Filters

9

Prima

Prettig geholpen en tevreden over de montage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Eerste keer klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Horren
  • Bezochte showroom Krimpen aan den IJssel
  • Wat kunnen wij verbeteren? N.v.t.
9

prachtig zonnescherm en prima client support

Na duidelijke uitleg en toelichting door verkoopadviseur Bas een Brustor zonnescherm aangekocht. Helaas was de levertijd buiten de schuld van Paul&Paul wat langer dan gebruikelijk als gevolg van de algemene transportproblemen en Corona. De montage verliep verder vlekkeloos en het zonnescherm is mooi opgehangen en functioneert uitstekend. De afwerking van het elektriciteitskabel liet helaas te wensen over en was niet conform afspraak. Dit euvel is vakkundig en echt fantastisch fraai opgelost door Nico van Paul&Paul.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Terugkerend klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Zonwering & Rolluiken
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
  • Wat kunnen wij verbeteren? ook de afwerking in één keer volledig goed.
10

WARME DOUCHE

Begin 2018 lieten wij ons bestaande knikarmscherm (4x2.5m) voorzien van nieuw doek van bijna € 600 door de fa. Paul & Paul uit Bergschenhoek. Wat gebeurde er deze zomer….. het doek liet op een aantal plekken los van de stiknaden en aangezien de garantie verlopen was van 2 jaar besloot ik toch te reageren. ….. en met succes, want er werd door het tonen van enkele foto’s direct een nieuw doek besteld en is vorige week vervangen. Kijk er gaat heel veel fout in dit land, maar gelukkig zijn er ook bedrijven, zoals Paul&Paul, die hun verantwoordelijkheid nemen, dus EEN WARME DOUCHE VOOR PAUL&PAUL UIT BERGSCHENHOEK!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies & Verkoop N.v.t.
  • Offerte op tijd en duidelijk N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Terugkerend klant
  • Ontvangen dienst Reparatie
  • Gekocht product Zonwering & Rolluiken
  • Bezochte showroom Euroline Nieuwerbrug
10

Top monteur Mario en zoon

Binnen twee dagen geregeld motor plaatsen,werkt snel en netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies & Verkoop N.v.t.
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Eerste keer klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Overig
  • Bezochte showroom N.v.t.
  • Wat kunnen wij verbeteren? N.v.t.
10

VAN ADVIES TOT EN MET REALISATIE: TOP!

Goed en duidelijk advies in de showroom, goed advies bij de opmeting, met name mbt de constructie van de ophanging ivm ‘weinig muur’ boven het zonnescherm (bungalow) en tenslotte, een vakkundige plaatsing door twee vriendelijke monteurs. Ook de voortgang informatie over het leveringsproces is prima gegaan. Het betreft een knikarm zonnescherm van 5,5 m breed met een uitval van 3,5 meter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie N.v.t.
  • Ik ben Eerste keer klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Zonwering & Rolluiken
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
  • Wat kunnen wij verbeteren? N.v.t.
10

Supergoede service!

Het bezoek van de monteurs betrof een aantal zaken. 1. De vervanging van de plisséhordeur. Vorige was meer dan 10 jaar oud. 2. Nazien van het automatische zonnescherm. Ook al meer dan 10 jaar oud. Deze gesmeerd. 3. Rollertje vervangen van een rolgordijn. Alles nog van prima kwaliteit en ooit aangeschaft bij Paul en Paul. Na alle jaren is de geleverde service op topniveau. De heren werkte keurig en zorgvuldig, ruimde verpakkingsmateriaal op en namen dit mee. Uiterst vriendelijk en correct. Onze complimenten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen? N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Terugkerend klant
  • Ontvangen dienst Reparatie, Onderhoud
  • Gekocht product Zonwering & Rolluiken, Raamdecoratie, shutters etc., Horren
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
10

Tevreden

Happy flow

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Eerste keer klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Horren
  • Bezochte showroom Krimpen aan den IJssel
10

Hele plezierige firma om zaken mee te doen.

