Zeer nuttig en goed georganiseerd

Theorie was heel nuttig en ook to-the-point. Zou goed zijn om die ook online te zetten. Er waren drie praktijk onderdelen die we langsgingen, allemaal goed om eens te oefenen. Enger dan ik had verwacht, terwijl ik toch goed kan zwemmen en hou van het water. Wel vind ik het bijzonder dat ze uitgaan van een lifehammer, terwijl niet iedereen die heeft. Als stichting zijnde zou ik ook verwachten dat ze zich hard maken om een lifehammer verplicht te maken, maar daar heb ik niets van gezien of gehoord.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Nuttig en goed georganiseerd
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Ervaren en deskundig

Fijn

Prima !!

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Prima
  • Waar heeft u de training gevolgd? Boomhut Amerongen

Maatwerk

Goede trainer, leuke inhoud die werd afgestemd op de doelgroep. Dit was een themabijeenkomst voor ouders en zij hebben veel geleerd over hoe te handelen als kinderen een ongelukje krijgen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Top
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Top
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op onze eigen school

Interessant, trok mijn aandacht, vol humor

Het was weer een topavond. We waren allemaal moe maar Elwin heeft ons er met veel plezier doorheen gesleept. De cursus bevat veel variatie waaronder een quiz en ook het grondwerk. Wij kunnen er weer een jaa tegenaan. Enne bedankt voor het tekenpasje!

• Wat vond u van de inhoud van de training? Super voldoende
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Super super super een dikke 10
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op mijn werk

Leuke training

We hebben samen een leuke leerzame avond waar indommelen geen optie was. Ook niet na een dag werken. Dus dat is positief!

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Gezellig en duidelijk
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kinderopvang de Boomhut

Veel (bij)geleerd toch ook weer, en opgefrist.

Ook enorm veel gelachen tussendoor! Elwin blijft een fantastische instructeur! Mooie balans tussen inhoudelijk bezig zijn en het zien als serious business en daarnaast er een leuke avond van weten te maken.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Leuk, verfrissend, afwisselend, veelzijdig
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Top!
  • Waar heeft u de training gevolgd? Kinderopvang De Boomhut

geweldig, 10 out of 10 would recommend

Ongelofelijk goed om te doen. En ook heel erg leuk, veel geleerd en ik voel me echt beter voorbereid op het te water raken met een auto. Ik zou het aanraden aan iedereen, ook als je juist bang bent hiervoor. De begeleiding was er goed. De begeleiders waren erg vriendelijk en gezellig en behulpzaam.

• Wat vond u van de inhoud van de training? 9
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? 9
  • Waar heeft u de training gevolgd? Voorthuizen

Ruim de tijd en aandacht voor eigen inbreng

Prima mannen ga zo door!

• Wat vond u van de inhoud van de training? Ruim tijd om alles (over) te doen
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Enthausiast, open blik, niet dwingend
  • Waar heeft u de training gevolgd? Voorthuizen

Confronterend en daarom heel nuttig (en leuk!)

Een zeer nuttige middag die voor de nodige zelfkennis heeft gezorgd. Zo is iemand redden uit een auto te water een stuk moeilijker (en gevaarlijker) dan ik op basis van de Hollywood films dacht.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Zeer nuttig, alleen over het wakzwemmen heb ik mijn twijfels
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Professioneel

Leerzaam, actief en veilig

Meerdere mogelijkheden. Er is een niveau voor iedereen. Goede begeleiding. Er wordt gezorgt voor veiligheid. En er is een fijne sfeer

• Wat vond u van de inhoud van de training? Informatief en je word betrokken.
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Goed. Duidelijk uitleg, makkelijk verwoord en interactief
  • Waar heeft u de training gevolgd? Voorthuizen zwembad de Heuvelrand

Leerzame bewustwording, maar heftig

Blij dat ik de cursus gevolg heb en blij toen het voorbij was. Ik heb het zowel geestelijk als lichamelijk vermoeiend gevonden. In de auto te water zien hoe je kinderen al onder water zijn en ik nog niet… Het onderdeel ijsongeval vond ik het opgesloten gevoel heel heftig, zeker als je je adem niet lang in kunt houden. Het touwonderdeel vond ik persoonlijk wel een kritiek onderdeel. Als je partner het touw nml te los vast heeft voelt hij/zij niet dat er aan het touw getrokken wordt. Je trekt het touw dan eigenlijk baar jezelf toe ipv dat je naar de kant getrokken wordt…. Het onderdeel cabine onder water vond ik confronterend, omdat ik blijkbaar niet in staat ben iemand uit de auto te halen. Op zich dus ook heel goed om dit van mezelf te weten anders zou ik dus zo het water inspringen terwijl ik beter de coördinator langs de kant zou kunnen zijn.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Prima
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Prima, behulpzaam, rustig
  • Waar heeft u de training gevolgd? Voorthuizen

Zeer leerzame en boeiende ervaring!

Prima georganiseerde middag met afwisselende praktijk oefeningen. Prettige, ervaren instructeurs. Veel geleerd in een plezierige sfeer en omgeving. Top middag!

• Wat vond u van de inhoud van de training? Leerzaam. Zie hierboven
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Prima. Zie hierboveb
  • Waar heeft u de training gevolgd? Voorthuizen

Super leuke en leerzame ervaring

Een enerverende middag gehad. Veel geleerd en opgestoken. Ondanks het doel: jezelf en eventuele medereizigers uit een auto te kunnen bevrijden is deze training vooral bedoeld voor bewustwording van de mogelijkheden die er zijn om dit doel te bereiken. De training werd dan ook met een lolletje en een dolletje gegeven om er niet al te zwaar aan te tillen. Dit alles maakte het een erg leuke ervaring, welke ik eenieder kan aanbevelen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Leervol
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Kundig, ervaren en stonden open voor vragen en opmerkingen. Niks was te gek en alles bespreekbaar. Uiteraard rekening houdend met alle veiligheids voorschriften
  • Waar heeft u de training gevolgd? Voorthuizen

Auto te Water, dat zouden meer mensen moeten doen!

