Aardig en op een leuke manier aangeboden

Uitsteķend

Fijne herhaling gehad!

Er werden verschillende casussen besproken en er werd aandachtig naar evt. vragen geluisterd, uitgelegd, terug gevraagd en voorgedaan. Heel fijn. Leuk ook dat het niet alleen maar luisteren was, maar vooral ook doen. De quiz aan het eind was ook leuk!

Leerzaam

Fijn dat alles weer even herhaalt wordt. Elwin geeft de curcus op een vlotte, enthousiaste manier waar af en toe een grapje gemaakt kan worden. Er is de mogelijkheid om alles te vragen.

Leuke, leerzame en actieve avond!

Het was een leuke en leerzame avond! Fijn dat we zelf actief bezig konden en ook de quiz was erg leuk. Deze manier van iets aanleren is erg leuk, waardoor je ook meer onthoudt. Elwin was kundig en liet ons zelf tot oplossingen komen.

Gezellig en zeer leerzaam!!

Het was een fijne training om te volgen. Theorie en praktijk werd goed afgewisseld. De tijd ging erg snel!

Fijn en leerzaam

Duidelijk uitleg en op speels manier van leren.

Aansluitend op de E-learning

Leuke en passende training. Een fijne, vlotte, gezellige en duidelijke trainer. De indeling van de training varieerde van afgelopen jaar (circuit) waardoor je de kennis leert toepassen in verschillende situaties. Super fijn!

Zeer prettig

Het was enorm fijn om samen met collega's verschillende casussen te behandelen. Er heerste een open en vertrouwelijke sfeer waardoor het fijn was om vragen te stellen. Dit werd ook aangemoedigd. Ik heb het gevoel dat ik echt iets heb geleerd. Ondanks dat wij al een lange werkdag achter de rug hadden was de training goed te volgen en zelfs fijn om te doen.

leerzame cursus

goede herhalingscursus, werd op leuke manier verteld, en we hebben weer flink geoefend zodat je weet hoe je moet handelen in de praktijk

Gezellig en leerzaam

Training met een gezellige ontspannen noot, jaarlijks opfrissen wordt op deze manier geen vervelend 'moetje' maar een leuke en leerzame training!

Het was een lange zit maar zeker de moeite waard. Zeer duidelijk en erg leerzaam.

Praktijk gedeelte was afwisselend en leerzaam

Goede dag gehad, theorie online gedaan. er zaten soort dubbele vragen in. Praktijk gedeelte was afwisselend qua opdrachten en quiz, zat goed in elkaar. En weer anders dan vorig jaar wat het leuk en leerzaam houdt. Top!

Tikkie Anders - Fantastisch!

Wat een goed georganiseerde organisatie. Kennis - Kunde - Ervaring - Betrokkenheid - Enthousiasme zij de eerste woorden die bij ons opkomen. Voor ons 100% voor herhaling vatbaar!

Duidelijk leuk en leerzaam

Mooie cursus Leuk gegeven en leerzaam Theorie en praktijk wisselen mooi af enkomen goed samen

Plezier en compacte informatie!

Een fijne instructeur die het duidelijk, kort en bondig verteld. Bij vragen neemt hij de tijd en loopt elke stap door. Je merkt een goed sfeer en een goede balans tussen informatie ontvangen en uitvoeren.

Leuk en zeer leerzaam

Zeer leerzame middag gehad en ondanks de soms zware onderwerpen ook gezellig. Elwin is een uitstekende leraar!

Leuke actieve training! dit was mijn eerste EHBO training bij let us train you en ik raad het iedereen aan.

Interessant en boeiend

Door de interactie in de groep en de vorm van kennis overdragen heb ik het goed kunnen oppakken en onthouden

Verhelderend

Leerzaam en verhelderend. En een uitstekende instructeur die duidelijk is!!!

Interessante leerzame dag.

Een leerzame dag om gecontroleerd met een auto het water in te rijden. Hoop grt zelf nooit mee te maken, maar weet nu om rustig te blijven en hoe te handelen. Ook de ijswak duik geblinddoekt was een bijzondere ervaring.

top!

een hele goede ervaring; was minder spannend dan ik had verwacht omdat ik dacht dat we helemaal met de auto onder water moesten gaan maar dat was helemaal niet zo. Ik weet nu een beetje de basisregels mocht het ooit zover komen. Heel fijn om dit te hebben meegemaakt. Een aanrader voor andere mensen. De begeleiding was ook zeer goed en gaf een veilig gevoel.

Duidelijke info en uitgebreide uitleg

Informatieve, leerzame maar ook een leuke ochtend

Leuke training , interactief en leerzaam!

Elwin is een leuke spontane leraar die zijn kennis goed overbrengt op de studenten. Bij elke vraag die je hebt heeft hij een passend leerzaam antwoordt. De interactie in de cursus is ook erg leuk. Ik ben met veel nieuwe kennis naar huis gegaan. Bedankt!

Leerzaam

Leuk om via een circuit de meest voorkomende problemen en de handelingen uit te voeren en ook de quiz is heel leuk. Leerzaam en gezellig om zo t praktijk examen te kunnen doen zonder druk of spanning

Ontspannen en varieert les programma

Hij is heel ontspannen er is tijd voor eigen inbreng. Elk jaar maakt hij weer een nieuwe les, maar heel leervol en toegepast op onze werkveld.