prettig

Johannie heeft ons op een prettige, begripvolle en vooral duidelijke manier begeleid in ons proces.

Zeer prettige en professionele begeleiding bij het echtscheidingsproces

Johannie is een professionele mediator die objectief handelt en je stap voor stap meeneemt in het proces dat doorlopen moet worden. Ze heeft veel kennis en expertise in huis, communiceert direct, helder en duidelijk. Ze is transparant. Door haar ondersteuning hebben wij het proces op een zo goed mogelijke manier kunnen doorlopen, en zijn wij ontlast in een hele hoop regelzaken. Ook heeft zij ons geattendeerd op zaken, waar wij zelf nooit op zouden zijn gekomen.

Fijne en vlotte begeleiding

Heeft ons goed en vlot geholpen bij de ontbinding van partnerschap. Duidelijke communicatie waardoor alles soepel en snel verliep.

Zeer deskundig en vlot geholpen met ontbinding partnerschap

Zeer deskundig en vlot geholpen met ontbinding partnerschap.

Duidelijke, eerlijke, vlotte en goede begeleiding.

Dankzij de goede duidelijke eerlijke en vlotte begeleiding is de afwikkeling van de scheiding snel gegaan. Bedankt hiervoor!

Professioneel, een luisterend oor, en vakkundige en snelle afhandeling.

Positief verrast door de prettige communicatie, inhoudelijke kennis van scheiding en financiën. Gefocust op inhoud, maar ruimte voor emotie.

Goed contact met de juiste keuze voor verzekeringen

Johannie wil je altijd helpen met de juiste oplossing. Het persoonlijke contact spreekt mij heel erg aan en vraagt door zo dat de juiste keuze gemaakt kan worden.

Heel goede service en staan altijd klaar

Staat altijd klaar met alle aandacht Heel tevreden

Johannie is super

Snel en actief reageren op vragen

efficient

Zorgvuldige dienstverlening, goed bereikbaar, flexibel en to the point

Erg fijn geholpen, duidelijke uitleg, veel verstand van alle zaken.

Mijn ervaring was goed; altijd bereikbaar, persoonlijk, flexibel, professioneel, goede uitleg. Ik zou BreAss zeker aanbevelen.

Ervaren, vertrouwd en duidelijk.

Ze heeft veel kennis en helpt je goed en duidelijk. Mijn ervaring was heel prettig en laagdrempelig. Ze ontzorgt je in een periode waarbij je dat het meest nodig hebt. Bedankt voor alles.

Een aanrader

Snel en professioneel geholpen met het opstellen van een vernieuwd ouderschapsplan

Goede begeleiding en accuratesse

Een super beleiding tijdens het scheidingsproces. Alles heel snel geregeld. Dank je wel voor alles. Ondanks dat het heel emotioneel is, is het fijn dat het administratief zo snel is verwerkt. In 5 dagen tijd na indiening al eea verwerkt door de rechtbank en gemeente...

Fijn

Fijne en prima begeleiding

Persoonlijke en professionele begeleiding

Kennis van zaken, fijn contact en zeer persoonlijke begeleiding.

Prima begeleiding

Heeft kennis van zaken en weet dit goed toe te passen en er over te informeren.

top snelle reactie.

top altijd even tijd voor mij .

Prima, gewoon zoals het hoort: betrouwbaar, vriendelijk en direct.

Al tientallen jaren klant bij dit familiebedrijf en bij Johannie is de lijn van betrouwbaarheid gekoppeld aan vriendelijke service nog verder uitgebreid. Ik ben zeer tevreden met de profesionele als de inmiddels persoonlijke band die we hebben opgebouwd in de loop van de afgelopen vele jaren. Problemen bij Johannie da kan nie! Die worden opgelost!

Gehele echtscheidingsprocedure perfect begeleid en afgewikkeld

BreAss, dus met name Johannie Brenders heeft onze echtscheidingsprocedure perfect, met de nodige deskundigheid en met heel veel geduld, begeleid, bemiddeld, en afgewikkeld.

Johanna stelt je echt op je gemak en legt alles heel goed uit Ik ben heel tevreden over alles Een en al lof

leuke persoonlijke benadering

De medewerking van Johannie oke maar afhandeling van onze schade minder, Graag zouden wij horen waar wij voor dat bedrag een gelijkwaardige tv kunnen kopen voor 450 euro, dit omdat onze informatie van Electro World THIJSSEN waar de tv is nagekeken het tussen de 700 en 1000 euro zou zijn

prima service en tijd

Vlot, vriendelijk, heeft tijd, koffie,

Snelle afhandeling, goede service

Goede en snelle service en een snelle afhandeling van de schade.

Over BreAss

BreAss te Dongen is een fris kantoor waar kennis en persoonlijk contact de boventoon voert en men nog weet wat dienstverlening betekent. BreAss wordt gerund door Johannie Brenders. Johannie is ruim 15 jaar actief in de branche en adviseert en bemiddelt in financiële diensten (verzekeringen, hypotheken, sparen, pensioenen en belastingzaken). Daarnaast is Johannie geregistreerd familie mediator. Zij begeleidt mensen in familieconflicten en (echt)scheidingen. Met name voor dat laatste wordt veel van haar dienstverlening gebruik gemaakt. Ze heeft niet voor niets de keurmerken MfN (Mediation federatie Nederland) en RFEA (Register Financieel EchtscheidingsAdviseur).