Een geweldige service op een prachtig mooi meubel

De twee medewerkers waren op afgesproken tijd aanwezig. Werkten zeer goed en schoon. De gehele installatie was nauwkeurig geïnstalleerd en hangt perfect. Een geweldige service.

Prachtig meubel, geweldige monteurs die t komen plaatsten. En ze gaan niet weg voor alles werkt en is opgeruimd! Top

Keurig!

Zeer nette ploeg, alles opgehangen en draden weggewerkt.

Geweldige vaklui

Een spectaculaire wand kast uiterst vakkundig opgehangen door ervaren vaklui bovendien zeer schoon en netjes gewerkt. Jammer dat door een misverstand mijnerzijds mijn tv te hoog is opgehangen maar dat kan ik alleen mezelf verwijten omdat het mij gevraagd is en ik het verkeerd heb begrepen waardoor er 4cm Electradraad te zien is Kortom een spectaculaire kast en ik ben er heel erg blij mee.

TOP

Beleefde vakmannen. Alleen maar lof over jullie winkel die we hebben bezocht en de levering van een mooie fijne kast. TOP

Goed een 10

Keurige mannen die netjes en snel hebben gewerkt!

Heel mooi tv meubel en proffesioneel geplaatst.

Erg mooi en degelijk tv meubel. Geplaatst door een top team. Na plaatsing alles opgeruimd en keurig schoon opgeleverd. Hartelijk dank.

Toppers

Keurige monteurs die onze kast hebben geïnstalleerd. Werkten super goed en netjes.

Nette correcte monteurs

Hele goede ervaring met de monteurs van Spectral. Komen afspraken na. Bellen netjes. Ervaren monteurs die netjes werken. Ruimen alles netjes op. Dukke pluim.

Vakkundig geïnstalleerd mooi product

Vriendelijke monteurs vakkundig en mooie afwerking van kabels en modem

Goede installatie en snel gedaan

Enige opmerking is dar surround speakers niet werkten. Zelf hersteld in Sonos app. Verder snel en goed geïnstalleerd.

Vriendelijk en Vakkundig

Waren keurig op afgesproken tijd en hebben keurig werk geleverd

een mooi spectral meubel naar volle tevredenheid

vakkundig zorgvuldig werkend en vriendelijk personeel

Goede en nette plaatsing Spectral-wandmeubel en aansluiting TV.

Wij zijn erg tevreden over de aanschaf, de service en plaatsing van het Spectral wandmeubel t.b.v. de TV. De monteurs hebben netjes en goed gewerkt en naderhand was er een prima check en uitleg. Het enige dat ik nog als extra tip mee mag geven; laat men ook de TV kabel voortaan aanpassen aan de gewenst lengte zodat er niet een meterslange onnodige tv kabel in de huiskamer ligt.

Aardige monteurs, netjes en beleefd.

Zij waren iets na de afgesproken tijd. Ze werkten netjes en namen ook keurig al het afval mee ( kartonnen verpakking) Keurig gemonteerd, TV hangt iets achterover. Er waren wat problemen om de soundbar werkend te krijgen, uiteindelijk is dit ook gelukt. TV moet nog recht gezet worden !!

Prachtige meubels, uitstekende service

Ons tv meubel is precies zo geworden zoals we gehoopt hadden. Het ziet er prachtig uit en de installatie service was super goed geregeld.

Netjes & vakkundig afgeleverd.

Ons sideboard werd vandaag keurig op tijd, vlot & vakkundig geleverd & gemonteerd. Het is beslist een eyecatcher waar we heel lang plezier van gaan hebben.

Keurig netjes gewerkt en geplaatst.

Telefonisch aankomsttijd doorgegeven en zeer vriendelijk en vakkundig personeel.

Goede service en vriendelijkheid

Vriendelijke en nette meneer die de meubels kwam brengen en uitleg erbij gaf

Hele goede service

Hele goede service. Vriendelijk personeel. Mooie kwaliteit

Vakkundig geïnstalleerd door mensen met de juiste tools en handige tips

Vriendelijke goede service bij het plaatsen van het meubel top gedaan. Mooi en tevreden eind resultaat

Levering netjes op tijd en keurige montage

Nvt

Schitterend meubel, super service

Schitterend wandmeubel geplaatst op maandag 8 januari, een aanwinst voor ons interieur, wij zijn super tevreden hoe alles is gegaan vanaf de verkoop tot en met de montage, een bedrijf dat kwaliteit en service hoog op het vaandel heeft staan.

Prima!

Erg prettig ervaring snel en zeer behulpzaam.

Over Spectral Smart Furniture

Maatwerk tv-meubels. Het aanbod in tv-meubels is oneindig, maar hét origineel draagt de naam Spectral® Al ruim 25 jaar is dit meubelmerk een absolute pionier. Vooruitstrevend in design en mag zich inmiddels de specialist noemen. Wanneer je op zoek bent naar een zwevend tv-meubel op maat, zonder zichtbare speakers en kabels? Dan hebben wij dé oplossing. Geen enkel ander merk heeft zo'n grote collectie in huis als de pioniers van Spectral. Van standaard tot maatwerk tv-meubels, het behoort tot ons specialisme. Wil jij jouw Spectral meubel op maat samenstellen? Kom gerust langs in dé Spectral showroom, wat volgens onze klanten verhelderend werkt en een beleving op zich is. En omdat Spectral onze grootste passie is, vinden wij het fijn om onder het genot van een goede kop koffie te praten over uw wensen en de mogelijkheden die de Spectral meubels kunnen bieden. Laat u inspireren door de diverse modellijnen, bekijk alle kleuren en vele opties, luister naar de beste audio-oplossingen in onze speciaal daarvoor ingerichte sound studio's en maak vervolgens samen met één van onze medewerkers een kant-en-klare 3D tekening. Spectral smart furniture