Voldoet presies wat we voor ogen hadden. Vriendelijke monteurs top !

Top levering en top plaatsing

Goed contact vooraf. Nette jongens voor de montage. Dikke pluim

Perfect meubel!

Heel mooi meubel en perfect geinstalleerd!

Levert zoals afgesproken.

Levert zoals afgesproken.

Professionele montage en goede kwaliteit

Het voordeel van eigen monteurs bewijst zijn voordeel.

Fantastisch

De kast voldoet aan onze verwachtingen, hij is strak tegen de wand geplaatst en de kast is van mooie en degelijke kwaliteit en staat prachtig op onze wand! De huiskamer lijkt veel ruimer, de wand breder en het meubel heeft een moderne uitstraling, waardoor het heel goed bij onze inrichting past. Fijn dat de televisie op een draaipoot hangt, hierdoor kun je van alle kanten goed tv kijken. Het is een dure aanschaf, maar wij vinden het het bedrag dubbel en dwars waard! De monteurs zijn professionals en geen enkele vraag is hun te veel, bovendien houden ze in deze Corona tijd goed afstand en houden ze zich aan de regels.

Perfect!

Next meubel keurig op tijd geleverd en volgens afspraak geplaatst met nieuwe tv en rand apparatuur. Alles in goed overleg en heel netjes gewerkt. Geen zaag- , boor- of ander afval. Goede uitleg over de tv en de montage door kundige monteurs. Vakwerk!

Installatie meubel is (met goede adviezen) goed en netjes gelopen

Er werd netjes en goed gewerkt, advies ivm plaatsing was prettig.

Spectral is een merk naar mijn hart

De installatie wordt met zoveel zorgvuldigheid gedaan dat alles pas wordt opgeleverd als het perfect is. Alle apparatuur wordt tevens geïnstalleerd.

Vakwerk geleverd door vakmensen

Het meubel is vakkundig geïnstalleerd waarna alle apparatuur aangesloten en getest is. Monteurs werken zeer netjes en installeren alles in overleg.

Professionele, vriendelijke en service gerichte monteurs.

prachtig wandmeubel

Montage perfect geregeld door David, hij gaf aan dat er 5 jaar garantie is hiervan heb ik geen enkel bewijs. Contact opgenomen met van de Beld om hier voor te zorgen, tevens aangegeven wanneer ik het randapparatuur niet bij u heb afgenomen u geen extra ondersteuning geeft! Kosten voor enkel plaatsen wordt € 300.-- berekend terwijl er geen ondersteuning is, bedrag vind ik wel veel. Ik hoop dat u samen met van de Beld deze service kunt bespreken. Met vriendelijke groet, Mw. R.Vos

Een serieus bedrijf waar je met plezier tot aankoop van je meubel, TV en audio overgaat.

Prettige vakmensen die weten waar het over gaat. No bullshit. Van een design meubelstuk (waar ik in beginsel voor kwam) naar een Sony TV en SONOS audio. Fijn om afspraken te maken die ze nakomen.

Top service en meubel hangt fantastisch!

Erg blij mee!

Duidelijk, snel en klantvriendelijk.

Perfect.

Zowel het meubel en de montage.

Top ervaring

Zeer vakkundige service bij de aflevering en montage van de nieuwe Spectral kast

Vriendelijke monteurs

Vriendelijke en efficiënte monteurs. En wat een mooie kast! Alles netjes gemonteerd en opgehangen.

Uitstekend verzorgd.

Deskundig en zeer service ingestelde dienstverlening.

Goede informatie en prettig geholpen

Zaken doen zo als het behoort. Goede product voorlichting en adviezen. Ook na het aangaan van de overeenkomst was de dienstverlening top. Misschien nóg belangrijker was de goede aflevering en installatie met de bijbehorende uitleg van de apparaten. Een aanrader deze onderneming zeker eens te bezoeken én om zaken mee te doen.

Buitengewoon vriendelijk en deskundig.

De 2 heren van Spectral belden van tevoren over de verwachte aankomsttijd en waren tijdens het plaatsen erg vriendelijk en deskundig.

Supernetjes gewerkt met een fantastisch resultaat. Kortom: een en al tevredenheid. Zo hoort het!

Het kost wat, maar dan krijg je ook wat.

Ik kan eigenlijk niet één ding bedenken waarover ik niet tevreden ben. Zowel het meubel, de orderafhandeling als de plaatsing er van is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

prima service

De twee medewerkers van Spectral die het TV meubel kwamen installeren leverden keurig werk en waren heel vriendelijk. Zij haalden alle zorgen bij mij weg. ik voorzag problemen met de installatie van de TV maar dat bleek niet nodig.

Plaatsing netjes gedaan, kast zelf valt tegen

De kast is netjes geplaatst, personeel was ook netjes en vriendelijk (mag ook wel voor die prijs). De kast zelf valt erg tegen. De witte kleur aan de voorkant is anders dan het wit aan de zijkanten en er pas nauwelijks iets in de kast (ziggo kastje past er net aan in, soundbar van onze keuze paste niet dus hebben we een andere moeten aanschaffen). Ik zou de kast niet nog eens kopen.

Over Spectral Smart Furniture

Maatwerk tv-meubels. Het aanbod in tv-meubels is oneindig, maar hét origineel draagt de naam Spectral® Al ruim 25 jaar is dit meubelmerk een absolute pionier. Vooruitstrevend in design en mag zich inmiddels de specialist noemen. Wanneer je op zoek bent naar een zwevend tv-meubel op maat, zonder zichtbare speakers en kabels? Dan hebben wij dé oplossing. Geen enkel ander merk heeft zo'n grote collectie in huis als de pioniers van Spectral. Van standaard tot maatwerk tv-meubels, het behoort tot ons specialisme. Wil jij in deze roerige tijden jouw Spectral meubel uitzoeken? Kom gerust op een veilige manier langs in dé Spectral showroom, wat volgens onze klanten verhelderend werkt en een beleving op zich is. En omdat Spectral onze grootste passie is, vinden wij het fijn om onder het genot van een goede kop koffie te praten over uw wensen en de mogelijkheden die de Spectral meubels kunnen bieden. Laat u inspireren door de diverse modellijnen, bekijk alle kleuren en vele opties, luister naar de beste audio-oplossingen in onze speciaal daarvoor ingerichte sound studio's en maak vervolgens samen met één van onze medewerkers een kant-en-klare 3D tekening. Spectral Smart furniture