Fantastisch meubel, zeer vakkundig geplaatst

Onze Next tv-meubel is prachtig. De montage was zeer vakkundig door zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers. Kortom, een schot in de roos. Aan iedereen aan te bevelen.

Mooi meubel

Mijn 2e spectral meubel nu. Mooie kast

Op tijd afgeleverd. Snel gemonteerd Nette medewerkers

Fantastisch resultaat met hoog vakmanschap

Wij hebben een Spectral Air besteld voor onze nieuwbouwwoning. De Spectral Air kwam volledig compleet met de monteurs van Spectral mee. De monteurs waren kundig, wisten in onze wat afwijkende situatie hoe ze de elektra netjes moesten wegwerken, luisterden naar onze wensen en hebben enorm netjes gewerkt. Daarnaast waren ze ook nog enorm gezellig en werden we helemaal vrolijk van ze. Helemaal top!

Prachtige meubels en uiterst hulpvaardige installateurs

Wij hadden problemen met het ophangen van een TV kast aan een metal stuc wand. Hoewel de installateurs niet de goede materialen bij zich hadden hebben ze er alles aan gedaan om het meubel toch op te hangen. Complimenten voor hun doorzettingsvermogen.

De Spectral dressoir is perfect gemonteerd.

De Spectral medewerker zijn expert. Ze werken heel netjes, schoon en erg goed. Mijn dressoir is zeer goed gemonteerd! De verpakkingen worden daarna netjes opgeruimd en meegenomen!

uitstekend

keurig op tijd . Top gewerkt .

Prima werk geleverd

Perfect advies en uitstekende montage

Spectral een prachtig aanbod aan tv-kasten en geluidsapparatuur. Het kiezen wordt vergemakkelijkt doordat alle tijd wordt genomen om over alles heel goed te adviseren. Levering en montage verliepen ook perfect.

Tv meubel

Het tv meubel is door de firma Spectral zeer netjes en op hoogte geplaatst in Overleg met ons nette en vakkundige monteurs wij zijn zeer tevreden met ons tv meubel

Zeer tevreden!!

Goed advies, mooi product en een perfecte levering en plaatsing

Goed service, kwalitatief goed product

Heren hebben het netjes geinstalleerd en op de plek gezet. De kwaliteit van de side kast en air tv meubel zijn duidelijk zichtbaar en voelbaar. We missen een algehele gebruiks/onderhouds boekje.

Veel bedrijven over de vloer gehad voor van alles en nog wat. Maar die kunnen veel leren van deze monteurs qua monteren, afwerking, vriendelijkheid en nog wel meer dingen

Goede en mooie spullen, aflevering kan beter

Mooie en kwalitatief goede kasten en praktisch voor de AV liefhebber. De levering en het neerzetten kan beter. Stelpoten niet gesteld waardoor de kast wankelde en tegen de muur stootte. Andere kast ook niet fatsoenlijk tegen de muur gezet maar op afstand.

Deskundige plezierige monteurs

De monteurs waren vakkundig, hebben vlot gewerkt, waren plezierig en klantvriendelijk in de omgang.

Mooi product op goede manier geïnstalleerd.

Aardige monteurs, die meedenken en het TV meubel keurig aan muur hebben opgehangen, en de TV geïnstalleerd.

Schoon en professioneel geplaatst

Snelle levering en makkelijk afspraak maken. Heel netjes en professioneel geplaatst. Alle afval meegenomen. Ook apparatuur netjes aangesloten, mee gedacht met juiste plaatsing en extra uitleg gegeven Over de Sonos apparatuur

Prima service geweldige monteurs

Snel vakkundig en plezierig in de omgang

Mooi meubel en goed geplaatst

We hebben een mooi en perfect afgewerkt meubel ontvangen. Deze is heel netjes geleverd en alle apparatuur is mooi en werkend aangesloten. Ook alles schoon en opgeruimd achtergelaten. Hier kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

Zeer ervaren mensen die prima werk hebben geleverd.

Vriendelijke mensen met verstand van zake. Zeer vlot het meubel gemonteerd en de tv geplaatst. Eindelijk geen snoeren meer in zicht.

Alles goed geregeld en netjes gewerkt

Geweldige service!

Alles is prima op zijn plek gezet en geïnstalleerd door Simon en Erik. Super!

Fantastische monteurs, uitstekend gereedschap.

Prima, fijn dat ze ook alle verpakkingsmateriaal meenemen.

Geweldige service

De heren monteurs waren netjes snel en accuraat. Geweldige service

Prachtige TV kast

De monteurs waren zeer kundig, netjes en secuur gewerkt. De TV aangesloten en geïnstalleerd. Geholpen met de Sonos app en alles goed uitgelegd. Heel tevreden.

Over Spectral Smart Furniture

Maatwerk tv-meubels. Het aanbod in tv-meubels is oneindig, maar hét origineel draagt de naam Spectral® Al ruim 25 jaar is dit meubelmerk een absolute pionier. Vooruitstrevend in design en mag zich inmiddels de specialist noemen. Wanneer je op zoek bent naar een zwevend tv-meubel op maat, zonder zichtbare speakers en kabels? Dan hebben wij dé oplossing. Geen enkel ander merk heeft zo'n grote collectie in huis als de pioniers van Spectral. Van standaard tot maatwerk tv-meubels, het behoort tot ons specialisme. Wil jij jouw Spectral meubel op maat samenstellen? Kom gerust langs in dé Spectral showroom, wat volgens onze klanten verhelderend werkt en een beleving op zich is. En omdat Spectral onze grootste passie is, vinden wij het fijn om onder het genot van een goede kop koffie te praten over uw wensen en de mogelijkheden die de Spectral meubels kunnen bieden. Laat u inspireren door de diverse modellijnen, bekijk alle kleuren en vele opties, luister naar de beste audio-oplossingen in onze speciaal daarvoor ingerichte sound studio's en maak vervolgens samen met één van onze medewerkers een kant-en-klare 3D tekening. Spectral smart furniture