Jorrit heeft mij enorm geholpen met het juist formuleren van zinnen in het Engels en het houden van een duidelijke structuur. Mede door zijn hulp heb ik mijn thesis met een zeven afgerond.

• Studie: Master economie
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Tot op het laatste moment heeft ze mij bijgestaan. Heel bijzonder! Erg kundig met SPSS. Zeker een aanrader! Heel erg bedankt!

• Studie: Master BA
  • Ervaring met: Statistiekbegeleiding

Mijn begeleidster was Sifra en heeft mij enorm geholpen met het schrijven van mijn scriptie! Nadat ik de eerste kans een onvoldoende had gekregen, wist ik niet goed hoe ik verder moest. Sifra heeft samen met mij een plan bedacht en we maakten afspraken over de communicatie! Dit ging altijd goed en zelfs toen ze naar het buitenland ging, was ze bereid om nog feedback te geven op mijn geschreven stukken! De tweede kans heb ik met een voldoende behaald!

• Studie: Tourism
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Mijn ervaring met Studielab is heel positief. Ik liep vast met mijn onderzoeksplan voor mijn masterthesis en toen heb ik Studielab benaderd. Al snel kreeg ik Hagar als begeleider. Ik ben geweldig begeleid door Hagar en de samenwerking verliep heel goed. Hagar heeft mij geholpen om mijn academische schrijfvaardigheid en statistische vaardigheden verder te ontwikkelen en ik heb veel van haar geleerd. Ik kan het iedereen aanraden!!

• Studie: Onderwijswetenschappen
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Prima begeleiding! Helpt om snel vooruitgang te maken in scriptie mbt statistiek.

• Studie: Economie

Zeer goed.

• Betrokkenheid

Hagar was erg betrokken, behulpzaam en communicatief. Ik zat maanden vast met mijn scriptie en mede dankzij haar heb ik hem succesvol kunnen afronden. De begeleiding was cruciaal voor het volhouden van mijn motivatie om mijn scriptie af te ronden. Mijn onderwerp was wat buiten haar specialistie dus qua inhoud was het soms wat lastiger, maar ik heb enorm veel hulp gekregen bij het schrijf en plan process en gebruik deze technieken nog steeds dagelijks. Ik zou Studielab zeker aanraden.

• Studie: Amsterdam University College

Deskundige, persoonlijke begeleiding

• Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Helder, duidelijk, vriendelijk, transparant!

• Ervaring met: Statistiekbegeleiding

Zonder Hagar was het mij niet gelukt mijn analyses te begrijpen, uit te voeren, en op papier te zetten voor m'n M-these. Ze begreep waar ik vast liep en hielp mij precies bij deze onderdelen zoals SPSS. Hagar luistert goed naar je en geeft je de tijd om na te denken over waar je mee bezig bent. In een aantal uurtjes hebben we alles kunnen behandelen en ook hierna was ze goed bereikbaar voor feedback op op geheel.Door haar hulp kreeg ik meer vertrouwen in het geheel en ben ik zeker van een goed cijfer. Zeker aan aanrader!

• Studie: Master klinische psychologie
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Ik heb ontzettend veel gehad aan de begeleiding van Hagar van Studielab. Erg fijn om met iemand te sparren die deskundig is en weet waar ze over praat. Daarnaast ook prettig in de omgang. Een aanrader.

• Studie: Media & Entertainment Management
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Hele prettige samenwerking en erg efficient!

• Studie: A&O psychologie
  • Ervaring met: Statistiekbegeleiding

Was een prettige en leerzame ervaring met Hagar

• Studie: HBO
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Hagar heeft me goed geholpen met mijn scriptie. Ze luistert goed, is geduldig en wist gelijk wat er verbeterd moest worden. Dank je wel!!

• Ervaring met: Scriptiebegeleiding

In het algemeen goed! Wel aan te raden!

• Studie: Imagineering

Positief, in 2 uur veel verder gekomen

• Studie: master projectmanagement
  • Ervaring met: Statistiekbegeleiding

Jorrit heeft mij goed geholpen met mijn plan van aanpak. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik niet vast liep.

• Studie: Commerciële economie
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Ik krijg meestal snel antwoord op mijn berichten. Het plannen van afspraken verloopt soepel. De begeleider is een goede sparringspartner, zeer vriendelijk, oprecht betrokken en geeft veel uitleg waar ik van leer. Het is erg prettig dat er zo goed met mij meegedacht wordt. Een voorbeeld hiervan is het spontaan te leen aanbieden van boeken als naslagwerk om thuis mee verder te studeren. Veel dank en ga zo door!

• Studie: Master Bestuurskunde
  • Ervaring met: Studiebegeleiding

Het is een hele toegankelijke en leerzame manier om uit de brand geholpen te worden. Je kan via de computer meekijken wat ze doet, zodat je dit later zelf kan (na)doen. Alleen zo leer je er goed van. Daarnaast werd goed uitgelegd waarom hetgeen werd gedaan. Ik ben veel wijzer geworden en heb er vertrouwen in dat het gaat lukken. Ik had echt het gevoel dat er naar me werd geluisterd en volle inzet werd geleverd. Super!

• Studie: Orthopedagogiek
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Hagar heeft mij ontzetten veel geholpen. Ik had het idee dat ik met al mijn vragen bij haar terecht kon.

• Studie: Governance, Economics and Development
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Bij mij was de begeleiding voor een module statistiek. Hagar heeft mij uitstekend geholpen. Door haar heldere, duidelijke uitleg kan ik nu zelfs inzien dat statistiek leuk en interessant kan zijn. Echt een aanbeveling waard!

• Studie: Onderwijswetenschappen

Erg prettige en flexibele begeleiding.

• Studie: Master Geschiedenis
  • Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Ik heb de begeleiding bij mijn afstudeerscriptie als heel positief ervaren. Mijn begeleidster, Hagar, was kundig, betrokken en deskundig. Ik raad haar zeker aan.

• Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Ik ben geslaagd met mijn scriptie ! Heel veel dank aan mijn begeleidster Hagar ! Zij heeft me super geholpen. Dankzij haar heldere blik en scherpe geest is het tot een succes geworden. Met recht noemen jullie je TOP scriptie!!

• Ervaring met: Scriptiebegeleiding

Heel prettig online/skype contact. Zeer flexibel en direct op aanvraag!