Door goede samenwerking weer een TOP resultaat gerealiseerd!

Na eerdere positieve ervaringen met Speak, besloten om hen de opdracht te geven om onze nieuwe boekingswebsite te bouwen. Er is op een oplossingsgerichte manier meegedacht gedurende het proces, met een prachtige, functionele website als eindresultaat.

• Ervaring met Websites
  • Bedrijfsnaam De Driesprong Yachtcharters B.V.

Een fijne samenwerking!

We zijn erg tevreden over de samenwerking met Speak met betrekking tot het realiseren van onze nieuwe ELO. Door de persoonlijke aandacht (fysieke bezoeken) en de snelle reacties via de mail ervaren wij de communicatie als zeer prettig. Daarnaast zijn wij erg nauw betrokken geweest bij het proces en hebben ze ons via een leerzame training meegenomen in Umbracco. Met als resultaat de oplevering van onze prachtige ELO!

• Bedrijfsnaam Bureau Meesterschap

Ik ben erg tevreden.

Ik ben erg tevreden over de webapplicatie en backoffice portaal die Speak voor ons heeft gerealiseerd. De interface is uiterst gebruiksvriendelijk, waardoor klanten moeiteloos hun weg vinden in het aanvragen van onze promoties. De efficiëntie van het backoffice portaal heeft de verwerkingstijd aanzienlijk verkort, wat leidt tot een hogere klanttevredenheid en minder werkdruk bij ons personeel. De goede samenwerking tussen GARDENA en Speak is heeft geresulteerd in een applicatie, die een duidelijke stap voorwaarts betekent ten opzicht van de vorige oplossing en waar we weer een aantal jaar mee voorruit kunnen.

• Bedrijfsnaam Husqvarna Nederland BV

Heel prettige samenwerking

We werken al bijna een jaar samen met Speak voor onze website, waarbij we deze gezamenlijk hebben gelanceerd en voortdurend ontwikkelen. De samenwerking kenmerkt zich door efficiënte en aangename communicatie, met snelle en oplossingsgerichte respons. Speak heeft consistent flexibiliteit getoond en proactief meegedacht om de website naar onze behoeften te optimaliseren. We zijn zeer tevreden over de geleverde diensten en kijken uit naar verdere samenwerking met Speak.

• Bedrijfsnaam SynVest

Door goed meegedacht te hebben, mag het resultaat er zeker zijn.

Dankzij het team van Speak hebben we nu een moderne, frisse en gebruiksvriendelijke website die perfect past bij de identiteit van ons. De complete re-styling heeft onze online uitstraling naar een hoger niveau getild. De laadtijd van de nieuwe website is indrukwekkend snel en het design team heeft onze wensen heel goed vertaald naar een dynamisch design. Een resultaat waar we trots op zijn!

• Bedrijfsnaam Ross Tucker Projectinterieur

Het werkt erg prettig samen met Speak.

Speak heeft voor ons meerdere websites en webshops gemaakt. Het samenwerken met Speak heb ik als erg prettig ervaren. Speak schakelt snel, is lekker informeel en doet aan gedegen projectmanagement.

• Ervaring met Websites, Webshops
  • Bedrijfsnaam Health2Work

Uniek product gebouwd dat op 19 natuurkampeerterreintjes werkt!

De vereniging NTKC (www.ntkc.nl) zocht iets dat niet bestaat: een digitaal kampeerregister dat eenvoudig te gebruiken is en dat aan alle overheidseisen voldoet voor nachtregister, toeristenbelasting en btw. De natuurkampeerterreinen van de NTKC hebben geen vast internet en soms niet eens 230 V; het geheel moet werken via een gsm-verbinding. Zoekend naar een partner om software op een pin-apparaat te ontwikkelen belandden we bij Speak. Enthousiast, niet te groot (en daardoor bureaucratisch) en vlot reagerend. Offerte en een contract was een kwestie van weken. De bouw ging in wekelijks overleg met een werkgroep vanuit de vereniging. Veel testen is door leden van de werkgroep gedaan en alle bevindingen werden via een Jira board gedeeld. Speak pakte dat dan snel op waardoor er binnen een half jaar een betaversie was en zes weken later een eerste productieversie. Negen maanden na de start van het project draait op 19 terreinen de software op myPOS pinapparaten. De overnachtings-administratie is daarmee in één klap van papier (vanaf de oprichting in 1912) in de 21ste eeuw beland.

• Ervaring met Apps
  • Bedrijfsnaam NTKC Nederlandse Toeristen Kampeer Club

Fijne samenwerking!

Wij hebben een zeer fijne samenwerking gehad met Speak. We hebben onze nieuwe webshop laten ontwikkelen en hebben een tijdje de online marketing door Speak laten uitvoeren. We werden veel betrokken bij het proces, wat ik erg fijn vond. Ook hebben we een goede training gehad van het nieuwe CMS systeem, zodat alle medewerkers met het systeem overweg konden voordat we live gingen. Kortom, een fijne partij om mee samen te werken!

• Ervaring met Webshops, Marketing

Prettige samenwerking

Ik ervaar de samenwerking tussen Speak en Cadix als zeer prettig! De lijnen zijn kort, de communicatie is duidelijk en er wordt snel gehandeld. Verder is de organisatie transparant en eerlijk, wat zeer prettig is. Kortom: tevreden met de opgeleverde website en het huidige contact!

Het resultaat loont

Het lijkt tegenwoordig alsof binnen de online wereld alles in no time van idee tot werkelijkheid gepresenteerd wordt. Niets is minder waar, want een goede online performance vraagt tijd voor overleg, bouwen, finetunen, werken aan kennisoverdracht aan niet ICT minded gebruikers ;-) en vertrouwen. De term 'under construction' kunnen we nu eindelijk schrappen. We gaan live dankzij Speak.

