Iris is echt een topper, super bedankt voor de tips

Een fijn en professioneel bedrijf. Triplepro heeft veel ervaring in huis op veel gebieden en daarom kunnen ze mij echt een advies opmaat geven. Ik ben super blij.

Zeer goed en meedenkend bedrijf

Sinds een aantal maanden werk ik ( Plein1410/ Jassenplein.nl) samen Triple Pro. Het team is zeer proactief en zeer gericht om de doelen te behalen die zijn gesteld door beide partijen. Daarnaast zijn de medewerkers erg prettig om mee samen te werken en beschikken over de juiste kennis.

Luisteren naar de klant en nemen hun verantwoordelijkheid in uitwerking en afwerking

Persoonlijk contact ondanks de digitale meetings omzetten in goede contacten, begrip en samenwerking. Lopen niet voor verantwoordelijkheden weg en lossen alles correct op. Precies wat je mag verwachten en daardoor toch zeldzaam in een markt waarin vele concurrenten zich vooral richten op factureren in plaats van realiseren. Top team !

Professionaliteit, meedenken en adviseren staan centraal

Wij zijn al jaren klant bij Triplepro. Maandelijks ontvangen wij een voortgangsrapportage die helder wordt toegelicht. Ook de communicatie met Ellen, Rose-Anne en Maaike verloopt erg goed. Zeker in de laatste 2 jaar erg mooie online resultaten behaald. Top bedrijf!

Experts in hun vak

Triple pro begeleidt je van voor tot achter op professionele wijze door de online processen heen. Deze experts zijn naast hun online skills ook gewoon heel fijne mensen om mee te werken

Heldere Webinar over FB ads via Business manager

Webinar in de avond over facebook en Instagram advertisement via Business manager. Helder, bruikbaar, toepasbaar en praktisch.

Als ik op vrijdagavond Maaike niet had...

Ik weet niet wat jou ervaring is... maar mijn werk stopt niet om vijf uur. Dus ook niet op vrijdag na 17.00 uur. Net wanneer je de volgende dag een lancering hebt gepland, gaan dingen op het laatst toch nét iets anders dan gepland. Zo ook bij mij. Vrijdagavond. 18.56 uur. Een digitaal vraagstukkie waar ik alleen niet uit kwam. Dus appte ik Maaike. En zij hielp. Net als die week ervoor trouwens. Toen we de lancering voorbereid habben. En dachten alles klaar te hebben staan. ;-) Maaike: dank! Voor de kennis en kunde en óók voor de hands-on mentaliteit op vrijdag na vijven. Aanrader.

Zéér informatieve webinar

Als tekstschrijver krijg ik steeds vaker opdrachten voor webteksten. Mijn kennis van SEO was echter minimaal. En ik had er -moet ik bekennen- ook wel een lichte aversie tegen, omdat ik vooral waarde hechtte aan goede teksten. Dankzij dit webinar weet ik dat goede content gelukkig nog steeds heel belangrijk is. Maar Hedser (een absolute SEO-autoriteit) heeft mij in een paar uur duidelijk en overtuigend laten zien hoe belangrijk SEO is. En hoe je die met soms kleine ingrepen enorm kunt verbeteren. Kortom: een zeer leerzaam en boeiend seminar.

Persoonlijk, meedenken en flexibel

Hebben inmiddels meerdere projecten laten begeleiden door Triple Pro en hebben ervaring met meerdere mensen binnen deze organisatie (Carolien, Brian, Alana en Ellert) stuk voor stuk goede deskundige mensen. Zoals zo vaak stond op alle projecten enige tijdsdruk en waren we iets laat. Maar door de positieve houding van dit bedrijf is alles op tijd gerealiseerd. Het persoonlijke directe contact en het denken in oplossingen heeft ons enorm geholpen. Nogmaals bedankt!

Professioneeel, kundig en gezellig team om mee samen werken.

Zeer tevreden over het team. Altijd fijn als je met een team kunt samenwerken dat met je mee denkt.

Veel geleerd en 'n stuk wijzer geworden, op naar meer resultaat.

