in een woord geweldig

de mannen, vrouwen van Triple Pro in Groningen staan altijd voor je klaar, je doet nooit tevergeefs een beroep op hun,. Lossen alles zo snel mogelijk op. EEN AANRADER

Staan altijd voor ons klaar !

Wij werken al een aantal jaren samen met deze toppers en dat houden we graag nog heel lang zo! Ik vind ze attent, ze doen wat ze zeggen, ze denken altijd goed mee en zijn ook gewoon nog eens leuke mensen! Wij werken vooral veel samen met Pepijn en daar zijn we ontzettend blij mee. Pepijn zegt wat hij denkt, doet wat hij zegt te doen en onderhoudt het contact ook erg goed! Ook buiten zijn werk om denkt hij nog met ons mee en komt vaak met leuke ideeën!

Erg tevreden.

Inmiddels 6 maanden klant en erg tevreden. Goede communicatie, sterk in marketing en hebben onze webwinkel hoog in de zoekresultaten weten te loodsen.

Uitstekende online marketing club

Nu bijna een jaar aangesloten als klant. Goede ondersteuning en steeds meer bezoekers en klanten via de website!

Was een informatieve en succesvolle training! Bedankt hiervoor!

Was een informatieve en succesvolle training! Bedankt hiervoor!

Leveren goed werk

Tripplepro denkt met je mee en doen goede suggesties waar je wat mee kunt, wanneer er wat is 1 telefoontje en het wordt opgelost

Bedankt voor de leerzame Facebook Advertising Workshop!

Marlies nam ons stap voor stap mee in het creëren van een Facebook advertentie. Dankzij de workshop durven we te investeren in deze vorm van marketing.

Zeer vakkundig

Leuk tips en trucks. Soms een beetje te snel met vaktaal. Zeer informatief. Voor herhaling vatbaar.

TriplePro Bedankt!

Samen met mijn collega een erg leuke, gezellige en leerzame Facebook cursus gevolgd. Marlies weet waar ze over praat en gaf ons handvaten om ons advertentiebudget beter te besteden. Aanrader!

Ontzettend leerzame training

Ontzettend leerzame social media training gehad.

Fijne samenwerking

Wij zijn heel tevreden over de samenwerking. Duidelijke en open communicatie. Je kunt altijd terecht met vragen. Denken met je mee en reageren snel.

Specialisten in online marketing

Top bedrijf. Snel resultaat en prettig contact. Ik zou ze iedereen aanraden. Jammer dat wij met twee bedrijven maar één doosje chocolade hebben gehad. Verbeterpuntje voor de volgende keer.

Professioneel & Energiek bedrijf

Triplepro is een enthousiast en professioneel bedrijf. Zij denken mee, zoeken naar oplossingen en werk snel en resultaat gericht! Er is altijd ruimte voor vragen en zij nemen daar ook tijd voor! Het contact verliep prettig en snel. Wij zijn een tevreden klant! En daarnaast heeft triplepro een erg schattige hond, waardoor Tripelpro nog leuker wordt!

Heel goed geholpen

Topbedrijf erg professioneel. We hadden een leverancier die onze webshop niet had geupdate en niet wilde helpen. Nadat we Triplepro tegen kwamen hebben ze de gehele webshop gerepareerd en weer online gebracht. Momenteel helpen ze ons ook nog met de e-mails. Wat een verademing!

Kennis van zaken

Al jaren een betrouwbare partij, die enthousiast en vakkundig te werk gaan. Ga zo door!

Mooie website als resultaat!

Met Tribus Financial Services wilden wij een nieuwe en professionele website die aansluit bij wat wij bieden en wie wij zijn. Hiermee zijn o.a. Ineke (website ontwerp & designer) en Martijn (fotograaf) aan het werk gegaan. Het resultaat is super te noemen en we zijn zeer tevreden. We hebben ook enorm veel reacties gekregen van klanten, connecties en vrienden. Nogmaals enorm bedankt! Hier is ook nog de link naar de website: https://www.tribus-financialservices.nl/

Super Service

Super service

Een open, gastvrije en duidelijke training!

Tijdens de Analytics Training hebben we samen gekeken naar het opzetten van Google Analytics en welke verschillende inzichten hiermee gerealiseerd kunnen worden. Dit gebeurde in een open en gastvrije sfeer, waarbij er veel ruimte was voor vragen en een persoonlijke insteek.

Goede service, goed behandeld

Het team van Triple pro kan zich goed verplaatsen in de klant en denkt met de klant mee waar nodig. Het team is bereid om net die stap extra te zetten. Kortom wij zijn een tevreden klant!

Toppers

Met Triple Pro heeft Stichting SOS Dolfijn al een aantal jaren een samenwerkingsverband en die blijft wat ons betreft ook nog lange tijd bestaan. Het team van Triple Pro is zeer vakkundig, goed bereikbaar, altijd bereid om te helpen en net dat stapje extra te zetten. Ze denken met je mee waar punten verbeterd kunnen worden. Je bent geen nummer in de lijst van klanten maar er is persoonlijk contact die helpt om het maximale uit jouw organisatie te halen. Kortom toppers!

Een blije klant

Ik vond het spannend met mijn nog kleine bedrijf te investeren in een marketing bureau. Tijdens een kennismakingsgesprek werd ik gerustgesteld en ik ben dit bedrijf gaan vertrouwen. Dat vertrouwen bleek terecht. Goede en snelle communicatie maakt het samenwerken erg prettig. De resultaten zijn ook naar alle tevredenheid!

Leuk en jong bedrijf om mee samen te werken

• Bedrijfsnaam: Kortrijk Zonwering

Wij zijn zeer onder de indruk hoe snel en deskundig Triple Pro ons idee heeft ontwikkeld tot een werkzaam concept

• Bedrijfsnaam: Arbo Content

Organisatie denkt mee met de klant om tot een tevreden oplossing te komen. Tevens servicegericht.

• Bedrijfsnaam: Bollywooddanszwolle

Wat een goed team! Binnen no time op nummer 1 met een belangrijk zoekwoord. Niet de duurste en altijd bereid een stapje extra te lopen dan ik gewend ben. Keurig een overzicht van wat er gedaan is met de afgenomen uren en resultaatgericht! Leuk contact en ze linken op goede wegsites waar andere vaak linkbuilding doen waar je feitelijk niks aan hebt.. ;-)

• Bedrijfsnaam: @Work makelaardij