Goede service met een persoonlijke aanpak

Dit jaar ook weer goed geholpen met het vinden en boeken van muziek voor de hellehondsdagen. Het wijzigen van de vrijdagavond goed opgepakt en ter plekke nog gekeken of alles goed lie. Hierbij de dj's nog goed geinstrueerd, waardoor het feest beter op gang kwam.

Correct, afspraken nakomen. Ideeën bespreken voor het jaar erop, is heel prettig

Snel, uitgebreid en eerlijk contact

Wij waren op zoek naar een band voor een feest. Daarbij werden wij meteen de volgende dag gecontact door het Buro voor muziek. En waar ik nog steeds heel erg over te spreken was de heldere en eerlijke manier van vertellen over de band. Wat de band ons kon bieden maar ook wat de band bijvoorbeeld niet deed. Dus ècht een eerlijk verhaal! Wij zouden bij een volgend feestje zeker weer via het Buro van muziek vragen waar ze ons blij mee kunnen maken!

Positief

Perfect showband geboekt voor onze bruiloft. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en ook op de avond zelf werd er met onze wensen wat gedaan!

Denken goed mee

Netjes te woord gestaan en een passende band voor ons gezocht die de avond goed aanvoelde. Helemaal top

Duidelijke afspraken en bezoek op locatie werd zeer op prijs gesteld.

Professioneel, klantvriendelijk, duidelijk en no nonsense

goed en vriendelijke personeel ;)

Alles is prima geregeld.

Prettige samenwerking

Zeer goede communicatie gehad, afspraken werden goed nagekomen. Op de dag van optreden `s ochtends nog contact met ons gezocht of alles doorgang kon vinden.

Alles goed geregeld

Zeer klantvriendelijk

Ik krijg altijd een goed advies bij het kiezen van de muzikale invulling van één van de vele evenementen die wij als vereniging organiseren.

Top service, geweldige band!

We zijn goed geholpen met het zoeken naar een band, die we vervolgens mochten zien optreden op een festival. Nadat we de optie hadden bevestigd was de communicatie steeds snel en fijn. Op onze huwelijksdag heeft Bandje Speciaal gezorgd voor een wel gezellige sfeer met hun spetterende optreden, waardoor het een knalfeest is geworden!

prima uitvoering van het gevraagde

positief feest gehad mede door de muziek

goede service , goed contact met Wilco, deskundig

Verzorging artiesten en geluid Dijkerhoeksfeest

Geen op-of aanmerkingen

Prima samenwerking

Via een collega bij jullie gekomen. Samenwerking ging vlot en zeer aangenaam. Zeer tevreden!!

Goede dienstverlening

Hebben ons geholpen met de band voor onze bruiloft. Uiteindelijk is onze keuze op Kroepin gevallen en dit was helemaal super! Goede communicatie en snelle reacties op de e-mail.

Gekregen wat er besproken was. Dus top !!

Prettig overleg...plezierig meedenkend om een feest tot een echt feest te maken. Een aanrader dus !

Goed advies, betrokken betrouwbare afspraken

Goed geregeld!

Voorbereiding en nabeschouwing goed

Het bezoek van een van de medewerkers op een van de feestavonden is slecht bevallen

Prima!

Contact verliep goed! Goede communicatie aan de telefoon. Alleen bleek ons contract niet te kloppen, kwam de bandleider na de bruiloft achter, is met jullie gecommuniceerd en heel netjes afgehandeld door de band!

Goede heldere flexibele service en dienstverlening!

Goed en vriendelijk geholpen met het vinden van een juiste band voor een grote partij bij ons! Dus top!

Geweldig feest!

Afgelopen zaterdag hebben wij in Herberg de Pot in Markelo ons 13 jarig huwelijksjubileum gevierd. Puur op jullie advies hadden wij de Millennium showband geboekt. Dit bleek een schot in de roos en mede hierdoor kunnen we terug kijken op een fantastisch feest. Via deze mail willen we dan ook jullie hiervoor hartelijk bedanken! Met vriendelijke groet, Anneke en Jacob

Prima contact en goed geholpen!

Goede ervaringen

Super geregeld weer!

Prima communicatie altijd met Buro voor Muziek. Begin juni heeft Millennium op ons feest gespeeld, was fantastisch! We hadden ze al een aantal keer vaker zien spelen maar ze hebben onze verwachtingen weer overtroffen, tent stond op z'n kop! Bedankt!

Geweldig!

Alles top geregeld en super band! Onze avond was geweldig en was helaas zo voorbij.

Over Buro voor Muziek

Filter op Taal