Mooie TV wand Meubel, door vakkundige monteurs geïnstalleerd

Gisteren een TV wandmeubel bij mij geïnstalleerd, keurig netjes gedaan, door erg vriendelijke medewerkers

Heel tevreden en blij met het installeren, tv meubels en personeel

Heel tevreden met het installeren en de heren waren ook zeer vriendelijk. Waar ik een - punt vind is het leveringsdatum die we hadden afgesproken en vervolgens het 2 maanden later werd. Aangezien ik in het buitenland woont en alles gepland heb om aanwezig te zijn met de levering is dit een teleurstelling met name omdat ik daarvoor iemand anders moet vragen om bij de leveringsdatum te zijn.

professionele en kundige uitgevoerde installatie van het meubel.

De twee monteurs waren volgens de toezegging keurig op tijd. Het zwevende TV meubel werd met een heel arsenaal aan gereedschap en met de nodige precisie aan de wand bevestigd. De TV en het tevens bestelde geluidssysteem werd meteen volledig geïnstalleerd en gebruiksklaar gemaakt. Dit uiteraard met uitleg en toelichting. Het bedrijf ademt een fijne werksfeer uit en dat is overal aan te merken!

Vriendelijke moteurs die vak werk leveren

Gewedige service en kundig.

De mannen van Spectral deden hun werk professioneel en netjes, ophangen en aansluiten gingen van een leie dakje. Wij zijn zeer tevreden.

Keurig en vakkundig!

Naast kundige installatie kregen we advies over gebruik geluidsapparatuur!

Wat een prachtig meubel en een geweldige service!

De scala is een prachtig meubel. Het muzieksysteem geeft een fantastisch geluid. De ophang service was geweldig. Vakmannen die keurig werk leveren.

Je wordt kort voor ze komen gebeld. Bij binnenkomst deden ze de schoenen uit. Zijn aardig en beleefd. Nemen netjes het afval mee.

Netjes en correct geplaatst en heel mooi meubel

Gewoon geweldig

Top aankoop dankzij de specialisten van spectral.

Fantastische ondersteuning bij de aankoop en de montage is ook zeker van een hoog niveau.

Profesdioneel, enthousiast, voorkomend.

Met een positieve uitstraling is de montage van het Spectral ter hand genomen. Binnen twee uur was de klus geklaard. Duidelijk door mensen die hiermee vertrouwd zijn en ervaring uitstralen. Perfecte job!!

Goede service, verzorgd en vriendelijk personeel

vakundige mannen

Jameer dat led verlichting niet geleverd is was wel besteld, ook volgens Peit Klercks

Beste Onno, Vervelend te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over uw bestelling. De winkel waar u het Spectral meubel heeft besteld, heeft dit meubel zonder ledverlichting bij ons besteld. Wij hebben winkelier gevraagd contact met u op te nemen om te bespreken hoe dit opgelost kan worden. Desondanks veel plezier van uw Spectral smart furniture. Met vriendelijke groet, William Spectral smart furniture

Relaxed en oplossing gericht

2 zeer gemotiveerde medewerkers van Spectral, die voortvarend en oplossing gericht aan de slag gingen. Overleg over wat wel- en wat niet mogelijk was, aan het eind van de klus alles uitgelegd en toegelicht kortom super tevreden.

x

Prachtig meubel, goed geluid, prima geplaatst

Zie boven

Prima geholpen

Meubel is precies geplaatst zoals ik het wilde hebben, de 2 mannen dachten mee met mijn wensen,

Hele fijne service

Hele fijne service Hebben netjes en snel gewerkt. Hele vriendelijke monteurs

Geheel volgens verwachting

Goed voorgelicht in de winkel en een prachtig ontwerp gemaakt. De mannen die het hebben geplaatst hebben top werk geleverd en waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben zeer professioneel gewerkt en alle verpakkingsmaterialen netjes opgeruimd. Ik had hoge verwachtingen en die zijn volledig waargemaakt.

Fantastisch mooi

Tijdens het bestelproces kregen wij alle ruimte om aspecten bij te stellen. Het is precies zo geworden als we gehoopt hadden. Het meubel is heel erg mooi en de installatie was vakkundig en gezellig.

Keurige en nette montage

Keurig netjes geïnstalleerd

Goede service, netjes geïnstalleerd

Prettig, goede uitleg over het gebruik van de app

2 zeer goede en nette monteurs. Hebben het meubel zeer vakkundig en netjes aan de muur gehangen. Uitleg over de app en de TV was uitstekend. Ook alle rommel werd netjes opgeruimd.

Vriendelijke vakmensen die de tijd nemen om het perfect te maken

Aardige mensen waar je een leuk gesprek mee kon voeren, maar die vooral precies wisten wat ze deden. Het tandem was goed op elkaar ingespeeld en werkte efficiënt en netjes. Toen iets onverwachts gebeurde (een 3.20 m lange glasplaat die noch via de lift, noch via het trapgat omhoog kon) en wij een andere oplossing moesten bedenken, waren ze zo vriendelijk om daarop te wachten. Zo konden ze hun karwei toch nog dezelfde dag afmaken. In de tussentijd konden ze mooi uitleggen hoe de nieuwe ingebouwde apparatuur werkte.

Over Spectral Smart Furniture

Maatwerk tv-meubels. Het aanbod in tv-meubels is oneindig, maar hét origineel draagt de naam Spectral® Al ruim 25 jaar is dit meubelmerk een absolute pionier. Vooruitstrevend in design en mag zich inmiddels de specialist noemen. Wanneer je op zoek bent naar een zwevend tv-meubel op maat, zonder zichtbare speakers en kabels? Dan hebben wij dé oplossing. Geen enkel ander merk heeft zo'n grote collectie in huis als de pioniers van Spectral. Van standaard tot maatwerk tv-meubels, het behoort tot ons specialisme. Wil jij jouw Spectral meubel op maat samenstellen? Kom gerust langs in dé Spectral showroom, wat volgens onze klanten verhelderend werkt en een beleving op zich is. En omdat Spectral onze grootste passie is, vinden wij het fijn om onder het genot van een goede kop koffie te praten over uw wensen en de mogelijkheden die de Spectral meubels kunnen bieden. Laat u inspireren door de diverse modellijnen, bekijk alle kleuren en vele opties, luister naar de beste audio-oplossingen in onze speciaal daarvoor ingerichte sound studio's en maak vervolgens samen met één van onze medewerkers een kant-en-klare 3D tekening. Spectral smart furniture