Via de reclame op radio Rijnmond in Bergschenhoek terecht gekomen en daar een goed advies gekregen voor 2 zonneschermen. Afspraak gemaakt voor het opmeten en offerte ontvangen. Prijs is altijd even slikken maar was ongeveer hetzelfde als 3 weken canarische eilanden en dat zat er toch niet in, en dat duurt trouwens maar 3 weken en zonneschermen heb je jaren plezier van (open we) Montage ging vlot en professioneel gedaan door 2 aardige monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie N.v.t.
  • Ik ben Eerste keer klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Zonwering & Rolluiken
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
10

Prima geholpen: vriendelijke en vakbekwame mensen

Ik wilde graag een aantal horren in een bestaande woning (40 jaar oud). Bij de verkoop ben ik goed geadviseerd over de mogelijkheden van de plissé horren en bij het inmeten is vooraf zorgvuldig gekeken hoe de montage het beste kon gebeuren en waar kleine aanpassingen nodig waren. Zonder problemen konden de horren daarna geplaatst worden. Alles werkt prima, ik ben er heel tevreden over. Op alle onderdelen (verkoop, inmeten, montage) hele vriendelijke en vakbekwame mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie N.v.t.
  • Ik ben Eerste keer klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Horren
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
4

Amateurs

Ik vraag om een onderhoudsbeurt voor 3 rolluiken. Komen er 2 man en trekken een rubber eruit en smeren de U profielen wat geen enekele zin heeft. Dit had ik ook zelf kunnen bedenken. 70,25 standaard tarief voor 30 minuten is € 140,50 per uur! Ook geen E-mail adres beschikbaar om een reactie te sturen dus dan maar via dit revieuw

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Terugkerend klant
  • Ontvangen dienst Reparatie
  • Gekocht product N.v.t.
  • Bezochte showroom N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste heer van Vliet, Ik heb u zojuist gesproken aan de telefoon. Ik begrijp dat uw verwachtingen over een onderhoudsbeurt anders zijn dan is gecommuniceerd dat ga ik met mijn collega bespreken. Een rolluik is geen auto er zijn niet veel onderdelen die gesmeerd of onderhouden dienen te worden. Wat betreft het tarief wij rekenen voor een bezoek <30 minuten met 2 monteurs inclusief voorrijkosten een vast tarief van € 85,- incl. btw eventuele extra kosten worden eerst overlegd. Dit bedrag is marktconform. Voor alle vragen en klachten kunt u altijd mailen naar klantenservice@paulenpaul.nl. Met vriendelijke groet, Giorgio van der Zande

10

Al 11 jaar plissedeur en horren van Paul & Paul

Inmiddels als 11 jaar schermen van Paul & Paul. Werkt nog steeds erg goed. We worden heel erg goed en vriendelijk behandeld. Ook de monteuren zijn erg aardig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Terugkerend klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product, Onderhoud
  • Gekocht product Zonwering & Rolluiken, Raamdecoratie, shutters etc., Horren
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
4

lijkt zo mooi bedrijf de mogelijkheden en vooral klantbenadering laat zeer te wensen over!

We gingen kijken voor een deur Veel mogelijkheden we hadden praktis al een keuze gemaakt. Tot we te horen kregen dat het assortiment was veranderd wij nog een keer langs bleek onze keuze ineens niet meer mogelijk. Toen aangegeven wat onze andere voorkeuren waren. Toen begon de ellende pas in afwachting van hun mail naar huis. Week later nog geen reactie over de mogelijkheden. Zelf gebeld naar anderhalve week nog geen antwoord mogelijk. Paar dagen later weet zelf gebeld had tussendoor ook gemaild na me telefoontje eind van de dag gebeld. Kreeg ik een offerte voor de deur die onze 2 keus 55was. Kreeg ineens allerlei kosten doorberekend ze hadden te weinig man uur gerekend nu viel de prijs hoger uit evenals de deur. Toen ik zei dat ze me niet eerst een prijs konden doorgeven ongv die 1600 lager lag uitgaand van de duurste prijs we hadden een prijs voorgeschoteld gekregen van ongv 4000 @5000 +- Toen ik aangaf dat dit belachelijk was kreeg ik te horen dat die ondanks dat die het fout had berekenen me de prijs moest doorbereken. Uiteindelijk verbrak de verbinding per ongeluk ik nog gemaild of ik de volgende gebeld kon worden en zelf gebeld de volgende dag maar uiteraard geen reactie meer. Wat een kak behandeling zoals ze met klanten omgaan. Had meer verwacht van Paul & Paul

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen? N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Eerste keer klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Kozijn, Deur of Schuifpui
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
  • Wat kunnen wij verbeteren? Afspraken nakomen & klantenservice

Reactie van het bedrijf

Beste Michelle, Heel vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren. In het begin geven wij altijd een prijsindicatie, omdat al onze producten maatwerk zijn kan de prijs variëren. Na het inmeten bij u op locatie geven wij een definitieve prijs op. Mijn collega heeft meerdere keren contact met u gehad via telefoon mail en in de showroom. Mochten we u verder kunnen helpen horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Joop Paul