Aankoop vooraf van deze experience Auto Te Water verliep prima. Ontvangst in het zwembad ging plezierig, met koffie.Toekijkers mochten mee naar het bad. Instructies waren helder. Bij de experience wordt er weinig aandacht aan de theorie gegeven, maar daar is een langere cursus voor. Veel aandacht voor veiligheid, persluchtduikers in het water. Men nam de tijd, iedereen kwam aan bod. Door deze ervaring neem ik een sterke bewustwording mee over de risico’s van een auto te water en de handelingsperspectieven. Kortom, een nuttige en leuke ervaring!

• Wat vond u van de inhoud van de training? 8
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? 8
  • Waar heeft u de training gevolgd? Voorthuizen

Wat een geweldige training!

Cadeau gegeven voor mijn man zijn verjaardag. Zelf zag ik er toch een beetje tegen op: nat, koud, spannend. De cursus was echt geweldig: het enthousiaste team dat alles goed uitlegt, de mogelijkheid om iedere oefening meerdere keren te doen, de comfortabele temperatuur van het zwembadwater (daar was ik heel blij mee!) en de gezelligheid met de andere cursisten. Ik kan deze training echt aanraden!

• Wat vond u van de inhoud van de training? Compleet
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Enthousiast, rustig, duidelijk, met aandacht voor de persoon

Super leuk en leerzaam!

De opleiding was een super leerzame en leuke beleving. Ik heb meer geleerd en gedaan in praktijk dan ik had gedacht te leren tijdens de cursus, er was echt heel veel mogelijk. De instructeurs waren zeer prettig en vriendelijk. Er werd een goede uitleg gegeven en ook goede tips. Daarbij werd er met iedereen rekening gehouden en goed geholpen. Je kon altijd vragen stellen en eigen grenzen aangeven. Het voelde veilig door de alle duikers en instructeurs in het zwembad die de veiligheid waarborgden. Het was echt super leuk om telkens weer het water in te gaan. Echt een aanrader om met het hele gezin te doen. Bedankt voor deze ervaring!

• Wat vond u van de inhoud van de training? Heel erg leerzaam en leuk
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Zeer prettig, gaven een hele fijne uitleg en heel behulpzaam.
  • Waar heeft u de training gevolgd? Zwembad De Heuvelrand

Super leuk!

Ontzettend leuke en leerzame training

• Wat vond u van de inhoud van de training? Leerzaam, vlot en leuk
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Capabel, begaan en bevlogen
  • Waar heeft u de training gevolgd? Voorhuizen

Leerzaam en leuk om te doen

Werd goed uitgelegd en aangevuld leuk om te doen....

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Aardig en legt alles heel goed uit
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op de werkvloer

Professionele training met een persoonlijke uitleg

Hele fijne BHV training gehad. Het fijne vond ik dat er heel persoonlijk en begrijpelijk werd uitgelegd, aangepast op onze werkomgeving.

• Hoe heeft u de instructeur ervaren? Goed
  • Waar heeft u de training gevolgd? Werklocatie

Ik vond het leerzaam en je kreeg ook nuttige informatie. Als er vragen waren werd daar de tijd voor genomen.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Top
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Die deed het super leuk.
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op de locatie van het werk de bezige bijtjes.

Erg leerzaam en zeker aan te raden

Erg leerzaam zeker aan te raden

• Wat vond u van de inhoud van de training? Leerzaam
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Aardige man
  • Waar heeft u de training gevolgd? ??

Duidelijk, informatief en leerzaam

Op een speelse, maar toch duidelijke manier de BHV cursus vormgegeven door Elwin

• Wat vond u van de inhoud van de training? De online cursus was veel stof om doorheen te komen, ook veel wat irrelevant is in onze instelling
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Positief, hele vrolijke, duidelijke instructeur die klaarstond om je te helpen bij vragen
  • Waar heeft u de training gevolgd? Op mijn werkplek

Top weer!

Tijdens de training was er ruimte voor vragen en oefening. Daarnaast zorgde het oefenen van de ontruiming voor meer bewustwording in wat er beter kan.

• Wat vond u van de inhoud van de training? Volledig
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? Duidelijk en gericht op bewustwording van wat beter kan.
  • Waar heeft u de training gevolgd? Educura en online cursus

de trainer brengt het op een hele leuke manier

alles prima, maar ik denk dat het in minder tijd kan.

• Wat vond u van de inhoud van de training? dit kan ook in minder tijd.
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? heel goed, vriendelijk en kundig
  • Waar heeft u de training gevolgd? op eigen locatie

Zeer intressant en leerzaam

Was best spannend om met de auto het water in te gaan. Er liggen voldoende duikers om alles veilig te laten gebeuren. De tijd is helaas maar 45min, het is natuurlijk een Experience maar naar mijn inziens zouden ze daar beter 1 uur van kunnen maken. Je gaat 3x te water en dat is eigenlijk 1x te kort. de 3de keer ga je pas echt helemaal onderwater voordat je eruit gaat. eigenlijk zouden ze het 4x moeten doen. Maar heb er wel veel van geleerd!

• Wat vond u van de inhoud van de training? Goed
  • Hoe heeft u de instructeur ervaren? goed
  • Waar heeft u de training gevolgd? Alkmaar