Geweldig!

Mooie ervaring, heerlijk ontspannen!

fantastisch

De zeiltocht was in 1 zin: Zeer geslaagd: echt fantastisch! Marco kent de Oosterschelde op zijn duimpje en het is erg leuk dat hij hier veel over te vertellen heeft. Het Jacht is groot en comfortabel en is erg wendbaar. Je mag kiezen - ook afhankelijk van het weer uiteraard- of je er een sportieve of relaxte zeiltocht van wil maken. Er is een lekker drankje en hapje aan boord en de stop in de haven van Yerseke voor een oesterproeverij is (voor de liefhebbers) echt van toegevoegde waarde. We hebben enorm genoten en Marco: mogen we je alvast boeken voor volgend jaar? ;-)

Al altijd perfect

Weer heerlijke avond. Schitterende boot. Uitstekende Schipper. 75 zeehonden. Prima zeil weer en met zowel zon als maan terug naar Wemeldinge. Zeeland op zijn best. Dat alleen in Zeeland.

Fijne dag

Zeer vriendelijk personeel, mooie schone boot in top conditie

Fantastisch evenement

Fantastisch teambuilding event beleefd met Sail Force! Ook ons team is bestand tegen windkracht 6 ;-) Van A tot Z genoten, Marco heeft het contact goed onderhouden en het welkom was top. Vervolgens is er veel aandacht besteed aan veiligheid en uitleg. En toen op naar de Oosterschelde. Een fantastische belevenis, die wij hierbij aan kunnen raden!

Sportief genieten.

We hebben dit als teamuitje met de collega's gedaan. Het was genieten van frisse lucht, zon & water. Tegelijkertijd relax en sportief maar ook samenwerken en communiceren om zo tot het beste en snelste zeilresultaat te komen. Marco had alles tot in de puntjes geregeld zodat we echt een fijne onbezorgde dag hebben gehad. Absoluut een aanrader.

Vriendelijke kapitein en veel plezier gehad

Op ons teambuilding uitje met 10 man hebben we veel plezier gehad. We hadden geluk met het weer, maar belangrijker nog: we waren erg blij met de vriendelijke kapitein Marco. Na zijn interessante uitleg over de omgeving en instructie van het zeilen gingen we het water op. 3 uur plezier en ontspanning, maar ook actie - omdat je zelf mag helpen met het zeilen. We hebben een fantastische middag gehad en vinden dit uitje echt een aanrader!

Fantastisch team event

Heel leuke ervaring, prima materiaal en heel ervaren skippers. Marco en zijn team delen graag hun passie en zorgen voor een prima begeleiding van start tot finish.

Een heerlijke leerrijke middag voor de wind!

Het was een zeer fijne, ontspannende en vooral ook leerrijke middag zeilen. Ontzettend genoten van water en wind, van ontspannen en nieuwe kennis opdoen. Ontzettend bedankt voor het vertrouwen ,de fijne dag en vlotte samenwerking!

een super leuke ervaring met zeilen

leuke gezellige actieve dag, zeilen met Marco en nog 3 zeilboten extra allemaal prima geregeld zelfs de Zon en de wind was superrr.

fantastisch

- professioneel georganiseerd - uitstekende begeleiding door de schipper - mooi nieuw luxe zeiljacht - echte teambuildingactiviteit, door het feit dat ieder zeiltaken mocht uitvoeren als een team - goede catering aan boord - mooie zeillocatie (Oosterschelde) - aandacht voor veiligheid - echte aanrader voor teambuilding voor een groep van 8 tot 10 personen

Fantastisch

We hebben een fantastische avond tocht gemaakt! Prachtige boot, fijne kapitein, alles en meer was aanwezig! Hartelijk dank!

Actieve ontspanning

Samen met de collega's er een dagje tussenuit om elkaar nog beter te leren kennen en appreciëren. Een mooie mix van actieve deelname en ontspannen, in een prachtig natuurgebied. Schipper Marco nam de tijd om bij alles een woordje uitleg te geven en iedereen vol goesting te laten deelnemen. Ook de catering was lekker en verzorgd, met een aantal streekproducten. Een top ervaring voor het volledige team!

