Goed georganiseerd en uitdagend!

Nuttige cursus en goede begeleiding tijdens de verschillende onderdelen waardoor ik mij geen moment onveilig heb gevoeld. Fijn dat de onderdelen meerdere keren geoefend konden worden en je de moeilijkheidsgraad zelf kon aanpassen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Goed!

Zeker doen!!!

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Kundig
  • Waar heeft u de training gevolgd? Alkmaar

Een training die je nooit hoopt nodig te hebben

Spannend om te doen maar zeer leerzaam.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Zeer leerzaam
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Kundig

goede training

Goede en respectvolle training waarbij ruimte is voor zowel de leerkracht als de kandidaat. Leerzaam en leuk.

• Wat vond u van de inhoud van de training? goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? fantastisch
  • Waar heeft u de training gevolgd? Silu

Hele fijne sfeer, afwisselend en veel geleerd en opgehaald.

Trainer met veel kennis, fijne en afwisselende training. Fijne sfeer op de gast locatie en in de groep! Fijn om online in eigen tempo alvast de theorie te kunnen doorlopen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed en afwisselend ook in werkvorm
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Kundig en creëert een fijne sfeer met afwisseling in het aanbod en de vorm
  • Waar heeft u de training gevolgd? Als gast bij Casa Viva

Fantastische ervaring

Goede instructie en leuke instructeurs. Eerst theorie gehad daarna praktijk. Ook al ben je geoefend zwemmer zoals ik, je schrikt toch wel even als je met de oefen auto voor het eerst te water gaat. Ik vond alleen dat er naast de cursus weinig aan welkom was... bijvoorbeeld een kopje koffie met een koekje of iets dergelijks wad wel lekker geweest...

• Wat vond u van de inhoud van de training? Prima
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Fijn
  • Waar heeft u de training gevolgd? Voorthuizen

Volledige cursus waarin je bekend wordt met de gevaren, zowel theorie als de ervaring zelf.

In de theorie gaat het met name over hoe te handelen bij te water komen. Welke opties zijn er, wat is handig en haalbaar. Wat is belangrijk om rekening mee te houden? Het kwam allemaal aan bod. Soms was de conclusie behoorlijk confronterend en heftig. Bijvoorbeeld als je met kinderen te water raakt. De oefeningen in het water waren alle drie erg leerzaam. Ik wilde weten hoe het zou zijn en dat heb ik heel goed kunnen ervaren. Hierbij heb ik ook mijn grenzen op kunnen zoeken. De begeleiding hierin was hartstikke goed. Alle begeleiders straalden rust, kunde en respect uit. Dat zorgde voor een erg prettige en veilige sfeer.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Compleet
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Zee prettig en bekwaam

Top ervaring

Echt super leerzaam om deze ervaring mee te maken. En om te weten wat je moet doen als het je overkomt. Het maakt je een stuk meer zeker.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Heel goed, veel praktijk
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Legde Sales goed uit en nam de tijd voor vragen.
  • Waar heeft u de training gevolgd? Voorthuizen

Spannend, leerzaam en hartstikke leuk!

!

• Wat vond u van de inhoud van de training? Top!
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Goed!

Erg leerzaam

Zeker een ervaring apart hopen dat je het nooit nodig hebt mensen waren ook erg professioneel

• Wat vond u van de inhoud van de training? Leerzaam
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Zeer goed

Goede uitleg gehad

Vond het een hele ervaring om mee te maken / adreline / maar ook genoten

• Wat vond u van de inhoud van de training? Prima
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Veilig
  • Waar heeft u de training gevolgd? Zwembad Voorthuizen

Goeie en leuke ervaring, meer dan prima begeleiding!

Met de auto te water was veel minder spannend dan ik dacht. Fijn om dit gedaan te hebben, geeft je toch een goed gevoel om te weten hoe te handelen als…

• Wat vond u van de inhoud van de training? Inhoud was goed, voor elk niveau
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Instructeurs waren goed
  • Waar heeft u de training gevolgd? Voorthuizen

De ehbo avond was leuk en interactief.

