Een prachtige zeil ervaring op een heerlijke boot

We zijn goed ontvangen en hebben een bijzonder fijne zeilervaring gehad. We mochten zelf sturen, meehelpen om de zeilen in de juiste stand te krijgen; we hebben er veel van geleerd. Daarnaast werd er een fijne sfeer gecreeerd door enthousiasme en expertise vanuit Marco. En wat een heerlijke en snelle boot!

Top ervaring

Ontzettend genoten van een dagje TOP teambuilding!

Excellente teambuilding activiteit!

Met een magnifieke 42voeter zeil je op de Oosterschelde in een prachtige natuuromgeving. Het interessante is dat Sail Force zich niet beperkt tot het zeilen, maar de bemanning ook actief laat deelnemen. Daardoor wordt deze tocht een excellente teambuilding activiteit die uiteraard afgesloten wordt met de traditionele havenborrel! Erg boeiend voor de Belgen was ook de historische achtergronduitleg die gegeven werd over de deltawerken en de geschiedenis van Wemeldinge en haar haven.

Geweldig !!!!

Knappe organisatie en een absolute aanrader !!!

super organisatie

alles goed voorbereid en uitgelegd zelfs voor aankomst iedereen wordt op zijn gemak gesteld goede en duidelijke uitleg veiligheid en gevoel van klant staat voorop kortom: zeker nog eens te doen

Een actieve, maar ook een ontspannen teamuitje!

Prima complete verzorging door Marco op zijn mooie schip al altijd mooie Oosterschelde! Iedereen wordt betrokken tijdens het varen. Echt samen. Vooraf, tijdens en nadien gezellig met een hapje en drankje.

In een woord, geweldig!

Marco en Monica zijn professionals die zowel tijdens de voorbereiding, aan boord en daarna je blijven verrassen.

Een leuke ervaring in een aangename sfeer

Bij Sailforce weten ze hoe ze met hun “klanten” moeten omgaan. Ze communiceren vooraf duidelijk en correct. De ontvangst en uitleg zijn vriendelijk en uitgebreid, en de zeilervaring is zowel inspannend als ontspannend. Dit was ons tweede zeiluitje bij Sailforce en het zal zeker niet de laatste zijn. Dank je wel!

Heerlijke zeilervaring

Mooi en net schip. Marco is een enthousiaste schipper met kennis van zijn schip. Perfect zeilwater. Goede en duidelijke communicatie. Dank voor de leuke dag.

Teamevent met klanten

We hebben een voortreffelijk teamevent gehad. Marco en zijn team hadden alles goed geregeld,. Mooie schepen, schitterend vaargebeid en een leuk programma. Een aanrader!

We hadden voor ons vriendenstel een middag zeilen geboekt bij Sailforce. Alhoewel er enige twijfel bij sommigen was hebben we enorm genoten. Het was perfect verzorgd en er ontbrak ons aan niets. Marco en Monica zijn een voortreffelijke gastheer en gastvrouw. We hebben wat afgelachen en een mooie ervaring opgedaan. We willen als tip nog meegeven: Bij twijfel zeker boeken.

Fantastische dag gehad !

Samen met Marco een leuke teambuilding in elkaar gestoken. Iedereen heeft echt genoten van deze dag en dit is een van de eerste keren dat onze medewerkers ons echt hebben komen bedanken dat ze mochten deelnemen aan deze dag. Alles zat goed in elkaar, duidelijke instructies en iedereen die actief wilde deelnemen aan de verschillende handelingen tijdens het zeilen heeft dit uitgebreid kunnen doen. Wij wensen het voltallige Sail Force team nogmaals te bedanken! Wij komen zeker nog eens een keertje terug !!

Leuke ervaring

Het hele team was enthousiast.

Een prachtige zeilmiddag met gastvrije Marco en Monica!

We troffen het bijzonder goed op 1 oktober. Kan zomaar regen en veel wind zijn. Maar zo’n en een mooi zeilwindje was ons gegeven. We voelden ons zeer welkom aan boord. Het was een zeer ontspannen middag!

Dit was echt een ervaring!

Met ons team een dagje gaan varen, waarvan slechts 1 of 2 mensen eerder hadden gezeild, was dit echt een ervaring. De begeleiding was heel informatief en toch ook ontspannen en gezellig. Absoluut een aanrader voor een teamuitje.

Geweldige dag met top kapitein.

