netjes en professioneel

Gelukkig met onze nieuwe spullen en de manier waarop uw monteurs alles hebben geïnstalleerd. Top!

Superservice

Kennis van zaken, flexibel, klantvriendelijk, nauwkeurig.

Deskundige medewerkers met verstand van zaken. Nemen de tijd voor je ook bij het monteren en de daarbij behorende uitleg van de tv en speakers. We zijn zeer tevreden.

Op de afgesproken tijd aanwezig Prettige medewerkers.

super goed

09.00 uur afspraak om het meubel te installeren, maar vanwege het weer was er vertraging. Netjes door Spectral rond 09.00uur gebeld dat ze iets later waren. Vervolgens kwamen 2 zeer vakkundige en vriendelijke mensen die zeer goed op elkaar ingespeeld waren. Meubel is zeer netjes gehangen en ze gingen pas weg toen alles ingeregeld was. Alle verpakkingsmateriaal hebben ze weer meegenomen. Klasse werk verricht. zeer een aanbeveling waard.

Prachtig meubel geïnstalleerd door zeer spontane werklui.

Het advies bij de experienxe store in Harderwijk is zeer gedegen. De adviseur kent zijn product en laat de kwaliteit ervan de verkoop doen. Qua communicatie kan het af en toe wel wat helderder. De montage was een feestje. De werklui hadden direct een klik met onze dochters (van 2 en 4) en waren grapjes aan het maken met ze. De installatie was vlot en zelfs de Sonos app werd geconfigureerd.

Uitermate correct en zeer plezierig

Er werd netjes gewerkt en goed uitgelegd. Plaatsing liep gesmeerd.

Zeer ervaren vakmensen die het meubel perfect geplaatst en aangesloten hebben.

Wat een prachtige kasten en wat een mooi geluid. Dank aan het geweldige personeel die geruisloos hun werk doen. Power mannen. Hartelijk dank aan alle medewerkers van dit Spectral Team

Strak design met fraai geluid en beeld

Prachtig tv-meubel met leuke details. Mooi geïntegreerd met een moderne 4K-TVvan Samsung

Top spul dat door specialisten word geplatst

Ben zo blij met mijn aankoop. Het is elke euro waard. Mn tv meubel staat super strak in de woonkamer. Top service gehad van Spectral.

Fantastisch

Vriendelijke medewerkers. Voor dat de kast werd opgehangen gingen ze eerst overleggen. Prima montage, netjes gewerkt en overbodig karton meegenomen. Top

Prima, vriendelijke vakmensen.

Een half uur van tevoren werd ik gebeld dat men onderweg was. Keurig op tijd werd het meubel in elkaar gezet en mijn apparatuur geïnstalleerd. Men heeft eerst zelf alles gecontroleerd op goede werking. Daarna heeft men mij uitgelegd hoe alles werkte. Ik kon vervolgens zelf ook alles testen. Kortom het gehele proces is goed verlopen. Tot nu toe ben ik slechts tegen één klein dingetje aangelopen. Het minimale geluidsvolume van de SONOS ARC was te hoog afgesteld. Na wat zoeken kon ik dit zelf aanpassen.

Super mooi meubel

Meubel is prachtig. Maar onze dank gaat uit naar de professionele monteurs die het meubel geplaatst en alles geïnstalleerd hebben. Zij werkten als een ingespeeld team samen. Deze werknemers moet je koesteren.....chapeau voor dit bedrijf....

Vakkundige en vriendelijke service; fijne ervaring

Twee heel aardige en professionele monteurs die een heel mooi TV meubel van bijna 4 meter lengte monteren en ook de TV en de soundbar aansluiten. Geweldige service; helemaal blij.

Goede service - wel iets aan de dure kant

TV-meubel is netjes gemonteerd. Installateurs waren servicegericht. Verpakkingsmaterialen zijn meegenomen. Extra snoeren en stroomvoorziening zijn zonder kosten geleverd. De prijs voor installatie is wel wat aan de hoge kant.

Geweldig!

