Hele goede duidelijke uitleg!

Elwin was duidelijk en luisterde goed na ons als we iets vroegen. Leuke quizvragen. En ook super goed dat hij ons wakker hield door bewust fouten handelingen te doen. Gr danka van helvoirt

vond alleen sommige vragen wazig bij e learning, verder toppie

Mijn ervaring is voorgaande jaren beter geweest

Er liep veel mis in de communicatie met het doorgeven van het aantal deelnemers en welke cursus er precies gegeven moest worden. We moesten er zelf veel achteraan en na controleren. We kregen veel dezelfde vragen en gaven dingen dubbel door. Ook bleek diegene die de cursus gaf niet juist te zijn geïnformeerd. De cursus zelf zijn wel duidelijk en voldoen aan alle eisen. Het is wel alles bepalend voor de sfeer en motivatie wie de cursus komt geven. Voorgaande jaren beviel dit beter.

Lekker vlot en duidelijk

In het begin een klein beetje warrig, maar de info was over duidelijk. Er zat een lekker tempo in en er was voldoende ruimte voor vragen!

compact, duidelijk, actueel

De lesgever van deze avond is duidelijk geweest ten aanzien van actuele ontwikkelingen. Belangrijke punten op een rij. Oefening met modern materiaal. Ik hou altijd een paar dagen het gevoel dat het mensenlijf een bijzonder ingenieus machientje is. Een paar dagen na de EHBO stond er plotseling een kleuter naast mij met verstikkingsverschijnselen. De avond van de herhaling zijn we dieper ingegaan op het handelen. Wat was ik blij met deze informatie. Ik kon adequaat handelen. Fijn! Dank aan de lesgever.

Super.

Ik vond Nelleke een fijne docent om de EHBO te herhalen. Geen gedrang maar lekker makkelijk. Hoop haar volgend jaar weer te zien met de herhaling.

Leerzame, leuke training

De trainer was heel kundig en vertelde op een hele leuke manier. Hij gaf een hele interactieve training waardoor het allemaal goed is blijven hangen en ik het thuis ook goed heb kunnen navertellen.

Heel aardige personelen, staan klaar om te helpen met mijn vragen . Krijg snel antwoord via mail. TOP.

Fijne begeleiding, vriendelijk, goeie uitleg.

Ik ervaar het altijd als heel fijn en prettig. De uitleg is goed en duidelijk. En vragen zijn altijd vrij om te stellen.

Fijne dag gehad. Weer veel nieuwe dingen gehoord.

Fijn mens om mee te praten. Helder en duidelijk. Goede humor waar ik van hou. Goed boerenverstand.

Realistische kijk op de ongevallen, veel ervaring in het verlenen van EHBO

Ze was tot the point, ging in op vragen en opmerkingen zonder de mijn van het verhaal te verliezen.

Op een ontspannen manier kennisvergaren

Het is veel info die je in vier uur krijgt,maar door de ontspannen manier van vertellen van de instructeur, en door veel praktijk opdrachten. Zal iedereen op het eind slagen.

Hele leuke training/cursus.

Vondt het een fijne training .gegeven door elwin. Veel uitleg en praktijk onderdelen met zorg voorbereid. Zeer geslaagde avond Zeer zeker Voor herhaling vatbaar

Prettig bedrijf, mindere trainer.

Vorig jaar ook training gehad van Let Us Train You. Prima bedrijf. Dit jaar vond ik de trainer minder prettig. Had de groep niet fijn in de vingers, greep te weinig in als 't gesprek uitliep en stuurde te weinig op inhoud. Daardoor een vermoeiende en te lange dag met veel onrust en weinig focus.

Competente, begripvolle instructeur

Zeer aardige, begripvolle instructeur die goed en helder uit kon leggen.

Heel veel geleerd, super kundige trainer en veel plezier gehad

Veel oefening en herhaling waardoor je de handelingen echt in de vingers krijgt. Heel goede trainer, brengt veel voorbeelden, interactie en laat jezelf nadenken. Veel lol gehad ook, goeie sfeer in de groep

Je kwam heel enthousiast over en je bracht alles duidelijk over.

Goed en duidelijk

Hele leuke leerzame les gehad. Alle belangrijke dingen zijn aan bod gekomen. Leuke vrouw die goed en duidelijk spreekt en weet waar zij het over heeft.

Ik vond het super duidelijk allemaal

Ik vond het allemaal heel duidelijk uitgelegd en voor gedaan. Ben ook blij dat ik deze mogelijkheid kreeg. Ik hoop het niet te hoeven te gebruiken

Goede en leuke BHV herhaling die goed was afgestemd op onze situatie

De BHV-herhaling was goed toegespitst op wat wij als praktijk nodig hebben. Leuke instructeur die goede en duidelijke uitleg gaf, antwoord gaf op onze vragen en de groep goed aanvoelde.

prettige les

Denk dat alles beter blijft hangen door de ontspannen sfeer tijdens de les, wel veel in programma, stof, quiz en examen.

Zeer tevreden, professionele training!

Mijn ervaring met let us train you is positief , ik had een hele dag EHBO cursus en het was een geslaagde dag.

Goede jaarlijkse herhaling

Je weet het allemaal, maar zeker goed om in de groep jaarlijks te herhalen en ervaringen uit te wisselen. De antwoorden uit de toets niet altijd oke

Was zeer leerzaam

Niet te veel theorie heel veel praktijk daar hou ik van is veel leerzamer

Leerzaam op een leuke manier

Een serieuze cursus op een vlotte en leuke manier gegeven. Hierdoor blijft de informatie makkelijk te begrijpen. Door de interactieve manier van lesgeven blijft de informatie ook beter hangen. De cursusleider betrekt de omgeving bij het lesmateriaal