Informatie uitleg service kopen

Zie bovenstaande

Enorm relaxed en service verlenend ingesteld

Aankoop eerste boot. Goed begeleid door medewerkers en goede vriendelijke bejegening.

Uitstekende service ondanks latere levering van sloep

In najaar van 2020 een nieuwe sloep bij van dijk besteld. Tot nu erg blij mee. Hadden misschien eerder kunnen aangeven dat de sloep later geleverd zou worden. Proefvaart bij aflevering was super!

Eigenaar heeft veel gladde praatjes, maar afspraken nakomen doet hij niet.

In mei 2020 een aanbetaling gedaan voor een boot die wat onderhoud nodig had. Eigenaar Heino verzekerden ons dat eind juni de boot klaar zou zijn. Begin juli maar gebeld hoe het er voor staat. Krijg van Heino te horen dat de persoon die de reparatie moet uitvoeren aan het polyester ziek is geworden, heel zielig verhaal allemaal. Heino gaat zijn best doen om de boot met een week klaar te hebben. Eind juli maar weer contact opgenomen. Afspraken op papier gezet dat de het dit jaar(2020) geen zin meer heeft om de boot af te nemen. Hij is nog steeds niet klaar. Op papier de afspraak gemaakt dat de boot 3 april 2021 zou worden afgeleverd. Dan had Heino de hele winter om de boot klaar te maken. 17 maart 2021 maar eens gebeld over de status. Boot was nog niet klaar en 3 april ging hij niet redden. Had de hele winter niet aan de boot kunnen werken, was vergeten de boot achter uit de loods te halen en nu stonden er nog allemaal boten voor die in winterstalling staan. Heino kon hier volgens hem niks aan doen. Na veel discussie op 18 maart afgesproken dat de boot eind april wordt geleverd. 25 april maar een mail gestuurd met de vraag wanneer we een proefvaart kunnen plannen. Geen reactie. Afgelopen woensdagochtend maar gebeld en voicemail ingesproken met terugbellen verzoek wordt niet terug gebeld eind van de dag maar langs gegaan. U raadt het al de boot bekeken, deze was nog lang niet klaar. Aangegeven dat ik mijn rechtsbijstand verzekering ga inschakelen. Dezelfde avond voor het eerst initiatief vanuit Heino. Hij heeft de aanbetaling terug gestort en wil de boot niet afleveren. Kortom van Dijk Watersport is geen enkele afspraak nagekomen en ik ben 2 vaarseizoenen verder zonder boot. Een zeer nare ervaring, wij gaan nooit weer naar Van Dijk Watersport.

Het kontakt met van Dijk Watersport is bijzonder goed verlopen. Stephan die onze aankoop begeleidde luisterde uitstekend naar onze wensen. De proefvaart waar alle tijd voor genomen werd was dan ook een succes. Ook het afleveren op de plaats van bestemming verliep voorspoedig. Al met al een uitstekende keus voor firma en boot.

Fantastische service

Bij Van Dijk Watersport een Maxima 620 gekocht. Twee keer een proefvaart gehad met duidelijke uitleg. Echt een aanrader.

U adverteert op Marktplaats en na doorklikken krijg ik niet de info die ik zoek: heel slecht

Zie bovenstaande regel. U adverteert met een varende woon/houseboot op Marktplaats. Als ik die aanklik is nergens op uw site iets over deze aanbieding te vinden

Prettig bedrijf en komt afspraken na.

Ik ben goed geadviseerd en alle tijd voor uitleg. Erg prettig!

Fantastisch bedrijf

Ik word altijd goed geholpen door de uitstekende kennis die zij bezitten. Ik beveel iedereen Van Dijk Watersport aan!

Afspraken niet na komen

Van dijk beloofd van alles maar komt de afspraken niet na.

Super bedrijf

Goede advisering en boot netjes afgeleverd en alle tijd voor uitleg hoe het e.a. werkt.

Top service in alle opzichten

Ik kan niet anders zeggen dat ik uitstekend ben geholpen en ga volgende keer zeker weer naar Van Dijk Watersport. Top en bedankt!!

Heel bij met de service!

We hadden problemen met het starten van de buitenboordmotor. Dit is op een professionele en hele klantvriendelijke manier opgelost. Echt top!

Verstand en kennis

Wordt altijd goed geholpen

Prima advies en service.

Als beginnend "bootvaarder" prima geholpen en alles duidelijk uitgelegd. Zelfs het proefvaren in de winter was zeer prettig.

Veel kennis van boten en motoren

Veel kennis en zeker behulpzaam en meedekend

Prima geholpen

Beurt buitenboordmotoren prima

Zeer klantgericht and komen 100% alle afspraken na.

Ik heb onlangs een 2de boot bij Van Dijk gekocht in 3 jaar tijd. Zeer goede prijs en een uitstekenede service. Zeer betrouwbaar. Komen alle afspraken 100% na. Advies is zeer goed en ze hebben perfect oog voor de wensen van de klant.

Klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend.

Klantvriendelijk personeel, goed advies met kennis en deskundigheid. Denken mee in oplossingen. Enige minpuntje is dat de winterstalling prijzig is.

prima service

mijn motor van mijn boot is weer prima gemaakt

Top service en vriendelijk personeel

klein bootje gekocht als instapper. Leuke zaak, vriendelijke mensen en prima advies

Gewoon super bedrijf

Ik heb heel wat foute keuzes gemaakt maar het was nooit een probleem werd altijd opgelost gewoon super. Nu de Máxima 720 Tender gekocht wat een super boot ben er erg blij mee en vooral de afmontage geweldig.

Vlot en vakkundig motoronderhoud

Binnen 1 week bbmotor klaar van een winterbeurt.

Al meerdere jaren klant, altijd goede service.

Prachtig assortiment en veel verstand van buitenboordmotoren

Al meerdere boten en motoren gekocht. Prima zaak! Heel leuk om te zien hoe Heino deze zaak naar volwassenheid leidt. Van de kleine Reitdiepers tot de grote Maxima's, mooie goed varende boten voor een scherpe prijs. De keuze om (vooral) BB-technologie als voorstuwing sluit mijn inziens aan bij milieunormen en ook het vaargebied waar soms wat extra vermogen en snelheid gewenst zijn. De winterstalling is in een woord fantastisch. Verder is het voor ons wachten op verdere ontwikkelingen in de Maxima-lijn of ... ? Als er een weekender met slaapgelegenheid komt, zijn wij zeker weten een van de eerste klanten.