Doortastend

Met drie verschillende type mensen kijken naar mogelijkheden in plaats van obstakels. In de waan van de dag ga je vaak op de automatische piloot. Monique heeft mij laten zien wat er toe doet en regelmatig zaken te overzien. Bedankt voor de waardevolle lessen.

Horizon verbredend

Normaal zit je met gevoelens tijdens het werken. Soms goed, soms slecht. Deze cursus leert je de gevoelens te herkennen, met een streven om daarna actief met een goed gevoel te werken. Ik vond het een hele belangrijke cursus om gedaan te hebben en heb er veel van opgestoken.

Van grote toegevoegde waarde

Ik heb mijn coaching met Monique als heel prettig ervaren. Ze heeft me nieuwe inzichten en handvatten gegeven waar ik echt verder mee kan. Vanaf de eerste sessie kreeg ik tips die ik direct kon toepassen in de praktijk en waar ik nog steeds heel veel aan heb. Hele fijne sfeer tijdens de sessies, ik kijk er met een goed gevoel op terug.

Bewustwording is de sleutel

Na het volgen van een training bij Monique ben ik me weer bewust van een aantal patronen in mijn denken die me bakken met energie kosten. Ik voel me beter in mijn vel en heb meer ruimte in mijn hoofd gekregen door bepaalde dingen nu niet meer te doen :) Hoewel een deel van de training online moest plaatsvinden (helaas), heb ik die gesprekken ook als heel prettig ervaren. Een aanrader!

Vanuit gevangenschap in mijn werk naar vrijheid in mijn leven

Ik heb het afgelopen jaar een traject gevolgd samen met Monique. Hierin heb ik een ontwikkeling doorgemaakt die ik iedereen gun. Door de vrijheid weer te ervaren en tot de kern van mijn kwaliteiten door te dringen kan ik weer verder in mijn werk, maar ook in mijn persoonlijke ontwikkeling. Door de manier van werken heeft Monique mij geleerd om om te gaan met gedachten/gevoelens die belemmerend zijn en deze om te buigen en positief te beïnvloeden. Dit heeft de ruimte gegeven om een balans te vinden in inzicht geven in het nastreven van mijn doelen. Ik ben echt heel erg blij met deze inzichten en het traject wat ik heb doorgemaakt. Dit gun ik iedereen!

Een zeer professionele, maar vooral warme oprechte coach met oog voor jou als persoon

Afgelopen jaar was een jaar waarin veel is gebeurt in mijn leven. Zowel op zakelijk als persoonlijk gebied. Mede door de fijne positieve steun en sturing van Anika, heb ik diverse, voor mij, moeilijke trajecten kunnen aanpakken en af kunnen sluiten. Ik ben Anika dankbaar voor haar oprechte interesse, haar openheid en "feeling" voor de pijn- en de leerpunten. Ik heb genoten van de gesprekken en de eyeopeners. Anika is een zeer professionele, warme persoonlijkheid. Een coach met oog voor jou die heel goed aanvoelt wat jij nodig hebt.

Scherpe analyses gecombineerd met praktische handreikingen

Anika haalt in een gesprek binnen een mum van de tijd de kern boven tafel. Geen zweverige praat. Niet ellenlang kouwen op issues aan de oppvlakte. Nee, de concrete benadering en bruikbare oefeningen hebben mijn ogen geopend. Richting anderen maar ook zeker richting mezelf. In vijf à zes sessies een rustiger mens geworden!

Uitstekend gevoel voor impact, beweging en resultaat!

Human Impuls heeft mij ontzettend goed geholpen om dichter bij mijn gevoel te komen, mij in beweging te zetten en resultaat te bereiken op mijn ingebrachte vraagstukken. Aangezien ik wat rationeler ben ingesteld en Human Impuls heel sterk op de gevoelskant is, was het in het begin even aftasten. Toen we beiden op dezelfde frequentie afgestemd waren klikte het heel goed! Over de sessies heen ben ik in beweging gekomen en heb ik de inzichten en antwoorden gevonden op mijn ingebrachte vraagstukken. Hierdoor heb ik zowel zakelijk als privé bereikt wat ik graag wilde bereiken.

Ontzettend waardevol!

Human Impuls was precies wat ik nodig had toen ik een aantal maanden geleden voor de eerste keer Langeweg binnen kwam rijden. De hartelijke en persoonlijke aandacht van Monique maken dat je je direct op je gemak voelt. Tijdens de sessies wordt je getriggerd en ontstaan al snel goede gesprekken. Op een natuurlijke en geleidelijke manier laat Monique je kennis maken met tools en tricks welke erg waardevol zijn voor nu en in de toekomst. Ik zou iedereen Human Impuls aanraden!

Mooie inzichten gekregen en een prettige persoonlijke aanpak

De coaching door Monique heeft me echt geholpen om meer inzicht en focus te krijgen in wat mij beweegt. Door de praktische persoonlijke aanpak in een prettige omgeving is het voor mij duidelijk geworden welke doelen ik wil halen en welke stappen ik moet zetten om dat te doen. Het heeft me het vertrouwen gegeven om daar ook voor te gaan.

