Geweldige ervaring!

Ik had als beoordelaar Klaes Eringa, hij heeft mij goed begeleid gedurende het proces! In eerste instantie had ik een 5 op mijn scriptie. Uiteindelijk heb ik na begeleiding van Klaes een 8 op mijn scriptie gekregen. Al met al zeker een aanrader!

Goede ervaring

Om mijn diploma te behalen heb ik in het laatste jaar van mijn studie (media & communicatie) een afstudeeronderzoek moeten schrijven. Eenmaal begonnen bleek dit lastiger dan ik dacht. Nadat ik na mijn eerste deel van het onderzoek een negatief advies heb gekregen, heb ik studielab ingeschakeld. Al snel maakte ik kennis met Auke. Auke heeft vanaf moment goed meegedacht over hoe ik mijn onderzoeksopdracht alsnog goed kon afronden. Ik heb de begeleiding van Auke als zeer positief ervaren door zijn pro actieve houding. Hij heeft mij inhoudelijk enorm op weg geholpen en heeft er daarnaast voor gezorgd dat mijn onderzoek een duidelijke structuur bevatte. Zonder Auke had ik mijn onderzoek niet af kunnen ronden met een 8! Ik ben Auke super dankbaar en ik beveel hem zeker aan aan andere studenten.

vakkundig en klantgericht

Mijn ervaring met Jittie Brandma, zijn zeer positief. Ze heel actief inhoudelijk en procesmatig steun geven aan mijn vooruitgang.

Ik ben heel goed geholpen. Feedback van leraren waar ik zelf geen raad mee wist, werden goed geïnterpreteerd door de begeleider. Ik ben zeer tevreden over de hulp die ik heb gekregen en kan het iedereen aanraden.

Zeer tevreden!

Na meerdere keren te zijn vastgelopen tijdens het schrijven van mijn scriptie, zocht ik ondersteuning bij het vinden van overzicht en planning. Dit is precies wat Studielab mij geboden heeft waardoor ik mijn opleiding eindelijk af heb kunnen ronden. Studielab, bedankt!

Renée Bouwman hielp mij geweldig door mijn afstudeerperiode heen.

In een soort van paniek belde ik naar Studielab. Huilend vertelde ik dat ik heel veel negatieve (of beter: opbouwende :-)) feedback had gekregen op mijn 1e concept afstudeeronderzoek. Het werd een heel begripvol en vriendelijk gesprek, precies wat ik op dat moment nodig had. Daarna werd Renée Bouwman aan mij gekoppeld en zij heeft mij heel prettig begeleid tijdens mijn onderzoek. Met als resultaat een mooie voldoende na 1ste keer insturen!

Zeer tevreden!

De scriptiebegeleiding van Marileen heeft mij enorm verder geholpen en daar ben ik dankbaar voor. In deze begeleiding vond ik precies de hulp die ik zocht en Marileen stond snel paraat om me te helpen. Dank Studielab!

Sifra is een top professional!

Problemen met de scriptie afronding, neem zeker contact met Sifra op! Ze kan op verschillende vlakken ondersteuning bieden. Of het gaat om opzet, taal, inhoud, structuur, planning is ze super goed in! Doet haar werk met passie en enthousiasme. Komt haar afspraken na en is makkelijk bereikbaar. Enorm blij met haar hulp!

De hulp die ik nodig had

Het schrijven van een scriptie bleek niet voor mij weggelegd. Gedurende het opzetten en schrijven van mij bachelorscriptie liep ik achter de feiten aan, met als gevolg dat ik het niet in een keer heb gehaald. Bij de tweede poging heb ik studielab ingeschakeld en dit leverde veel minder stress op gedurende het traject. Zowel bij het opzetten als bij het schrijven heb ik goede ondersteuning ontvangen en resulteerde het in het behalen van de bachelorscriptie. Mede door de goede begeleiding voor de bachelorscriptie heb ik besloten om Studielab wederom in te schakelen voor mijn Masterscriptie. Met wederom een prettige samenwerking en een mooie voldoende als gevolg. Voor de studie en scripties van Rechtsgeleerdheid kan ik Sifra en Studielab in iedergeval zeker aanraden. De snel geleverde en nuttige feedback i.c.m. een vriendelijke en persoonlijke begeleiding hebben mij erg goed geholpen.

Geweldige begeleiding

Goed, bedrijf kijkt echt naar welke personen geschikt zijn voor het betreffende onderwerp te helpen. Daarbij wordt de persoon die hiervoor ingezet wordt gekozen op de betreffende expertise. Hierdoor verloopt de samenwerking perfect.

Vanaf het begin van mijn scriptietraject was Sifra betrokken. Dit is was de beste beslissing ooit. Sifra heeft mij geholpen met een onderwerp, mijn onderzoeksvoorstel en het verdere verloop van mijn scriptie. Sifra stond altijd klaar en heeft eindeloos geholpen met nakijken en meedenken voor verbeteringen. Mijn hele traject is heel voorspoedig verlopen en zonder Sifra was mij dit nooit gelukt. Ook de uiteindelijke beoordeling (8.0) van mijn masterscriptie was niet het resultaat geweest zonder Sifra.

Enorme steun in de rug

Ik heb ADHD en autisme en beiden hinderden mij enorm tijdens mijn scriptie. Dankzij Studielab (en specifiek Sifra van Esch) heb ik goed overzicht gekregen van alles wat ik moest doen en werd ik ertoe gezet me over mijn perfectionistische trekken heen te zetten en door te zetten. Mijn begeleiding had de juiste balans tussen meelevend en praktisch, ik heb er veel aan gehad!

