Zeer goed!

Nelleke vertelde lekker vlot, was geduldig en gezellig in de omgang, en het belangrijkste: inhoudelijk helemaal op de hoogte! Ik heb dingen geleerd die ik nog niet eerder had gehoord.

Duidelijke uitleg

Vond t een prettige cursus alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Ruimte genoeg voor vragen. Ze legde t zo uit dat het ook bleef hangen. Heel fijn

Afwisselde leuke training

Heel prettig dat je begint met het opfrissen van je geheugen door een quiz. Daarna een stukje theorie uitleg met tussendoor een stukje praktijk, waardoor ik zelf altijd veel beter bij de les blijf dan alleen maar te moeten luisteren.

Rustige duidelijke uitleg met herhaling erin

Het was een klein groepje op zaterdagmiddag. Dus lekker veel kunnen doornemen en oefenen

Leerzame training

Een hele zinvolle, leerzame herhalingstraining gehad waarin de meest belangrijke onderwerpen binnen de EHBK zijn behandeld én beoefend.

Duidelijke beknopte EHBK training gehad

Fijne trainster, duidelijke uitleg, beknopt.

Leuke trainig

Veel duidelijke uitleg. Leuke manier van les geven en een leuke spontane opgewekte trainer.

Een geweldig brdrijf met zeer bekwame instructeurs

Zeer fijn bedrijf. Goede balans tussen theorie en praktijk. Fred is een zeer rustige bekwame instructeur die veel praktijk ervaring heeft en dit dus mooi kan gebruiken in zijn lessen. Joost en Fred weer bedankt voor een super BHV les op maat gemaakt voor ons bedrijf.

Goede heldere uitleg.

erg goede relevante informatie

We hebben weer veel bijgeleerd, ook van de nieuwste technieken, we zijn erg tevreden

Training op korte termijn, klantvriendelijk

We konden op korte termijn training krijgen. Altijd bereikbaar en heel vriendelijk.De instructeur was bekwaam en gaf op een professionele manier les. Echt een aanrader!

Interessante cursus met een zeer gedreven en enthousiaste docent.

Het was een leerzame en interessante cursus om een beetje basiskennis te krijgen voor het EHBO bij kinderen. In 2x drie uur tijd is de basis behandeld en is er uitgebreid geoefend. De docent was zeer gedreven en enthousiast. De docent nam echt de moeite om binnen de eerste 10 min. Van de avond al onze namen te leren kennen. Dit gaf een zeer welkom gevoel en persoonlijke sfeer aan de cursus. Zeker een aanrader om vlug wat basiskennis voor EHBO bij kinderen te leren.

Super leerzame cursus gehad!

Ik heb veel gehad aan deze cursus. Jeanine doet het erg goed en met veel enthousiasme! Ze leert iedereen graag persoonlijk kennen en neemt de tijd om je vragen te beantwoorden.

Een uitstekende training waarbij goed rekenig gehouden is met het taalniveau van de deelnemers.

De training werd gegeven aan een groep Eritrese vrouwen die beperkt nederlands spreken. De trainster sloot goed aan om het (taal) niveau van de deelnemers. Vanuit de groep werd haar woordgebruik en het gebruik van korte zinnen als zeer prettig ervaren. De les was afwisselend en beeldend door de mensen ook zelf te laten oefenen op een pop of op elkaar, Wel de filmpjes iets aanpassen, bijvoorbeeld een kruis door zalf wanneer dit niet gebruikt moet worden bij brandwonden!!! Ondanks mijn positieve reactie beveel ik de cursus niet aan omdat ik hem wel erg prijzig vind.

Prettige lessen, fijne instructeur.

De kinder ehbo en bhv kregen we van de zelfde instructeur, de manier van les vonden wij erg prettig.

Great training, I recommend it to everyone

Super informative training, glad to have signed up for it!

Klantvriendelijke, ruimdenkend, cursus was interactief.

Let us train you is een zeer klantvriendelijke organisatie. Ze denken met je mee wat met betreft mogelijkheden. Alles wordt netjes opgelost. De cursus die werd gegeven was interessant en werd interactief gemaakt daardoor bleef de concentratie ook goed.

Leerzame ehbo cursus

Twee leerzame avonden gehad tijdens de ehbo cursus. Veel behandeld, goede uitleg over alles en er werd rustig de tijd genomen om alle vragen te beantwoorden. Super!

Vijf sterren, ik zou jullie aanbevelen

De training was duidelijk gericht op onze eigen organisatie, was kritisch door de organisatie te wijzen op mogelijke verbeterpunten, ruime kennis bij de trainer om vragen te beantwoorden en gevraagd om advies te geven. Daarnaast was het niet zo'n "drammerige" cursus, waarbij bv. iedereen gestructureerd één voor één gaat reanimeren en er dan steeds ellenlange discussies ontstaan. Het ging vlot, soepel, gemoedelijk. Erg fijn. Ook fijn dat het heel praktisch gericht was, bijvoorbeeld waar zit de gas afsluiter?

Fijn, leerzaam en gemoedelijke dag

Met 12 collega's BHV cursus gedaan. Duidelijk, leerzaam, gemoedelijk en alle tijd voor vragen. Cursus ook super fijn afgestemd op onze locatie en bedrijvigheid. Geen onnodige informatie en duidelijke docent die kennis van zaken heeft.

Ruimte om zelf na te denken.

Zie hierboven

Super blij dat ik het weer gehaald heb !

Ik vond het weer een fijne leerzame avond. In korte tijd heel veel informatie en een examen om te checken of het echt binnen is gekomen. Ook genoeg tijd om zelf vragen te stellen en dingen te oefenen zoals reanimeren , verbinden ,stabiele zijligging enz.

Een fijne docent met veel kennis

Het was een herhaling. Alles werkt duidelijk uitgelegd en Fred nam overal en voor iedereen de tijd

Erg goed en leuk gedaan! Erg leerzaam!

Het was erg leuk gedaan. Meneer had alles duidelijk en op een leuke manier alles laten zien en vertelt

Zelf een goed vervolg geven aan een globale en soms algemene training.

De training zijn rommelig verlopen, de nadruk lag op reanimatie en vragen uit de groep beantwoorden. Dat deed de trainer heel goed en trouw, echter zat dit de effectiviteit en snelheid van andere onderwerpen in de weg. In het laatste uur moesten de meeste dagelijkse voorbeelden nog behandeld worden. De training zou ik wel aanbevelen, omdat het aanzet tot denken en regelen van dat wat nodig is voor een veilige (thuis)omgeving.