Hte nodige duwtje in de rug die je nodig hebt om verder te komen.

Twijfels worden weggenomen, een Spiegel wordt voor gezet. Overal is over nagedacht. Een hele fijne manier om antwoorden te krijgen op vragen waar ik al langer mee liep. Na de training is er een stuk zelf vertouwen opgebouwd waardoor ik durf te handelen en sterker in mijn schoenen sta!

Er wordt je een spiegel voorgehouden, waarbij je handvatten aangereikt om te kunnen ontwikkelen!!

In deze 4 daagse training "haal het maximale uit jezelf" wordt je vanaf het begin meegenomen naar jezelf te kijken. Wie ben je, waarom doe je zo, waar zit je kracht, wat zijn je verlangens? Wat kan jezelf eraan doen je verlangens te grijpen en de op geworpen blokkades te doorbreken.

Persoonlijke vriendelijke aanpak.

Na een kennismakingsgesprek hebben wij als bedrijf onze wensen neergelegd bij Human Impuls. Deze hebben zij vertaald in een assessment. Na afloop van de assessments hebben wij overzichtelijke rapportages ontvangen en een vergelijking in de verschillende profielen van de deelnemers. Deze zijn persoonlijk toegelicht door Human Impuls. Human Impuls heeft ook oog voor het na traject. Zo bieden ze de deelnemers de mogelijkheid om na te praten over de uitkomst van een assessment.

Prettige teambijeenkomst met Monique. Haar aanwezigheid en begeleiding absoluut van meerwaarde voor de uitkomst van de ochtend.

• Bedrijfsnaam: VGN

Zeer betrokken, deskundige coach die een goed inzicht heeft in mensen en op een prettige manier doorvraagt om een echt goed beeld te krijgen van de vragen of problemen. Effectieve coaching door een breed palet van coachingsmethoden en creatieve hulpmiddelen met aandacht voor ratio, gesprekken, emoties, fysieke oefeningen met bioenergetische en 'lichaamswerk'-elementen, aansluitend bij de behoeften van de klant.

• Ervaring met: Coaching

Training gehad met het Development team. Was erg leerzaam. Deskundigheid was groot.

• Toegevoegde waarde
  • Bedrijfsnaam: Relatics B.V.
  • Ervaring met: Training

De training heeft me erg geholpen in m'n ontwikkeling en o.a. bewust gemaakt van m'n verlangens. Je wordt geconfronteerd met je blokkades (zelfreflectie). We hebben handvatten en oefeningen gekregen om aan je blokkades te kunnen werken. Ik kijk uit naar het vervolg!

• Bedrijfsnaam: YibYib
  • Ervaring met: Training

Al paste niet alle onderdelen even goed bij mij heb ik er overall toch veel aan gehad. Ik voel me een ander mens geworden en ben me veel bewuster van mijn eigen gedachten en patronen.

• Ervaring met: Training

Ik vond het persoonlijke interview erg fijn en leerzaam. Ook de inzichten in de testen. De ochtend van de eerste dag vond ik het meest toevoegen.

• Bedrijfsnaam: Relatics
  • Ervaring met: Coaching

Een fijne samenwerking en heeft mij echt verder geholpen

• Bedrijfsnaam: C. van Heezik
  • Ervaring met: Coaching

Terzake kundig. Enthousiast en volle overgave. Geeft energie aan het team

• Bedrijfsnaam: TataSteel Nederland Tubes BV
  • Ervaring met: Training

De tweedaagse coaching met het Tubes team was zeer waardevol. De twee dagen gaven een goede variatie tussen individuele en team coaching en ook een onderlinge afstemming van de te nemen stappen. De uitkomst van de twee dagen waren zeer praktisch en de nadruk op implementeren maakte het zeer practisch.

• Bedrijfsnaam: Tata Steel
  • Ervaring met: Training

Als team hebben we erg veel gehaald uit een relatief korte tijd

• Bedrijfsnaam: Tata Steel tubes
  • Ervaring met: Coaching

Hoe zoiets simpels zo krachtig kan zijn. Door de training rondom One Minute Coaching zijn we als team nader tot elkaar gekomen én hebben we een krachtig tool beter leren gebruiken.

• Bedrijfsnaam: Tata Steel Tubes Nederland BV
  • Ervaring met: Coaching

Goede praktijkoefeningen en erg goede acteur/expert op gebied v one-minute-coachen Hugo.... En vooral leuk! Veel gelachen :-)

• Bedrijfsnaam: Tata Steel
  • Ervaring met: Coaching

Ik ben er zo goed als blanco ingestapt maar de hulp en coaching die ik heb mogen ontvangen is ver boven mijn verwachtingen uitgestegen. Door hun ervaring en deskundigheid wisten ze wat voor mij belangrijk en nodig was. Zonder hun zou ik nu nog met veel dingen geworsteld hebben. Ik heb nu alle vertrouwen in de toekomst en ik zal hun dus ook waar nodig aanraden om mee in zee te gaan! Nogmaals een zeer groot dank je wel voor alle goede zorgen en begeleiding!

• Bedrijfsnaam: CSi
  • Ervaring met: Coaching

Zeer verhelderend voor ieder persoon. Praktijkvoorbeelden duidelijk. Geeft positieve kracht om door te gaan. Jammer dat ik dit niet eerder heb gevolgd.

• Bedrijfsnaam: VECOZO
  • Ervaring met: Training

Ik heb meegedaan aan de training regie op eigen werk. En alhoewel de training heel ongemakkelijk voor mij was denk ik dat ik er op de lange termijn er veel aan heb

• Bedrijfsnaam: Vecozo
  • Ervaring met: Training

Uiterst leerzaam! Ik had een sessie verwacht waarbij ik naar huis ging met een denkwijze (waar je ooit iets mee kan doen) maar we gingen allemaal naar huis met een concrete stappenplan waar je direct mee aan de slag kan om je doelen te realiseren. Een aanrader voor iedere professional.

• Toegevoegde waarde

serie gesprekken met Anika hebben veel inzicht en handelingsperspectief gebracht. super!

• Bedrijfsnaam: pmt
  • Ervaring met: Coaching

Persoonlijke benadering. Duidelijk. Goede spiegel voorgehouden. Enthousiast.

• Ervaring met: Coaching

Wij maakten bij een opleiding voor de G4 gebruik van workshop one minute coaching. was een mooie bijdrage aan het leiderschapsprogramma. Anika bedankt!

• Bedrijfsnaam: gemeente Rotterdam
  • Ervaring met: Coaching

De sessies en begeleiding heb ik als zeer prettig ervaren. Ook de mogelijkheden en het behalen van de gezette doelstellingen zijn effectief gebleken. De onderlinge relaties en communicatie zijn verbeterd en het maakt de werkomgeving weer een heel stuk prettiger.

• Bedrijfsnaam: Tata Steel Tubes
  • Ervaring met: Training

De zoektocht naar een verbeterde samenwerking binnen ons team heeft alle individuen een beter mens gemaakt. Elkaars verschillen accepteren en de kracht van one-minute coaching geeft ons een goede start voor 2018.

• Bedrijfsnaam: Tata Steel Nederland Tubes BV
  • Ervaring met: Coaching

Training Regie op eigen ontwikkeling was prima. Mooi om weer even stil te staan bij je eigen drijfveren en wat je belangrijk vindt. En vandaar uit stappen te maken naar wat jij belangrijk vindt en wat je wilt in je werk.

• Bedrijfsnaam: VECOZO