Bizar slecht

Gister ben ik bij van Appeldoorn geweest met mijn zoontje om pasfoto’s te maken. Ik werd vriendelijk geholpen door mevrouw en er werden leuke foto’s gemaakt, ik was tevreden. Toen ik wilde afrekenen vertelde haar collega dat de achtergrond van de foto te donker was dus helaas moest de foto opnieuw gemaakt worden. Prima, jasje weer uit bij m’n zoontje en een nieuwe poging. Toen deze foto klaar was vroeg ik of ik de eerste versie dan ook mee zou mogen nemen, deze was immers toch al afgedrukt, mevrouw van de foto’s werd lichtelijk zenuwachtig en zei het te moeten overleggen met Albert, de baas. Albert was direct heel duidelijk; geen sprake van! Deze foto was hun eigendom en ging onder geen enkele voorwaarde met mij mee. ‘Wij hebben hiervoor betaald en jij hebt er dus geen recht op, we vernietigen deze’ waren zijn woorden. Toen ik nog opperde dat ik het erg zonde vond, ik vond het een leuke foto, de tweede foto vond ik een stuk minder dus waarom hij niet gewoon klantenservice verleende en mij blij maakte met twee setjes foto’s werd resoluut van de tafel geveegd. Het was hun eigendom. Einde verhaal. Ik hoop dat ze heel erg blij worden van de foto van mijn zoontje, mij zien ze in ieder geval nooit meer terug.

Grandioos

Ik kom al vele jaren op dit adres voor brillen van Eye love. Mijn ervaring is gewoon geweldig. Als er iets is wordt dat altijd opgelost. Met andere woorden een dikke AANRADER.

Dit keer slechte ervaring!

Al veel brillen gekocht, ook mijn partner! Altijd goed. Nu, een bril, iets over een jaar oud. Er beginnen vanaf het begin al halo's te ontstaan. Krijg te horen dat ik er aan moet wennen! Daarvoor nooit een probleem. Kan met deze bril niet meer in het donker rijden, halo's! Moet op de brilleman van eyelove wachten! Glazen zien er perfect uit, maar zijn te heet geweest! Ben dus de dupe van een hete zomer, daar kan eyelove niet tegen. Nog nooit gehad! Tegemoetkoming is er bij deze gebrek aan service níet in. Het gaat ze "te goed"!

Fantastisch personeel en klantvriendelijkheid

Bezoek de winkel en ervaar het zelf.

Door onze eigen fout een verkeerd montuur uitgezocht mochten voor de helft van de prijs een nieuwe bril uizoeken ...wat een geweldige service ....super ....een hele warme douche voor eyeloves .

• Met welke shop heeft u ervaring? Eyelove brillen

Komen al. Verschillende jaren in Bemmel. Afgelopen dec mooi kerst groepje gekocht. Worden altijd goed geholpen. Gaan tevreden terug, naar huis.

• Met welke shop heeft u ervaring? Kerststallen

• Assortiment
  • Met welke shop heeft u ervaring? Schoonheidssalon|DIO drogisterij parfumerie|The Read Shop|Eyelove brillen

Prima geholpen door Albert, is professioneel maar ook sociaal en vriendelijk naar de klant! Top!!

• Met welke shop heeft u ervaring? Eyelove brillen

Een paar dagen geleden mijn "tweede bril" bij van Appeldoorn opgehaald. Doet totaal niet onder voor mijn andere bril die 8x zo duur was!

• Met welke shop heeft u ervaring? Eyelove brillen

De medewerkers van Van Appeldoorn Bemmel zorgen op alle fronten voor een plezierig en goed contact met hun klanten. Ze geven goed advies en denken ook met je mee. Daarbij verkopen ze als enige in Bemmel Pupa, wat gewoon heel goede make-up is. Erg blij met deze winkel in ons dorp!

• Assortiment
  • Met welke shop heeft u ervaring? Schoonheidssalon|DIO drogisterij parfumerie|The Read Shop|(Pas-) Fotoservice