Super design en top service!!

Vanaf bestellen tot en met het afleveren perfect geholpen. De communicatie (zowel verkoop als montagediensr) was top. Montage van het tv meubel en het installeren van het apparatuur is meer dan uitstekend gedaan.

zeer goede service van a tot z

Vanaf het moment van bestellen tot en met het afleveren is er altijd meegedacht en ruimte geweest om aanpassingen te doen. Het plaatsen en aansluiten van de diverse apparaten is zonder noemenswaardige problemen gedaan en men is niet eerder vertrokken dan het moment waarop alles werkte. De communicatie tussen spectral en dealer ( plattetv.nl ) is ook zonder enige hapering gegaan. Ben ook zeer tevreden met het geluid van mij VRA2 die het voor mij nog meer mogelijk maakt om van mijn Samsung TV te genieten.

Mooi strak design

Jammer dat de bestelling sneller is beloofd dan werkelijk is afgeleverd. Voor de rest prima kwaliteit meubel. De montage team heeft het goed en netjes opgehangen.

Vriendelijke attente medewerker. Die secuur zijn werk doet

Mooi design, geweldige service

Een zeer klantgerichte monteur die een uitstekend product heeft afgeleverd, een waar genot voor het oog.

Communicatie, leveren en plaatsen is écht top!

Leveren en plaatsen van het Spectral tv meubel en aansluiten/installeren van de geluids- en overige randapparatuur is meer dan uitstekend. Goede communicatie vooraf (afspraken maken) en de monteur (Dennis) is absoluut terzake kundig. Vriendelijk, behulpzaam en snel. Helemaal niets te klagen!! Echt top!

Aardige jongens met verstand van zaken. Top gedaan.

Perfect aan gesloten. En goede uitleg gehad. Heel vakkundig

Supergoede kwaliteit en goed vakmanschap geleverd door monteur.

De monteur is zeer nauwkeurig te werk gegaan. We hadden echter een glasplaatje dat ingezet moest worden. Achteraf bleek dit enkele mm te lang. Jammer hierin is dat de monteur dit niet meldde. Als hij contact had opgenomen met het bedrijf Berden dan waren die enkel mm er door het bedrijf wel afgehaald. Nu doen we dit alsnog achteraf. Tip voor monteur: gewoon overleggen met de klant. Echter verder zijn we echt heel tevreden over de werkwijze van deze monteur.

Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling en heldere uitleg. Het externe glasplaatje was voor onze monteur helaas een verrassing op de dag van montage, dit was immers geen glasplaatje van Spectral maar was verstrekt door uw verkopende partij. Onze monteur heeft het, zo goed mogelijk, voor u geprobeerd op te lossen zodat u direct gebruik kon maken van uw randapparatuur. Uiteraard werken wij het liefste met ons eigen materiaal om een perfecte plaatsing te garanderen. We hopen dat uw verkopende partij u inmiddels van dienst is geweest en dat u veel plezier gaat beleven aan het totaalplaatje. Met vriendelijke groet, Team Spectral Smart furniture

Degelijk Scala meubel. Uitstekende montage door ervarenen vriendelijke monteur. Alle verpakkingsmateriaal weer mee retour genomen en alles schoon en stofvrij achtergelaten.

Een top kast en service

Al bij het bezoek in Harderwijk zeer vriendelijk en professioneel geholpen met een top design van een ameno meubel. Bij de levering geplaatst door uiterst vakkundig personeel, waarbij alles uitstekend is geplaatst, aangesloten en uitgelegd. Het meubel met muzieksysteem met aansluiting van apparaten als tv, Apple tv, etc. is super en geen draad te zien. Kortom in 1 woord: Uitstekend Een meubel van spectral is top en een ieder aan te raden. Je wilt nooit meer anders.

Zeer nette en vriendelijke jongens die een top product kwamen leveren

Spactral heeft een positieve ervaring achter gelaten. Het contact verliep goed en het product is degelijk en van goede kwaliteit. De jongens die de kast kwamen installeren waren erg netjes en vriendelijk. Ze namen de tijd om alles na tevredenheid op te leveren

Een prachtig tv-meubel met een verrijking van de Sonos-apparatuur.

