Schofterig die eigenaren!

Schandalig hoe meneer Kees zijn klanten te woord staat en uitmaakt voor leugenaar. In april dit jaar zou er een op maat gemaakte kast geplaatst worden. Echter is het met mij zo slecht gegaan waardoor er een opname in de psychiatrie volgde. Toen ik kwam voor de offerte van de kast heb ik ter plekke ZELF gevraagd of er met plaatsen nog veel gezaagd moet worden. Het antwoord was; een klein beetje maar. Dit omdat ik een gruweel hekel heb aan rommel in mijn huis en ik erge astma heb. Afgelopen juni is de kast in elkaar gezet. Dit gebeurde na een aantal hele warme dagen. Onze kast heeft de plek helemaal boven en daar is een plat dak. En ja, daar was het warm. Wij zijn in het bezit van een mobiele airco. Op de dag dat ze kwamen plaatsen heeft de eigenaar ZELF gevraagd of de airco aan kon en de ramen open wegens de warmte. Nu, na het plaatsen van de kast is de airco stuk. Hij wordt niet meer heel koud en stopt steeds met koelen en geeft een rare brom. De airco zit vanbinnen vol met zaagsel. Dit heb ik gemeld. Meneer is komen kijken en ging er niet mee akkoord. De manier waarop hij tegen mij als klant praat is onbeschoft! Alsof je met hem hebt geknikkerd. Ook zei hij; de afspraak stond in april dan had je geen last van de warmte gehad. Pardon??? Ik word voor de grap opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis? Nee hoe deze man met mij als klant omgaat is verschrikkelijk! Hij maakt je uit voor leugenaar terwijl hij er bij de werkzaamheden zelf NIET bij was! Edit; de medewerkers die de kast hebben geplaatst waren top! Edit; Toen de eigenaar kwam om een beschadiging door hun toedoen bij te werken zei deze; misschien moet je de factuur betalen. Het zou wat zijn als we de kast er uit moeten slopen. De factuur was al 3 weken daarvoor, 2 dagen na factuurdatum voldaan.... Schofterig! Hun reactie; oh sorry we hadden maar op een van de twee rekeningen gekeken.

• Persoonlijk advies N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

Beste lezer, wij vinden het heel vervelend dat mevrouw zich niet netjes behandeld voelt. U zult begrijpen, als u de review leest, dat dit niet het gehele verhaal is. Wij doen altijd ons uiterste best om een klant zo goed mogelijk te helpen. En ja, ook wij schieten daarin weleens te kort. In deze situatie hebben we naar behoren gehandeld. Dat mevrouw daar niet content mee is is een ander verhaal. Wij laten ons niet door een negatieve review beïnvloeden en blijven gewoon ons best doen voor u als klant.

Geweldig vakmanschap.

Wij hebben een grote linnenkast op de bovenverdieping en een badkamerkastje laten maken en monteren. Het resultaat is in één woord top. Geweldig vakmanschap, uitstekende kwaliteit. Aanbevolen!

In één woord geweldig!

Op 20en 21 juni zijn de door Piet van der Knaap op maat gemaakte nieuwe schuifdeuren voor onze inloopkasten gemonteerd. Prima, eerlijk advies, snelle en precieze montage. Kortom uiterst vakkundig. Nette monteurs, ruimen alles keurig op en zijn pas tevreden als het echt helemaal af is en goed werkt. Wim, Jam en Paul, het resultaat is geweldig! Ot en Cees, bedankt voor het meedenken en de adviezen. Carin en Don, Rotterdam.

• Vakmanschap

Opnieuw super tevreden met pietvanderknaap!!

Met mijn mooie nieuwe binnendeuren van PietvanderKnaap in mijn geheugen, nam ik nu voor mijn badkamerproject opnieuw PietvanderKnaap in de arm. En mijn vertrouwen werd opnieuw waargemaakt; er werd met me meegedacht, ik kreeg waardevolle adviezen bij het ontwerp van de badmeubels en het resultaat was weer prachtig!! Vanmorgen is alles geplaatst en zorgvuldig gemonteerd en zelfs het loodgieterswerk werd vakkundig voor me verricht! Ben heel blij met de kasten en het badmeubel! Cees, Wim en Jan, hartelijk dank voor jullie expertise! Adri, Hendrik Ido Ambacht

Een droom waargemaakt!

Een langgekoesterde droom werd door de mannen van vd Knaap werkelijkheid! Een geweldige walk-in-closet werd ontworpen in goed overleg en met goede, bruikbare tips en daarna werd deze in ongeveer een week tijd thuis in elkaar gezet waarbij al veel voorwerk was gedaan op de zaak. Een verbluffend eindresultaat! Superblij mee!!!

Schuifdeur geplaatst

Wij zijn super blij met onze schuifdeur. Het heeft door omstandigheden even geduurd maar het was het wachten waard!

• Vakmanschap

Top service met uitstekend resultaat!

Betrouwbaar en top kwaliteit!

Zelfs in één woord: TOP!

Wij werden vriendelijk en vakkundig geholpen bij ons oriëntatie bezoek. Het traject daarna, de koop, het inmeten, de levering en de montage van de door ons bestelde deur, inclusief sponning was in één woord top! Vooral de afwerking tijdens de montage was tot in het kleinste detail af! Een geweldige service en vakmanschap! We zijn zeer tevreden en kunnen iedereen de firma van der Knaap aanbevelen.

