Goed en gezellig

Word goed uitgelegd als je iets vraagt en laat alles goed zien

praktische curcus, geen geneuzel to the point.!

praktische curcus, geen geneuzel to the point.!

Goede trainer die veel ervaring heeft.

Het volgen van EHBO en BHV is iets wat jaarlijks terug komt. Nu komen hier veel dezelfde dingen aan bod. De trainer verteld wel elke keer iets nieuws en weet je te prikkelen tot nadenken. Dit houdt ons enthousiast en de tijd vliegt. Ook heb je weer veel geleerd na een dag/ dagen training. Zeer zeker aan te raden.

Altijd duidelijke traning !!

De training wordt altijd duidelijk gebracht met daarbij ook voldoende ruimte om zaken die bij ons bedrijf spelen te bespreken. Ook wordt de cursus met veel afwisseling gebracht niet elk jaar met het zelfde programma. b.v. vorig jaar ontruiming d.m.v. rollenspelen dit jaar in kleine groepjes bepaalde casussen bespreken met daarna evt. aanvulling vanuit de trainers. De stof wordt dus elk jaar op een andere manier gebracht !! Top !!

Goede cursus

Goede cursus. Belangrijkste onderwerpen worden behandeld en de uitleg is helder.

Leerzame dag met informatie die toegespitst is op de doelgroep

Joost is een grappige man die zich goed in kan leven aan de groep waaraan hij les geeft. Het was een leerzame dag die voor mij eigenlijk iets te lang duurde. Verder kwam de informatie wel goed over!

Weer opgefrist kwa EHBO stappen en BHV oefening

Fijne heldere uitleg, neemt de tijd voor extra uitleg, toelichting. We waren met 8 personen. Ik denk er meer oefeningen in heel groepsverband hadden gekund. Nu waren er wel momenten dat je aan het wachten was op de andere groep.

zeer positief,

goede uitleg en een goede balans tussen theorie en praktijk grt A.Ouajnan

Zeer goede, duidelijke en ontspannen training

Een goede herhaling vaan mijn kennis

Goed georganiseerd Vriendelijk personeel Vakkennis ruimschoots aanwezig Komt afspraken na Top

!

Leerzame middag!

Ik vond het leuk dat we konden aangeven wat we graag wilden oefenen! Alleen vindt ik het wat jammer van de multiple choice vragen dat we die vragen niet eerst kunnen oefenen en ook na het nakijken de goede antwoorden alsnog nietworden gegeven .. want nu weet ikniet wat het goede antwoord moet zijn ..

Het was een verloren dag.

De kwaliteit van de cursus was echt beneden peil en voldeed niet aan de verwachting.

Goede cursus

Duidelijke training met veel praktijkoefeningen

Aardige docent

Werd op een leuke manier gegeven

Prima cursus waar je veel leert!

Afgelopen zaterdag hadden we de cursus BHV op onze peuterspeelzaal-locatie. Veel verschillende werkvormen, praktijkvoorbeelden en de goede interactie tussen cursisten onderling en de cursisten met de cursusleider. Zeer tevreden!

fijne klein setting, herhaling van relevante onderdelen

fijne klein setting, herhaling van relevante onderdelen

Leuke en interactieve bijeenkomst

Een korte en bondige cursus waarin we in twee avonden zijn bijgepraat over de belangrijkste EHBO zaken rond kinderen.

Heel leerzaam

Samen met de trainer wordt gekeken waar de behoefte is voor extra informatie, net als technieken extra oefenen. De brandoefening, waarbij een "echte" ontruiming in scene wordt gezet, was uiterst leerzaam.

Duidelijke leerzame training

Leuke duidelijke maar ook zeer leerzame training. Veel geleerd en je kijkt nu Agnes tegen bepaalde dingen aan..

Zinvol en informatief

Positief

Zinvol

Veel nuttige en duidelijke instructie en info.

Heel fijn en duidelijk

Goede uitleg met duidelijke instructies heb veel geleerd die twee avonden ,zou dit eigenlijk aan iedereen aanbevelen .

Heldere lessen

Nelleke is een zeer ervaren docente, de lessen waren prettig, duidelijk en efficiënt.

Goed, informatief en praktisch in een gemoedelijke sfeer

Correct Voorkomend actueel informatief structureel practisch