Top service!!!!

• Ervaring met: Splendid Pliss

goede en snelle service en goed comunicatie en fijn dat je achteraf kan betalen,gebeurtbijna niet meer. Top

• Ervaring met: Splendid Pliss

Top! Mooi product en super strak. Wij slapen lekker in het donker!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snelle inmeting met kleuradvies, snelle levering. Helaas bleef de kwaliteit van de kozijnen achter: de opgemeten maat was onjuist en de kozijnen waren beschadigd. Hierdoor kwam de monteur driemaal langs, agendatechnisch niet handig. Gelukkig mag het eindresultaat er zijn!

• Ervaring met: Splendid Pliss

Zijn zeer tevreden over het opmeten past perfect. De levering was snel en ze zijn keurig geplaatst. Voor kunsstoframen die ook kantelbaar zijn is het een goede en mooie oplossing

• Ervaring met: Splendid Pliss

In 1 woord te omschrijven: Top! De verkoper die langs kwam was toevallig in de buurt waardoor we vanaf onze aanvraag totdat we ze binnen hadden anderhalve week maar nodig hadden. Maatwerk producten zo snel afleveren verdient gewoon een pluim!

• Ervaring met: Splendid Pliss

Splendid pliss is een mooi product dan zorgt voor efficiente zonwering zonder de kunststof kozijnen de beschadigen. De levering en montage was zeer snel echter het inmeten en de fabrikage kon nauwkeuriger. Meerdere frames pasten niet of hadden beschadigingen in de coating waardoor een aantal vervolg afspraken nodig waren om dit te herstellen. De communicatie vanuit kefa omtrent de vervolg afspraken kon wat duidelijker naar de klant toe. Ik moest nu zelf een aantal keren bellen en mailen over de voortgang. Uiteindelijk zijn we erg tevreden over het resultaat. En betalen pas achteraf als alles naar wens is.

• Ervaring met: Splendid Pliss

Deskundig ingemeten. Goede uitleg over montage en snelle levering. Wij zijn zeer tevreden.

• Ervaring met: Splendid Pliss

Snelle levering, goede prijzen, makkelijke montage en een prachtig eindresultaat!

• Ervaring met: Splendid Pliss

Mooi systeem voor kunststofkozijnen. Goed advies van een goed meedenkende adviseur. Het maken van de afspraken voor levering en nalevering verliep rommelig. De eerste leveringsafspraak werd afgezegd i.v.m. een aanrijding. De 2e afspraak werd kort van te voren gemaakt en de afspraak voor de levering van een verkeerd ingemeten gordijn werd vervroegd en we moesten er binnen een kwartier voor zorgen dat er iemand aanwezig was, wat lastig is al je allebei werkt en afhankelijk van anderen bent.