Enorm snelle service voor een goede prijs. Bank weer als nieuw!

Enorm snel geholpen door het team van Mike. Ik heb drie offertes uitgezet, maar Aquarius was het snelst, en ook het goedkoopst. Het eindresultaat mag er zijn. De bank zag er op het oog niet super vies uit, maar na de deep clean ziet hij er weer als nieuw uit. Bedankt!

Snel, doeltreffend en met kennis onze bank gereinigd

Onze nieuwe bank werd bezorgd en de bezorger bleek te bloeden aan zijn vinger, waar we pas achter kwamen toen de hele bank was uitgepakt en geïnstalleerd, en alles zat onder de vlekken! De bezorger heeft toen heel netjes gelijk een bankreiniger gezocht (voor zijn eigen kosten) en Aquarius International gevonden. Zij konden gelijk komen, ook om te voorkomen dat de vlekken in zouden werken. Mike en zijn zoons hebben toen met het juiste reinigingsmiddel incl coating alle vlekken er snel, zorgvuldig en netjes uitgekregen. Nu kunnen wij genieten van onze nieuwe bank alsof er niets gebeurd is. Echt heel fijn dat ze zo snel konden komen! We zijn heel tevreden met deze oplossing.

Superblij, weer een schone frisse trap. Toppers! 5 sterren!

matig

De tweedehands aangeschafte suede fauteuils zijn door de schoonmaakapparatuur bekrast en zeker niet, zoals belooft, met 90% verbeterd. Het materiaal is wel wat schoner geworden maar door de krassen is het resultaat niet veel beter. Helaas wordt er voor de krassen geen verantwoordelijkheid genomen en wordt er vastgehouden aan het standpunt dat de fauteuils wel minder vlekken bevatten. Als het suede te oud was om te reinigen had ik dit graag van tevoren geweten, dan had ik de fauteuils nog kunnen retourneren.

Beste Don, ik begrijp niet goed waarom er negatief wordt gereageerd op onze werkzaamheden. De suede fauteuils waren inderdaad oud en je had ze ergens tweedehands op de kop getikt Voordat wij de fauteuils gingen behandelen zaten deze onder de vlekken. Wij hebben ze dan ook vlekvrij gekregen en ik vond ze er weer prachtig uitzien !! zeker een groot verschil van hoe het daarvoor was. ik ben een tweede keer terug gekomen om ze nog een keer mooi op te borstelen er zijn toen 2 collega’s van jullie kantoor bij komen kijken en deze vonden het resultaat prachtig. je kan niet verwachten van 2 oude fauteuils dat wij er weer nieuwe van kunnen maken!! De fauteuils zijn absoluut opgeknapt.

Snel en kundig.

Aardige mensen, professioneel. Snel en kundig. Blij mee. Tapijt ziet er weer geweldig uit.

Zeer tevreden!

Het team van Mike heeft een lastige vlek uit mijn gordijn volledig weggekregen en ter plekke ook nog een vlek uit de bank verwijderd. Ze konden heel snel langskomen, en zijn itt veel andere bedrijven deskundig in hun vak, geven eerlijk aan wat wel en niet kan en zijn erg betrouwbaar. Super blij en opgelucht met het resultaat!

Professioneel, vriendelijk en snel een afspraak. Vloerkleed ziet er echt beter uit en lekker schoon.

Goed. Snelle reactie en snelle service. Goede kwaliteit

Tapijt moest worden gereinigd ivm verhuizing. Direct persoonlijk contact. Snel en goed gedaan. Opgehaald en teruggebracht.

De heren van Aquarius kwamen langs bij mij thuis om een kleed en een bank te reinigen. Ik stond op het punt om nieuwe aan te schaffen door de staat waar ze in waren, maar na het reinigen is het weer brandschoon en in een prachtige staat. Heel erg bedankt!

Super service!

Ervaren mensen, vriendelijk en servicegericht. Ons trappenhuis ziet er weer uit als nieuw. Er wordt snel en netjes gewerkt. Ik ga Aquarius zeker vaker bellen en ik raad iedereen aan om de firma Aquarius te vragen voor het reiningen van trap, tapijt, vloerkleed en matras.

Snel en efficiënt

Supersnelle service . En effectieve behandeling.

Snel en efficiënt

Supersnelle service . En effectieve behandeling.

Hartstikke mooi schoon

Geweldige service

Zeer snel en vakkundig mijn tapijt professioneel gereinigd. Fijn dat het gewoon ter plekke gedaan kon worden.

Duidelijke communicatie, goed schoongemaakt

Hele goede ervaring hele trapgat met nogal vies tapijt heel netjes schoongemaakt

A good job and really great service!

Very happy with the service, will definitely use again.

Great, affordable, kind service! Highly recommend!

We originally scheduled our rug to be cleaned. We have a puppy who has had many accidents on our rug. Michael was able to get every single stain out and our rug looked brand new in just a few minutes! Not only that, Micheal was extremely friendly to chat with and gave us a detailed run down of what he was doing to our rug. We appreciated his service so much we asked him to come back and clean our couch as well. For this he did an amazing job too, he got out some coffee and hot sauce stains on our couch as well as pet stains. Additionally both of these services were highly affordable. If you're on the fence I definitely would recommend these guys - really solid job. We'll definitely be a repeat customer!

• Would you recommend us? Yes

goede service en geweldig resultaat

Onze twee wollen kleden konden wel een opfrisbeurt gebruiken en dat is geweldig goed gelukt: ze lijken als nieuw. Ook fijn dat de kleden opgehaald en teruggebracht worden. Absolute aanrader dus, Aquarius bedankt

Ons ontzettend vuile tapijt binnen de kortste tijd als nieuw

Hele goede en zorgzaam bedrijf, ben heel tevredenover de resultaten

Snelle reactie en professioneel service

Goede ervaring met Aquarius. Michael reageerde binnen enkele uren en kwam al snel langs de zaak om een persoonlijke offerte te maken. De collega's reinigden de tapijt goed en efficient. Binnen enkele uren zien de tapijten weer goed uit. De prijzen zijn goed en marktconform. Aanraden? Ja zeker.

Het belangrijkste: uitstekend resultaat

Snelle opvolging, goed nakomen van afspraken. Belangrijkste is dat het resultaat goed was.

Schoon en snelle service!

Erg tevreden, zelfs m’n berberkleed netjes en zorgvuldig gereinigd!

Uitstekende service en snelle opvolging van de aanvraag.

Michael nam naar aanleiding van mijn aanvraag direct contact met mij op. Ik had binnen een dag mijn offerte. De aangeboden prijs was keurig marktconform en je kon merken dat hij heel veel ervaring had in het reinigen van meubels en vloerbedekking. De afspraak was snel ingeboekt. De meubels zijn echt keurig gereinigd en de vloerbedekking ziet er weer fantastisch uit. Ik ga Aquarius zeker voor een volgende opdracht inzetten.

Heel goed gereinigd en hele prettige service

Mijn wollen vloerbedekking en gordijnen zijn heel goed gereinigd door twee vriendelijke en kundige heren. Toen er na afloop nog wat zeepresten op het tapijt zaten is Mike weer gekomen en heeft dat weggewerkt. En ook een vlek die opeens weer was ontstaan, mogelijk door lekkage. Allemaal hele goede service dus, en een efficiente werkwijze.