Filters

10

Topbedrijf, goed advies en altijd bereikbaar!

Bij de onmogelijke zoektocht naar een band voor onze bruiloft zijn we superfijn geholpen door Macha. Ze is altijd bereikbaar, voelt goed aan wat je wensen zijn en komt met passende suggesties om de perfect band te vinden. Aanrader voor iedereen die een band zoekt die helemaal bij je avond past! Bedankt Buro voor Muziek

• Aanbevelen? Ja
10

Top service

Goede service

• Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service, meedenkend, inlevend, Top ervaring

Bij de zoektocht naar een passende band voor onze bruiloft, heeft Macha ons geweldig geholpen. In de grote keuze van verschillende bands en artiesten zagen wij door de bomen het bos niet meer. Maar zij heeft ons er perfect doorheen geleid en kwamen we uit bij een band die bij ons past. Ook nu, in deze vreemde tijd waarin wij onze trouwerij moeten verplaatsen is de service TOP! Geen enkel probleem, snel geschakeld en voor onze nieuwe trouwdatum staat er alweer een geweldige band geboekt.

• Aanbevelen? Ja
9

Vertrouwd adres en uitstekende adviezen en afspraken.

Al jarenlang onze vaste partner op het gebied van de muziek tijdens ons "School- en volksfeest". Met uitstekende en passende advisering. Ook zijn ten alle tijde goede afspraken te maken. Zoals wij nu recent ook weer hebben gemerkt bij de omboekingen ten gevolge van de Coronapandemie.

• Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Het contact met Macha omtrent onze bruiloft verliep al erg fijn. Helaas waren we door het corona virus genoodzaakt om de bruiloft te verplaatsen, maar mede gezien de fijne samenwerking hebben we "onze band" probleemloos kunnen omboeken naar een nieuwe datum!

• Aanbevelen? Ja
8

Vakkundig en klantvriendelijk geholpen

Al sinds enkele jaren boeken wij hier de Perfect Showband voor onze kermis / schuttersfeesten. Door de Covid-19 konden we de afgesloten contracten niet nakomen. Daarop volgde goed overleg, waarbij ieder belang centraal stond. Vervolgens samen tot een, voor beide partijen, goed compromis gekomen. Onderling contact was vriendelijk en begripvol.

• Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede service en erg meedenkend!

Wij hebben hele goede ervaringen met Buro voor Muziek. Ondanks dat zij zelf ook in een moeilijke situatie (corona) zitten zijn ze erg vriendelijk en behulpzaam. Zelfs de band konden wij KOSTELOOS verplaatsen naar 2021! Dat is nog eens service!

• Aanbevelen? Ja
10

Toppers zijn het.

Onze bruiloft kan in 2020 niet door gaan door het Corona virus. Nu boeken ze het kosteloos om voor 2021. Zo blij mee.

• Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Door de cononacrisis kan onze bruiloft helaas niet doorgaan, dus hebben we een andere datum moeten kiezen. De geboekte band kon helaas niet op de nieuwe datum, maar in overleg met BVM hebben we kosteloos een nieuwe band kunnen regelen. Het contact is snel en laagdrempelig waardoor gemakkelijk geschakeld kan worden. Verder gaat de afhandeling ook heel soepel. Bedankt hiervoor!

• Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Vanuit mijn werk als weddingplanner werk ik al een aantal jaren samen met Buro voor Muziek en mijn ervaring is altijd uitstekend. Ook nu tijdens de corona crisis. Toen bleek dat een van mijn bruiloften nu niet door kon gaan vanwege het virus kon de geboekte band moeiteloos worden omgeboekt naar een nieuwe datum volgend jaar. Een fantastische service, echt top!! Enorm bedankt hiervoor, ook namens het bruidspaar.

• Aanbevelen? Ja
10

Goede service en fijne communicatie

Vanwege het Corona-virus kan onze bruiloft op 1 mei 2020 niet doorgaan. Wij hebben de geboekte band moeiteloos en kosteloos kunnen verplaatsen naar een andere datum. We hebben hierover heel snel en makkelijk contact gehad, dat was erg fijn!

• Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snel en duidelijk in overleg. Weten tot in details alles uit te leggen. Zeker de moeite waard!!

• Aanbevelen? Ja
9

Betrouwbaar buro waar we al jaren lang mee samen werken

Wij als Oranjevereniging hebben samen met BVM al wat meegemaakt. Zo was er in de jaren 90 de mond en klauwzeer affaire waardoor we ons feest moesten cancelen. BVM dacht meteen goed mee en ontzorgde ons door de gereserveerde bands kosteloos door te schuiven naar het volgende jaar. Ook nu in tijden van corona blijven we goed in contact met elkaar, alles wordt meteen geregeld en fijn even een belletje tussendoor om de stand van zaken door te nemen. Al met al heeft Macha en haar team de boel goed voor elkaar. OVE

• Aanbevelen? Ja
10

Een top bedrijf met fijne mensen.