Mijn ervaring met mevrouw Brandsma was top altijd goede feedback en reageert snel op de mail.

Vanuit Studielab kreeg ik mevrouw Brandsma toegewezen. Heb mevrouw Brandsma als een hele fijne en rustige begeleider ervaren, kwam altijd met goede inhoudelijke feedback, heel flexibel en reageerde altijd snel op de mail. Toen mijn computer crashte was mevrouw Brandsma direct bereid om samen naar een oplossing te zoeken en mij in een krappe periode extra te begeleiden. Daarnaast heeft ze mij ook geholpen met het voorbereiden van mijn presentatie en de verdediging van mijn scriptie. Met andere woorden begeleiding nodig? Kies voor Studielab en als het kan voor mevrouw Brandsma.

Hele fijne begeleiding

Ik miste wat begeleiding vanuit mijn eigen master en heb toen Studielab gevonden. Na een vlot intaketraject werd ik gekoppeld aan Sharona. Ze heeft me enorm geholpen bij het herschrijven van mijn scriptie. Altijd snelle en positieve reacties, heldere feedback en ruimte voor aanvullende vragen. Deze scriptiebegeleiding was een hele positieve ervaring en kan ik zeker aanbevelen!

De moeite waard!

Fijn is dat je goed kan afstemmen welke begeleiding je wenst. Ik ben na de intake gekoppeld aan Sharona ivm scriptiebegeleiding. Vlotte begeleiding, goede afstemming en kritische opmerkingen waardoor ik mijn scriptieproces in een keer heb doorlopen en met een goed cijfer heb mogen afsluiten. De moeite waard!

Goede begeleiding

Ik ben heel erg tevreden met de begeleiding vanuit studielab. Jittie heeft mij erg goed geholpen met mijn scriptie en voornamelijk met het statistiek gedeelte/SPSS wat ik persoonlijk erg lastig vond. Ze was qua beschikbaarheid super flexibel, reageerde heel snel en gaf duidelijke feedback. Ik heb er zelf veel aan gehad en zou het iedereen aanraden!

Ik ben uitstekend geholpen!

Ik heb er veel geleerd en gehad aan mijn begeleidster. Doordat ik hulp krijg worden als het ware de puntjes op de I geplaatst hierdoor krijg je geen onvoldoende en is de input die je er zelf in stopt ook niet voor niks geweest. Ik ben heel erg blij met de hulp die ik heb gekregen en kan dit iedereen aan bevelen! Daarnaast staan ze meteen voor je klaar zijn ze flexibel en handelen ze maar eens!

Tijdens mijn afstudeertraject heb ik bijles gehad van Jittie. Ik heb de bijlessen als ontzettend fijn ervaren en heb er ook veel van geleerd. Jittie nam rustig de tijd om alles uit te leggen en ik kon al mijn vragen bij haar stellen. Ook heeft ze mij vaak wat extra zelfvertrouwen gegeven wat ik soms na alle feedback vanuit school wat miste. Door haar begeleiding heb ik mijn afstudeertraject met een ontzettend mooi cijfer kunnen afronden.

Scherpe feedback die mij uitdaagde om mijn onderwerp verder uit te diepen.

Na een fijn intakegesprek ben ik aan Sifra gekoppeld. Haar feedback was recht door zee en soms wat overweldigend (er was nog veel ruimte voor verbetering), maar heeft er zeker voor gezorgd dat het stuk de verdieping kreeg die het behoefde. Als ik alle feedback had verwerkt (waar ik uiteindelijk geen tijd voor had), had dit in mijn optiek zeker geresulteerd in een nog hoger cijfer voor mijn scriptie. Het is een hele positieve ervaring geweest voor mij die ik iedereen kan aanraden. Zeker als je al langere tijd vastloopt.

Top service!

De behandeling van het geheel was vlot, correct en het resultaat uitstekend. De begeleiding waar ik om gevraagd had was echt uitgebreid en to the point. Mijn begeleider Renee kan ik aan iedereen aanraden. Ze heeft me echt super snel geholpen!

Goede scriptie begeleiding

Goede scriptie begeleiding. Er werd de tijd genomen en ik kreeg goede feedback. Het heeft mij enorm geholpen met mijn faalangst.

Heel fijn!

Via deze weg wil doorgeven hoe ik de begeleiding van Judith heb ervaren. Ik ben student MWDen bij aanmelding had ik een dikke onvoldoende voor mijn scriptie en flink te kampen met mijn faalangst. Judith heeft mij niet alleen inhoudelijk goed begeleid naar wat mijn docenten als onmogelijke missie, een voldoende begeleid. Dit deed zij met plezier en toegave, waardoor ik plezier kreeg in het onderzoek. Op het moment dat ik eruit stapte en het heel moeilijk had halverwege het proces heeft ze mij terug op de rails weten te krijgen met als resultaat dat ik een 7.1 heb voor mijn scriptie. Ik heb met veel plezier contact gehad en met smakelijke anekdotes vanuit Judiths kant, kreeg ik steeds meer zelfvertrouwen. Dus nog maals bedankt Judith!

Was erg leerzaam

Ze heeft mij goed verder geholpen

Uitstekend!

Na een onvoldoende voor mijn scriptie heb ik hulp gezocht bij Studielab. Zo kwam ik bij Sifra terecht. En wat een geluk! Super fijne samenwerking gehad! Ze heeft veel ervaring en geeft uitgebreid feedback. Meer feedback en hulp gekregen dan mijn eigen school/docenten. En hierdoor ook in een keer geslaagd!

Hele fijne manier van contact en erg snelle reacties. De manier van hulp/feedback gaf mij de kans meer inzicht te krijgen in mijn eigen werk. Aanrader!