Prima en zeer prettige service

prima en zeer prettige service. complimenten en een schouderklopje waardig. Mag ook een warme douche zijn.

Goede service en vriendelijk personeel.

Vakkundig en netjes geplaatst en goede instructies.

Goede zorgvuldige montage

Meubel werd netjes geplaatst en alle apparatuur aangesloten

Goede service en vakkundig, vriendelijk personeel!

Vanuit kantoor een prima voorbereiding, wat gelijk al vertrouwen geeft voordat de kast in huis is! Vertrouwen is zeker niet geschonden, de 2 jongemannen werkten zeer netjes en hebben een super mooie kast met werkende apparatuur geinstalleerd. Top!

Mooi product, keurig geplaatst, goede instructie. Wat wil je nog meer?!

top

top

Service is van hetzelfde topniveau als het Spectral meubel

Zowel de service als het meubel is gewoon top. Ontzettend plezierige medewerkers die ontzettend klantgericht zijn.

Mooi meubel, perfecte service en montage!

De positieve ervaring begon in de spectral winkel in Harderwijk. Hier zijn wij zeer vriendelijk ontvangen en geadviseerd. Het meubel hebben wij bij 1 van de verkooppunten besteld daar het in Harderwijk een showroom betreft. Vandaag zijn de mannen van spectral gekomen om het meubel te plaatsen. Geweldige service, zeer vriendelijke en nette mensen met passie voor hun vak. Ondanks dat wij onze tv elders hadden gekocht was het ook geen probleem om deze op te hangen, te installeren en uitleg over te geven. Ook onze bestaande Sonos geluidssysteem is volledig geïnstalleerd. Een en al lof voor de mannen van Spectral!

Vriendelijke medewerkers. Meedenkend en netjes werkend.

Alles keurig afgeleverd en geplaatst.

Prima service, correct en vriendelijk personeel

Wordt netjes en rustig gewerkt. Vriendelijk, professionele medewerkers

het plaatsen van het tv meubel wordt rustig uitgevoerd. Klant wordt nauw betrokken bij de plaatsing (het waar) van het meubel. Daarna gaan de medewerkers aan de slag. Al het gereedschap, inclusief stofzuiger hebben de medewerkers bij zich. (Al, behalve een soldeerapparaat). Alles wordt opgeruimd en na inspectie blijft alleen een keurig geplaatst meubel achter.

Prima service. Monteurs laten alles netjes achter

Tv meubel is mooi gemonteerd. Monteurs zijn erg vriendelijk en denken goed mee. Alle verpakkingsmaterialen werden keurig meegenomen. Wij zijn zeer tevreden.

Prettig, vakbekwaam en hulpvaardig!

Het hele proces is professioneel verlopen. Van oriëntatie tot koop; van afleverafspraak tot montage.

alles prima geregeld. prettig contact.

• Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning? N.v.t.

• Heeft u de montage als vakkundig ervaren?
  • Is alle door Spectral geleverde, (rand)apparatuur naar wens aangesloten? N.v.t.

• Aankoop locatie Woonwinkel

De monteur was een prettige persoon die zeer vakkundig was en zeer zorgvuldig te werk gimng. Hij legde de gehele installatie procedure uit en was zeer goed in de communicatie.

• Aankoop locatie Woonwinkel

Vakkundig en vriendeijk behandeld.

• Hebben de monteurs een duidelijke uitleg gegeven?
  • Heeft u achteraf nog gebruik gemaakt van de telefonische ondersteuning?
  • Aankoop locatie Spectral Factory Outlet

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Koppeling smart TV (via ARC) en BRA2 valt continue weg. Eenmaal ingesteld werkt het goed. Maar elke keer na uitschakelen TV is er 10 seconden een verbinding en daarna valt deze weg.

• Aankoop locatie Woonwinkel

Positieve ervaring, zowel in de winkel als met Spectral zelf. We zijn benieuwd naar de ervaringen met BRA2 en het meubel als onderdeel van ons video conferencing systeem. vriendelijke groet, Edwin

• Aankoop locatie Woonwinkel

Gehele proces als zeer goed en deskundig ervaren.

• Aankoop locatie Woonwinkel

Snelle levering van een uniek product.

• Aankoop locatie Woonwinkel

1) Telefonisch contact voor de plaatsing wel afgesproken maar niet gebeurd?! 2)Vragenlijst enigszins onduidelijk omdat wij 2 kasten besteld hadden. Daarom maar 2 keer de lijst ingevuld en even gebeld om dit door te geven. 3) Alle bestaande apparatuur is weer prima aangesloten! 4) Door Piet Klerkx was nagevraagd of er voor de bekabeling van op de kast te plaatsen speakers een stukje uit de dekplaat gesneden moest worden. Foto's van kabels etc gemaakt en doorgestuurd, waarna dit nietnodig bleek, kabel kon zonder meer weggewerkt worden. Dit bleek echter niet het geval te zijn, had als ik het goed begrepen heb te maken met de led verlichting die wij gekozen hebben. Toch jammer, is nu minder mooi dan het had kunnen zijn...

• Spectral heeft contact met u opgenomen. Hoe heeft u dit telefonisch contact ervaren? N.v.t.
  • Aankoop locatie Woonwinkel

Ze deden vakkundig hun werk, voerden de dozen netjes af, beantwoorden vragen en aan het eind de uitleg was voor ons,de wat oudere generatie, heel fijn.

• Was de vragenlijst naar u idee duidelijk / volledig? N.v.t.

Gewoon heel bijzonder goed

Over Spectral Smart Furniture