Kwaliteit, goed en persoonlijk advies

Kwaliteits meubels, goed advies en alle mogelijkheden voor individuele wensen.

Net niet

Prijs/ kwaliteit verhouding is okee. Achteraf bleek, het mebeltje is niet geheel massief 6cm boomstam. De las tussen blad en poten is matig. De montage van het achterbakje is niet meubelmaker waardig, metalen hoekjes en slordig schroefwerk. Als het meubeltje tegen de muur staat, ziet het er netjes uit.

Zeer goede kwaliteit meubelen

En daar bovenop een goede service wat betreft leveren en monteren.

Ze maken prachtige meubelen

Wij zijn erg tevreden met Heerkens. Een erg fijne winkel waar ze ook echt meedenken en de meubels helemaal naar eigen idee en smaak kunnen maken. Voor het TV-meubel kwamen ze zelfs even bij ons thuis om mee te kijken naar ons idee. En later nogmaals om een mal te maken, zodat het perfect in ons huis paste. We hebben een grote buffetkast en een prachtig TV-meubel, helemaal naar onze eigen smaak en ideeën. We zijn er super blij mee. Prachtige meubelen van goede kwaliteit.

Fijne ervaring, goede service, levering op tijd, klasse.

Prachtige kwaliteitsmeubels

Mooie afgewerkte meubels. Op maat zoals de klant het wenst. Goede informatie en advies. Prettige communicatie. Professioneel bezorgt en geplaatst. Betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf.

Prima bedrijf, klamtgericht, doen wat ze beloven en levert kwaliteit voor een prima prijs..

Uitstekend geholpen

Precies geworden zoals bedacht.

Goede uitleg en overleg. Geen haast. Mooie materialen gebruikt.

Fijne winkel. Verkoper denkt goed mee. Gelukkig niet van die "blabla" verkooppraatjes.

Goede besteding en levering

Alles volgens afspraak verlopen

Snelle levering van een fraaie tafel

Denken in oplossingen want er is heel veel zo niet alles mogelijk

Jarenlange ervaring en nog altijd tevreden

Al meer als 40 jaar ervaring met de meubels. De meubels blijven eigentijds

Maken mooie meubels

Wij zijn zeer tevreden. Ze maken mooie meubels en zijn zeer vriendelijk

Fantastisch!

Vakwerk en super service. Een enorm tevreden en blije klant! Wij kunnen van ons huisje met prachtige kast en tv meubel gaan genieten!

Kwaliteit, deskundigheid, klantvriendelijkheid, en maatwerk naar wens volgens de klant staan centra.

Uitstekend. Maatwerk en afwerking zijn geweldig. Klantvriendelijke advies en uitvoering. Alles volgens afspraak geleverd. En deskundig geïnstalleerd.

Goed service en een fijn product

Snelle levering . Goede aflevering thuis. Prettig en duidelijke communicatie.

Toppie

Heel vriendelijk geholpen, deskundig advies. Meubelen met grote zorg geleverd.

Goede service en zeer klantvriendelijk!

Wij hebben de service als zeer goed ervaren. We zijn goed geholpen en er is goed met ons meegedacht hoe we de meubels het beste konden laten maken. Ook bij het thuisbezorgen werd er netjes gewerkt en al het overtollige afval werd netjes weer mee terug genomen.

Verwachtingspatroon is uitgekomen

Goed geholpen in de winkel bij het kopen van onze tafel en stoelen. Stoelen zitten fijn. Leuke kleuren.

Ben zeer tervreden.

Mooie meubels en netjes thuisgebracht, goede service.

Prachtig maatwerk

Wij zijn naar Heerkens gegaan met een zelfgemaakte papieren schets van een TV-meubel. Na gezamenlijk de houtsoort te hebben uitgezocht is Heerkens voor ons aan de slag gegaan. De formaten zijn precies zoals op de tekening aangehouden en het TV-meubel ziet er nog indrukwekkender uit dan wij van te voren hadden verwacht. Al met al komen we zeker nog eens terug als wij een nieuw meubel zoeken.

Moest wel wat geduld hebben maar de geleverde tafel en stoelen zijn zeer solide en erg mooi

Vakmanschap, ambacht én persoonlijke service voor een eerlijke prijs

We hebben twee maatwerk kasten laten maken bij Heerkens. We werden persoonlijk begeleid en er werd pro-actief meegedacht met betrekking tot de details, dus de deal was snel beklonken. Het resultaat oversteeg de verwachtingen; alles exact op maat, erg fraai gemaakt van echte duurzame materialen en een topservice bij de levering. Zonder enige twijfel een absolute aanrader!

Goed werk!

Tafel is keurig zoals gewenst geleverd. Super blij. Stoelenook

Een bedrijf met prima kwaliteit en een goede service

Er wordt volop meegedacht en als cliënt wensen heeft die verkrijgbaar zijn vanuit de bestaande collectie dan wordt er op maat iets gemaakt wat aan de wensen van de cliënt voldoet!