Gewoon goed en duidelijk

Gewoon goed en duidelijk uitleg

Leerzame dagen, die niet verveelden!

Alle onderdelen zijn besproken, erg fijn dat dit op een interactieve manier ging. Verder erg fijn dat Fred mee denkt over de dag indeling. Leerzame dag die niet verveelde!

Het was erg leerzaam.

Ik wil bedanken voor goede tips.

Duidelijk

Goede uitleg en gaat in op je vragen.

duidelijk

Altijd weer nuttig. Kennis opfrissen en hoe te handelen in de praktijk.

De dag ging vlot voorbij. Leuk gedaan. Fijn dat we veel praktijk kregen. Daar leer je veel van. En onthou je goed. Er werd vandaag veel erover na gepraat in positieve zin. Super dag gehad en leerzaam.

Altijd nuttig herhaling BHV/EHBO

Geen saaie cursus. Goede instructie. Wel weinig zelf doen, vooral feedback vanuit ons als cursist. Op zich ook niet verkeerd. Trainings ruimte leende zich er ook niet echt voor om meer zelf te doen. Geen LOTUS erbij wat ook best een goede training kan zijn. Prima dagje over het algemeen.

Een doelgerichte "too the point" herhalings-cursus.

Voor herhaling :) vatbaar!

Duidelijk en gezellig

Het was ontzettend gezellig. Evert stond erg open voor onze eigen inbreng en wist ook weer wakker te schudden voor bepaalde onderwerpen. Hij was duidelijk en liet ons zelf ook goed nadenken. Bedankt ;)

Erg goed

Veel praktijk dingen waar je iets aan hebt

Ik was tevreden over de herhalings cursus. Er mag naar mijn idee nog wel meer worden ingegaan op de theoretische kant. Tijdens het oefenen. Hoe zat het ook al weer precies.

Hele goede duidelijke uitleg!

Elwin was duidelijk en luisterde goed na ons als we iets vroegen. Leuke quizvragen. En ook super goed dat hij ons wakker hield door bewust fouten handelingen te doen. Gr danka van helvoirt

vond alleen sommige vragen wazig bij e learning, verder toppie

Mijn ervaring is voorgaande jaren beter geweest

Er liep veel mis in de communicatie met het doorgeven van het aantal deelnemers en welke cursus er precies gegeven moest worden. We moesten er zelf veel achteraan en na controleren. We kregen veel dezelfde vragen en gaven dingen dubbel door. Ook bleek diegene die de cursus gaf niet juist te zijn geïnformeerd. De cursus zelf zijn wel duidelijk en voldoen aan alle eisen. Het is wel alles bepalend voor de sfeer en motivatie wie de cursus komt geven. Voorgaande jaren beviel dit beter.

Lekker vlot en duidelijk

In het begin een klein beetje warrig, maar de info was over duidelijk. Er zat een lekker tempo in en er was voldoende ruimte voor vragen!

compact, duidelijk, actueel

De lesgever van deze avond is duidelijk geweest ten aanzien van actuele ontwikkelingen. Belangrijke punten op een rij. Oefening met modern materiaal. Ik hou altijd een paar dagen het gevoel dat het mensenlijf een bijzonder ingenieus machientje is. Een paar dagen na de EHBO stond er plotseling een kleuter naast mij met verstikkingsverschijnselen. De avond van de herhaling zijn we dieper ingegaan op het handelen. Wat was ik blij met deze informatie. Ik kon adequaat handelen. Fijn! Dank aan de lesgever.

Super.

Ik vond Nelleke een fijne docent om de EHBO te herhalen. Geen gedrang maar lekker makkelijk. Hoop haar volgend jaar weer te zien met de herhaling.

Leerzame, leuke training

De trainer was heel kundig en vertelde op een hele leuke manier. Hij gaf een hele interactieve training waardoor het allemaal goed is blijven hangen en ik het thuis ook goed heb kunnen navertellen.

Heel aardige personelen, staan klaar om te helpen met mijn vragen . Krijg snel antwoord via mail. TOP.

Fijne begeleiding, vriendelijk, goeie uitleg.

Ik ervaar het altijd als heel fijn en prettig. De uitleg is goed en duidelijk. En vragen zijn altijd vrij om te stellen.

Fijne dag gehad. Weer veel nieuwe dingen gehoord.

Fijn mens om mee te praten. Helder en duidelijk. Goede humor waar ik van hou. Goed boerenverstand.

Realistische kijk op de ongevallen, veel ervaring in het verlenen van EHBO

Ze was tot the point, ging in op vragen en opmerkingen zonder de mijn van het verhaal te verliezen.

Op een ontspannen manier kennisvergaren

Het is veel info die je in vier uur krijgt,maar door de ontspannen manier van vertellen van de instructeur, en door veel praktijk opdrachten. Zal iedereen op het eind slagen.

Hele leuke training/cursus.

Vondt het een fijne training .gegeven door elwin. Veel uitleg en praktijk onderdelen met zorg voorbereid. Zeer geslaagde avond Zeer zeker Voor herhaling vatbaar

Prettig bedrijf, mindere trainer.

Vorig jaar ook training gehad van Let Us Train You. Prima bedrijf. Dit jaar vond ik de trainer minder prettig. Had de groep niet fijn in de vingers, greep te weinig in als 't gesprek uitliep en stuurde te weinig op inhoud. Daardoor een vermoeiende en te lange dag met veel onrust en weinig focus.