggestuurd om te kunnen verwerken.

perfect

perfect

Handig maar iets teveel extra controle nodig.

Het is een handig systeem om facturen te verwerken. Al zijn er ook minpunten. Het 'gevaarlijke' aan het doormailen is dat er soms facturen niet doorkomen en soms krijgen wij daar via mail bericht van maar soms ook niet, waardoor er soms ook facturen niet verwerkt worden. Als er een factuur niet doorkomt en je stuurt het nogmaals door, krijg je bericht van 'reeds meerdere malen doorgestuurd' en moet ze toch nog manueel verwerkt worden. Het niet kunnen manueel aanpassen van service/Tax date is jammer. Het kan soms lang duren vooraleer de facturen doorkomen in APA. Soms een dag vertraging op, als je in afsluiting zit bv, geeft dit wel extra stress.

Prima tool op de mobiele telefoon om facturen te verwerken

Het inscannen van facturen middels de mobiele telefoon gaat prima en levert geen problemen op. Ook de verdere afhandeling is top.

Too

To the point

fijn om te gebruiken

volledig te gebruiken vanuit mijn administratie werkt het inlezen van pdf facturen die worden omgezet naar UBL prima

Makkelijk

Inkoopfacturen worden correct en snel klaar gezet in de boekhouding

Correct en snelle reaktie s

Klantvriendelijk en service(oplossings)gericht

n.v.t.

geweldig geen werk van.

een aanvulling op mijn administratie zeker een aanrader

Schieland 18

1948DK Beverwijk