De mannen heel netjes en goed gewerkt

TOP KEURIGE MENSEN VOOR DE INSTALLATIE

ZEER MOOI PRODUCT , BEKWAME INSTALLATEURS

Mooi product, correcte planning en montage

Van alle tv-meubels is Spectral verweg het mooist wat er te koop is en dat kan allemaal op maat gemaakt worden! De showroom in Harderwijk is een bezoek zeker de moeite waard. Helaas was de verkoper ondanks dat wij een afspraak hadden gemaakt niet echt ingesteld op ons bezoek. Tot 3x toe moest er gebeld alvorens er ondersteuning voor hem kwam. Wij zijn tevreden maar er had voor ons en voor leverkoop van Spectral meer in gezeten. Ook na het plaatsen van de order is men steeds bereid tot info en aanvullingen te doen. Top!

Redelijk goed.

Tevreden over tv meubel.Minder tevreden over tv.Bij een wat grotere Kijkhoek verbleekt het beeld.Oude tv niet willen meenemen. (Verwijderingsbijdrage?.) Nieuwe tv niet in werking gezien.(enigszins opgedrongen),wij kwamen Alleen voor een kast.

Kundig en rustige uitleg.

Snelle en vakkundige montage. Goede monteurs

Goede monteurs, vakkundig en servicegericht

Keurig en volgens afspraak

De montage verliep keurig en vlot. Werkten netjes

mooi, naar verwachting en uitstekend thuis gemonteerd

zie boven

Erg goed

Keurig personeel wij zijn erg tevreden

Uitstekend!

Van ontvangst in de toonzaal in Nederland tot levering en plaatsing is alles fantastisch verlopen. Top service over heel de lijn. Al mijn vragen en wensen werden ingewilligd . Een aanrader dus !!!

Fantastisch

Kundig, vriendelijk personeel Goede uitleg en keurig werk

Zeer professioneel

Fijne heren die tevens de tijd nemen om alles uit te leggen

Topproduct, topservice!

Topproduct met topservice!

Persoonlijke benadering en een uitstekende uitvoering

Het contact was zeer plezierig en de adviezen deskundig. Dit geldt eveneens voor de monteurs die het meubel en de tv plaatsten. Men werkte zeer netjes en accuraat. Als laatste was de uitleg helder en duidelijk. Kortom we zijn zeer tevreden over Spectral.

Prima service, mooi product

De 2e keer dat ik een meubel heb laten installeren. Wederom goede monteurs die netjes werken en pas weggaan als het allemaal werkt.

Uiterst vriendelijk en net personeel

Keurig op tijd, uiterst vriendelijk en werken netjes. Echt toppers !

Een 12

Heel goed

gewoon heel goed

Zeer vriendelijke en vakkundige installateurs. Positief meedenken. Er was een klein schoonheidsfoutje na plaatsing. Echter zeer snel opgelost.

Super goed

zeer bekwame en aardige monteur

Professioneel en vriendelijk. Zeer vakkundig

Twee medewerkers kwamen onze Spectral bestelling plaatsen en samen met het nieuwe Sonos systeem alles uitleggen Keurig! Mooi op tijd, deden zelf de schoenen uit toen ze zagen dat we nieuwe parketvloer hadden. Werken netjes en alles vakkundig. Af en toe gezellig praatje, Heel goed alles uitgelegd en namen de lege dozen en “rommel” mee in de bus. Ben maar trots op deze mensen! Dankjewel

De heren komen zeer professioneel over en geven een duidelijke uitleg

Professionele leverancier van een prachtig product

De kwaliteit van het geleverde product staat buiten kijf - en gezien de prijsstelling had ik niet anders verwacht. De aankoop via de Spectral-dealer was een fijne ervaring. Voor wat betreft installatie door Sprectral: mijn ervaring is uitstekend en klantvriendelijk. Van de planner die flexibel meedacht zodat ik bij de installatie aanwezig kon zijn tot de twee frisse jongens die met respect voor je andere bezit het meubel bij je thuis opbouwen. Een meubel van Spectral mag dan geen prijs-pakker zijn - daarvoor koop je er ook geen - maar de ervaring is van begin tot eind in lijn met de kwaliteit van het product. Hoogst aanbevelenswaardig.

Best prijzig, maar zo mooi en wat een kwaliteit !!!

Het was liefde op het eerste gezicht. Gezien, even nagedacht en besteld. Gewoon prachtig hoe alles functioneert. Eén negatief puntje, de lade is net niet diep genoeg voor het opbergen van CD"s en DVD's. Wat ons betreft had dit het meubel perfect gemaakt, jammer.

Keurige levering en installatie

Dennis van Spectral belde keurig op om te zeggen dat hij onderweg was. Hij heeft op zeer nette wijze het spectral meubel geïnstalleerd inclusief de nieuwe tv en de sonos beam. Ik heb daar graag de installatie kosten voor over gehad.

Prachtig , strak en sfeervol

Nog mooier dan ik me had voorgesteld vanaf de tekening. Super strak in een oud huis. Staat werkelijk geweldig mooi.