Plaatsing netjes gedaan, kast zelf valt tegen

De kast is netjes geplaatst, personeel was ook netjes en vriendelijk (mag ook wel voor die prijs). De kast zelf valt erg tegen. De witte kleur aan de voorkant is anders dan het wit aan de zijkanten en er pas nauwelijks iets in de kast (ziggo kastje past er net aan in, soundbar van onze keuze paste niet dus hebben we een andere moeten aanschaffen). Ik zou de kast niet nog eens kopen.

Mijn ervaring kan in 1 woord: perfect!

Keurig volgens afspraak. Mannen hebben alles snel en vakkundig geïnstalleerd.

design meubel

Spectral Scala gesatineerd Pebble met lade. Heel mooi . Hiervoor hadden we ook al een Spectral tv meubel en CD rek, 15 jaar plezier van gehad.

Schitterend zwevend tv meubel, vakkundig opgehangen

Meubel waarin alle apparatuur, speakers, snoeren, en steckers behorend bij tv of geluid mooi zijn weggewerkt. Door de stoffen voorkant heen, alle apparatuur goed te bedienen met de afstandsbedieningen. Kast is zorgvuldig opgehangen en apparatuur is op verzoek ook allemaal aangesloten, op vakkundige wijze.

Super!

Top monteur, ziet er geweldig uit!

Zeer netjes gewerkt Goede service Leuke jongens

Zeer positieve ervaring, complimenten.

De medewerkers hebben op een professionele het TV meubel gemonteerd en de apparatuur aangesloten.

Prima service!

Aankomst netjes telefonisch doorgegeven, installatie en klaar. Alles netjes achtergelaten. Super.

Uitstekend service

Goede service, professionele werkhouding, alles goed geïnstalleerd.

Professionele service

Deskundige en vlotte inbouw van mijn meubel. Heel netjes en met zorg aan gewerkt.

Naar verwachting

Professioneel personeel met kennis van zaken, zeer deskundig en kundig, het personeel werkt netjes en voert van te voren overleg met de klant wat ze doen, waarom of het akkoord en als dingen eventueel anders gaan of moeten, overleggen ze eerst met de klant en vragen ook of het akkoord is, dus erg prettig om mee te communiceren en mee te maken.

Klasse

De combinaties zijn eindeloos, dus er is geheel naar eigen wens een prachtig meubel te laten maken. Het heeft een uitstekende en zeer degelijke kwaliteit. Het meubel is zorgvuldig geleverd en zeer professioneel geïnstalleerd door twee keurige heren, precies volgens afspraak en planning. Wij zijn super trots op onze nieuwe aanwinst. Als ik dan toch een min punt zou moeten benoemen, maar het mag eigenlijk geen naam hebben; is dat ik 1 maal zelf heb moeten bellen om te vragen wanneer het meubel geleverd zou worden ipv dat ze me terug zouden bellen.

Deskundige mensen die een goed product afleveren

We kochten een mooie Tv-kast die ons veel gebruiksgemak biedt. Prachtig design.

Topservice!

Op de voorziene dag kregen we al vroeg een telefoontje met de melding dat de medewerkers onderweg waren. Zoals afgesproken waren ze op het voorziene uur ter plaatse. Op basis van de plannen werden de meubelstukken vakkundig gemonteerd. De plaatsing moest wat aangepast worden maar ook daar heeft men ons met raad en daad bijgestaan. We zijn zeer tevreden over de geleverde prestatie. Er zijn al vrienden die ons gevraagd hebben om samen naar Harderwijk af te zakken omdat ze ook wel eens willen aanschouwen wat jullie in petto hebben.

Wij zijn prettig en deskundig geholpen.

Installatie van ons meubel is goed verlopen. Namen de tijd om ons te helpen.

Goede service en prachtig product

Top geleverd en prachtige kast

Goede service en vriendelijke monteurs die super werk afleveren

1 min puntje, levertijd en uitgestelde levering.

Uitermate aardige jongens die hun vak verstaan.

Vakwerk

Professioneel

De 2 jongens (Dennis en Dave) werkten secuur en gestructureerd.

Prima geïnstalleerd en uitgelegd

Door zeer vriendelijk en correcte medewerkers.

Zoals verwacht

Volgens afspraak op tijd aanwezig. Zonder problemen meubel en sonos soundbar geplaatst, geinstalleerd, getest en met uitleg overgedragen.

Fantastisch!

Custom made meubel. Perfect afgewerkt. Plaatsing door beleefde vakbekwame monteurs. Heel erg tevreden over het totaalplaatje.

Schitterend meubel! Muziek komt veel voller over nu de installatie van de grond staat! Graag nog wel even contact want de lades zijn gespoten in een andere kleur wit dan het bovenblad

Goede en vakbekwame adviezen

Vanaf de verkoop tot de plaatsing goede adviezen. Het kost wat, maar je krijgt veel waar voor je geld. Supermooie en strak design.

Over Spectral Smart Furniture

Maatwerk tv-meubels. Het aanbod in tv-meubels is oneindig, maar hét origineel draagt de naam Spectral® Al ruim 25 jaar is dit meubelmerk een absolute pionier. Vooruitstrevend in design en mag zich inmiddels de specialist noemen. Wanneer je op zoek bent naar een zwevend tv-meubel op maat, zonder zichtbare speakers en kabels? Dan hebben wij dé oplossing. Geen enkel ander merk heeft zo'n grote collectie in huis als de pioniers van Spectral. Van standaard tot maatwerk tv-meubels, het behoort tot ons specialisme. Wil jij in deze roerige tijden jouw Spectral meubel uitzoeken? Kom gerust op een veilige manier langs in dé Spectral showroom, wat volgens onze klanten verhelderend werkt en een beleving op zich is. En omdat Spectral onze grootste passie is, vinden wij het fijn om onder het genot van een goede kop koffie te praten over uw wensen en de mogelijkheden die de Spectral meubels kunnen bieden. Laat u inspireren door de diverse modellijnen, bekijk alle kleuren en vele opties, luister naar de beste audio-oplossingen in onze speciaal daarvoor ingerichte sound studio's en maak vervolgens samen met één van onze medewerkers een kant-en-klare 3D tekening. Spectral Smart furniture