• Vakmanschap

Een prachtige kast, die helemaal past.

Bij de aanschaf van een vijfdeurs schuifdeurkast zijn we uitstekend geadviseerd. Inmiddels zijn we de trotse bezitters van een prachtige kast, die naadloos aansluit op het bestaande interieur.

• Communicatie N.v.t.
  • Vakmanschap

Maken gewoon wat je wilt

Bij Piet van der Knaap krijg je een goed luisterend oor en daarna vakmanschap om te maken wat je wilt. Tevens een prettige communicatie. Misschien niet de aller goedkoopste, maar wel een eerlijke prijs en een hoge kwaliteit. Fijne zaak. Wij lieten er een slaapkamerkast op maat maken en een kleine coffee corner op maat voor in de keuken. Geen enkel minpuntje, alleen maar pluspunten...

Werkelijk fantastisch !!!!!!!!!!

De fa. vd Knaap kennen wij al jarenlang . In ons vorige huis hebben zij tal van kasten gebouwd. Ook hebben zij toen op een werkelijk knappe wijze een onderbouw gemaakt bij de haardpartij. Wij zijn sinds 2 maanden verhuisd naar Zwijndrecht en door de goede ervaringen in de afgelopen jaren hebben wij opnieuw vd Knaap ingehuurd. Zij zijn ook sterk in het geven van advies. Zij hebben in ons nieuwe huis opnieuw kasten gebouwd, een grote inloopkast , een 4 meter brede boekenwand en voorts industriële deuren geplaatst. En ook nu weer klasse opgeleverd. En wat ook belangrijk is , klantvriendelijke medewerkers. Volgende keer weer vd Knaap !

• Vakmanschap

Uitgesproken verwachtingen komen honderd procent overeen met de geleverde feiten.

Wat een geweldig bedrijf!!! Allereerst een goed gesprek met Cees Brandwijk gehad die de wensen direct vertaalde met schetsen. Vervolgens een tweede bijeenkomst om elkaar de hand te schudden voor de eenduidige opdracht. Afspraken qua aanvang en oplevering blijken perfect nagekomen te zijn, top! En dan al het super vakkundige personeel wat hun kunsten vertoond hebben: Bedankt Jan, Eric, Jaap Paul en Wim. Stuk voor stuk fijne, nette, passie en talentvolle mensen. Alles is volledig naar wens gegaan en ik, Ivo de Kort, ben een kritisch mens. Van der Knaap is hét bedrijf wat u zoekt!

• Vakmanschap

Zeer goede ervaring met dit bedrijf waar vakmensen werken die met je meedenken.

Klant is echt koning

Helemaal prima

Is helemaal goed

• Vakmanschap

Allereerst de kennismaking met Uw bedrijf heb ik als zeer prettig ervaren, Klantvriendelijk vakkundig personeel, de opties die werden aangeboden, alles is bespreekbaar, prijs kwaliteit verhouding ook erg goed. Ook telefonisch goed bereikbaar en altijd even vriendelijk en attent. De Heren die de kast vakkundig plaatsten,keurig en vriendelijk personeel. Na 1 x telefonisch contact direct weer een monteur om het defect op te lossen. In 1 woord geweldig, ik maak zeker reclame voor Uw bedrijf

• Vakmanschap

Uitstekende ervaring met dit bedrijf!

Vandaag nieuwe mooie binnendeuren geleverd gekregen via PvdK. Door de medewerker die de deuren kwam plaatsen en afhangen is vakwerk geleverd; er werd heel nauwkeurig en netjes gewerkt en de zwarte "steel-look" glazen deur is een blikvanger in mijn huis. Waardevolle tips gekregen. Goede service. Heel prettige communicatie, het bedrijf en de medewerkers stralen kwaliteit en betrouwbaarheid uit, dat is aan alles te merken! Kortom: dikke aanrader, dit bedrijf!

Prettig, snel, netjes en betrouwbaar.

• Ervaring met: Kast op maat

Prachtige kast super blij mee

• Ervaring met: Kast op maat

Uitstekend advies en vakmanschap, een kast die staat waarde kwaliteit van afstraalt. Aanbevelingswaardig bedrijf met prima vakmensen voor zowel kasten als meubels op maat.

Super! Van begin tot eind

• Ervaring met: Meubels op maat

• Vakmanschap

Betrouwbaar en goed werk geleverd

• Ervaring met: Kast op maat

Veel ondersteuning bij het uitzoeken van de materialen voor de kast. Zelfs panelen mee mogen nemen om kleuren te kunnen matchen. Het plaatsen is netjes uitgevoerd. Alle verpakingen werden door de medewerkers opgeruimd. En.... De kast is prachtig geworden!

• Ervaring met: Kast op maat

Wat een top ervaring hebben wij gehad. Kast op maat echte vakmannen. Enig verbeterpunt zou de onderlinge communicatie in de aanvang kunnen zijn. Wij zijn zeer tevreden.

• Ervaring met: Kast op maat

2 Kasten en een bureau laten maken en plaatsen . kasten zien er perfect op maat en volgens afspraak uit bureau is ook helemaal naar wens . dikke aanrader.