goed en krachtig

Johannie begeleid je goed geeft duidelijk advies en neemt de tijd telkens langer dan een uur gezeten

Professioneel en heel vriendelijk geholpen

In een lastige fase heel professioneel en goed geholpen. Duidelijke uitleg en zeer snelle hulp.

Goede service, spontaan en alles goed geregeld.

BreAss zorgt voor alles. Je wordt warm en spontaan ontvangen en als je op een later moment contact opneemt weet ze precies wie je bent. Als je vragen hebt wordt er gelijk gezocht naar een antwoord en heb je vaak dezelfde dag nog antwoord.

Professioneel, hartelijk, verstand van zaken

We hebben met behulp van Breass alles goed kunnen regelen. Johannie heeft veel kennis op financieel gebied, waardoor we prima afspraken hebben kunnen maken.

Heel duidelijk en prettig contact

Alles is heel goed en duidelijk uitgelegd. Johannie is een heel prettig persoon om mee te praten. Heel direct, geen poespas zeg maar.

Duidelijk, onpartijdig en vakkennis

Hele fijne omgang omtrent vakkennis, duidelijke uitleg van zaken. Professionele houding naar beide. Miste alleen een stukje warmte, vind een scheiding erg heftig en ervaarde het nu als een pure zakelijke afhandeling

Word goed geluisterd naar de wensen. Duidelijke uitleg

Prettige samenwerking

BreAss geeft je een fijn gevoel in een nare situatie.

Alleen maar lof voor BraAss. Een scheiding is een nare situatie, maar doordat BreAss een hoop uit handen neemt en je veel verteld over hoe je dingen kunt aanpakken krijg je toch een fijn gevoel. Ook wordt er naar je als persoon geluisterd. Kortom alleen maar positieve ervaring ervaren.

Klantvriendelijk, snelle wijze van actie ondernemen, goed contact houden.

Persoonlijk en deskundig

Ik ben door Johannie goed geholpen. Ze luistert goed naar je verhaal, toont begrip en is begaan. Bekijkt samen de verschillende mogelijkheden en legt deze goed uit. Ze reageert snel op vragen die je stelt.

Goed, snel en vakkundig

Goed, snel en vakkundig

Top!!

Top !! Binnen no Time was alles vakkundig afgehandeld. Hele prettige communicatie. Bedankt !!

Professionele mediator die weet waar ze het over heeft

Prima ervaring gehad. Korte wachttijd, houd je goed op de hoogte, is snel met antwoorden en alles is keurig en duidelijk afgehandeld.

Prettige samenwerking en erg mensgericht

Ondanks de situatie (scheiding) een hele fijne en menselijke benadering.

Snel geregeld

Mijn ervaring is dat het snel geregeld was, maar daardoor had ik ook vaak het idee dat ik het maar half snapte. Beste korte tijd voor afspraak, waarin toch veel doorgesproken moest worden. Gelukkig is het nu rond. Ook fijn dat er meegedacht word, bijv om voorrang aan te kunnen vragen bij de woningbouw.

Hele deskundige begeleiding

Ik heb Johannie ervaren als een hele deskundige mediator die ons heel goed heeft geholpen. Telkens vroeg ze aan ons (aan het begin van het gesprek) hoe het met ons ging en dat vond ik super! Het is namelijk al vervelend genoeg een scheiding, maar door te vragen hoe het met ons ging hadden we echt het gevoel dat ze de ''menselijke kant'' niet vergat. Ook vond ik het fijn dat ze de actiepunten steeds op een rijtje zetten voor ons, zodat we belangrijke stappen niet vergaten.

Prettig, gezien de omstandigheden

Gezien de emotionele rollercoaster waarin je je bevindt, een fijne en prettige ervaring, met de juiste dosis begrip en goede kennis van zaken.

Een goede en snelle reactie bij een melding.

Altijd goede en duidelijke reactie. Behulpzaam en vriendelijk. Kortom, zeer tevreden.

Goede informatie om een juiste afweging te kunnen maken

Zie hierboven

Fijn contact, luisteren oor

Mijn ervaring met BreAss is erg positief. Je hebt het gevoel dat er naar je geluisterd wordt en er wordt een oplossing gezocht. Ook het contact is erg fijn, snel en duidelijk.

Klantvriendelijk en persoonlijk

Nooit geen slechte ervaring gehad met Breass. Klantvriendelijke onderneming met veel en goede kennis van zaken.

Zeer goed begeleid in afsluitingsfase van scheiding

Ben zeer goed begeleid in afwikkelingsfase van scheiding. Kon ter alle tijden vragen stellen en op een keurige manier ook altijd geholpen. Chapeau Johannie je bent een kanjer.

Duidelijk en snelle service.

Duidelijke en snelle service/ afhandeling

Een hele goede ervaring

Maakt niet uit hoelaat je belt of appt de binnen 12 uur hebben ze een oplossing Donderdag avond geappt en uur later antwoordt de volgende ochtend is het al opgelost zo fijn ben zo blij met breass

Heldere begeleiding en advies

Over BreAss

BreAss te Dongen is een fris kantoor waar kennis en persoonlijk contact de boventoon voert en men nog weet wat dienstverlening betekent. BreAss wordt gerund door Johannie Brenders. Johannie is ruim 15 jaar actief in de branche en adviseert en bemiddelt in financiële diensten (verzekeringen, hypotheken, sparen, pensioenen en belastingzaken). Daarnaast is Johannie geregistreerd familie mediator. Zij begeleidt mensen in familieconflicten en (echt)scheidingen. Met name voor dat laatste wordt veel van haar dienstverlening gebruik gemaakt. Ze heeft niet voor niets de keurmerken MfN (Mediation federatie Nederland) en RFEA (Register Financieel EchtscheidingsAdviseur).