Perfecte service en kwaliteit

Via internet bij raamdecokunststofkozijnen uitgekomen. Al snel werd er een afspraak gemaakt voor het opmeten van het raam. Ik kreeg goed advies over welke raamdecoratie voor mij geschikt was. Levering was al na een week. Het monteren was zeer eenvoudig en het resultaat volgens verwachting. Facturering achteraf, vind ik persoonlijk prettig. Kortom, ik kan dit iedereen aanbevelen!

• Ervaring met Splendid Pliss

super makkelijk en nog mooi ook

Hele snelle afspraak gemaakt, snelle (2 weken) levering, netjes vervoerd, makkelijk te monteren, en is erg mooi. wij zijn er blij mee.

Top bedrijf

Goede communicatie, vriendelijke. goed en snel geholpen, snelle aflevering, betalen na levering .Top product. Ontzettend tevreden.

Top bedrijf

Komen afspraken na. Opmeter is zelfs twee keer langs geweest omdat ik twijfelde. Kwam op tijd. Producten zijn van top kwaliteit. Kortom dubbel en dwars het geld waard.

• Ervaring met Splendid Pliss

Mooi product, fijne samenwerking met deze organisatie

Dit is devtweede maal dat we raamdecoratie bestelde. Er komt iemand inmeten, product wordt snel geleverd. Achteraf betalen. De maat van één onderdeel was niet goed, dit wordt direct opgepakt en is snel en naar wens opgelost.

Mooi

Mis magneet plakstrips op alle Jaloezien zouden dubbel moeten zijn net als beneden.

Mooi product

Het eerste contact was duidelijk en helder. Het product is simpel te installeren en werkt prima. Duidelijke beschrijving bij.

• Ervaring met Splendid Pliss

Mooi product precies wat we ervan verwachtte

Goed bedrijf, komen hun afspraken na Mooie lamella’s, paste perfect

Super levering

Al eerder producten besteld voor de 1e verdieping nu voor de 2e verdieping. Heel blij met deze producten, netjes goede kwaliteit. Zelfmontage is super makkelijk.

Zeer tevreden!

Mooie en praktische raamdecoratie en prettig bedrijf om zaken mee te doe .

Helemaal goed

Product zoals verwacht en zeer vriendelijke meneer die op locatie voldoende tijd naam om eea goed uit te leggen. Het past precies en ziet er top uit.

Net en proffecioneel bedrijf

Wij werden keurig binnen een dag gebeld voor het maken van een afspraak om in te meten. Daarna is alles besteld en werden we een paar weken later gebeld voor de montage. Helaas waren enkele producten niet goed van maat. Deze zijn opnieuw besteld en vervolgens keurig gemonteerd. Geen aanbetaling, volledig vertrouwen. Ik kan dit bedrijf echt aanbevelen.

• Ervaring met Day 'n Night

Mooie luxe passende plissé gordijnen, perfect voor kunststof kozijnen!

Prettige verkoper thuis, we kregen goede adviezen. Goed opgemeten, past perfect. Echt mooi degelijk spul, voor een redelijke prijs! Blij mee. Het werd snel geleverd, het monteren was niet moeilijk, maar voor 6 ramen was ik er wel een halve dag mee kwijt.

• Ervaring met Splendid Pliss

Wij zijn heel blij met onze hordeur!

Alles is Prima verlopen

Vanaf het inmeten tot het plaatsen wat ik zelf heb gedaan zonder veel moeite is alles prima gegaan zoals het hoort

Snel en goed

Door krappe ruimte aan de bovenkant en zijkanten hadden we bijna geen mogelijkheid voor raamdecoratie tot we dit tegen kwamen. Inmeten gebeurde snel en professioneel, levering was zeer snel en montage gemakkelijk. Verduistert heel goed en ziet er goed uit. Zeer tevreden!

Deze mensen weten waar ze het over hebben! Verder is de communicatie top! De installatie snel en vakkundig. Daarnaast is het product natuurlijk ook erg mooi! Kortom, ik kan ze van harte aanbevelen.

Mooie produkten, goede prijs en service.

Prima produkt tegen goede prijs, nette en prettige service van de medewerkers.

Goede kwaliteit en prima service

Het contact verliep soepel en vriendelijk. Bij het inplannen van de afleverdatum bleek men flexibel te zijn en mee te willen denken met de klant. De levering was correct en volledig. Het resultaat is zeer naar tevredenheid.

Zonder schroeven gemonteerd!

Voor onze kozijn is deze oplossing helemaal top. Goede service en snelle afhandeling.

De ideale oplossing voor ons vanwege de openslaande deuren.

• Ervaring met: Splendid Pliss

Geweldige service! Goed advies qua kleur en materiaal bij het inmeten. Toen bij het leveren van de Latendes, één van de Latendes niet precies bleek te passen, werd zonder enige problemen voor de zekerheid opnieuw de maat opgenomen en werd ervoor gezorgd dat er een nieuw passend exemplaar werd bezorgd. Het resultaat is precies wat we ervan gehoopt hadden.

• Ervaring met: Latende

Splendid Pliss raamdecoratie besteld en door raamdeco laten inmeten. Na drie weken werd geleverd maar helaas de verkeerde maat. Er was een foutje gemaakt door raamdeco met het doorgeven van de maten aan de fabrikant. Na telefonisch reclameren was e.e.a binnen een week hersteld en werd opnieuw geleverd ditmaal in de juiste maatvoering. Al met al prima opgelost. Ben dan ook zeer tevreden over het product.

• Ervaring met: Splendid Pliss

Het was prettig zaken doen met raamdecokunsstofkozijnen. Goed advies vooraf en alles volgens afspraak bezorgd en overal netjes opgehangen.

• Ervaring met: Day 'n Night

• Ervaring met: Day 'n Night