top product en service

Heb 2 jaar geleden een vriescel en koelcel laten plaatsen. Deze zijn prima en krachtig genoeg. Ook de service naderhand is top. Heb wel eens vragen over onderhoud en Coldvink is altijd bereikbaar. Afgelopen zondag hadden we door het warme weer een buitenunit die uitviel. Dit was op zondag einde dag en met telefonische hulp van Coldvink en de installateur is het probleem uiteindelijk verholpen. heel blij dus!

Geweldige mensen voor mijn koeling.

We zochten een leverancier voor koeling in onze nieuwe horecakeuken. We hadden eerder een slechte ervaring met een bedrijf die alles in de keuken leverde, dus warm en koud, dus wilden de koeling nu van een echt koeltechnisch bedrijf. Dat echt goede bedrijf hebben we gevonden, ze adviseren geweldig goed en installeren perfect, dus wij zijn zeer tevreden.

Dank je David, je bent een prettige klant en hebt een mooi bedrijf met een goed concept.

Top vriescel van een geweldig bedrijf

Bestelde na lang wikken en wegen bij Coldvink een vriescel van 3 bij 2,5 meter. Ze adviseerden ons uitermate goed blijkt nu nadat we hem in gebruik hebben genomen. We zijn er bijzonder blij mee en zullen een volgende keer weer een koel- of vriescel bij dit bedrijf aanschaffen en laten installeren. Het was erg fijn werken met hen.

KLOTE!!!!!!! Ga met dit bedrijf aub niet in zee. Oplichters!!!!!!

Onlangs het nieuwe toonbank aangeschaft bij hun. Nu niks andres dan ellende. Bij hun garantiebepalingen staat 24 uur service. nou vergeet het maar. Onderdeel van toonbank kappot. Je belt voor een monteur. monteur komtv alleen als die in de buurt is. jwe moet zelf contact opnemen met de monteur. bedrijf zelf doet er niks meer aan. ze hebben immers hun geld binnen. Als je ze belt wordt je huid vol gescholden en wensen ze je de ergste ziektes toe. Ze leveren toonbanken waarvan ze geen onderdelen hebben. Ze verwijzen ze naar de importeur en deze verwijst je weer naar hen. Van de kast naar de muur. 25.000 euro uitgegeven aan een toonbank die kapot is. Als je in de recencies leest zijn er verschillenden die ook deze problemen hebben met hen. Hij ontkent die mensen te kennen of zaken gedaan mee te hebben. Ze liegen dat ze bartsen. Je wordt als een hond behandeld en doen gewoon niks aan een niet deugdelijke toonbank. Je bent gewoon je geld kwijt en geen toonbank.

Fijn bedrijf, luisteren, denken mee en leveren vakwerk

De vriescel voor ons vlees van de boerderij hebben we, na meerdere offertes aangevraagd en een paar gekregen te hebben, uiteindelijk bij deze firma besteld. Blij dat we dat gedaan hebben, ze zijn goed en niet duur. De vriescel is geweldig goed. Ze maken waar wat ze zeggen, ze offreren snel, leveren snel en installeren snel, maar daarbij nog goed ook.

Heel goed advies, snelle actie, werkt netjes en naar verwachting

Wat een snelle en goede service

We werden heel snel geholpen en echt vakwerk, daarna ook nog een telefoontje met de vraag of alles naar wens was, super.

Prima bedrijf, denkt goed mee en voert super uit

Prachtige combinatie koelcel - vriescel gekocht. Wij hadden geen idee welke afmetingen verstandig waren, maar dhr. Vink adviseerde duidelijk en goed. Daarna keurig op tijd geleverd en mooi geplaatst. De volgende cellen doen we zeker weer bij jullie.

Gewoon goed

Bij mij een perfecte koel- en vriescel geinstalleerd door de monteurs. Vooraf was ik al erg onder de indruk van het meedenken en het uitwerken van de order, maar het installeren was snel en zeer netjes. Ik heb er alle dagen veel plezier van en raad dit bedrijf iedereen aan.