Nog meer geleerd over de contrasten en ze herkennen

Zoals in de samenvatting staat: Een gesprek kunnen leiden en behouden als positief en constructief. Dat begint bij men zelf (bij mij of bij een ander). Mochten de ander (in gesprek en/of daad) te lang in het contrast blijven hangen, laat het hem/haar zelf oplossen en blijf op de positieve pad. Natuurlijk kan men zelf de dagelijkse valkuilen tegenkomen en dat kan hij zelf herkennen en daarmee omgaan (positief en constructief). Natuurlijk de doel en het plan opbouwend voor de ogen hebben is zeer belangrijk- het helpt om dit goed vast te houden.

Grote stappen in de goede richting gezet door deskundige hulp van Monique

Monique stelt de goede vragen en legt nadruk op de juiste dingen om zelfinzicht te vergroten en snel naar tot de kern te komen.

Zeer vakkundige en persoonlijke loopbaancoaching waarbij je echt tot de kern komt

Monique heeft duidelijk jarenlange ervaring als coach. Monique weet exact de juiste vragen te stellen en is zeer vakkundig. Je voelt je op je gemak en kunt samen met Monique uitzoeken welke richting loopbaan bij je past. Ik heb het als zeer professioneel en inspirerend ervaren. Een absolute aanrader!

Eye opener

Deskunidige coaching, het brengt je tot rust en naar de kern van wat je wil en wat je zou willen bereiken.

Eyeopeners in vertrouwde omgeving

Hele positieve ervaring. Fijne docent, weet rust, overzicht en vertrouwen te creëren.

Deze training is de moeite waard en een aanrader voor iedereen!

Ik heb door deze training mijn doel behaald, meer rust. De handvatten die je krijgt tijdens deze training zijn helpend en hebben mij meer inzicht gegeven in wat helpt voor mij. Ik heb mijn reactie op emoties beter leren kennen, sta hier bewuster bij stil en weet wat mij kan helpen mij beter te voelen. Energieke, empathische en enthousiasmerende trainster.

Ik heb meer focus, ben energieker en blijer

Door de fijne gesprekken met Anika heb ik meer inzicht gekregen in mijn leerdoelen, stressbronnen en hulpbronnen. Hierdoor ervaar ik meer focus en ben energieker in mijn werk. Na 3 coachingsgesprekken heb ik concrete handvatten waar ik mee verder kan!

Prettig en constructief

Zie boven

Zeer proffesioneel

Door de professionele inzet van Monique ben ik gekomen tot de kern waar ik naar op zoek was. De korte cyclus was voor mij zeer prettig. Snel resultaat kunnen behalen.

Bijzonder leuke gesprekken gehad met Anika

In het kader van NL Leert Door ben ik bij Anika terechtgekomen voor een ontwikkeladviestraject omdat ik werkzaam ben in de evenementenbranche. Door een viertal leuke gesprekken en opdrachten ben ik tot een aantal inzichten gekomen die mij verder op weg gaan helpen!

Een vrijer(e) en blijer(e) mens en ondernemer

Anika heeft me in een kortdurend coachtraject op een professioneel-menselijke manier heel goed geholpen. Ze voelde prima aan wanneer ik steun, tegengas, een luisterend oor of juist advies nodig had. In de 4 gesprekken met haar heb ik een aantal (zakelijke) issues die speelden goed kunnen adresseren. Beide constateerden we na afloop dat ik gedurende de 10 weken dat we samenwerkten een vrijer(e) en blijer(e) mens en ondernemer ben geworden. Ik beveel Anika daarom van harte aan.

Een waardevol coachingtraject!

Ik heb de samenwerking met Anika als prettig en leerzaam ervaren. Anika is zeer betrokken, luistert goed en weet precies de vinger op de juiste plek te leggen. We hebben in korte tijd samen veel bereikt. Heel fijn om concrete handvatten te krijgen voor mijn verdere ontwikkeling. En wat nog fijner is: de regie in eigen handen nemen. Dank je wel!

Zij houden van hun vak.

In korte tijd gingen we de diepte in. Stap voor stap, ontdekken en helder krijgen wat mijn kwaliteiten en drijfveren zijn, en wat daar vervolgens bij past. Human Impuls heeft een grote bijdrage geleverd om na mijn burn out weer stevig op mijn benen te staan, en van daaruit werd de richting van mijn loopbaan steeds helderder. Ik ben Anika zeer dankbaar.

een verademing en een eye opener

Via de NL Leert Door subsidie voor loopbaancoachingsgesprekken werd ik gekoppeld aan Anika van Dongen van Human Impuls. Toen ik me aanmeldde wist ik nog niet precies waarom ik het traject aan wilde gaan, het leek me goed om mijn carriere en carrierewensen tegen het licht te houden en zo de eerste stappen te gaan zetten naar mijn volgende functie. Ik ben heel blij met het traject dat we doorlopen hebben. De informatie vooraf over het traject was duidelijk. Ik had een fijne klik met Anika en onze gesprekken verliepen heel organisch, van hoe veerkracht werkt tot praktische tips om de tool met competenties, interesses en beroepen te gebruiken. Ik heb nu een eerste stap kunnen zetten in de richting van een volgende functie. Ik raad een traject bij Human Impuls van harte aan!

Anika heeft bij mij precies de juiste snaren geraakt "spot on" ;-)

Het hele traject sloot precies aan op mijn leven en ontwikkeling. Anika voelde aan wat er nodig was en heeft mij op het juiste spoor gebracht. En van hieruit kan ik het zelf weer verder oppakken, dankjewel!