De online-cursus ging voor mij snel , te snel om het volledig te kunnen volgen. Dat zegt ook iets over mijn eigen ervaring met Facebook business. Gelukkig is er een video-opname en stap voor stap zet ik nu 'n eerste campagne op Facebook business. Gelukt, trots op mijzelf maar.... nu nog verder. Het leren begrijpen en anticiperen op wat de statistieken aangeven. Het begin is er met dank aan jullie :))

Goed bedrijf

Leuke enthousiast gegeven training, het meeste wat ik gehoord heb pas ik echter al geruime tijd met succes toe. Toch altijd goed om de puntjes op de i te zetten. Voor wie net begint met facebookadvertisement zeker een aanrader!

Goed bedrijf , denken met je mee .

Goed bedrijf , denken met je mee .

Deskundig en Duidelijk

Afgelopen maandag een workshop Facebook Ads gevolgd. De workshop was deskundig en duidelijk. Hier en daar voor beginners misschien wat gedetailleerd, maar daar volgde dan weer een uitleg over. Alle ruimte om vragen te stellen. Zeer zeker de moeite waard! Naast het onderwerp werden er ook nog andere tips gegeven over het gebruik van social media

Vakkundig, Daadkrachtig, Hedendaags

Ik vind het erg fijn om zaken te doen met Michael en Manon. Ze staan voor wat ze zeggen en realiseren met minimale advertisingkosten een goede omzetboost voor onze bestelsite.

Topbedrijf!

Een aantal jaren geleden mijn website door Triplepro laten ontwerpen. Nog afgezien van het feit dat deze er zeer mooi en overzichtelijk uitzag, viel vooral de professionele en de deskundige begeleiding hierbij op. Men was zeer behulpzaam, niet alleen bij de bouw van de website maar ook gedurende het onderhoud ervan. Alle hulde. Het was een zeer prettige samenwerking. Door een verandering in mijn carrière en een overstap naar een ander bedrijf heb ik helaas mijn abonnement moeten beëindigen.

Top geholpen.

Snel en vriendelijk!

Vriendelijke service, meedenkend en snel effectief.

Resultaat gericht en professioneel marketingteam

Sinds ruim een jaar werken wij met Triplepro samen met als eerste doelstellingen de vindbaarheid van Pyjama-webshop.nl te verbeteren en de Google Ads campagnes rendabeler te maken. Beide doelstellingen zijn in relatief korte tijd gerealiseerd. Onze complimenten gaan dan ook vooral uit naar het SEO en SEA team.Tevens verzorgen zij nu ook de social media campagnes op Facebook.

Leren hengelen

Voorheen huurden wij zelf allemaal bureaus in om voor ons de marketing te doen zonder zelf voldoende expertise in huis te hebben. Fijn aan TriplePro is dat ze ons met hun ervaring een flink stuk op weg hebben geholpen met webinars over LinkedIn, Facebook en Google Ads. Ondanks dat het veel informatie is, wordt de informatie goed overgebracht. In plaats van zelf het visje te kopen, kunnen we nu zelf gaan hengelen :-)

Leuke actieve Webinar over Facebook adverteren.

Nieuwe dingen geleerd over Facebook adverteren die weer makkelijk toe te passen zijn. Manon bedankt voor je enthausiaste manier van presenteren! Was een leuke actieve webinar, waar ik weer wat nieuwe dingen heb geleerd.

Moeilijk mijn aandacht bij te houden

Het is moeilijk na een dag werken alles fit te blijven volgen. Vooral als de informatie veel, nieuw en snel verteld wordt. Maar! Heel fijn dat ik het streven vrij snel los kon laten alles gelijk te willen snappen omdat ik het vertrouwen kreeg daar later meer tijd voor te hebben. Ik vind het SUPER dat ik van tevoren al informatie (worksheet) kreeg en na de webinar de presentatie en video op na kan slaan om alles op eigen tempo en in eigen tijd opnieuw te kunnen bestuderen! ... en dan nog mag ik contacteren voor verdere vragen en geholpen worden. Dank jullie wel ladies! Warme groet, Hannah-Jo Janssen van Kr8stof

Heel leerzaam webinar!

Echt een webinar waarbij je niet de hele tijd zit te wachten op het moment waarop de 'verkooppraat' begint. Je wordt echt goed geïnformeerd. Ik ben alleen wel bang dat als ik zelf aan de slag ga, ik het niet meer kan reproduceren. Maar dat ligt aan mij vrees ik! Gelukkig hebben Ellen en Manon toegezegd dat ik de tip krijg voor een stap-voor-stap-handleiding.

Er wordt snel gereageerd op een mail. Aanpassingen aan de website worden snel en goed uitgevoerd.