Zeer vakkundig personeel

Het monteren van mijn tv- meubel gebeuren zeer vakkundig

Correcte en goed montage, kundige monteurs

Montage volgens afspraak, goede en zorgvuldige montage. Kundige & correcte monteurs.

Dubbel

Montage zelf heel goed Vrij genomen omdat ze zouden komen. Dag ervoor gebeld dat het meubel in België was en dat het hun fout was. Alleen excuses en geen compensatie. Spectral dealer gebeld (Hoogebeen) en zou het naar me terug koppelen en ze moeten nog bellen. Dus het meubel zelf en de montage zelf, goed. Randzaken erom heen niet tevreden mee.

Superb

mijn tv meubel is zeer vakkundig bevestigd door de medewerkers waarbij mijn mening over de positie gevraagd werd. Ze werkten snel EN schoon. Het enige wat ze achterlieten was een zeer mooi tv meubel

Nette kerels fijn contact

Mooie kast top geluid, duurt ff maar dan heb je ook wat. Novovember besteld april geleverd.

Topproduct met een uitstekende service

Prachtig meubel en met de Sonos apparatuur en de Samsung Frame TV compleet product.

Deskundig en klantvriendelijk

De montage ging vlekkeloos.

Uitstekende en bekwame service en contact

Zeer nette en bekwame mannen voor het monteren en installeren van mijn wandmeubel met BRA 3 systeem Prachtig strak meubel met geweldig geluid

Prachtig product en uitstekende service

Zowel de aanschaf bij een Spectral-dealer als de levering van het door ons gekochte product verliep bijzonder prettig en vakkundig. Bij het installeren ontstonden er wat problemen met de aansluiting en plaatsing van onze eigen apparatuur. Maar probleem werd uitstekend gediagnosticeerd en apparatuur werd met kleine aanpassing keurig geplaatst. De complimenten aan de monteurs hiervoor.

Heel professioneel personeel met een prachtig resultaat

Wij hebben het contact met spectral als zeer prettig en professioneel ervaren. Ze hebben het prachtige tv meubel (echt een eyecatcher) super snel en goed gemonteerd.

Uit de kunst

Niet alleen een prachtige showroom, een schitterend product en een deskundig advies met werkelijke aandacht voor de klant, maar ook een buitengewoon goede plaatsingsservice. Bent u bezorgd over de plaatsing of aansluiting van uw audioinstallatie in combinatie met uw tv? Niet nodig; David en Erik hebben er verstand van, doen dat met humor en plezier en zorgen ervoor dat je ook daarmee ontzorgd wordt. Ze ruimen ook alles netjes op. Puike service; als dit geen 5 sterren verdiend...............

Kan niet beter!!

Het door ons gekozen Spectral Air board is in 1 woord een schitterend ontwerp. Het is door Dennis en Robin dan ook met de grootst mogelijke precisie en zorgvuldigheid geinstalleerd. Het resultaat is er ook naar, nooit eerder waren televisie en meubel zo prachtig op elkaar afgestemd als nu. Met nogmaals dank aan beide medewerkers van Spectral die deze opdracht zo vakkundig hebben uitgevoerd. Ook de samenwerking met Plattetv was in 1 woord geweldig te noemen, bij elkaar verdient dit een groot compliment

Superfijne service

Vriendelijke en vakkundige monteurs. Ons bestelde product, de Spectral Air, is boven verwachting.

prachtig design, mooi concept

Fraai wandmeubel, vooral de glazen dekplaat maakt het af! Een aanwinst voor onze wand/interieur en met zorg gemonteerd!

Wij zijn zeer blij met ons nieuwe tv-meubel. Het is een aanwinst voor onze kamer. We zijn goed geadviseerd bij de aanschaf door Spectral in Harderwijk. Het monteren en installeren van het meubel, de Sonos installatie en tv is professioneel gedaan. Er werd tijd genomen om uitleg te geven.

Een prachtig meubel met goede installatie

Wat jammer was dat wij behoorlijk lang hebben moeten wachten op het meubel. Wel verklaarbaar ivm Corona en sluiting van de fabrieken. Maar nu het er eenmaal is zijn we erg tevreden.

Op maat en goede service.

Conform wensen uitgevoerd en deskundig geplaatst. In eerste instantie werd de levering vijf weken vertraagd, zonder reden, echter bleek achteraf mee te vallen. Wel nog een aanpassing moeten maken om de beam van Sonos te plaatsen. We zijn tevreden met het resultaat!

Wow

Snel gemonteerd en uitstekende resultaat

In één woord “ af”

Onze ervaring was werkelijk top. Fantastische monteurs die niks te veel was ,mee dachten en zeer gestructureerd en netjes werkte. Zou zeggen “in ere houden”

netjes en professioneel

Gelukkig met onze nieuwe spullen en de manier waarop uw monteurs alles hebben geïnstalleerd. Top!

Superservice

Kennis van zaken, flexibel, klantvriendelijk, nauwkeurig.

Deskundige medewerkers met verstand van zaken. Nemen de tijd voor je ook bij het monteren en de daarbij behorende uitleg van de tv en speakers. We zijn zeer tevreden.

Op de afgesproken tijd aanwezig Prettige medewerkers.

super goed

09.00 uur afspraak om het meubel te installeren, maar vanwege het weer was er vertraging. Netjes door Spectral rond 09.00uur gebeld dat ze iets later waren. Vervolgens kwamen 2 zeer vakkundige en vriendelijke mensen die zeer goed op elkaar ingespeeld waren. Meubel is zeer netjes gehangen en ze gingen pas weg toen alles ingeregeld was. Alle verpakkingsmateriaal hebben ze weer meegenomen. Klasse werk verricht. zeer een aanbeveling waard.

Prachtig meubel geïnstalleerd door zeer spontane werklui.

Het advies bij de experienxe store in Harderwijk is zeer gedegen. De adviseur kent zijn product en laat de kwaliteit ervan de verkoop doen. Qua communicatie kan het af en toe wel wat helderder. De montage was een feestje. De werklui hadden direct een klik met onze dochters (van 2 en 4) en waren grapjes aan het maken met ze. De installatie was vlot en zelfs de Sonos app werd geconfigureerd.

Over Spectral Smart Furniture

Maatwerk tv-meubels. Het aanbod in tv-meubels is oneindig, maar hét origineel draagt de naam Spectral® Al ruim 25 jaar is dit meubelmerk een absolute pionier. Vooruitstrevend in design en mag zich inmiddels de specialist noemen. Wanneer je op zoek bent naar een zwevend tv-meubel op maat, zonder zichtbare speakers en kabels? Dan hebben wij dé oplossing. Geen enkel ander merk heeft zo'n grote collectie in huis als de pioniers van Spectral. Van standaard tot maatwerk tv-meubels, het behoort tot ons specialisme. Wil jij jouw Spectral meubel op maat samenstellen? Kom gerust langs in dé Spectral showroom, wat volgens onze klanten verhelderend werkt en een beleving op zich is. En omdat Spectral onze grootste passie is, vinden wij het fijn om onder het genot van een goede kop koffie te praten over uw wensen en de mogelijkheden die de Spectral meubels kunnen bieden. Laat u inspireren door de diverse modellijnen, bekijk alle kleuren en vele opties, luister naar de beste audio-oplossingen in onze speciaal daarvoor ingerichte sound studio's en maak vervolgens samen met één van onze medewerkers een kant-en-klare 3D tekening. Spectral Smart furniture