Bizar slecht
Gister ben ik bij van Appeldoorn geweest met mijn zoontje om pasfoto’s te maken. Ik werd vriendelijk geholpen door mevrouw en er werden leuke foto’s gemaakt, ik was tevreden. Toen ik wilde afrekenen vertelde haar collega dat de achtergrond van de foto te donker was dus helaas moest de foto opnieuw gemaakt worden. Prima, jasje weer uit bij m’n zoontje en een nieuwe poging. Toen deze foto klaar was vroeg ik of ik de eerste versie dan ook mee zou mogen nemen, deze was immers toch al afgedrukt, mevrouw van de foto’s werd lichtelijk zenuwachtig en zei het te moeten overleggen met Albert, de baas. Albert was direct heel duidelijk; geen sprake van! Deze foto was hun eigendom en ging onder geen enkele voorwaarde met mij mee. ‘Wij hebben hiervoor betaald en jij hebt er dus geen recht op, we vernietigen deze’ waren zijn woorden. Toen ik nog opperde dat ik het erg zonde vond, ik vond het een leuke foto, de tweede foto vond ik een stuk minder dus waarom hij niet gewoon klantenservice verleende en mij blij maakte met twee setjes foto’s werd resoluut van de tafel geveegd. Het was hun eigendom. Einde verhaal. Ik hoop dat ze heel erg blij worden van de foto van mijn zoontje, mij zien ze in ieder geval nooit meer terug.