Beste trouwfeest ooit!

We hadden specifieke wensen voor ons bruiloft! Een mega goede feest band en dries Roelvink Binnen een half uur kregen we een advies om naar jetset te kijken. We zijn naar een feest geweest waar ze speelden en we zeiden binnen 15 minuten al dit word onze band!! En ook dries Roelvink was snel goed geregeld! Toen kwam het puzzelen voor ons kwa tijden. Een dj een band en dries roelvink op een avond! Dit was geen probleem en is voor ons geregeld! Wat een geweldig goed georganiseerde avond! Gasten zeiden zelfs dat ons feest mooier was dan concerten waar ze geweest waren! En dat allemaal door de goede hulp van jullie! Dikke dikke bedankt!

Geweldig...

Dank voor het regelen van onze muziek. Het ging gemakkelijk en snel met duidelijke uitleg! We hebben geweldige bruiloft gehad met de perfect showband.... Het was geweldig..... Groetjes Ronald en Germaine Taken.

• Vriendelijkheid personeel

Goede communicatie en een hele toffe nieuwe band.

Voor het eerst de band Satisfexy geboekt en gelijk een groot succes! De communicatie en het advies van het bureau is top! Zeker aan te raden.

• Vriendelijkheid personeel

Prima partij om mee te werken

Duidelijke afspraken gemaakt. Goed bereikbaar Afspraken komen ze hoe na

Een geweldig feest!

We zijn goed geholpen met het vinden van de juiste entertainment voor ons bedrijfsfeest. Er was telkens snel reactie. We kijken alweer uit naar volgend jaar!

• Vriendelijkheid personeel

Hele avond was de dansvloer gevuld!

Wij waren zeer positief verrast over Slamm. Vanaf het begin nemen ze het publiek mee en dit zorg voor een top avond. Tijdens maar ook na onze bruiloft vaak gehoord dat er een top band stond!

Slamm is geweldig

In het voortraject was de communicatie perfect en duidelijk. De flexibiliteit en mogelijkheden waren enorm. Het meedenken voor een podium, geluid en licht waren top. het optreden was geweldig en maakte het jubileumfeest tot een zeer geslaagd event. Het aanvoelen van het publiek was goed en de muziek hierop aanpassen geslaagd.

Super geregeld!

Macha adviseerde ons goed en heeft een mooi repertoire aan bands en dj’s in haar assortiment. Wij kwamen uit bij Jetset voor onze bruiloft. Echt super goed!! Zou zo weer via BVM boeken! Bedankt!

Zeer prettige samenwerking

Het contact is altijd prettig en duidelijk, ook is de bereikbaarheid erg goed. Kortom; fijne samenwerking, je weet precies waar je aan toe bent. En niet te vergeten natuurlijk; de bands waren dit jaar weer fantastisch goed!

Netjes en vriendelijk geholpen

Het contact met buro voor muziek verliep vlot en vriendelijk. Er is meegedacht en de informatie was duidelijk

GEWELDIG

Meedenken en oplossen. Afspraken worden nagekomen en duidelijk alles op schrift vastgelegd. Het was een bijzonder fijne ervaring met mensen te werken die mee geholpen hebben onze dromen te realiseren. PERFECT Schowband was geweldig.

• Vriendelijkheid personeel

Super band heeft op onze bruiloft gespeeld. Rider was wel heel uitgebreid, waardoor ik me wel zorgen heb gemaakt of we er wel voldoende aan konden voldoen. Band ging daar heel relaxed mee om en hadden alles niet nodig wat in de rider stond. Dus voor niets zorgen gemaakt. Mede door de band is ons feest verlopen, zoals we gehoopt hadden.

Fantastisch!

De band was fantastisch, de nummers waren perfect en het was een prachtige show om naar te kijken. De sfeer zat er gelijk in. Ontzettend bedankt voor een geweldig feest!

• Vriendelijkheid personeel

Het was allemaal perfect geregeld. Alles was duidelijk van te voren en de band was geweldig

• Vriendelijkheid personeel

Een zeer prettige samenwerking met vriendelijke en duidelijke communicatie,

Slamm is sowieso een TOP-Band die we zelf al hadden gezien. Buro voor Muziek heeft een mooie brug geslagen en alles prima geregeld.

• Vriendelijkheid personeel

Heldere en fijne communicatie, gewoon super geregeld!

• Vriendelijkheid personeel

Altijd goed en helder contact met Macha

Voor afgelopen Harfsens feest hebben wij meerdere artiesten geboekt via BVM. Dit liep prima. Voor volgend jaar maar weer tijdig contact hebben.

• Vriendelijkheid personeel

Buro voor muziek zijn altijd even enthousiast en snelle communicatie!

geweldig mooie dag geweest

perfect

• Vriendelijkheid personeel

Reageren snel, alles erg duidelijk!

Band Satisfexy was geweldig!

Contact verliep prima

Hele enthousiaste band, erg vriendelijke en meedenkende jongelui. Zeker voor herhaling vatbaar

• Vriendelijkheid personeel

De band was super, service van BVM prima

Het gaat hier om een beoordeling van BVM, dus niet van de band. Millennium showband was in ieder geval supergaaf. De service van BVM was goed. Duidelijke mailwisseling met wat er van ons werd verwacht. Ik had Wilco nog wel even op locatie verwacht; hij woont zo dichtbij..

• Vriendelijkheid personeel

Pro actief en denken goed mee

Wij hebben Buro voor Muziek ingezet voor onze bruiloft. Dit heeft ons veel tijd gescheeld en zekerheid gegeven voor de grote dag. Floorjax was een top performance!

• Vriendelijkheid personeel

Fijn contact met heel relaxte personen

Makkelijke communicatie. Vriendelijk personeel. De band en crew erg vriendelijk en spontaan. Hele fijne ervaring.

• Vriendelijkheid personeel

Al jaren wordt alles prima geregeld.

Al jaren een fijn contact en we worden goed geholpen. Goed geregeld allemaal

Euregioweg 245

7532 SM Enschede