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt door ik veel afwisseling ervaarde, wat ik erg prettig vond. Er waren veel soorten interactie momenten voorbij; van het alleen een quiz proberen te antwoorden, tot het werken in het tweetallen en daarna drietallen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Afwisselend
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Enthousiast
  • Waar heeft u de training gevolgd? Hardenberg

uitstekend

was een mooie les, lekker wat dieper op de stof in. met nep wonden was het heel mooi werken, net als echt en daar leer je het meeste van.

• Wat vond u van de inhoud van de training? 10
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? 10
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kollergang te Hardenberg

erg leuke, leerzame en interactieve training

nuttige, leerzame training met een kundige en enthousiaste trainer.

• Wat vond u van de inhoud van de training? goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? goed
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kidslodge houten

Nuttige tips en oefeningen

Een aantal eye openers en nuttige tips en oefeningen. Het zou wel beter zijn wanneer er hand outs of een soort werkboek zou zijn want nu is het vrij vluchtig.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Veel kennis en ervaring
  • Waar heeft u de training gevolgd? Berkel en Rodenrijs

Onzettend nuttig en leerzame ervaring!

Een nuttige training waarin ik ontzettend veel heb geleerd en handvatten heb gekregen om te kunnen handelen in situatie waarin ik dat nodig heb (hopelijk zo min mogelijk). Goede en duidelijke uitleg op een luchtige manier gebracht met ruimte om even uit te wijden en vragen te stellen. Blij dat ik dit gedaan heb!

• Wat vond u van de inhoud van de training? leerzaam
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Fijn en prettig, vertelt vanuit persoonlijke verhalen en met humor.
  • Waar heeft u de training gevolgd? KDV De Paddestoel, Berkel & Rodenrijs

belangrijke en duidelijke informatie

De praktijk les was enorm zinvol en heb op een snelle manier veel geleerd. De online les was zeer uitgebreid wat helpend was, maar ook enorm tijdrovend.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Zeer nuttig en belangrijke punten uitgelicht.
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Duidelijk, interactief en vriendelijk.
  • Waar heeft u de training gevolgd? Bij de jonge ontdekker

Wel goed!!

Alleen geen brand oefeningen gedaan!!

• Wat vond u van de inhoud van de training? Wel goed maar geen brand oefeningen gedaan!!
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Wel goed
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op de campus/markenhage

Fijne leerzame training

Veel wisseling tussen theorie en praktijk. Duidelijke trainer. Humor mag gelukkig tijdens de training.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Duidelijk en leerzaam
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Heel prettig
  • Waar heeft u de training gevolgd? De Jonge Ontdekker Houten

Nuttig en praktijkgericht.

Ik vond de herhaling nuttig van aard door de praktijkgerichte casussen die geoefend en besproken zijn. Goed dat niet alles direct vanuit het boekje onderricht wordt maar dat deze ruimte geboden wordt.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Ruim voldoende
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Open en doelgericht
  • Waar heeft u de training gevolgd? Markenhage Breda

luisterde goed naar wat er echt speelde en ging hier ook op in

Door het ontstaan van een discussie omtrent zaken die spelen binnen de school kwam hij niet meer toe aan zijn eigenlijke planning. Gelukkig koos hij ervoor om eerst dat te bespreken, waardoor er geen tijd meer overbleef voor het eigenlijke programma. Dit was echter uiteindelijk veel waardevoller dan het geplande programma.

• Wat vond u van de inhoud van de training? goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? prettig en goed luisterend en inlevend
  • Waar heeft u de training gevolgd? De Campus Breda

Duidelijke training met veel goeie duidelijke oefeningen

Ik heb weer veel opgestoken door deze training. Fijn dat ik dit jaarlijks mag volgen

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goeie uitleg het blijft daardoor goed hangen
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Ervaren en enthousiaste instructeur
  • Waar heeft u de training gevolgd? Schagen

Actieve training, divers en leerzaam!

Weer weer opgestoken van de EHBO herhaling. Door de afwisseling in onderdelen erg leerzaam en vloog te tijd.

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Heel fijn
  • Waar heeft u de training gevolgd? Eigen locatie SKRS

Duidelijke uitleg, veel herhaling en toch vernieuwing..

Genoeg tijd om te oefenen en uitleg te krijgen. Ik heb alleen de reanimatie gemist!

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Erg prettig
  • Waar heeft u de training gevolgd? Meintje