Zeer vriendelijk en aangenaam

Goede ervaring met dit bedrijf gehad. Ze waren erg behulpzaam met het zoeken van de juiste band voor ons feest en de communicatie verliep erg soepel. Fijne mensen met een goed aanbod aan artiesten!

Goede service en klantvriendelijk

De communicatie met Mascha van Buro voor Muziek is altijd prima verlopen. Ook meedenken en aanleveren informatie m.b.t. overige acts prima.

Top geregeld

Goed gecomuniceeerd en alle woorden waar gemaakt

• Vriendelijkheid personeel

Top geregeld door buro voor muziek

Zeer tevreden over de service en duidelijke communicatie. Dit gaf een gevoel van vertrouwen. Prima aanbevelingen voor verschillende artiesten gekregen waardoor we het jubileumfeest snel en keurig geregeld hadden. Persoonlijk contact kwam ook erg makkelijk tot stand, wij zullen bij een volgend evenement zeker weer contact opnemen met buro voor muziek.

• Vriendelijkheid personeel

Snelle en vriendelijke communicatie. Niet te zakelijk en lekker meedenkend en meewerkend.

Flexibel en oplossingsgericht.

Nadat we door Corona ons personeels event moesten verplaatsen contact gehouden met ons tussenpersoon om te kijken wanneer het wel door zou kunnen gaan. hierin stond altijd voorop dat er een oplossing moest komen en hier is goed mee gedacht. afgelopen zaterdag alsnog een super event neer kunnen zetten mede door de muziek en techniek welke door Buro voor Muziek verzorgt zijn. een volgend evenement zullen we zeker BvM weer aanschrijven. deze avond is muzikaal verzorgt door Empire Coverband en Caro - Helene Fischer Double Show.

• Vriendelijkheid personeel

Buro voor muziek een fijne organisatie

We hebben een top feest gehad, alleen niet alle afspraken waren nagekomen, helaas. Kwaliteit van de band was top!

Goede hulp

Fijn contact. Snel reactie. Goede service bij verzetten in tijden van corona

• Vriendelijkheid personeel

Super optreden, zeker voor herhaling vatbaar.

Op 8/10 kreeg ik telefoon of we geld over konden maken. Terwijl op de factuur stond dat het automatisch ging dat was verwarrend vooral als je denk dat alles geregeld is voor het drukke weekend. Verder perfect geregeld.

geweldig

We hebben ons huwelijk moeten verplaatsen ivm corona in 2020, dit was geen probleem, zelfs niet om een andere band te boeken omdat onze gekozen band stopte. De communicatie verliep heel goed en soepel en we hebben een top avond gehad. Wat enorm fijn.

Alles prima geregeld

Via Buro voor Muziek hebben wij een enorm goede band gevonden voor onze bruiloft. We hadden eerst een andere band op het oog maar uiteindelijk hebben we voor JetSet Live gekozen. De promo zag er goed uit maar ook in praktijk beviel deze band ons fantastisch! Wat een feest! Verder hebben we de contacten met de band(leider) gevoerd en alles verliep keurig volgens afspraak.

Uitstekende service

Vriendelijke en snelle hulp. Ook makkelijk overschakelen en goed meedenken over de invulling van de band en dag.

Weer goed geregeld!

Prettige samenwerking

Levert wat afgesproken is

In de moeilijke corona tijd altijd zeer vriendelijk geweest en duidelijk in de communicatie.

Top geregeld!

Goed advies! Was super band!

• Vriendelijkheid personeel

Ik heb een fantastisch feest gehad allemaal dankzij de goede zorgen van Macha. Echt een aanrader om hier je band of artiest te boeken!

Fijn contact

Mascha is een heel fijn persoon om mee te spreken. Dat maakt het heel prettig.

• Vriendelijkheid personeel

Zeer professioneel en fijn meedenken

Een zeer fijn buro. Heel goed meegedacht in deze coronatijd! de band was fantastisch!

Super geregeld

Voor het jubileumfeest hadden wij als verrassing De Zandkunstenaar ingehuurd. Prachtige voorstelling! Het contact met Buro Voor Muziek was uitstekend , en alles was keurig en snel geregeld. Zelfs in het weekend stond het bureau ons te woord. Onze complimenten!

• Vriendelijkheid personeel

Fantastische band voor een bruiloft

Wij hebben een fantastische avond gehad met heel veel dank aan Perfect Showband. Deze band kan echt alles spelen en alles klinkt geweldig. De hele avond was één groot feest! Buro voor Muziek heeft ook goed ondersteund bij het organiseren!

Geweldig!

We hebben dankzij Covid-19 onze bruiloft twee keer moeten verplaatsen, waar je zelf al zo ontzettend van baalt. Buro voor Muziek dacht mee en heeft alles kosteloos geregeld. Echt top! Vorige week kon het dan eindelijk door gaan en wat was het een geweldig feest!! We hadden Millenium Showband geboekt en wat hebben ze het geweldig gedaan. De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan, iedereen deed mee. Veel interactie met het publiek en spelen ook in op het publiek. Echt een aanrader! Wij hebben een onvergetelijke dag gehad!

Super service

heel goed

het was goed geregeld zelfs na 1.5 jaar uitstel door corona

Top top

Goede communicatie en goed bereikbaar. Denken ook actief mee. Super.

Duidelijke afspraken en duidelijke communicatie, top