Goed bedrijf , denken met je mee .

Goed bedrijf , denken met je mee .

Deskundig en Duidelijk

Afgelopen maandag een workshop Facebook Ads gevolgd. De workshop was deskundig en duidelijk. Hier en daar voor beginners misschien wat gedetailleerd, maar daar volgde dan weer een uitleg over. Alle ruimte om vragen te stellen. Zeer zeker de moeite waard! Naast het onderwerp werden er ook nog andere tips gegeven over het gebruik van social media

Vakkundig, Daadkrachtig, Hedendaags

Ik vind het erg fijn om zaken te doen met Michael en Manon. Ze staan voor wat ze zeggen en realiseren met minimale advertisingkosten een goede omzetboost voor onze bestelsite.

Topbedrijf!

Een aantal jaren geleden mijn website door Triplepro laten ontwerpen. Nog afgezien van het feit dat deze er zeer mooi en overzichtelijk uitzag, viel vooral de professionele en de deskundige begeleiding hierbij op. Men was zeer behulpzaam, niet alleen bij de bouw van de website maar ook gedurende het onderhoud ervan. Alle hulde. Het was een zeer prettige samenwerking. Door een verandering in mijn carrière en een overstap naar een ander bedrijf heb ik helaas mijn abonnement moeten beëindigen.

Top geholpen.

Snel en vriendelijk!

Vriendelijke service, meedenkend en snel effectief.

Resultaat gericht en professioneel marketingteam

Sinds ruim een jaar werken wij met Triplepro samen met als eerste doelstellingen de vindbaarheid van Pyjama-webshop.nl te verbeteren en de Google Ads campagnes rendabeler te maken. Beide doelstellingen zijn in relatief korte tijd gerealiseerd. Onze complimenten gaan dan ook vooral uit naar het SEO en SEA team.Tevens verzorgen zij nu ook de social media campagnes op Facebook.

Leren hengelen

Voorheen huurden wij zelf allemaal bureaus in om voor ons de marketing te doen zonder zelf voldoende expertise in huis te hebben. Fijn aan TriplePro is dat ze ons met hun ervaring een flink stuk op weg hebben geholpen met webinars over LinkedIn, Facebook en Google Ads. Ondanks dat het veel informatie is, wordt de informatie goed overgebracht. In plaats van zelf het visje te kopen, kunnen we nu zelf gaan hengelen :-)

Leuke actieve Webinar over Facebook adverteren.

Nieuwe dingen geleerd over Facebook adverteren die weer makkelijk toe te passen zijn. Manon bedankt voor je enthausiaste manier van presenteren! Was een leuke actieve webinar, waar ik weer wat nieuwe dingen heb geleerd.

Moeilijk mijn aandacht bij te houden

Het is moeilijk na een dag werken alles fit te blijven volgen. Vooral als de informatie veel, nieuw en snel verteld wordt. Maar! Heel fijn dat ik het streven vrij snel los kon laten alles gelijk te willen snappen omdat ik het vertrouwen kreeg daar later meer tijd voor te hebben. Ik vind het SUPER dat ik van tevoren al informatie (worksheet) kreeg en na de webinar de presentatie en video op na kan slaan om alles op eigen tempo en in eigen tijd opnieuw te kunnen bestuderen! ... en dan nog mag ik contacteren voor verdere vragen en geholpen worden. Dank jullie wel ladies! Warme groet, Hannah-Jo Janssen van Kr8stof

Heel leerzaam webinar!

Echt een webinar waarbij je niet de hele tijd zit te wachten op het moment waarop de 'verkooppraat' begint. Je wordt echt goed geïnformeerd. Ik ben alleen wel bang dat als ik zelf aan de slag ga, ik het niet meer kan reproduceren. Maar dat ligt aan mij vrees ik! Gelukkig hebben Ellen en Manon toegezegd dat ik de tip krijg voor een stap-voor-stap-handleiding.

