Zeer goed geholpen

Nette vakkundige mannen

Prachtig ! Super service

Meubel is fantastisch en goed gemonteerd Heel blij mee!

Zeer goede service met vriendelijke monteurs!

Zeer goede service met vriendelijke monteurs!

IN EEN WOORD GEWELDIG

BUITEN DAT HET EEN HEEL MOOI MEUBEL IS MOET ZEKER OOK VERMELD WORDEN DAT DE PLAATSING VAN HET MEUBEL EN HET TEAMWORK VAN DE MANNEN GEWELDIG WAS. BIJZONDER PLEZIERIG, VAKKUNDIG EN UITERST SECUUR! ECHT EEN TIEN WAARDIG!!!!

Uitstekende overleg met gewenst en super resultaat

Erg goed, continu een goede afstemming waardoor het meubel helemaal naar ons zin geplaatst is! Uiterst vriendelijke en professionele monteurs :-)

Super blij!

Een fantastisch meubel, na een lange zoektocht helemaal gevonden wat bij mij past. Keurig in elkaar gezet en opgehangen door de vriendelijke monteurs. Vond het bij aankoop nogal een bedrag voor montage maar begrijp nu wel dat het behoorlijke klus is.

goede service en geweldig product.

De spectral air is bijzonder mooi opgehangen, door een zeer bekwame medewerker. We zijn ontzettend blij met het resultaat, bedankt!

de monteurs zijn zeer ervaren en werken heel netjes.

Wij hebben het als zeer prettig ervaren,het was een feestje om het meubel binnen te krijgen. We bedanken alle mensen van Spectral.

Prima!

Alles prima geregeld! Keurig afgewerkt, zeer tevreden!

Zeer kundige en behulpzame aflevering en montage.

Heel plezierig

Fantastisch meubel om te zien en te horen

Vriendelijke kundige monteurs

Duidelijke communicatie van verkoop tot en met de plaatsing

Met diverse mensen contact gehad. Iedereen even duidelijk en vriendelijk. Even kwalitatief als het geleverde meubel. Verkoper heel duidelijk en niet gehaast. Planning ook perfect. Plaatsing door vakman die ook installatie van randapparatuur feilloos uitvoerde. Terwijl we toch in België wonen waar alles "net iets anders" is.

prima werklui

werken schoon en ruimen al hun spullen weer op. Vertrekken pas als alles is goedgekeurd en getekend.

perfect en correct geregeld.

Hoge kwaliteit, en top afgewerkt. Heel erg blij met onze nieuwe tv meubels.

Maken hun belofte waar.

Levering binnen de afgesproken termijn. Vakkundige montage door professionele, nette monteurs. Prima eind resultaat van een mooi product.

Zeer tevreden.

Hele aardige beschaafde jongens die het geplaatst hebben. Goeie uitleg wat de tv aangaat.

Onze ervaring was prima.

Alles keurig netjes en zorgvuldig geïnstalleerd.

Service is top!

Helaas bij het eerste moment iets te laat (kan ook gebeuren) daardoor is er iemand terug gekomen,. maar heeft alles echt super aangesloten en uitgelegd.

vriendelijk, behulpzaam, meedenkend , vakwerk

aanrader

Klantgericht, prettige contacten, vakkundige en snelle plaatsing

Goed en snel geholpen bij vragen en doorvoeren aanpassingen; deskundige en leuke monteurs die heel netjes en snel werken.

Helemaal top!

netjes goede vakmens

Zeer vriendelijke medewerkers, zij weten wat ze doen, ook op installatie zeer goed.

Overtreft al onze verwachtingen

Zowel vanaf het moment van aankoop t/m het moment van afleveren en installeren zijn wij zeer tevreden. Nu heerlijk genieten van het prachtige Spectral meubel .