Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitleg over werking apparatuur was duidelijk maar bij eigen gebruik gaat het toch vaak niet zoals verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer professioneel en representatief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren? N.v.t.
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hadden iets meer uitleg kunnen geven

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig? N.v.t.
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Spectral Factory Outlet
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekende voorlichting en uitvoering Wel erg duur

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren? N.v.t.
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten? N.v.t.
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Spectral Factory Outlet
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben erg tevreden met het Spectral meubel en het is ook prima in elkaar gezet enz. Waar ik minder tevreden over ben is hoe de bekabeling van de rest van mijn apparatuur is weggewerkt in de kast. Het is nu een grote kabel bende onder in de kast

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Spectral Factory Outlet
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Enige wat miste is hoe ik later zelf andere apparatuur aan kan sluiten. Hoe kom je goed de kabels die achter het bra2 systeem lopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig? N.v.t.
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig? N.v.t.
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten? N.v.t.
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten? N.v.t.
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Spectral Factory Outlet
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Keurig geïnstalleerd volgens onze wensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig? N.v.t.
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zie eerdere opmerking. U levert een mooi produkt. Maar zo'n profiel jonge jongen, geen dienstkleding en goed voorbeeld niet volgen van andere collega past hier niet bij.

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig? N.v.t.
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Spectral Factory Outlet
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb een extra controle gemist of alles met gesloten klep Ook werkt. Het afstellen van de scharnieren is niet uitgevoerd. Nu valt de ene klep hard open. Kortom, dit is geen premium montage maar standaard werk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig? N.v.t.
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning?
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De heren waren volgens afspraak netjes op tijd. De montage ging voorspoedig en netjes. Maar nu blijkt één deel van de kast wijkt iets. Wat op zich best jammer is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig? N.v.t.
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het meubel is vakkundig en netjes opgehangen. Het soundsysteem is perfect en naar onze wensen aangesloten zodat wij direct TV konden kijken met het soundsysteem. Alle contacten met Spectral vanaf het inplannen afspraak t/m eindcontrole liepen prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deskundig en correct. Na een week is nog niet aan te geven of alles goed werkt. Tot dusver alleen gesignaleerd dat de i-link v.w.b. de decoder alleen werkt om alle apparatuur uit te doen en niet werkt bij het aandoen. Met de winkel afgesproken dat er de 2e week van mei een monteur langskomt om eventuele vragen te beantwoorden en problemen op te lossen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Elektronicawinkel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig? N.v.t.
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed, naar graag had ik nog een bedienings informatie willen hebben als deze er zijn. verder is alles goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning?
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren?
  • Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig?
  • Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten?
  • Bent u tevreden met het eindresultaat?
  • Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.
  • Totaal oordeel
  • Aankoop locatie Woonwinkel

Bedrijfsgegevens

Nobelstraat 29

3846CE Harderwijk

0341-462200

[email protected]

Over Spectral Smart Furniture

Maatwerk tv-meubels. Het aanbod in tv-meubels is oneindig, maar hét origineel draagt de naam Spectral® Al ruim 25 jaar is dit meubelmerk een absolute pionier. Vooruitstrevend in design en mag zich inmiddels de specialist noemen. Wanneer je op zoek bent naar een zwevend tv-meubel op maat, zonder zichtbare speakers en kabels? Dan hebben wij dé oplossing. Geen enkel ander merk heeft zo'n grote collectie in huis als de pioniers van Spectral. Van standaard tot maatwerk tv-meubels, het behoort tot ons specialisme. Wil jij jouw Spectral meubel op maat samenstellen? Kom gerust langs in dé Spectral showroom, wat volgens onze klanten verhelderend werkt en een beleving op zich is. En omdat Spectral onze grootste passie is, vinden wij het fijn om onder het genot van een goede kop koffie te praten over uw wensen en de mogelijkheden die de Spectral meubels kunnen bieden. Laat u inspireren door de diverse modellijnen, bekijk alle kleuren en vele opties, luister naar de beste audio-oplossingen in onze speciaal daarvoor ingerichte sound studio's en maak vervolgens samen met één van onze medewerkers een kant-en-klare 3D tekening. Spectral smart furniture

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.