Niet alleen prachtige kasten, maar ook geweldige monteurs, nauwkeurig, netjes & vriendelijk.

Prima service van vakkundige mensen.

Het meubel werd op een vakkundige manier en snel geplaatst. Alles goed ingesteld en uitgelegd. Verpakking afgevoerd. Prima service

hoge kwaliteit en professionaliteit gaan hand in hand

Spectral maakt haar belofte waar: hoogwaardige geluidsweergave, verpakt in een TV-meubel van hoge kwaliteit design en afwerking met een luxe uitstraling. De levering en plaatsing is zorgvuldig en professioneel uitgevoerd door enthousiaste medewerkers. Top!

Klant intimiteit ten top!

Professioneel, klantgericht en oplossend gericht. Een combinatie die je niet vaak meer ziet.

Professionele plaatsing in goed contact

Prachtig meubel prima geplaatst door mannen die hun vak verstaan.

De mannen waren heel aardig en nauwkeurig aan het werk

Snel geinstalleerd

Snelle installatie. Netjes gewerkt en netjes de werkplek achtergelaten. Toch heb zit ik na installatie met het gevoel dat het allemaal erg snel ging. Niet even rustig de tijd om alles uit te leggen. Veel informatie in korte tijd. Voor eur 500,- verwacht ik wat meer tijd voor de klant. "Zelf ff lekker oefenen en uitproberen" zeiden de monteurs. Jammer dat ook de Sonos Arc scheef in de kast is gemonteerd. Nu moet ik weer zelf dit netjes afstellen. Tv meubel heel blij mee. Super kwaliteit en staat schitterend in de kamer.

top professionals - doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

vorige week Spectral meubel laten plaatsen. Alles conform verwachting - netjes geplaatst en alle kabels weggewerkt en alles netjes opgeruimd. Klasse! Niet de goedkoopste - wel kwaliteit.

Kost wat maar dan heb je wat.....een top product, ge-wel-dig !!!

Via Piet Clerkx besteld en (uiteraard) geleverd door "Spectral Smart Furniture". De levering duurde +/- 5-mnd, waarschijnlijk was het Covid-gedoe hier debet aan. De uitvoering was helemaal top, de monteurs waren netjes en vakkundig. Ook de uitleg was oké maar heb achteraf toch wel wat vragen. De impact van zo'n moderne "soundshow" heeft best wel een impact voor een 65'er en het zou toch wel handig zijn als er een beschrijving zou zijn om dit achteraf terug te lezen, bijvoorbeeld een gebruiksaanwijzing van de afstandbediening en hoe het mogelijk zou zijn om externe apparatuur (CD-speler) aan te sluiten. Het meubel is werkelijk prachtig. Kortom alles is volgens de verwachting, een aanrader.

Over Spectral Smart Furniture

Maatwerk tv-meubels. Het aanbod in tv-meubels is oneindig, maar hét origineel draagt de naam Spectral® Al ruim 25 jaar is dit meubelmerk een absolute pionier. Vooruitstrevend in design en mag zich inmiddels de specialist noemen. Wanneer je op zoek bent naar een zwevend tv-meubel op maat, zonder zichtbare speakers en kabels? Dan hebben wij dé oplossing. Geen enkel ander merk heeft zo'n grote collectie in huis als de pioniers van Spectral. Van standaard tot maatwerk tv-meubels, het behoort tot ons specialisme. Wil jij jouw Spectral meubel op maat samenstellen? Kom gerust langs in dé Spectral showroom, wat volgens onze klanten verhelderend werkt en een beleving op zich is. En omdat Spectral onze grootste passie is, vinden wij het fijn om onder het genot van een goede kop koffie te praten over uw wensen en de mogelijkheden die de Spectral meubels kunnen bieden. Laat u inspireren door de diverse modellijnen, bekijk alle kleuren en vele opties, luister naar de beste audio-oplossingen in onze speciaal daarvoor ingerichte sound studio's en maak vervolgens samen met één van onze medewerkers een kant-en-klare 3D tekening. Spectral smart furniture