Vakwerk geleverd!

Alles volgens afspraak geregeld en gedaan. Tijdens de montage alles netjes gemonteerd en opgeruimd.

Prima deur, puntjes met offerte en afwerking

De deur met kozijn zijn keurig en deskundig geplaatst, conform afspraak. Ruime keuze in verschillende modellen. In het proces een paar verrassingen. Na opdrachtverlening definitieve offerte met enkele eerder niet opgenomen posten (zoals voor briefplaat) waarvan ik had verwacht dat die al in de oorspronkelijke offerte zouden zitten. Na het plaatsen van kozijn en deur is de buitenkant keurig afgewerkt, de deur hangt keurig recht en opent en sluit makkelijk maar binnen kijk ik aan de randen van het kozijn nog aan tegen purschuim en afgebrokkeld pleisterwerk. Afwerking daarvan bleek geen onderdeel van de offerte. Ik heb weinig ervaring met dit het lezen van dit soort offertes. De prijs leek erg scherp, uiteindelijk bleek dat minder scherp maar wel goed concurrerend.

Gigantisch tevreden :-))))))

De mannen kwamen keurig op tijd en het zijn echte vakmensen. In korte tijd prachtige nieuwe kozijnen en met stip de prachtigste deur in mijn straat. Mijn dank is groot mannen. Ik raad dit bedrijf bij iedereen zeer van harte aan.

Beantwoord de verwachting

No nonsens, Ingemeten, aanbetaald en op afgesproken tijdstip vakkundig & vlot geplaatst. Rommel werd opgeruimd, oude garagedeur en kozijn meegenomen. Monteurs ontzettend vriendelijk.

Beantwoord de verwachting

No nonsens. Ingemeten, aanbetaald en op afgesproken tijdstip vakkundig & vlot geplaats. Rommel werd opgeruimd, oude garagedeur en kozijn meegenomen. Monteurs ontzettend vriendelijk.

Beantwoord de verwachting

Net bedrijf met een mooi product.

Een net bedrijf en vriendelijke monteurs, zeer tevreden met onze nieuwe garagedeur. Communicatie via de mail is wat minder, op 1 of andere manier ging dat niet goed, maar telefonisch goed bereikbaar en zeker behulpzaam.

Lang gewacht, maar prachtige deuren

Vanaf moment van bestellen tot levering duurde erg lang. Communicatie kan beter. Echter zeer tevreden over de nieuwe garagedeuren en de snelheid waarmee ze gemonteerd zijn. Zeer degelijke kwaliteit en een totaal ander aangezicht van onze woning.

De levering van materialen staat er onder druk waardoor de levertijden helaas wat oplopen.

Ik ben zeer tevreden over de plaatsing van de garagedeuren

Vlot geplaatste garagedeuren. Hele goede kwaliteit!

Ondanks dat het heel erg lang heeft geduurd voordat de deur eindelijk is geplaatst zijn wij heel erg tevreden.

Uiteindelijk zeer blij met het resultaat

De deuren zijn zeer mooi geplaatst en voldoen ook aan de verwachting. Wat beter had gekund was actieve tussentijdse communicatie over het feit dat de levering langer zou dure

super professionaal

super professionaal

Product voldoet volledig aan de verwachtingen

De garagedeuren Arizona zijn echt prachtig met een DTS-onderdompel. Deuren lopen als een zonnetje en het hang & sluitwerk is fantastisch. Onze garagedeuren is in 2,5 uur vakkundig vervangen met een uitstekend eindresultaat. Kortom hier zit een uiterst tevreden klant.

Een goede partner om zaken mee te doen. In deze drukke tijd wel geduld moeten hebben, maar alles is naar wens. Een stel mooie garagedeuren in de gevel, en een vlotte montage.

Vakkundige installatie voor redelijke prijs

Bedrijf komt afspraken na, deuren zijn als omschreven en van goede kwaliteit. Installatie vakkundig

Service, kwaliteit deuren is TOP! Werken heel netjes

Garage en voordeur mooie kwaliteit Een fijne ervaring met dit bedrijf, goede service ,de mannen werken serieus en netjes .

Prettige en correct geholpen en geadviseerd

Werkzaamheden netjes en vakkundig uitgevoerd en heldere uitleg qua werking ect.

Vakmensen

Wij zijn zeer te vrede over de diensten van dit bedrijf! Wij hebben een nieuwe voordeur met een nieuw frame laten plaatsen. Van offerte tot oplevering is alles soepel verlopen.

na een stroef begin prima werk geleverd

eerst offerte laten maken, daarna inmeten, dit liep wat stroef, toch weer netjes opgelost, daarna effe wachten ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................helaas hoort dat er tegenwoordig bij, maar ja, er zat toch al een (oude)deur in. de monteurs hebben prachtige nieuwe openslaande deuren gemonteerd,nogmaals complimenten voor deze mannen, daar kan je als bedrijf trots op zijn. iedereen bij hpv timmerwerken bedankt!

Goede ervaring

Afgelopen vrijdag nieuwe garagedeuren geplaatst gekregen. Super! alles was netjes afgeleverd en het ziet er geweldig uit, vriendelijk en vakkundig personeel. Na afloop was niet te zien dat er gewerkt was, top!!!

Prima bedrijf. Werken rustig en netjes.

Wij hebben een goede ervaring met HPV-timmeren. Onlangs een nieuwe voordeur en garagedeuren laten installeren door het bedrijf. Kan niet anders zeggen dat het van begin tot eind goed geregeld is geweest. Levertijd was wel een ding, maar dat was gezien de tijd van nu goed te verklaren, en doet niet te nadelen van het moois dat geleverd is! Mvg J de Kater

Uitstekende informatie en prima kwaliteit

Vanaf het eerste contact keurig geholpen en geinformeerd, het eindresultaat is van hoge kwaliteit.

Goed en ervaren bedrijf dat goed en accuraat werk levert.

prima levering en plaatsing van voordeur

Over HPV-Timmerwerken

Al meer dan 20 jaar ligt onze kracht en kennis in het maken van houten deuren en kozijnen. In de loop der jaren hebben wij vele mooie projecten mogen realiseren. Variërend van relatief eenvoudige tot complexere verbouwingen. www.tuindeuren-opmaat.nl www.garagedeuren-opmaat.nl www.voordeuren-opmaat.nl