Super!

Heel goed advies, snelle actie, werkt netjes en naar verwachting

Wat een snelle en goede service

We werden heel snel geholpen en echt vakwerk, daarna ook nog een telefoontje met de vraag of alles naar wens was, super.

Prima bedrijf, denkt goed mee en voert super uit

Prachtige combinatie koelcel - vriescel gekocht. Wij hadden geen idee welke afmetingen verstandig waren, maar dhr. Vink adviseerde duidelijk en goed. Daarna keurig op tijd geleverd en mooi geplaatst. De volgende cellen doen we zeker weer bij jullie.

Gewoon goed

Bij mij een perfecte koel- en vriescel geinstalleerd door de monteurs. Vooraf was ik al erg onder de indruk van het meedenken en het uitwerken van de order, maar het installeren was snel en zeer netjes. Ik heb er alle dagen veel plezier van en raad dit bedrijf iedereen aan.

Top bedrijf

Wij hebben een koel- en vriescel laten plaatsen door ColdVink en dat was een prettige ervaring. Ze werkten hard en waren in 1 dag klaar. We hebben de cellen nu ca. een jaar en zijn zeer tevreden.

Plaatsing is goed, verdere service slecht

Afgelopen December hebben wij een vriescel laten plaatsen. Alles ging goed, en alles is netjes afgeleverd. Later was er nog een storing (stekker vergeten aan te sluiten), maar dit werd goed opgelost. Bij de plaatsing vroegen ze of wij de folie aan de voorkant wilden houden zodat er geen schade zou komen bij de verdere verbouwing. Prima! Op dit moment constateerde wij een enorme vochtplek voor de vriescel (en moesten wij met spoed spullen opzij zetten) en bij het verwijderen van wat folie kwamen we er achter dat onder de vriescel ook nog folie zit (en aan de zijkant en waarschijnlijk achterkant). De folie laat natuurlijk iets los door de condens die tussen de folie en de vriescel in zit. Maar bij het weg trekken van een stukje folie aan de onderkant kwam er een golf vocht uit. De folie aan de onderkant kunnen wij niet zelf weg halen omdat het vast zit aan de poten van de vriescel. Het is dus een groot probleem, want deze condensplekken zullen altijd blijven en dus het vocht rondom de cel ook. Vervolgens bellen we hem op (en zijn nog steeds aan de telefoon na een uur) waar we voor leugenaars worden uitgemaakt, de ruimte is te koud, de ruimte is te warm, we hebben water over de cel heen gegooid, het water komt er op wonderlijke wijze tussen. We moeten beter ventileren (ramen en deuren en garagedeur aanwezig, andere spullen nergens last van). Een lesje natuurkunde helpt niet, condens bestaat gewoonweg niet in hun ogen en folie moet er op blijven zitten (waarom? Het zit er op voor de montage en om er daarna af te halen). Er wordt ook nog gerefereerd naar een vochtprobleem wat wij in een andere ruimte hebben. Het is een dijkwoning waar wij een lichte lekkage hadden. Dit is 2 ruimtes verder, en heeft hier niets mee te maken. Het vocht zit tussen de folie en de vriescel in door condens vanuit de vriescel. De folie laat wat los door het vocht/lucht en zo ontstaat het vocht op de vloer. Simpelere natuurkunde kunnen we niet uitleggen. Daarnaast staan onze meubels opgeslage

Super snelle communicatie en vakkundige installatie. Ook communicatie achteraf en eventuele problemen worden snel behandeld

• Bedrijfsnaam: Ekowolf

Een bedrijf dat wij enorm aanbevelen.👍

• Bedrijfsnaam: Warme bakker De Geaaf

Tevreden met de vriescel

• Afspraken nakomen
  • Gebruiksgemak product N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: V.o.f Selier

• Bedrijfsnaam: Sushi House

• Bedrijfsnaam: Blond Lunch & Diner BV

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Bedrijfsnaam: Op SMaak BV

de foto op de site ziet er anders uit. er staan bv geen pootjes onder. prima service. mooie ijsmachine werkt super

• Bedrijfsnaam: bakker bart

• Bedrijfsnaam: de werkbij

Snelle levering en snelle plaatsing. Vooraf goede voorlichting gekregen over de soort unit die we wilden bestellen.

• Bedrijfsnaam: Tennis vereniging de Boskreek

• Gebruiksgemak product

Onze wens was niet al te ingewikkeld. Wij hadden onszelf goed geïnformeerd welk product het beste voor ons was. Vink heeft onze keuze bevestigd, met een snelle levering en montage tot gevolg. Top!

• Bedrijfsnaam: KraS2 broodjeswinkel