Samenwerken met Human Impuls, Anika geeft mij inzicht en brengt me verder.

De kracht van Anika's non-verbale communicatie is voor mij goud waard.

professioneel, prikkelend en empathisch

'Het verschil maken'. Dat was 1 van de uitgangspunten in het ontwikkeladvies traject met Anika van Dongen. Zij heeft mij op professionele wijze het verschil leren maken. Door zich volledig te focussen en in mij te verplaatsen is ze hiertoe in staat geweest. Een zeer waardevol traject!

Ik heb zeker positieve stappen gemaakt!

Monique heeft mij het afgelopen jaar erg fijn begeleid. Ik heb veel mogen leren en handvaten mee gekregen om in de toekomst zelf mee aan de slag te gaan. Daarnaast vond ik de flexibiliteit ook erg prettig, Monique dacht altijd met mij mee.

Top training na goede voorbereiding en met focus

In goede onderlinge verbinding de juiste accenten en focus gelegd op de punten die van belang waren in de training

Prettig en leerzaam

Het geeft andere inzichten, is erg leerzaam en geeft een kijk op zaken welke ik nog niet had bekeken. Prettig in omgang en zeer relaxed om mee samen te werken. Zeker een reden om vaker te doen.

Ik ben blij en tevreden met het behaalde resultaat.

De coachingssessies met Anika ervaar ik als zeer prettig en leerzaam. Anika kan heel goed luisteren en een goede vertaalslag maken. Ik voel me altijd weer helemaal opgeladen en geïnspireerd na de sessies. Nieuwe inzichten en goede handvatten brengen mij steeds dichter bij mijn doel: een goede balans behouden zowel privé als zakelijk.

De online coaching sloot goed aan en ondersteunt ons goed in Coronatijd

De drie sessies waren goed qua opbouw en hebben ons team een steun in de rug geboden om in de Coronatijd goed te blijven functioneren.

scherp - doortastend - respect

Een ochtend van bewustwording over hoe je denkt en reageert in bepaalde situaties. De tools zijn overzichtelijk en makkelijk toe te passen. De begeleiding was scherp, doortastend, respectvol met een vleugje humor. De spiegel die voorgehouden werd neem ik mee, ik houd hem steeds vaker voor en zie mezelf beter. Dank je wel!

Verrassende coaching, na goed luisteren

Ik kwam voor ondersteuning om een 3 daagse workshop voor projectmanagers te geven, iets wat ik nog nooit gedaan had. Monique luisterde in het begin heel goed wat ik allemaal van plan was en waar ik ondersteuning kon gebruiken. Dit pakte heel goed uit. Ik werd mij een stuk bewuster van mijn potentie, mijn vertrouwen steeg en ik voelde mij een stuk sterker om aan deze klus te beginnen. Uiteindelijk kreeg ik ook nog een aantal praktische adviezen mee naar huis. Mooi meegenomen!

Zag er tegenop, maar was zeer leerzaam.

Het was een fijne ochtend. Ik heb veel geleerd en vond het bijzonder dat er zo op elkaar leken. Nu nog echt in het praktijk.

Inzicht en handvatten

Mijn coach heeft in korte tijd mijn niet-helpende gewoonten en gedachten boven tafel gekregen. En ze heeft inzicht verschaft, waardoor ik ermee aan de slag wil. Nu krijg ik een toolkit om de controle en het plezier weer terug te krijgen. Dat deed ze met veel geduld en vriendelijkheid.

Persoonlijk en nuttig

Een coaching in het landelijke Langeweg, een mooie omgeving om samen te kijken of we tot de kern kunnen komen. Een hartelijke ontvangst door Monique, gevolgd door een prettige sessie, waarin we op zoek zijn gegaan naar wat belangrijk is. Monique is een prettige sparringpartner die weet waar ze het over heeft. Duidelijke uitleg, goed (door)vragen, terzake doende kennis en uitstekende tips. Een aanrader!

Leuke training die je nét dat extra zetje in de rug geeft!

Door de training van Human Impuls is het voor mij duidelijke welke stappen ik moet nemen om mijn doelen te behalen.