Mijn ervaring met BVM is uitstekend. Door corona virus wat nu de wereld op zijn kop zet waren ook wij getroffen. Dit betrof een tentfeest wat niet door mocht gaan, en waar wij een band hadden geboekt bij BVM. Bij ons paniek, en een hoop geregel. Dus ook contact opgenomen met BVM. Daar een heel goed en fijn gesprek mee gehad. En we hebben het probleem samen opgelost. Ik heb respect voor deze mensen die het nu ook extra zwaar hebben in deze tijd. En je dan ook nog met raad en daad bijstaan. Ik kan alleen maar zeggen hartstikke bedankt namens het gehele bestuur van buurtvereniging T Broek uit Ruurlo.

• Aanbevelen? Ja
9

Top service

Wij zouden aankomende 22 mei gaan trouwen, maar door de Corona maatregelingen die zijn getroffen kan het niet doorgaan. Buro voor muziek heeft het super opgepakt en zonder moeite is het verplaatst naar onze nieuwe datum. Super tof dat dit zo mogelijk was!

• Aanbevelen? Ja
10

Super service!

Onze bruiloft op 20 mei 2020 kan niet doorgaan omtrent het Corona-virus. Gisteren hebben wij in een paar uur tijd onze bruiloft weten te verzetten naar augustus zonder meerkosten. Superblij mee. Heel veel dank aan Buro voor Muziek voor het meedenken en het kosteloos verplaatsen van de band. Wij kijken er wederom naar uit om te knallen onder muzikale begeleiding van Kroepin!

• Aanbevelen? Ja
10

Fantastische service

Wij hadden een band geboekt via Buro voor Muziek, echter door privé omstandigheden veranderde de samenstelling van de band. Dit gebeurde een aantal maanden voor onze bruiloft. Gelukkig heeft Buro voor Muziek samen met ons direct gekeken welke bands er nog meer beschikbaar waren en wat het beste bij ons past. Een super fijne service. Half maart hebben wij helaas onze bruiloft moeten verzetten i.v.m. de corona crisis. Opnieuw hebben zij ons fantastisch geholpen en was het geen probleem om onze band te verplaatsen naar onze nieuwe trouwdatum. Al met al hebben wij het ervaren als een fijne service. Je word direct geholpen en ze denken echt met je mee.

• Aanbevelen? Ja
10

Staan klaar voor je!

Vanwege Corona kon mijn feest niet doorgaan 22-3. Zonder enig probleem de band kunnen verplaatsen naar een andere datum. Super fijn. Dat top feest gaat er dus gewoon nog komen, iets om naar uit te kijken!

• Aanbevelen? Ja
10

Super!

Buro voor Muziek denkt in oplossingen en gaat voor een duurzame relatie! Bob LenteLive!

• Aanbevelen? Ja
10

Heel goed overleg mogelijk, warm en goed team!

Geen woorden voor ze helpen je met alles, wat in hun mars ligt!

• Aanbevelen? Ja
9

Fijn contact en super flexibel in deze lastige tijd

Op 15 mei gaan mijn vriend en ik trouwen en we hebben daarvoor Millennium Showband geboekt. Echter is het nu vanwege Corona heel onzeker of onze grote dag wel door kan gaan. Deze week hebben we contact gehad met de locatie, fotograaf en met jullie en wat pakt iedereen dit goed op zeg. We hebben alvast een alternatieve trouwdatum later dit jaar in optie kunnen zetten bij de locatie en kunnen zonder extra kosten ook de band verplaatsen naar die datum blijkt dat 15 mei niet door kan gaan. Dikke pluim voor Buro voor Muziek hoe ze dit oppakken in deze (voor hun) ook hele moeilijke tijd! Dankjewel Macha wederom voor het fijne contact! Natuurlijk houden we nog een klein beetje hoop dat 15 mei alsnog door kan gaan maar mede dankzij jullie slapen we weer wat beter.🙂

• Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Fantastisch, direct vanaf het eerste moment is het feest.

• Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Vriendelijk en makkelijk alles geregeld!

• Aanbevelen? Ja
10

Al jaren een prettige samenwerking en 24/7 bereikbaar!

Wij doen nu enige jaren als carnavalsvereniging onze boekingen via BVM. We zijn zeer tevreden over de samenwerking en snelle communicatie. Dit jaar moesten wij onze optocht af lassen, die ochtend werd er direct met de band gecommuniceerd of zij eerder konden starten. Ook hadden we een nieuwe datum voor de optocht en werd op zondag ochtend gelijk een band voor ons in optie gezet. Super!

• Aanbevelen? Ja
10

Gaat gewoon altijd goed!