Mijn hoge verwachtingen helemaal waar gemaakt

Heel mooi, hoge kwaliteit, goed advies, vriendelijke medewerkers, vakkundig geïnstalleerd, eenvoudig in gebruik, etc. Kortom: Fantastisch

Volledig tevreden.

De mogelijkheid om de kast zelf samen te stellen, was voor ons een pluspunt. Vooral de omgang met uw dealer, De Tijd Wonen in Leeuwarden (Jelle van der Wal) heeft ons doen besluiten om voor uw product te kiezen. De plaatsing en aftersales heeft onze verwachtingen overtroffen! Uw product (en dealer) zullen we zeker bij anderen aanbevelen.

Vakwerk en super klantgericht

Een prettige en zeer deskundige medewerker heeft de kast perfect geplaatst met veel oog voor detail en voortdurend vragend of ales naar wens is

prima installatie/uitleg/service

We hebben de installatie als heel professioneel ervaren. Heel aardige en bekwame installateurs

Heel goed !!

Kast helemaal naar onze zin, kost wat maar dan heb je ook iets. De techneut welke de montage heeft gedaan wist waar hij voor kwam en hoe het moest. Heel zuinig zijn op dit soort mensen. Prima werk geleverd!!! Bedank hem en doe hem de groeten van ons !!! Piet Groeneveld

Super goed

Er wordt heel netjes gewerkt super goed wordt alles uitgelegd de mannelijke goed op elkaar ingespeeld Zo dat alles soepel verloopt

5 sterren waardige service

Helemaal volgens de verwachtingen

Top meubel

Zeer elegant meubel met een hoog afwerkingsniveau! Alle kabels netjes weggewerkt en uit het zicht onttrokken. Installateur van het meubel was zeer netjes en gaf ook een goede uitleg bij het meubel en de geïnstalleerde speakers nadien.

Echte vakmensen!

Zelden meegemaakt dat mensen zo keurig en efficiënt werken. Zeer beleefde jongens die top werk hebben afgeleverd. Perfect!

Klantvriendelijk

Ons tv meubel is met veel zorg en aandacht gemonteerd. Een plaatje. Uniek design. Monteurs waren deskundig en zeer netjes.

Perfecte service

Keurig op tijd. Professioneel personeel. Zeer netjes gewerkt. Alles ingesteld.

Ervaren, zeer net en vriendelijk personeel die een perfecte klus weten te klaren. De mannen werken secuur, letten op hun omgeving en werken samen aan een correcte installatie. Rommel wordt opgeruimd, alsof er niet is veranderd. Kortom, zeer tevreden met de installatie en de adviezen van de heren. \

Perfecte service

Uitstekende service en een goede uitleg

Pure kwaliteit en klasse monteurs

Niet alleen het zwevende tv meubel is van uitstekende kwaliteit, ook de monteurs leveren uitstekende kwaliteit met de montage. Vriendelijke mannen die zeer professioneel te werk gaan, adviseren waar nodig en de behoefte van de klant goed afstemmen. Wij zijn erg blij met het eindresultaat! Bedankt Spectral.

Afwijkende kleur geluidsgedeelte

De delen gemaakt van glas en hout komen qua kleur prima overeen. Het geluidsgedeelte is gemaakt van stof, als je recht voor de combinatie staat (en in de donkere showroom) is de kleur niet storend. Bekijk je het geheel vanaf de zijkant (met licht inval vanbuiten) is dit gedeelte grijs van kleur . De verkoper verwijst (na onze teleurstelling) naar de showroom, en de kleur verschillen juist mooi. Wij zijn een andere mening toegedaan en vinden de kleur (vanaf de zijkant met lichtinval) sterk afwijkend en grijs van kleur. p.s. onze foto is verhelderend maar kan niet toegevoegd worden, tevens is de feedback@spectral.eu onbereikbaar.

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij nemen persoonlijk contact met u op aangaande uw opmerking tot de kleur van het stofdoek, wat volgens u in uw huiskamer niet tot zijn recht komt. ps; de reden dat er niet op de feedback@spectral.eu wordt gereageerd, is dat dit een niet bestaand e-mail adres is. Mvg, Spectral klantenservice

Mijn / Onze ervaring is gewoon zeer goed.

Het geleverde voldeed geheel aan onze verwachting, personeel dat het kwam instaleren was vakkundig beleefd en gezellig. Onze complimenten Teus en Liesbeth Boerman

Top service

Snel en netjes gemonteerd

Service top

Na jaren gebruik van een tv meubel was het tijd voor een nieuwe tv. Ophangbeugels pasten niet meer op nieuwe tv. Zonder problemen nieuwe bevestigingsbeugels gekregen met duidelijke uitleg hoe te monteren. Er werden geen kosten in rekening gebracht. Hier kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. Ons volgende audiomeubel zal zeker weer een Spectral meubel zijn

Prachtig product excellente montage

De producten overtroffen onze verwachtingen. Alles tip top in orde en de kwaliteit van de verschillende producten is geweldig. De afwerking van het product, de kwaliteit van scharnieren etc, ronduit geweldig. De montage door Spectral monteurs was erg fijn. Vakkundig, zorgvuldig en alles volledig geïnstalleerd. Alle dozen etc afgevoerd en bovendien keurige vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Mooi design, kwaliteit en service

Prachtig meubel met mooie afwerking en praktische indeling waarin apparatuur mooi wordr weggewerkt. Daarnaast goede en nette plaatsing van het tv meubel, inclusief installatie van de apparatuur. Kabels worden netjes weggewerkt en een beter passend stekkerblok ingepast. Vakmanschap en service dus

Mooi product, keurige montage met dito service.

Zeer vakkundig.

Snelle, correcte afhandeling.

Sympathieke professionele service

Er wordt zorgvuldig met de spullen van onszelf en de te installeren spullen omgegaan. Alles wordt netjes opgeruimd en uitgelegd. Medewerkers zijn netjes, vriendelijk en professioneel.

Nette en zorgvuldige service

Zowel heet plaatsen van het meubel als het installeren van de apparatuur werd zorgvuldig en netjes gedaan door vriendelijke medewerkers. Zeer tevreden.

Deskundig , behulpzaam en geweldig goed en vakkundig personeel. Ook het meedenken in oplossingen in een woord professionele club.

Over Spectral Smart Furniture

Maatwerk tv-meubels. Het aanbod in tv-meubels is oneindig, maar hét origineel draagt de naam Spectral® Al ruim 25 jaar is dit meubelmerk een absolute pionier. Vooruitstrevend in design en mag zich inmiddels de specialist noemen. Wanneer je op zoek bent naar een zwevend tv-meubel op maat, zonder zichtbare speakers en kabels? Dan hebben wij dé oplossing. Geen enkel ander merk heeft zo'n grote collectie in huis als de pioniers van Spectral. Van standaard tot maatwerk tv-meubels, het behoort tot ons specialisme. Wil jij jouw Spectral meubel op maat samenstellen? Kom gerust langs in dé Spectral showroom, wat volgens onze klanten verhelderend werkt en een beleving op zich is. En omdat Spectral onze grootste passie is, vinden wij het fijn om onder het genot van een goede kop koffie te praten over uw wensen en de mogelijkheden die de Spectral meubels kunnen bieden. Laat u inspireren door de diverse modellijnen, bekijk alle kleuren en vele opties, luister naar de beste audio-oplossingen in onze speciaal daarvoor ingerichte sound studio's en maak vervolgens samen met één van onze medewerkers een kant-en-klare 3D tekening. Spectral smart furniture