Altijd weer verrassend

Tijdens de training Maximaal vitaal leiderschap heb ik geleerd goed naar mijzelf te kijken en voor de problematiek, waarmee ik te maken heb, de oplossing bij mijzelf te kunnen vinden door bewust mijzelf te monitoren en te bekijken waarom ik op een bepaalde manier reageer op impulsen/verstoringen van buiten af. Door hier op te focussen lukt het steeds beter om mijzelf niet uit mijn eigen kracht te laten "trekken". Dit gaat nog niet van zelf maar wel steeds beter. Tijdens de training werd op subtiele wijze de vinger steeds op de juiste plek gelegd.

Hte nodige duwtje in de rug die je nodig hebt om verder te komen.

Twijfels worden weggenomen, een Spiegel wordt voor gezet. Overal is over nagedacht. Een hele fijne manier om antwoorden te krijgen op vragen waar ik al langer mee liep. Na de training is er een stuk zelf vertouwen opgebouwd waardoor ik durf te handelen en sterker in mijn schoenen sta!

Er wordt je een spiegel voorgehouden, waarbij je handvatten aangereikt om te kunnen ontwikkelen!!

In deze 4 daagse training "haal het maximale uit jezelf" wordt je vanaf het begin meegenomen naar jezelf te kijken. Wie ben je, waarom doe je zo, waar zit je kracht, wat zijn je verlangens? Wat kan jezelf eraan doen je verlangens te grijpen en de op geworpen blokkades te doorbreken.

Persoonlijke vriendelijke aanpak.

Na een kennismakingsgesprek hebben wij als bedrijf onze wensen neergelegd bij Human Impuls. Deze hebben zij vertaald in een assessment. Na afloop van de assessments hebben wij overzichtelijke rapportages ontvangen en een vergelijking in de verschillende profielen van de deelnemers. Deze zijn persoonlijk toegelicht door Human Impuls. Human Impuls heeft ook oog voor het na traject. Zo bieden ze de deelnemers de mogelijkheid om na te praten over de uitkomst van een assessment.

Prettige teambijeenkomst met Monique. Haar aanwezigheid en begeleiding absoluut van meerwaarde voor de uitkomst van de ochtend.

• Bedrijfsnaam: VGN

Zeer betrokken, deskundige coach die een goed inzicht heeft in mensen en op een prettige manier doorvraagt om een echt goed beeld te krijgen van de vragen of problemen. Effectieve coaching door een breed palet van coachingsmethoden en creatieve hulpmiddelen met aandacht voor ratio, gesprekken, emoties, fysieke oefeningen met bioenergetische en 'lichaamswerk'-elementen, aansluitend bij de behoeften van de klant.

• Ervaring met: Coaching

Training gehad met het Development team. Was erg leerzaam. Deskundigheid was groot.

• Toegevoegde waarde
  • Bedrijfsnaam: Relatics B.V.
  • Ervaring met: Training

De training heeft me erg geholpen in m'n ontwikkeling en o.a. bewust gemaakt van m'n verlangens. Je wordt geconfronteerd met je blokkades (zelfreflectie). We hebben handvatten en oefeningen gekregen om aan je blokkades te kunnen werken. Ik kijk uit naar het vervolg!

• Bedrijfsnaam: YibYib
  • Ervaring met: Training

Al paste niet alle onderdelen even goed bij mij heb ik er overall toch veel aan gehad. Ik voel me een ander mens geworden en ben me veel bewuster van mijn eigen gedachten en patronen.

• Ervaring met: Training

Ik vond het persoonlijke interview erg fijn en leerzaam. Ook de inzichten in de testen. De ochtend van de eerste dag vond ik het meest toevoegen.

• Bedrijfsnaam: Relatics
  • Ervaring met: Coaching

Een fijne samenwerking en heeft mij echt verder geholpen

• Bedrijfsnaam: C. van Heezik
  • Ervaring met: Coaching

Terzake kundig. Enthousiast en volle overgave. Geeft energie aan het team

• Bedrijfsnaam: TataSteel Nederland Tubes BV