Zoveel keus uit echt mooie kasten die je weer helemaal naar je eigen smaak kan perfectioneren. Goede deskundige hulp van de mensen uit de zaak van Harderwijk gekregen voor het samenstellen van ons tv-meubel. De installatie bij ons thuis is ‘echt’ erg zorgvuldig gedaan, vakwerk!! Wat een mooi strak meubel staat er nu! We dachten dat we al een goede muziekinstallatie hadden maar het volle geluid van de Sonos is echt geweldig. Kortom; we zijn super tevreden! Hier staat echt wat moois!

Na een erg lange levertijd door problemen in de fabriek is het meubel goed geplaatst en voldoet het aan onze verwachting.

Uitstekend geleverd werk!

Netjes gewerkt. Stofgezogen en schoenen uit: het kan niet beter!

Plaatsing wandmeubel prima geregeld.

Vriendelijke mensen netjes en secuur gewerkt tevens alles opgeruimd. Deze heren kun je gerust over de vloer hebben.👍.

Ben erg tevreden over het aangeschaft meubel en tevens over de montage.

De heren die het meubel geplaatst hebben werkten heel netjes en waren in mijn ogen zeer vakkundig.

Uitstekende service, deskundige monteurs

De monteurs stelden zich keurig voor en deden zelfs hun schoenen uit, omdat ze in een nieuwbouw appartement kwamen en dus geen zand mee naar binnen wilden nemen. Ook waren zij voorzichtig met onze nieuwe Spectral audiomeubel. Zij waren zeer prettig en netjes in de omgang en hebben topklasse werk geleverd.

Fantastische service

Bij de aankoop van ons TV-meubel heb ik aangegeven dat wij bij het plaatsen ook graag de TV en soundbar laten ophangen. Hier heb ik voor de zekerheid nog over nagebeld, zodat de monteur niet voor verrassingen zou komen te staan. In mijn achterhoofd hield ik er rekening mee dat de service te wensen overlaat, omdat dit sinds de aankoop van ons huis iedere keer het geval is geweest. De monteur wist bij binnenkomst inderdaad niets van een TV en soundbar ophangen, maar was zo vriendelijk en flexibel dat hij dit geen probleem vond. Hij heeft netjes werk afgeleverd en is vertrokken nadat alles naar wens was geïnstalleerd. Volgende keer komen we zeker weer bij jullie.

zeer goed!

meubel goed afgeleverd en gemonteerd. Leuke nette monteurs!

Verwachtingen werden waargemaakt.

Overweldigend goede service

Wij hadden al veel verwacht maar wat op een zeer professionele manier werd geplaatst overtrof al onze wensen. Gehele meubel helemaal volgens afspraak en is een grote aanwinst in de woonkamer. Absoluut een aanrader.

Zeer prettig geholpen en geadviseerd.

Goed en prettig geholpen en er wordt goed met de klant mee gedacht.

Nette jongens met verstand van zaken

Goede service en top product.

Van begin tot het eind goed geholpen bij zowel de showroom in Harderwijk als bij de dealer van het product.

Professioneel, vriendelijk en netjes

Professioneel, snel en netjes hebben de 2 monteurs de meubels in elkaar gezet en de tv op een Hulsta wandpaneel gemonteerd en de geluidsinstallatie aangesloten. Hulsta had al voorgeboorde gaten in het wandpaneel gemaakt en toen de beugel en tv daaraan bevestigd was, was de tv niet in het midden van het paneel geplaatst en dat kon ook niet gewijzigd worden. Dat zag er niet uit en dat vonden de monteurs ook. Hierna hebben zij zelf ervoor gezorgd dat de beugel zodanig gemonteerd werd, dat de tv precies in het midden geplaatst werd. Dat ziet er nu prima uit! Dankzij de creativiteit van de monteurs en natuurlijk de bereidwilligheid om dit probleem op te lossen.

Over Spectral Smart Furniture