Mooie zaak met een symphatieke verkoper,Heino heeft het netjes uitgelegt en heb bij hem een sloep gekocht.

• Service N.v.t.
  • Ervaring met: Boten

Met Honda motor,vaar je met plezier onder alle weers omstandigheden. En ook de onderhouds beurten bij Van Dijk Watersport geven je 100% zekerheid.

• Ervaring met: Buitenboordmotoren

Een bedrijf die doet wat besproken is, helder en duidelijk en kwaliteit (-:

• Ervaring met: Onderhoud en reparatie

Veel dank voor advies en begeleiding bij aankoop boot. Super service, accuratesse en concrete afspraken die op een handdruk worden ingevuld. Dank !!!

• Ervaring met: Boten

Zeer snelle reactie en direct telefonisch gebeld. Goed advies en zeer tevreden over de geleverde buitenboordmotor.

Goed.

• Ervaring met: Boten

Hele goede ervaring gehad. Ik kom zeker terug. Thanks!

• Ervaring met: Onderhoud en reparatie

Gisteren bij Van Dijk langs geweest om ons te oriënteren op een polyester sloep. We werden direct vriendelijk geholpen. Zonder afspraak werd er veel tijd voor ons vrij gemaakt om alle verschillen tussen de sloepen (met bijbehorende voor- en nadelen) uit te leggen. We hadden op geen enkel moment het idee dat we iets ‘moesten’, alles voelde vrijblijvend. Uiteindelijk enthousiast geraakt over een Reitdieper occasion die Van Dijk had staan en die zelfde middag konden we hier nog een proefvaart mee maken. De boot wordt komend voorjaar pas geleverd maar wij hebben er het volste vertrouwen in dat ook dit naar wens zal verlopen.

• Service N.v.t.
  • Ervaring met: Boten

Ik kwam op de website omdat ik zocht naar een Corsiva boot, maar na het doornemen van alle informatie tot de conclusie gekomen dat ik toch een Maxima wilde! Super ervaring, goeie service en echte deskundigheid. Echte aanrader!

• Ervaring met: Boten

Hoi Jim, Bedankt voor de mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je onze service en deskundigheid op prijs stelt. Veel plezier met je nieuwe sloep! Groeten Heino van Dijk

Leuk bedrijf waar je goed geholpen wordt en overal een oplossing voor gezocht wordt. Heb er nu mijn tweede boot mogen kopen en zou er zo weer een kopen.

• Ervaring met: Boten

Zeer netjes en vakkundig geholpen Plus leuke éxtra .gratis boot stalling en word bij afgeleverd.

• Ervaring met: Boten

Top shop, mooie informatieve website. Je kan altijd proefvaren en ze helpen je perfect tot een goede keus te komen. Goed geprijsd ook!

• Ervaring met: Boten

Hoi Robin, Bedankt voor je geweldige beoordeling. Heel veel plezier met je nieuwe Maxima sloep! Groeten Heino

Hoi Selma, Bedankt voor je beoordeling! Groet Heino

ben zeer tevreden

Bedankt voor je fantastische beoordeling! Groet Heino van Dijk

Hebben een goede ervaring met boot goede uitleg etc: en een goed kontakt met Heino van Dijk.

Hallo Sietske bedankt voor deze top beoordeling! Groeten, Heino

Vanaf het eerste contact werd ik gastvrij en correct ontvangen en werd mijn interesse gepeild. Samen werd gezocht naar de werkelijke belangstelling én het belang om wel of geen gebruik te maken van bijvoorbeeld een zware of minder zware motor, wel/geen zwemtrapje, wel/geen vlaggenstok en andere [on]mogelijkheden. Kortweg: prima ervaring en aan te bevelen bedrijf.

• Persoonlijk contact

Beste Eillert, bedankt voor je mooie reactie. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Ik wens je nog een goede week! Groeten Heino

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beste Edwin, Bedankt dat je een review hebt achtergelaten! Groeten Heino

Open en eerlijk, ruimte voor een goede beslissing. Vooral plezier en plezier houden staat hoog in het vaandel.

• Ervaring met: Boten

Beste Gerard, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een mooie beoordeling achter te laten. Groeten Heino

Erg attente service. Altijd bereikbaar voor tips en trucs.

• Ervaring met: Boten

Beste Rik, Bedankt voor je prachtige beoordeling! nog een hele goede week gewenst. Groet Heino

Al jaren klant bij van dijk, altijd goede adviezen, en service, deze keer voor buitenboordmotor geweest. Snelle levering en nette prijs, gewoon super

• Ervaring met: Buitenboordmotoren

Beste Henry, Wat fijn om te lezen dat je onze service waardeert. Bedankt voor je mooie beoordeling! Groeten Heino

Zeer net en deskundig bedrijf Klantvriendelijk en correct.

• Ervaring met: Boten

Beste Rene, wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over ons. Groeten Heino

Op een zondag rondje Paterswoldsemeer gefietst, maandag neuzen op internet, zien sloep van 2017 bij van Dijk Watersport en 's middags heen. Hartelijk ontvangst door Heino. Had een afspraak waar hij even heen moest, ondertussen nam Manuel de honneurs waar. Na terugkomst van Heino begon hij te zeggen, dat aan deze complete sloep een verhaal vast zat, want waar tref je een boot van 1 jaar jong aan. Boot werd klaargemaakt voor proefvaart. Heeft daarna voorstel gemaakt voor boot met trailer. Afgesproken hem volgende dag ons besluit te nemen. Afspraak gemaakt woensdagmorgen bij hem langs te gaan. Zoon meegenomen en probleem ongeremde trailer voorgelegd. Waren enthousiast over boot en voorstel en om zo snel mogelijk te kunnen genieten stelde Heino voor al dezelfde middag af te leveren. Alle dagen daarna gevaren en klein probleem werd telefonisch opgelost en ondertussen hadden wij besloten over te gaan tot aanschaf geremde Pega trailer als Heino met een passend voorstel zou komen. Vanwege warm welkom door Heino, Manuel en zien hoe het personeel aan het werk is, het enthousiasme voor de watersport spat ervan af, orde en netheid van het bedrijf voorstel voor de trailer geaccepteerd. Zodra deze bij hem is wordt deze afgesteld op de sloep en kunnen we stellen, dat ons vaargebied (actieradius) beduidend groter wordt. Het is heel plezierig zaken doen en elkaar wat gunnen. Gaan ook gebruik maken van de winterstalling. Vertrouwen op een duurzame relatie waar we overigens geenszins aan twijfelen.

• Ervaring met: Overige

Beste Ben en Ria, Wat een fijne en warme beoordeling, Bedankt! Groet Heino

Ondanks de enorme drukte mijn nieuwe Torquido elektrische buitenboordmotor geïnstalleerd en op tijd afgeleverd voor de proefvaart met de vereniging van Rolls-Royce en Bentley eigenaren, hulde.

• Ervaring met: Buitenboordmotoren

Hoi Steffen, bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn dat alles succesvol is verlopen en op tijd klaar was. Groet en veel plezier met de motor! Heino