• Ervaring met Websites

We hebben een schitterende webiste gekregen

Speak verzorgde voor ons de complete restyle van ons logo en de website. Onze oude website was behoorlijk aan verandering toe en nu we de nieuwe website in de lucht hebben krijgen we veel positieve reacties. Een nieuwe look die past bij ons bedrijf! Zelf zien wat ze voor ons ontworpen hebben? Ga naar pthgroep.nl

Geweldig resultaat

Bij Speak hebben wij de opdracht uitgezet om een compleet nieuwe website voor ons te ontwerpen. Inclusief een moderne back-end, SEO en SEA optimalisatie. Gaande het proces heeft Speak onze gewenste aanpassingen professioneel en vlot opgepakt. Al met al staat er een geweldig mooie visueel informatief ingerichte website die de juiste uitstraling heeft en ons de juiste informatie levert.

Erg tevreden!

Wij hebben onze nieuwe website laten ontwerpen door hen. Ze nemen voldoende aandacht upfront, ze luisteren erg goed naar de wensen en hebben gezorgd voor een prachtig eindresultaat. Daarnaast hebben wij ook een aantal werkzaamheden laten verricht mbt online marketing, wat hopelijk resultaten gaat geven die we hopen, maar dat zullen we merken met de tijd. Wij zijn in ieder geval erg tevreden.

• Ervaring met Websites, Marketing

Erg tevreden met de vooruitgang sinds Speak dit heeft overgenomen

Ik werk sinds 2 maanden met Speak aan de marketing en de resultaten zijn duidelijk merkbaar, meer orders tegen een hogere orderwaarde en veel hogere conversie dan voorheen. Speak houdt mij goed op de hoogte van de activiteiten en ontzorgen mij in het gehele proces van marketing en content beheer.

• Ervaring met Webshops, Marketing

We hebben een prachtige website gekregen

Na de verandering van ons businessmodel ervoor gekozen om een nieuwe website te ontwikkelen. Van Webshop naar Website. Het doorloopproces verliep prima heldere communicatie.

• Ervaring met Websites

Prettig bedrijf om zaken mee te doen! Speak geeft duidelijk aan wat zij kunnen uitvoeren binnen het gestelde budget en denkt mee over mogelijke aanpassingen. De resultaten van hun activiteiten zijn direct merkbaar en meetbaar.

• Bedrijfsnaam: IJZERSHOP
  • Ervaring met: Webshops|Marketing

Na meer dan 14 jaar ervaring met webshops in een concurrerende markt eindelijk een gedegen partij die voorop loopt. Na de aanloopperiode zijn de campagnes thans rendabel en worden steeds rendabeler. De contacten met Eelke Kuipers zijn uiterst plezierig. Zijn initiatieven worden zeer op prijs gesteld.

• Bedrijfsnaam: Mulcotherm
  • Ervaring met: Marketing

Prima partij, to the point en kundig. We zijn al jaren klant: van logo-ontwerp, website bouw en onderhoud tot aan executie in SEO en SEA. We zien Speak mede verantwoordelijk voor ons huidige succes in de markt.

• Bedrijfsnaam: Fryslân Homes
  • Ervaring met: Websites|Marketing

2 sterren: slechter dan verwacht

• Bedrijfsnaam: benneboom.nl
  • Ervaring met: Webshops

Prima geholpen. Mensen zijn snel te helpen, plaatsing en installatie gingen zeer voorspoedig, met een goed eindresultaat.

• Bedrijfsnaam: GIGANT, Markant in Cultuur
  • Ervaring met: Narrowcasting

De medewerkers bij Speak voelen als collega's. Ze pakken alles zeer snel op, zijn deskundig en hebben altijd een passende oplossing. Daarnaast is werken met het CMS van Speak zeer gebruikersvriendelijk en biedt diverse tools/"nice to have". Kortom, zeer tevreden over Speak, de mensen maken het verschil!

• Bedrijfsnaam: VCD IT Groep
  • Ervaring met: Websites|Marketing|Speak IT

Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden die Speak voor mij gedaan heeft en nog steeds doet. Deskundig en prettige samenwerking. Goed bereikbaar en schakelen snel. www.deboerdental.nl

• Bedrijfsnaam: de Boer Dental
  • Ervaring met: Marketing

Speak heeft ons begeleid bij het ontwikkelen van een mooie en gebruiksvriendelijke app voor onze patiënten. Zij hebben deskundig advies gegeven, die aansloot op onze wensen.

• Bedrijfsnaam: Revalidatie Friesland

• Bedrijfsnaam: Revalidatie Friesland
  • Ervaring met: Apps

Speak heeft ons snel en vakkundig geholpen om een mooie maar eenvoudige App te realiseren. Ze dachten goed mee en kwamen met passende suggesties voor de uitdagingen waar we tegen aan liepen.

• Bedrijfsnaam: Telerevalidatie.nl

Over Internetbureau Speak

Ruim 20 jaar toonaangevend door strategisch advies en solide service. Wij bieden vernieuwing door creatieve en daadkrachtige digitale oplossingen. Jouw partner in digitale daadkracht Of het nu gaat om klantportalen, software ontwikkeling, websites, webshops, online marketing, narrowcasting of mobiele applicaties, op ons kun je rekenen. Het resultaatgericht bouwen aan de successen van onze partners binnen corporate, het MKB, (semi)overheid, de zorg, het onderwijs, en non-profit ervaren wij ook als óns succes. Daarom kunnen partners op ons bouwen. Wij doen wat we zeggen en we zeggen wat we doen.