Uitstekende service

Er wordt snel gereageerd op een mail. Aanpassingen aan de website worden snel en goed uitgevoerd.

secuur, goed werk en snelle aanpassingen! De website ziet er goed uit!

De website moest snel tot stand komen en goed onze machines in innovaties documenteren. Op basis daarvan kunnen wij heel gericht mensen benaderen.

Super snel aanpassen

Bij het aanpassen tekst website betreft alle maatregelen rondom COVID19, was Jan erg snel met alles Implementeren. Het ziet er goed uit!

Heel goed geholpen!!

Topbedrijf die altijd voor je klaarstaat! Goede service en vooral prettig om mee samen te werken. Jan, bedankt voor je hulp vandaag!!!

Professionele partner

Met Triple pro medewerkers heb ik een prettige samenwerking en zijn kundig. Persoonlijk wil ik fysiek wat meer betrokken raken met mijn marketing . Gelet op de afstand probeer ik het nu voorlopig in deze omgeving met een bureau die mij regelmatig evn kan bezoeken en ik mij daarmee meer betrokken voel. Houden wel contact .

Top service.

Onze webshop laten aanpassen en maken door TriplePro. De hele proces is perfect gelopen, we werden snel geholpen en onze aanpassingen werden snel doorgevoerd. Zelfs tijdens het COVID-19 gebeuren, op dat moment ging alles via mail, en dit is mij zeer goed bevallen. De deskundigen die mij geholpen hebben met het css gedeelte van de site zijn zeer bekwaam! Ga zo door, ik beveel jullie zeker aan bij anderen.

Zeer nuttig en informatief webinar

De communicatie met de medewerkers was prettig. Verder een duidelijk verhaal over Facebook ads en hulp geboden waar nodig qua extra informatie of uitleg.

Nieuwe website laten bouwen door Triplepro

Dit jaar onze website laten overzetten naar een nieuwe. Triplpro kwam met goede ideeën die wij hebben opgevolgd. Nu maar hopen dat deze website net z'n succes wordt als onze vorige. Bedankt Carolien en Jan.

snelle reacties op vragen

Mijn contact met TriplePro gaat voornamelijk over de inhoud van de website. Als ik daar vragen over heb of hulp nodig heb dan word ik snel geholpen. Dit geldt voor telefonisch contact als voor contact via de e-mail. Dus goede service.

Super snel en fantastisch geholpen

Hele fijne ondersteuning en snelle service! Triple pro schakelt snel en is goed bereikbaar voor aanpassingen.

Prettige samenwerking met Triple Pro!

Triple Pro: eind 2018 begonnen met het bouwen van onze website poelweb.nl en in februari 2019 konden we al 'online'! We zijn ondertussen ruim een jaar verder en zien onze webshop groeien. Triple Pro Online Marketing kunnen wij iedereen aanbevelen! Prettig in de communicatie en fijne samenwerking.

in een woord geweldig

de mannen, vrouwen van Triple Pro in Groningen staan altijd voor je klaar, je doet nooit tevergeefs een beroep op hun,. Lossen alles zo snel mogelijk op. EEN AANRADER

Staan altijd voor ons klaar !

Wij werken al een aantal jaren samen met deze toppers en dat houden we graag nog heel lang zo! Ik vind ze attent, ze doen wat ze zeggen, ze denken altijd goed mee en zijn ook gewoon nog eens leuke mensen! Wij werken vooral veel samen met Pepijn en daar zijn we ontzettend blij mee. Pepijn zegt wat hij denkt, doet wat hij zegt te doen en onderhoudt het contact ook erg goed! Ook buiten zijn werk om denkt hij nog met ons mee en komt vaak met leuke ideeën!

Erg tevreden.

Inmiddels 6 maanden klant en erg tevreden. Goede communicatie, sterk in marketing en hebben onze webwinkel hoog in de zoekresultaten weten te loodsen.