Betrouwbaar!

Ik maak al enige jaren gebruik van deze service, de chauffeurs zijn netjes, correct, op tijd en vooral betrouwbaar. .

Altijd beschikbaar en op tijd!

inmiddels gebruik ik de diensten van Eigenchauffeur al jaren en heb ik al vele extra klanten aangebracht. altijd tevreden en netjes weer thuis!

Flexibel en uiterst professioneel.

Ik maak al 8 jaar lang gebruik van deze service, altijd nette en correcte jongens of Robin brengt jezelf thuis ;)

Keurig en op tijd

Via Eigenchauffeur.nl een BOB chauffeur geregeld. Bij het telefonisch reserveren proef je al de kwaliteit van de dienstverlening; je wordt netjes te woord gestaan, ‘nee’ staat niet in hun woordenboek en de afspraak wordt direct per app bevestigd. Ik werd keurig op tijd opgehaald en professioneel in mijn eigen auto naar huis gereden door een representatieve chauffeur. O ja, prijzen zijn ook nog eens concurrerend!

Een heel goede consistente ervaring

Keurige, aardige chauffeurs. Altijd op tijd. Niets dan goeds over deze dienstverlening.

Helemaal top!

Super fijne service.

Punctueel, vriendelijk, goede service

Via eigen chauffeur.nl is het heel eenvoudig een chauffeur te boeken. Ze leveren goede service. Ze zijn punctueel, vriendelijke chauffeur die ook prettig auto rijdt. Kortom echt een aanrader

Vriendelijke chauffeur, mooi op tijd op de juiste plek. Goed gereden. Kortom, een ideale oplossing om zelf een drankje te kunnen drinken!

Zorgeloos uitgaan zonder gedoe met openbaar vervoer of taxi's

Zeer goede service. Uitstekende communicatie. En hoe heerlijk dat je gewoon in je eigen auto naar huis wordt gebracht. Helemaal top.

Goed! Goede service

Goede service. Keurig even gebeld toen ze er bijna waren en zeer vriendelijk!

Super leuk dat je een reactie hebt geplaatst over onze thuisbrengservice. tot de volgende keer. Groeten namens het team van Eigenchauffeur.nl

Netjes thuis

Netjes op tijd. direct naar huis gereden. Chauffeur was vriendelijk, netjes. Hij had Waze aan, dus wel lekker doorgereden. Kan ik wel hebben.

Dit zouden we vaker moeten doen!

Online planning, vastleggen & betaling: top Bevestiging in email & nog even telefonisch: geweldig Flexibel: ja, we konden onze vertrektijd makkelijk aanpassen Interactie: representatief, fijn gesprek in de auto, en ruim op tijd (15m vroeger)

Goede en keurige chauffeur!!

Goede en keurige chauffeur die een lekker muziekje kan waarderen ;)

Nette chauffeur en afspraak perfect nagekomen

Vanuit restaurant chauffeur besteld. Kwam exact op tijd aan. Prima service als je net teveel gedronken hebt om nog te zelf te rijden.

Hi Rene, Bedankt voor leuke review die je heb achtergelaten bij ons. Graag tot de volgende keer bij Eigenchauffeur.nl Vriendelijke groet Robin

Super service

Fantastische service gisteren. Diner was nog niet afgelopen. Netjes 40 minuten gewacht. Correcte chauffeur, die netjes en goed reed.

In een woord, top!

Super snelle reactie, duidelijke communicatie, nette chauffeurs, keurig op de afgesproken tijd. Belde van tevoren om uit te leggen hoe het werkte, echt super!

Super fijne & veilige service

Boekingsproces verliep heel soepel en Robin was een heel fijne chauffeur die heel veilig rijdt en goed omgaat met je auto. Geen een keer onveilig of ongemakkelijk gevoeld en ook gezellig kunnen kletsen. Zeker een aanrader dus

Ik vond het leuk je een goede eerste ervaring met onze thuisbrengservice te geven Graag tot de volgende keer.

Fijne mensen en een top service. Absoluut een aanrader.

De chauffeur heeft erg gelachen met u. Graag tot de volgende keer.

Mooi op tijd Goede rit

Mooi op rijd. Zelfde avond boeken als opgehaald worden is super goede service. Alles via app afgesproken. Betrouwbaar!

Hartelijk dank voor het vertrouwen in Eigenchauffeur.nl. Wij zorgen voor een snelle reactie waardoor je veilig met eigen auto naar huis gereden kan worden. Tot de volgende keer. Groet Robin

Stipt, vriendelijk en veilig gevoel

*ze waren op tijd *er werd afstand gehouden en handschoenen gedragen *hele vriendelijke en duidelijk zeer ervaren chauffeur *zeer concurrende ritprijs Ik heb ervaring met andere vergelijkbare diensten en die zijn zeker niet zo positief. Volgende keer kom ik terug bij eigenchauffeur!

Hartelijk dank voor deze positieve reactie:). Graag tot de volgende keer.

Zeer aangename reis met Eigenchauffeur.nl

Prettige nette chauffeur die ons naar huis bracht.

wat een fantastische service! Ze zijn op tijd, rijden voortreffelijk en zijn beschaafd en aardig

Onverwacht wilden wij toch niet naar huis rijden. Op het laatste moment hebben we gebeld en in overleg een tijdstip gevonden om ons naar huis te brengen. Zeer flexibel dus. Ze waren keurig op tijd, reden zeer goed, waren beleefd en aardig. Zeer behulpzaam in het vinden van een parkeerplek in het drukke Amsterdam. Echt een aanrader

Super service - ook last minute

Op korte termijn beschikbaar en perfect op tijd.

Beschikbaarheid, time management en helenprettige chauffeurs.

Zodra je in de auto stapt heb je het gevoel al thuis te komen. Prettige gesprekken (of niet), een wereld van verschil met een gewone taxi.

zeer goede service

Ondanks dat de bbq erg uitliep, hebben de chauffeurs rustig gewacht zonder daarbij te klagen. En werden er geen extreme kosten berekend. Zeker een partij om weer zaken mee te doen in de toekomst.

Hartelijk dank voor de mooie reactie. Het was een groot succes om jullie medewerkers allemaal veilig naar huis te mogen brengen. Tot de volgende keer. Groet Robin Eigenchauffeur.nl chauffeursdiensten

Over Eigenchauffeur.nl

Last-minute een bob chauffeur nodig? Wij regelen een chauffeur die je veilig en netjes naar huis rijdt in uw eigen auto. De ritprijs wordt berekend aan de hand van het aantal gereden kilometers. Op onze website kun je de ritprijs berekenen vooraf. Heeft u een vraag of komt u er niet uit. Wij helpen u graag. Tijdens corona zijn wij gewoon geopend. Tel:+31850160888 WhatsApp: +31850160888 Mail: [email protected]