Goede hulp

Fijn contact. Snel reactie. Goede service bij verzetten in tijden van corona

• Afspraak=afspraak. Vond je ons duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Super optreden, zeker voor herhaling vatbaar.

Op 8/10 kreeg ik telefoon of we geld over konden maken. Terwijl op de factuur stond dat het automatisch ging dat was verwarrend vooral als je denk dat alles geregeld is voor het drukke weekend. Verder perfect geregeld.

geweldig

We hebben ons huwelijk moeten verplaatsen ivm corona in 2020, dit was geen probleem, zelfs niet om een andere band te boeken omdat onze gekozen band stopte. De communicatie verliep heel goed en soepel en we hebben een top avond gehad. Wat enorm fijn.

Alles prima geregeld

Via Buro voor Muziek hebben wij een enorm goede band gevonden voor onze bruiloft. We hadden eerst een andere band op het oog maar uiteindelijk hebben we voor JetSet Live gekozen. De promo zag er goed uit maar ook in praktijk beviel deze band ons fantastisch! Wat een feest! Verder hebben we de contacten met de band(leider) gevoerd en alles verliep keurig volgens afspraak.

Uitstekende service

Vriendelijke en snelle hulp. Ook makkelijk overschakelen en goed meedenken over de invulling van de band en dag.

Weer goed geregeld!

Prettige samenwerking

Levert wat afgesproken is

In de moeilijke corona tijd altijd zeer vriendelijk geweest en duidelijk in de communicatie.

Top geregeld!

Goed advies! Was super band!

• Afspraak=afspraak. Vond je ons duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Ik heb een fantastisch feest gehad allemaal dankzij de goede zorgen van Macha. Echt een aanrader om hier je band of artiest te boeken!

Fijn contact

Mascha is een heel fijn persoon om mee te spreken. Dat maakt het heel prettig.

• Afspraak=afspraak. Vond je ons duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Zeer professioneel en fijn meedenken

Een zeer fijn buro. Heel goed meegedacht in deze coronatijd! de band was fantastisch!

Super geregeld

Voor het jubileumfeest hadden wij als verrassing De Zandkunstenaar ingehuurd. Prachtige voorstelling! Het contact met Buro Voor Muziek was uitstekend , en alles was keurig en snel geregeld. Zelfs in het weekend stond het bureau ons te woord. Onze complimenten!

• Afspraak=afspraak. Vond je ons duidelijk en kwamen we onze afspraken na?

Fantastische band voor een bruiloft

Wij hebben een fantastische avond gehad met heel veel dank aan Perfect Showband. Deze band kan echt alles spelen en alles klinkt geweldig. De hele avond was één groot feest! Buro voor Muziek heeft ook goed ondersteund bij het organiseren!

Geweldig!

We hebben dankzij Covid-19 onze bruiloft twee keer moeten verplaatsen, waar je zelf al zo ontzettend van baalt. Buro voor Muziek dacht mee en heeft alles kosteloos geregeld. Echt top! Vorige week kon het dan eindelijk door gaan en wat was het een geweldig feest!! We hadden Millenium Showband geboekt en wat hebben ze het geweldig gedaan. De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan, iedereen deed mee. Veel interactie met het publiek en spelen ook in op het publiek. Echt een aanrader! Wij hebben een onvergetelijke dag gehad!

Super service

heel goed

het was goed geregeld zelfs na 1.5 jaar uitstel door corona

Top top

Goede communicatie en goed bereikbaar. Denken ook actief mee. Super.

Duidelijke afspraken en duidelijke communicatie, top

Geweldige service!

Wij hebben de Empire Coverband geboekt via Buro voor Muziek voor onze bruiloft. We hebben helaas de bruiloft 2x moeten verzetten ivm corona. Buro voor muziek heeft ons daarin goed geholpen en was altijd snel bereikbaar voor al onze vragen. Empire zelf was een topband. Wat een geweldig feest maakten zij er van!! Ongelofelijk. We hebben zo veel lovende woorden gehoord over de band van onze gasten. Ze maakten muziek voor jong en oud en je zag ook echt dat ze er zelf ook van genoten. We raden Buro voor Muziek en de Empire Coverband dan ook zekers aan voor andere bruidsparen/feesten!!

Grandioos feest!

Voor onze bruiloft hebben wij de Millennium Showband geboekt. Prettig contact vooraf met het buro en de band. Het paste perfect bij ons en onze gasten. Rustig inkomen met een pianobar set en daarna was het feest helemaal AAN! Als je zoekt naar een band met veel interactie, dansen en springen, dan is dit jullie band! Je bent natuurlijk de gangmaker van je eigen feest, maar deze mannen spelen daar graag op in! Wij hebben in ieder geval een onvergetelijke avond gehad!!

Prettige ervaring met Buro voor Muziek

Wij hebben een ontzettend fijne ervaring gehad. Heel meedenkend en prettig contact. Een aanrader.

Fantastisch feest gehad dankzij de band millennium

Ze wisten dr sfeer er de hele avond goed in te houden. De dansvloer was continu vol. Een aanrader voor elk feest of partij

Uitstekend advies & klantvriendelijk!

Via vrienden werden we geadviseerd om bij Buro Voor Muziek een band voor onze bruiloft te vinden. Er werd goed geluisterd naar onze wensen en binnen 24 uur hadden we een uitgebreide voorstel met keuze uit diverse bands. Na telefonisch overleg en een goede uitleg over de voorwaarden en mogelijkheden, was de boeking snel gemaakt. Helaas moesten wij door Covid-19 de datum 2 x verplaatsen, alles werd kosteloos geregeld. Nu hopen dat onze bruiloft in December door kan gaan. We zijn blij dat we bij dit bureau hebben geboekt in deze onzekere tijd. We zijn tijdens het boeken en het verplaatsen fantastisch geholpen door Wilco (ook buiten kantooruren zijn ze zelfs bereikbaar). Buro Voor Muziek is echt een aanrader als je op zoek bent naar muziek voor een feest!

Fantastisch !!!

Gisteren een fantastische avond gehad tgv onze beider 50ste verjaardag en ons 25 jarig huwelijk. 3 feesten in 1 door corona maar wat was het gaaf!! Millennium showband zorgde er voor dat iedereen even alles vergat en het een gewéldige avond werd bij ons achter het huis. Zelfs oma van 80 was niet van de dansvloer af te slaan!! Onvergetelijke herinneringen die niemand ons meer kan afnemen. Vier het leven !! Dank dank dank Erwin en de mannen !! Liefs René & Rian Jannink- Hertme

Vriendelijk, persoonlijk en professioneel

Na het 'ja ik wil' kom je erachter hoeveel er eigenlijk op je af komt. Als de betrokken partijen zich allemaal zo opstellen als Buro voor Muziek wordt dit een heel stuk makkelijker. Op de duidelijke website hebben we goed een paar keuzes kunnen maken en binnen no-time kregen we alle prijzen/beschikbaarheid van de bands terug. Het snelle en prettige contact zorgde ervoor dat zelfs het uitzoeken van de band voelde als voorpret. En dat is een heel compliment.