geweldig

Het was een groot succes en een echt aanvulling op onze bruiloft

Prima en heel snel geregeld

Wij hadden op korte termijn een photobooth nodig voor de viering van de Nationale Kirngloopdag. De Jongens hebben dit snel en zorgvuldig voor ons kunnen regelen. Onze medewerkers en klanten vonden het super leuk! Ook vonden wij de kosten t.o.v. andere aanbieders enorm mee vallen.

Super goed!

De communicatie met de Jongens van de Photobooth verliep vlekkeloos. De booth was 's ochtends al opgebouwd wat er leuk uit zag toen we uit kwamen! Ze zijn flexibel en denken mee.

Soepele samenwerking met geweldige kiekjes als uitkomst!

De samenwerking verliep soepel en het design voor de foto's was snel ontworpen. Zeer tevreden!

prima verzorgd

prima verzorgd

Die Jongens van de Photobooth hebben het helemaal begrepen

Professioneel, vriendelijk, komen afspraken na en denken mee. Helemaal top!

Goede kwaliteit foto, relaxte gasten

Kwaliteit vd foto's & video's erg goed. Klantcontact is fijn, relaxed en duidelijk. Topbruiloft mede door de jongensvandebooth.

Product top, net als de service!

Goed geholpen, op voorhand en op het moment dat de booth stond. Bereikbaar, denken mee. Echt heel tevreden!

Een onwijs gave toevoeging op onze bruiloft

De photobooth was een enorm succes. Vooraf contact was ook goed. Ze waren erg behulpzaam en makkelijk te bereiken vooral via de telefoon. Vooraf goed contact met de locatie was echt super. Vrijdagfeest - maandag al alle foto’s in de drive super!

Super leuk

Voor een bedrijfsfeestje hadden wij de fotobooth gehuurd. Dit is echt een aanvulling op de avond, alles was goed geregeld. Het neerzetten en ophalen van de fotobooth. De emails vooraf ook erg duidelijk voor de lay-out van de fotostrip. Was zeer geslaagd

Contact vooraf was goed, duidelijke uitleg over de gang van zaken, prima hulp met de lay-out van de fotostrip en op de avond zelf, kortom, top! Zal het iedereen aanraden!

Prima en vriendelijk geholpen

Helemaal goed geregeld

Fantastic service!

We hired the photo booth last minute for a company event and it was great, especially the customised photo strips which looked super thanks to the graphics team. The props were really fun and Alexander arranged for the booth to be set up and taken down no problem. I definitely recommned if you're looking for some fun momentos for a party!

Erg leuke aanvulling tijdens ons evenement

De jongens zijn zeer servicegericht. Plaatsing en ophalen van de photobooth verliep vrijwel onzichtbaar en ruim op tijd.

Vond het heel erg geslaagd

Telefonisch contact was prettig. Complimenten voor Eve, ontwerp paste mooi bij het geheel. Heel fijn dat het gebracht, geïnstalleerd en gehaald werd. Het enige kleine minpuntje was, dat de tekst iets vetter gedrukt had mogen worden. Voor de rest is alles dik in orde.

Een hele gezellige toevoeging voor iedereen leuk!!

De communicatie voorafgaand aan onze bruiloft verliep vlot, ontspannen en eenvoudig. Meedenken over het design van de strip of fotozuil kon snel en voelde vertrouwd. De fotozuil op onze bruiloft was een nog groter succes dat vooraf bedacht. Mooie kwaliteit en superleuke resultaten!

Fantastische toevoeging aan bruiloft zonder dat ik er 1 seconde druk om heb hoeven maken

De photobooth stond er al voordat ik het doorhad, gasten hebben het onwijs naar hun zin gehad en waren erg blij met het ontwerp.

Mooie gebruiksvriendelijke booth

Altijd weer een groot feest als de jongens van de photobooth er zijn geweest. Uren vermaak voor jong en oud. Fijn contact van te voren en op het event zelf is de photobooth echt een eye catcher. Dank weer heren.

Het was geweldig

Prima service: Keurig op tijd aanwezig en ook weer netjes op tijd opgehaald. Duidelijke uitleg en leuke foto's. Een aanwinst op ons wijkfeest.

Vriendelijk, meedenkend

+ Super goede activatie voor een evenement + Kwaliteit foto's en mails was heel goed + Fotograaf heel goed in omgang met doelgroep (hier kwamen complimenten over vanuit doelgroep) - Het maken van foto's en invullen van emailadressen duurt relatief lang, voor 8.000 man of meer is 1 fotograaf wel wat weinig.. - Van een afstand zie je als bezoeker niet goed wat er te doen is, een grote voorbeeldfoto naast en boven het scherm zou een welkome aanvulling zijn

Hoi Aukje, Dank je voor je feedback en goed om te lezen van de pluspunten. Over de minpunten: - Normaal gesproken hangen we voorbeeld foto's op en maken we een slideshow op de extra monitor. Ik denk dat de fotograaf dit is vergeten en dat is inderdaad onhandig. - We hadden er met alle liefde nog een fotograaf/setting bij gezet als we hadden geweten dat het binnen de budgettaire mogelijkheden zou liggen. Een foto maken kost al snel een minuut met poseren en printen en als de bezoekers een beetje treuzelen langer. Je kan om het relaxed te houden maar zo veel "pushen". Misschien hadden we dat beter aan moeten geven vooraf, maar het is nog nooit voorgekomen dat een opdrachtgever zo veel bezoekers op de foto wilde zetten. Op die manier is er denk ik te veel vanuit de standaard situatie gedacht bij het maken van de offerte. Gelukkig zijn het dingen die we goed te verbeteren zijn. Groeten, Alexander

Leuke photobooth!

Het was een super leuke photobooth. We hadden wat uitdagingen, maar dat kon gelukkig goed opgelost worden door de telefoon.

Hoi Christiaan, Dank je wel voor je beoordeling. Helaas hebben we in de opbouw wat steken laten vallen waardoor er telefonische/online hulp nodig was. Gelukkig was het nog op tijd klaar en zijn de foto's er goed uitgekomen. Groeten, Alexander

Super veel lol

Wat is de photobooth geweldig om bij bijv je bruilofts feest aanwezig te hebben. Zoveel leuke grappige en waardevolle foto's als aandenken van een fantastische dag. Wij vonden het geweldig en onze gasten ook.

Hoi Louise, Dank je voor dit leuke bericht. Groeten, Alexander

Persoonlijk helder flexibel meedenkend

Super service, persoonlijke aanpassingen op hun service, heel chill, heldere uitleg, fijne communicatie, top top top top

Bijzonder leuke act op ons feestje, zeer geslaagd

Makkelijk en soepel geregeld, goede uitleg van Alexander. Ik heb wel een paar gasten wat instructie gegeven en die helpen dan weer andere gasten. Bijv stond er "Druk op rode knop" terwijl je het scherm moest aanraken. En mensen hebben de neiging om naar het scherm te kijken ipv naar de lens (net als op smartphone). In dit geval was de lens een donker gat met eromheen fel verlichte schermen boven en onder, dus wisten mensen niet goed waar naar te kijken.

Hoi Marc, Dank je voor je feedback. In het design van het scherm zijn we vergeten de tekst aan te passen en waarschijnlijk ook een "blur" over het "naar jezelf-kijk-scherm" ;-) . Dat is onhandig. We lossen dit soort slordigheden graag op en dat gaat makkelijk via de online verbinding. Mocht je ons nog een keer boeken dan horen we graag tijdens de avond dat er iets niet naar wens is, want dan kunnen we handelen. Groeten, Alexander

Burmanstraat 5 bis

3515 VS Utrecht