Prettige communicatie en vakkundige installatie

In onze vorige woning stond bij aankoop een eenvoudige simplex Kinetico waterontharder (Sumo External), geleverd door Robert. In onze huidige woning hing een waardeloos waterbehandelsysteem. Robert benaderd voor vervanging door een echte ontharder. Hij adviseerde het duo-systeem Premier Compact. Het plaatsen werd vakkundig en netjes gedaan. Resultaat: weer fijn onthard water; duidelijk merkbaar en voelbaar bij alles waar water aan te pas komt.

Duidelijke informatie en correcte afhandeling

De uitleg is duidelijk en de montage in de meterkast is professioneel gedaan. Dit alles door de ondernemer zelf gedaan. Geeft vertrouwen ook voor het onderhoud. Komt afspraak na, Daarnaast is het een top waterontharder het sanitair blinkt en de huis voelt zachter aan. En het water smaakt goed.

Vakman

Onze water ontharder is zeer professioneel aangelegd. Vanuit meterkast naar beneden door de kelder naar rioolaanuiting. Alles keurig netjes afgewerkt. Dus bij deze als u nog twijfelt . Koppejan waterservice kan ik u aanbevelen .

Keurig werk geleverd door een betrouwbaar bedrijf

Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk door Robert en Yarno. In ons appartement was het best lastig om de door ons gewenste waterontharder te plaatsen. Robert denkt goed mee over de praktische uitvoerbaarheid en daardoor is de waterontharder nu mooi weggewerkt in onze kast met wasmachine en droger. Er moesten leidingen naar de kast gemaakt worden vanuit de meterkast en ook deze heeft Robert met een koofje van hout keurig weggewerkt. Verder werken zij heel netjes.

Goed, snel, duidelijk en eerlijk.

ik heb lang getwijfeld, om een ontharder aan te schaffen. Robert was een één jaar eerder bij ons langs geweest om persoonlijk uitleg te geven, maar heb toen toch besloten het niet te doen. Nu na zijn aanbieding van de Kinetico compact, toch besloten hier gebruik van te maken en een week later de eigenaar van een Kinetico water ontharder. Gelijk bij ingebruikneming een wereld van verschil, het water voelt al direct zachter aan, douchen wordt een geheel nieuwe ervaring. Water lijkt inderdaad gelijk zachter, haar is ook gelijk zacht, een totale positieve ervaring. Daarbij moet gezegd worden dat de installatie zelf heel vakkundig en netjes is uitgevoerd. Een hele goede en duidelijke uitleg over werking en gebruik van het apparaat en ook niet al te onbelangrijk, 100 kilo zout tabletten voor het gebruik. ( dit zou genoeg kunnen zijn voor 2 jaar ) Al met al zeer tevreden en echt een aanrader. Robert, bedankt voor de snelle en goede service.

Afspraak is afspraak

Goed geholpen en met geschikte oplossing gekomen voor een waterontharder voor ons huis zonder kruipruimte.

goede service

werken netjes en schoon . Denkt met de klant mee. Ik raad dit bedrijf aan als je een waterontharder wil kopen.

Helder, duidelijk en snel

Contact opgenomen met Robert voor het plaatsen van een waterontharder. Een goed advies gekregen en met veertiendagen stond de waterontharder al geïnstalleerd in huis. Kortom, vriendelijk, snel en zeer goede service.

Heerlijk water, geen kalkaanslag, de quooker is er ook blij mee.. eigenlijk alleen maar positief!

En het werkt nog ook!

Waterontharder een apparaat in de categorie fabeltjes? Niet dus.... het werkt echt, en ook direct merkbaar. Het bedrijf komt gemoedelijk over, en doet zijn werk netjes. Ondanks regenachtig en vies weer, is alles netjes en schoon achtergelaten. Netjes. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben met Koppejan Waterservice.

Fantasties!!

Koppejan allround is een bedrijf wat z’n afspraken goed nakomt, en ook netjes belt dat men onderweg is, zodat er geen vertragingen ontstaan. Het resultaat van de ontharder was direct merkbaar bij het bereiden van thee. Geen aanslag meer in de kopjes en geen ‘laagje’ meer op de thee die de aanslag veroorzaakt. Echt een aanrader.

Vakkundige plaatsing

Een geolied team die weet waar het mee bezig is. Uitleg voorafgaand aan de koop was vakkundig en zeker niet opdringerig. Zeker een aanrader voor de aanschaf van uw waterontharder.

Vakman met topservice

Zeer goed. Kwam thuis (150 km verderop) om de situatie te bekijken. Gaf goed advies en wist duidelijk waar hij het over had. Werkt netjes en met goede materialen. Ook toen de ontharder even weg moest ivm plaatsen slimme meter was het geen probleem om mij even telefonisch te helpen met het demonteerden, monteren en foto’s te bekijken om te beoordelen of alles weer goed zat.

Duidelijke voorlichting en vakkundige installatie

Bij 1e contact duidelijke uitleg over installatie en mogelijkheden. Waterontharder kon in meterkast worden geplaatst wat grote plus was. Na opdracht verstrekt te hebben is installatie netjes geplaatst en opgeleverd.

We hebben de waterontharder nu een paar weken in gebruik en het bevalt prima. Hij was naar onze mening nog iets te hoog afgesteld maar het is eenvoudig om het water nog zachter te maken met het regelschroefje. Wij zijn tevreden.

Tijdens het vrijblijvende gesprek de werking en voordelen uitgelegd gekregen. Ook de verschillende typen besproken en welke voor ons de beste keuze zo zijn. Gelijk een afspraak gemaakt om de waterontharder te laten plaatsen. Deze is netjes in de meterkast geplaatst. Nu een paar weken in gebruik en super tevreden.

• Ervaring met: Waterontharder

Nu 2 weken in bedrijf, werkt naar behoren, heerlijk zacht water met alle bekende voordelen van dien. Deskundig geplaatst en aangesloten in meterkast, met stadsverwarming geen probleem, we zijn blij met deze investering!

• Ervaring met: Waterontharder

De waterontharder nu 1 week in gebruik, en wat een verschil echt geweldig. Badkamer blijft mooi schoon en het water voelt heerlijk zacht. Prima service van Robert en super netjes geplaatst. Echt een aanrader

• Ervaring met: Waterontharder

Prima afhandeling, vakkundig en snel. Helemaal gelukkig...geen kalk meer op de kranen en in de badkamer...:-)

• Ervaring met: Waterontharder

Onze ervaring is dat Koppejan degelijk vakwerk levert. Onze badkamer is heel netjes geworden!

• Ervaring met: Badkamer en toilet renoveren

Prima communicatie via de mail, duidelijke uitleg aan huis en installatie volgens afspraak. Niks op aan te merken!

• Ervaring met: Waterontharder

Diverse offertes opgevraagd voor installatie van de waterontharder. Gekozen voor de deskundige Zeeuwse vakman Koppejan en zeer tevreden over zijn dienstverlening en deskundigheid. Daardoor zeker aan te bevelen.

• Ervaring met: Waterontharder

Super informatie .keurige uitleg van product vooraf .prima offerte Keurig geïnstalleerd zoals afgesproken in meterkast.. Netjes opgeleverd. Lekkerder water en geen kalkaanslag. Geluidloos.en geen elektriciteit voor nodig. Top

Zeer tevreden, perfect