Een leuke warme ontvangst bij aankomst. We boekten de boot voor 8u. De dag startte met wat weinig wind maar de ervaring van de kapitein zorgde ervoor dat er een goede dag planning was. De stroming zou ons een extra duwtje geven om alsnog te kunnen zeilen. Eerst vaarden we richting zeehondjes die bij laag water liggen te zonnen. Maar toen kwam plots de wind opzetten en haalden we bijna de topsnelheid. Iedereen kon meehelpen met het zeilen en geen uitleg of toelichting was teveel. De kapitein, Marco, was heel attent en voelde perfect aan wat we wilden. Zonder al teveel aanwezig te zijn of de vraag te moeten stellen. Er was tijd om in het water te springen, dan vaarden we even wat rustiger. Was iedereen terug aan boord dan ging de snelheid er weer in. Tijdens het eten kwam de boot ook weer rechtop en ging het tempo wat omlaag. Nog even langs Yerseke met een boeiende uitleg over de mossel en oesterboten. Terug aangemeerd in de haven nog een flesje open om de dag (met zicht op een prachtige zonsondergang) af te sluiten. Wat een heerlijke dag. Zo mogen er 365 van zijn in een jaar. Bedankt Marco! Graag tot een volgende keer. Hugo

Wat een fijne teambuilding!

We boekten een dagje zeilen bij SailForce voor onze teambuilding. Marco is een super host. Je krijgt eerst een kopje foffie en wat info over zeilen en waar je allemaal moet op letten. En eens op het water mag je volledig zelf zeilen. Marco houdt alles in het oog en geeft instructies waar nodig. Hij weet een vlotte babbel af te wisselen met momenten waar hij de groep even rustig op zichzelf laat. Schitterende dag gehad, heerlijk gezeild en veel plezier gehad. Aanrader!

Superuitje!

Wat een heerlijke middag op de Oosterschelde met mijn collega's en schipper Marco met de ondersteuning van Monica! Marco voelde de sfeer onder de collega's prima aan en bezorgde hen een fantastische zeilervaring op het water van het Nationale park, inclusief zeehonden en bruinvissen. en dat allemaal omlijst met een hapje, drankje en toepasselijk muziekje.

Relaxte dag met aandacht voor alle collega’s

Als personeel uitje geboekt 6 personen, duidelijke uitleg bij ontvangst, iedereen aan boord heeft meegedaan om het schip te laten zeilen. Ondanks de matige wind is dat gelukt, super relaxte sfeer goede catering. Monica & Marco dank

Prachtig uniek uitje met het hele bedrijf

Warme ontvangst met koffie en bolus. Niets tekort gekomen de hele dag. Zeilen op wens van het bedrijf. 1 regatta wedstrijd gevaren en toen wegens weinig wind ontspannende zeiltrip naar de zeehonden. Leuke aftersail in de haven.

Een mooie teambuilding zo’n regatta. Iedereen vond het geweldig

Ondanks de buien was iedereen enthousiast over deze zeilrace. De actie, de sfeer het was allemaal geweldig. Marco en zijn team zijn topkerels.

Geweldige zeiltocht gehad

We hebben een supermiddag gehad. Prachtige boot, zeer kundige aimabele schipper. Prachtig weer en fikse wind. Echter door de houding van Marco kwam het vertrouwen in de boot snel. We hebben genoten. De versnaperingen waren prima. En de nazit in de haven met drankjes en hap is aanrader. Wie weet? Tot de volgende keer.

Goede verzorging, prachtige locatie, goed gezelschap

Met alle collega's (10) zijn we met windkracht 3 gaan zeilen bij SailForce. We wilden een beetje actie, een beetje ontspanning en een mooie ervaring. Schipper Marco heeft ons veel over het gebied verteld, verzorgde een heerlijke lunch en heeft rekening gehouden met de dieetwensen van collega's. Ontspannen sfeer maar ook actie, zoals we hadden gevraagd. Ons team heeft een ontspannen dag gehad en afgesloten met een diner in de omgeving. Niet de eerste ervaring met SailForce en zeker niet de laatste. Schipper Marco bedankt, we hebben genoten van de dag.

SUPER

het was een onvergetelijke dag samen met mijn werknemers en het was niet alleen bootje varen ,maar actief meevaren wat mijn medewerkers fantastisch vonden, we kregen een goeie briefing van de captain en sloten de dag af met een lekker glaasje wijn. wat kan het leven toch fantastisch zijn!!!!!!

Top, uitstekend weer en een relaxte/actieve sfeer aan boord

Top, uitstekend weer en een relaxte/actieve sfeer aan boord.

Bedrijfsgegevens

Binnenhaven 16

4424BN Wemeldinge

06-51215575

[email protected]

Over Sail Force

Ik hoop dat je hebt genoten van je zeiluitje! Niets zo ontspannend als een frisse neus halen op de Oosterschelde in Zeeland. Als het goed is was je helemaal even uit de dagelijkse sleur. Of dat nu was met familie, vrienden (of vriendinnen), collega’s of klanten; ik hoop dat het een onvergetelijke ervaring is geweest. Marco van Dijke / SailForce

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.