Goede informatie en snelle en goede plaatsing van het bad. Aardige en kundige medewerkers!

Heel goed meegedacht

Via vrienden bij Vihta terechtgekomen en daar hebben we geen spijt van gehad, integendeel. Goed meegedacht, afspraken prima nagekomen. Werk heel goed uitgevoerd,netjes, alert en ook nog eens aardige mensen!Wat wil je nog meer.....

Uitstekende dienstverlening

Ik ben eerst op een middag in de show room gaan kijken, en gaan ervaren hoe de beoogde infrarood sauna zou zijn. Het zag er alleen prima uit. Ik heb toen gelijk de uitgekozen sauna gekocht. En twee weken later werd de sauna cabine al bij mij geïnstalleerd. Dus gewoon fantastisch.

Gewoon perfect

Gewoon perfect

Uitstekende service !

Hans herkent direct zijn klanten en is altijd spontaan. Worden prima geholpen en hij houdt je op de hoogte van alle nieuwe snufjes. Kortom dik tevreden !

Al jaren klant van dit bedrijf. Leveren kwaliteitsproducten, komen hun afspraken na en denken met je mee. Wij zijn een zeer tevreden klant.

Servicegericht en vriendelijk

Prima uitleg over demonteren sauna

Goede ervaring met Vihta Wellness

Fijne mensen die goede producten en advies leveren

Zeer vriendelijke mensen die de tijd nemen voor goed advies en service.

Klantgericht en met verstand van zaken.

Goed geholpen door mensen met verstand van zaken en passie voor het vak.

goede service

tevreden goede uitleg enz

Prima geregeld!

Precies volgens afspraak gegaan! Zijn heel tevreden met de jacussi, en bevalt heel goed!

Goed advies. Vriendelijke begeleiding!

Persoonlijke aandacht. Inleven in de wens van de klant. In het verleden goede service gehad bij een kleine storing in de sauna!

Zeer zeer fijn

Altijd behulpzame mannen en een zeer fijn bad, super goed geïsoleerd met een zeer stille pomp. Zo stil had ik niet verwacht! Bij een volgende Spa weet ik waar ik moet zijn!

Bedankt voor de mooie woorden. Kwaliteit is inderdaad een keuze. We zien u graag weer! Ritske, Durk en Hans

We zijn super tevreden met onze jacuzzi. En goede levering en vriendelijk personeel.

Gewoon, zoals het hoort!

Flexibel, luisterend oor, adviserend en in de uitvoering de gemaakte afspraken nakomend .... gewoon, zoals het hoort. Dat is fijn, want niets is meer normaal in deze tijden ....

Goede service en klantvriendelijk

We zijn goed geholpen,goede uitleg en telefonisch goed berijkbaar Echt een aanrader om hier een Spa / jacuzzi te kopen

Zeer goed geholpen

Bij Hans en Durk een mooie 6 persoons jacuzzi besteld en en alles wat nodig is om zelf een sauna te bouwen. Durk nam ook de moeite om ons te adviseren en ook te helpen met het intekenen van de sauna. Een speaker van de jacuzzi werkte niet goed en deze werd heel vlot vervangen. Een prima bedrijf met goede service en ook aftersales.

Was gezellig en heldere uitleg!

Kwamen op afgesproken tijdstip, goed voorbereid, keurige installatie, goede adviezen, heldere uitleg.

Bedankt voor uw review en prachtige rapport cijfer!

In 2020 is er door Vihta Welness een nieuwe zonnebank geplaatst in onze zonnestudio bij Kreatief, Kapsalon, Beauty, Sun. Wij zijn uitermate tevreden over de zonnebank en de begeleiding, kennis en know-how van de heren. Toppers.

Heel erg veel dank.. Mooie woorden. Zoals al eerder gezegd; bedankt voor jullie vertrouwen in ons bedrijf.

alles weer prima, conform afspraken, geleverd en geplaatst! top

prachtige sauna's geleverd en geplaatst. voor vele mensen uren genieten!

Mooie sauna geleverd, duidelijk door vakmannen.

De sauna werd relatief snel geleverd als je kijkt naar de algemene leverproblemen. Mooi op maat in huis geplaatst. Inmiddels Vihta ook aanbevolen bij een vriend ivm snelle levering en kwaliteit.

Weer een top product geleverd.

Altijd correct en netjes werk.

Fijn contact

Gewoon top