Top bedrijf

Wij hebben een koel- en vriescel laten plaatsen door ColdVink en dat was een prettige ervaring. Ze werkten hard en waren in 1 dag klaar. We hebben de cellen nu ca. een jaar en zijn zeer tevreden.

Plaatsing is goed, verdere service slecht

Afgelopen December hebben wij een vriescel laten plaatsen. Alles ging goed, en alles is netjes afgeleverd. Later was er nog een storing (stekker vergeten aan te sluiten), maar dit werd goed opgelost. Bij de plaatsing vroegen ze of wij de folie aan de voorkant wilden houden zodat er geen schade zou komen bij de verdere verbouwing. Prima! Op dit moment constateerde wij een enorme vochtplek voor de vriescel (en moesten wij met spoed spullen opzij zetten) en bij het verwijderen van wat folie kwamen we er achter dat onder de vriescel ook nog folie zit (en aan de zijkant en waarschijnlijk achterkant). De folie laat natuurlijk iets los door de condens die tussen de folie en de vriescel in zit. Maar bij het weg trekken van een stukje folie aan de onderkant kwam er een golf vocht uit. De folie aan de onderkant kunnen wij niet zelf weg halen omdat het vast zit aan de poten van de vriescel. Het is dus een groot probleem, want deze condensplekken zullen altijd blijven en dus het vocht rondom de cel ook. Vervolgens bellen we hem op (en zijn nog steeds aan de telefoon na een uur) waar we voor leugenaars worden uitgemaakt, de ruimte is te koud, de ruimte is te warm, we hebben water over de cel heen gegooid, het water komt er op wonderlijke wijze tussen. We moeten beter ventileren (ramen en deuren en garagedeur aanwezig, andere spullen nergens last van). Een lesje natuurkunde helpt niet, condens bestaat gewoonweg niet in hun ogen en folie moet er op blijven zitten (waarom? Het zit er op voor de montage en om er daarna af te halen). Er wordt ook nog gerefereerd naar een vochtprobleem wat wij in een andere ruimte hebben. Het is een dijkwoning waar wij een lichte lekkage hadden. Dit is 2 ruimtes verder, en heeft hier niets mee te maken. Het vocht zit tussen de folie en de vriescel in door condens vanuit de vriescel. De folie laat wat los door het vocht/lucht en zo ontstaat het vocht op de vloer. Simpelere natuurkunde kunnen we niet uitleggen. Daarnaast staan onze meubels opgeslage

Super snelle communicatie en vakkundige installatie. Ook communicatie achteraf en eventuele problemen worden snel behandeld

• Bedrijfsnaam: Ekowolf

Een bedrijf dat wij enorm aanbevelen.👍

• Bedrijfsnaam: Warme bakker De Geaaf

Tevreden met de vriescel

• Afspraken nakomen
  • Gebruiksgemak product N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: V.o.f Selier

• Bedrijfsnaam: Sushi House

• Bedrijfsnaam: Blond Lunch & Diner BV

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Bedrijfsnaam: Op SMaak BV

de foto op de site ziet er anders uit. er staan bv geen pootjes onder. prima service. mooie ijsmachine werkt super

• Bedrijfsnaam: bakker bart

• Bedrijfsnaam: de werkbij

Snelle levering en snelle plaatsing. Vooraf goede voorlichting gekregen over de soort unit die we wilden bestellen.

• Bedrijfsnaam: Tennis vereniging de Boskreek

• Gebruiksgemak product

Onze wens was niet al te ingewikkeld. Wij hadden onszelf goed geïnformeerd welk product het beste voor ons was. Vink heeft onze keuze bevestigd, met een snelle levering en montage tot gevolg. Top!

• Bedrijfsnaam: KraS2 broodjeswinkel