Toller aktiver Segeltörn mit der Chance, Robben zu sehen

Marco, der Skipper und Ausbilder, bringt Ihnen bei, wie ein Segelboot funktioniert. Du nimmst aktiv teil und kannst sogar hinter dem Lenkrad stehen. Marco spricht viele Sprachen und erklärt auch, was man in der Gegend sehen kann. Die Chancen, Seehunde zu sehen, die sich auf den Sandbänken vergnügen, sind sehr hoch. Kurzum, ich würde es empfehlen, wenn Sie Zeeland wirklich genießen wollen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Fantastische ervaring. Teambuilding 2.0

Sail Force staat garant voor een combinatie van fun, leren en ontwikkelen. Naast een schitterende boot zit de magie in de begeleiding door de schipper. Hij beperkt coaching niet tot het zeilen, maar doet dat de gehele dag door op individueel - en teamniveau. Tip: boek na een dag zeilen ook een avondprogramma. Een paar uur de haven in om lekker wat te eten en daarna weer het water op terwijl de zon langzaam ondergaat. Het maakte onze teambuildingdag compleet.

Heerlijk er even anders tussenuit!

Met MT en partners gezeild. Erg leuk, samenwerken buiten je comfort zone! Zo leer je elkaar weer op een andere manier kennen.

Vlot georganiseerd, relax en toch intens, mooie ervaring!

Vlot georganiseerd, relax en toch intens, mooie ervaring!

Heerlijk actief zeilen met schipper Marco!

Onze 2-daagse zeiltocht over de Oosterschelde was de ideale teambuilding. Marco legt alles goed uit en probeert iedereen echt bij het zeilen te betrekken. Verder verzorgt hij zijn gasten goed met hapjes en drankjes. We hebben er enorm van genoten. Dit smaakt naar meer!

Onvergetelijke ervaring!

Super geregeld! Klantvriendelijk! Het ideale team uitje! Gewoon TOP!

Een belevenis voor iedereen, top geregeld!

Een echte zeilervaring op mooie boten, prima zeilpakken en goede catering. Een aanrader voor actieve groepen.

Super leuk en interessant

Marco was een top coach om te zeilen maar niet alleen om te zeilen, zijn cultuur en passie over Zeeland in het algemeen maakte ook de sailtocht super interessant. Altijd lachend wat het meer plezierig maakte. Bedankt Marco voor de mooie tocht! Ik kom zeker terug bij u, zonder twijfel!

Genoten van een ontspannende leerrijke teambuilding

De zon schijnt, mooi weer, Een lichte bries, Zeilen staan mooi en we glijden door het water, Twee bruinvissen die ons even gezelschap houden, Een zeehond die nieuwsgierig komt kijken, Een uitbundig team O.R.F.ers, En daarenboven nog een Top schipper, Dag kon niet meer stuk. Hier gaan we nog lang over praten... De medewerkers van O.R.F. Boekhouding & Fiscaliteit BV vragen wanneer de volgende zeiltocht eraan komt...

Dag Guy, wat fijn te horen, dank voor je aanbeveling, graag tot de volgende keer aan boord. Ik heb schipper Coen van de Out of Office ook de complimenten overgebracht.

Great Experience

Wij hebben met de familie een fantastische zeildag beleefd op de Ooster Schelde. Marco was zeer gastvrij en heeft ons gedurende de trip geinstueerd in zeilen. Het was die dag een flinke wind, welke ons een leuke ervaring heeft gegeven. Jos en Family.

Dag Jos, dank voor de warme terugkoppeling. We mochten een stoere tocht beleven op de Oosterschelde met veel wind, heeft je zoon al een zeilboot gekocht, want die was wel heel erg enthousiast :) Graag tot een vogende keer!

Geweldige trip met een topschipper

Met de familie een boot met schipper (Marco) gechartered. Marco kreeg het voor elkaar ons spelende zeehonden te laten zien, en ons vervolgens ook nog goed aan het werk te zetten. Hij geeft leuke uitleg en weet iedereen enthousiast te krijgen. Heel leuk om de Oosterschelde een keer op een sportieve manier vanuit het water te kunnen bewonderen. Dikke aanrader!

Sublieme ervaring op een prachtig zeiljacht!

We waren gisteren met 10 aan boord voor sunset sailing. De catering en de info vooraf werden duidelijk gebriefd. Onze ganse groep heeft enorm genoten van een eerste zeilervaring. Dank voor het vertrouwen in de groep, we did it ;-))!

Dag Robin, dank voor je recensie, was i.d.d. een leuke sunset. Fijn te horen dat iedereen heeft genoten!

Over Sail Force

Ik hoop dat je hebt genoten van je zeiluitje! Niets zo ontspannend als een frisse neus halen op de Oosterschelde in Zeeland. Als het goed is was je helemaal even uit de dagelijkse sleur. Of dat nu was met familie, vrienden (of vriendinnen), collega’s of klanten; ik hoop dat het een onvergetelijke ervaring is geweest. Marco van Dijke / SailForce