Ben uiterst tevreden

Weet wat voor de buurt goed is

Top alles goed geregeld

Nette mensen alles goed geregeld

Snel geregeld en alles wat duidelijk en goed!

Wij hebben voor onze bruiloft Amici geboekt. De boeking zelf ging snel en duidelijk qua afspraken. Alles was zo geregeld en alles wat ook mogelijk. Wat een super band! Zij hebben er echt een feest van gemaakt! Zelfs hebben wij van meerdere van onze gasten gehoord dat ze de band zo leuk/goed vonden. Alles was ook mogelijk, qua verzoekjes!

Een Super Sundays ervaring op de vrijdagavond.

In een woord geweldig. Goed geluid, goede muzikanten en fijne persoonlijkheden in de omgang. Kortom fijn geregeld. Als ik dan toch een klein minpuntje moet noemen. De jongens van de opbouw hebben een flightcase met een tv-scherm 'plat' onder het podium geschoven. Dit kan negatieve gevolgen hebben voor het tv-scherm. Ik zou hier nog bericht over krijgen van het productiebedrijf.

Goed geregeld

Snel en duidelijke contacten gehad met Buro voor Muziek. De keuze was snel gemaakt en alle randzaken waren goed geregeld. De band was top!

Fantastisch!

Bureau voor muziek bedankt voor de goede snelle service. De Millennium showband is echt een aanrader! Binnen een half uur hebben de jongens de sfeer erin zitten en gaat het dak eraf. Super gaaf! Groeten Benno & Marieke

Gilbert denkt voortreffelijk mee in het wensen patroon

Mooi verzorgde Twente Ballooning.

Fijne mensen om samen mee te werken Luisteren goed naar de wens van de klant En denken goed mee naar de juiste oplossing voor ons evenement

Wederom super geregeld en de service was weer uitstekend!

Goed bereikbaar en snelle aktie. Betrouwbaar

Ik heb goede ervaringen met Buro voor Muziek. Ze denken mee, zijn bij vragen goed bereikbaar en schakelen ook snel. Ik was op lokatie en kon bijv. de riders niet aan en met 1 telefoontje was dat opgelost. Super service.

Top geregeld!

Alles goed geregeld! Duidelijk verhaal. Tijdens plezierig locatie bezoek alvast nadenken over 2020. Geen snelle verkoop praat. Meedenken met de klant. Macha bedankt!

Goede communicatie

Het buro reageert snel en er wordt goed gecommuniceerd. Erg prettig.

Contact als zeer prettig ervaren!!

Contact met Marcha heb ik als zeer prettig ervaren, denkt mee!!

Goede service met een persoonlijke aanpak

Dit jaar ook weer goed geholpen met het vinden en boeken van muziek voor de hellehondsdagen. Het wijzigen van de vrijdagavond goed opgepakt en ter plekke nog gekeken of alles goed lie. Hierbij de dj's nog goed geinstrueerd, waardoor het feest beter op gang kwam.

Correct, afspraken nakomen. Ideeën bespreken voor het jaar erop, is heel prettig

Snel, uitgebreid en eerlijk contact

Wij waren op zoek naar een band voor een feest. Daarbij werden wij meteen de volgende dag gecontact door het Buro voor muziek. En waar ik nog steeds heel erg over te spreken was de heldere en eerlijke manier van vertellen over de band. Wat de band ons kon bieden maar ook wat de band bijvoorbeeld niet deed. Dus ècht een eerlijk verhaal! Wij zouden bij een volgend feestje zeker weer via het Buro van muziek vragen waar ze ons blij mee kunnen maken!

Positief

Perfect showband geboekt voor onze bruiloft. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en ook op de avond zelf werd er met onze wensen wat gedaan!

Denken goed mee

Netjes te woord gestaan en een passende band voor ons gezocht die de avond goed aanvoelde. Helemaal top

Duidelijke afspraken en bezoek op locatie werd zeer op prijs gesteld.

Professioneel, klantvriendelijk, duidelijk en no nonsense

goed en vriendelijke personeel ;)

Alles is prima geregeld.

Prettige samenwerking

Zeer goede communicatie gehad, afspraken werden goed nagekomen. Op de dag van optreden `s ochtends nog contact met ons gezocht of alles doorgang kon vinden.

Alles goed geregeld

Zeer klantvriendelijk

Ik krijg altijd een goed advies bij het kiezen van de muzikale invulling van één van de vele evenementen die wij als vereniging organiseren.

Top service, geweldige band!

We zijn goed geholpen met het zoeken naar een band, die we vervolgens mochten zien optreden op een festival. Nadat we de optie hadden bevestigd was de communicatie steeds snel en fijn. Op onze huwelijksdag heeft Bandje Speciaal gezorgd voor een wel gezellige sfeer met hun spetterende optreden, waardoor het een knalfeest is geworden!

prima uitvoering van het gevraagde

positief feest gehad mede door de muziek