Persoonlijk en deskundig

Ik ben door Johannie goed geholpen. Ze luistert goed naar je verhaal, toont begrip en is begaan. Bekijkt samen de verschillende mogelijkheden en legt deze goed uit. Ze reageert snel op vragen die je stelt.

Goed, snel en vakkundig

Goed, snel en vakkundig

Top!!

Top !! Binnen no Time was alles vakkundig afgehandeld. Hele prettige communicatie. Bedankt !!

Professionele mediator die weet waar ze het over heeft

Prima ervaring gehad. Korte wachttijd, houd je goed op de hoogte, is snel met antwoorden en alles is keurig en duidelijk afgehandeld.

Prettige samenwerking en erg mensgericht

Ondanks de situatie (scheiding) een hele fijne en menselijke benadering.

Snel geregeld

Mijn ervaring is dat het snel geregeld was, maar daardoor had ik ook vaak het idee dat ik het maar half snapte. Beste korte tijd voor afspraak, waarin toch veel doorgesproken moest worden. Gelukkig is het nu rond. Ook fijn dat er meegedacht word, bijv om voorrang aan te kunnen vragen bij de woningbouw.

Hele deskundige begeleiding

Ik heb Johannie ervaren als een hele deskundige mediator die ons heel goed heeft geholpen. Telkens vroeg ze aan ons (aan het begin van het gesprek) hoe het met ons ging en dat vond ik super! Het is namelijk al vervelend genoeg een scheiding, maar door te vragen hoe het met ons ging hadden we echt het gevoel dat ze de ''menselijke kant'' niet vergat. Ook vond ik het fijn dat ze de actiepunten steeds op een rijtje zetten voor ons, zodat we belangrijke stappen niet vergaten.

Prettig, gezien de omstandigheden

Gezien de emotionele rollercoaster waarin je je bevindt, een fijne en prettige ervaring, met de juiste dosis begrip en goede kennis van zaken.

Een goede en snelle reactie bij een melding.

Altijd goede en duidelijke reactie. Behulpzaam en vriendelijk. Kortom, zeer tevreden.

Goede informatie om een juiste afweging te kunnen maken

Zie hierboven

Fijn contact, luisteren oor

Mijn ervaring met BreAss is erg positief. Je hebt het gevoel dat er naar je geluisterd wordt en er wordt een oplossing gezocht. Ook het contact is erg fijn, snel en duidelijk.

Klantvriendelijk en persoonlijk

Nooit geen slechte ervaring gehad met Breass. Klantvriendelijke onderneming met veel en goede kennis van zaken.

Zeer goed begeleid in afsluitingsfase van scheiding

Ben zeer goed begeleid in afwikkelingsfase van scheiding. Kon ter alle tijden vragen stellen en op een keurige manier ook altijd geholpen. Chapeau Johannie je bent een kanjer.

Duidelijk en snelle service.

Duidelijke en snelle service/ afhandeling

Een hele goede ervaring

Maakt niet uit hoelaat je belt of appt de binnen 12 uur hebben ze een oplossing Donderdag avond geappt en uur later antwoordt de volgende ochtend is het al opgelost zo fijn ben zo blij met breass

Heldere begeleiding en advies

Word erg goed naar je wensen geluisterd

Word goed naar je geluisterd en men komt met verschillende mogelijkheden en duidelijke uitleg. Niets word je opgelegd, ze geeft je de ruimte die je nodig hebt. Top ervaringen mee

Professionele, persoonlijke, doortastende begeleiding. Johnnie heeft kennis van zaken.

Scheiden is een emotionele ingrijpende gebeurtenis. Johannie heeft ons daarbij op een zeer prettige manier begeleid. Ze heeft kennis van zaken, maakt op een prettige, menselijke manier contact en is een doorpakken en transparant in haar communicatie.

GEWELDIG

Snelle reacties. Vriendelijk. Meedenkend!

Snel vakkundig accuraat

Prima verlopen snel en vakkundig geregeld

Snelle, acurate manier van werken

Flexibele openingstijden, vakkundig, vriendelijk

Het was prettig samen werken. Er werd ook goed rekening gehouden met onze omstandigheden

Prettige zakelijke benadering. Efficiënte afwikkeling van zaken.

• Ervaring met: Mediation

We zijn super snel en fijn geholpen!

Goed en deskundig advies

Over BreAss

BreAss te Dongen is een fris kantoor waar kennis en persoonlijk contact de boventoon voert en men nog weet wat dienstverlening betekent. BreAss wordt gerund door Johannie Brenders. Johannie is ruim 15 jaar actief in de branche en adviseert en bemiddelt in financiële diensten (verzekeringen, hypotheken, sparen, pensioenen en belastingzaken). Daarnaast is Johannie geregistreerd familie mediator. Zij begeleidt mensen in familieconflicten en (echt)scheidingen. Met name voor dat laatste wordt veel van haar dienstverlening gebruik gemaakt. Ze heeft niet voor niets de keurmerken MfN (Mediation federatie Nederland) en RFEA (Register Financieel EchtscheidingsAdviseur).