9

Prima service en aftersales

De firma Paul & Paul heeft bij ons tweemaal twee schermen geïnstalleerd, beide keren is dat zonder noemenswaardige heisa gebeurd. De laatste keer is tevens een afstandsbediening op de telefoon geleverd (voor alle vier de schermen). Toen deze ontregeld was, is er iemand langs geweest om de zaak te herstellen, zonder hiervoor kosten in rekening te brengen. Prima zaak dus

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Terugkerend klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Zonwering & Rolluiken
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
  • Wat kunnen wij verbeteren? zou het niet weten
9

Perfect

Goede afspraken. Op tijd geleverd. Goede montage. Gewoon alles perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Terugkerend klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Kozijn, Deur of Schuifpui, Zonwering & Rolluiken, Horren
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
  • Wat kunnen wij verbeteren? Niets. Gewoon zo doorgaan.
10

Goed geïnformeerd en keurige montage

Bij Euroline / PAUL & Paul buitenjalouziën besteld. Wilco is op locatie geweest en heeft alles toegelicht/uitgelegd en ingemeten. De rail is bijpassend bij de kozijnen geleverd. De bak en lamellen een andere kleur. Het geheel is netjes op tijd geleverd volgens afspraak en heel netjes gemonteerd. Ook prettig dat er op de dag zelf goed overlegd was hoe de electra weggewerkt zou worden. Montageplaats was netjes opgeruimd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie N.v.t.
  • Ik ben Terugkerend klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Zonwering & Rolluiken
  • Bezochte showroom N.v.t.
  • Wat kunnen wij verbeteren? N.v.t.
2

slechte ervaring met repareren rolluik en te hoge rekening

Paul & Paul had vier bezoeken nodig om 1 rolluik te repareren. Telefonisch word ik goed geholpen. Maar dan. Eerste bezoek: diagnose wordt gesteld. Tweede bezoek: kabel in screen wordt vervangen i.p.v. kabel in rolluik. Derde bezoek: ‘We moeten ook vier nieuwe lamellen bestellen.’ Vierde bezoek: ‘Nee hoor, we hebben de lamellen niet bij ons en trouwens, ze zijn ook niet nodig.’ Dan de nota: toch € 117 voor niet-geplaatste lamellen in rekening gebracht. Na mijn telefoontje wordt de nota aangepast. De reactie is in de trant van ‘sorry, maar kan gebeuren’. Klantbehoud of leren van fouten lijkt niet belangrijk.

  • Aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Terugkerend klant
  • Ontvangen dienst Reparatie
  • Gekocht product N.v.t.
  • Bezochte showroom N.v.t.
  • Wat kunnen wij verbeteren? communicatie, afstemming binnen bedrijf, reageren op fouten.
10

Super service en goede montage

Ik werd goed geholpen. Er werd goed meegedacht over het plaatsen van de horren en welke het beste zouden passen. Wij zijn heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Eerste keer klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Horren
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
  • Wat kunnen wij verbeteren? Wij zijn over alles tevreden.
10

Rolluik gerepareerd

Rolluik maakte veel geluid en ging soms heel stroef. Paul en Paul gevraagd of zij dit konden repareren en dat kon, werd een indicatie gegeven wat ongeveer de kosten waren. Toen hebben ze het gerepareerd en dat ging keurig en heel efficient en deed het weer helemaal goed. Vervolgens kregen we paar dagen later de rekening en bedrag was vele malen lager dan wat ze in 1e instantie zeiden en dat dat is echt heel keurig/eerlijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Advies & Verkoop N.v.t.
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie N.v.t.
  • Ik ben Terugkerend klant
  • Ontvangen dienst Reparatie
  • Gekocht product N.v.t.
  • Bezochte showroom N.v.t.
  • Wat kunnen wij verbeteren? N.v.t.
9

Wij zijn erg tevreden met de plaatsing van onze nieuwe kozijnen en screens en inzet van het team.

De plaatsing is geheel volgens planning verlopen. Het team heeft goed werk geleverd bij de plaatsing van de kozijnen en screens op de bovenetage. Er is heel netjes gewerkt en alles is keurig afgewerkt. Vriendelijke ploeg monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Eerste keer klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Kozijn, Deur of Schuifpui, Zonwering & Rolluiken
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
10

Top samenwerking!

Ik werk nu al een half jaar samen met Paul en Paul. Ik werk ik de meubelbranche en kan samen met Paul en Paul hun gordijnafdeling een complete inrichting aanbieden. Super mooie stoffen en hoogwaardig kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Terugkerend klant
  • Ontvangen dienst Overig
  • Gekocht product Overig
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
  • Wat kunnen wij verbeteren? Tot nu toe niets
9

Zeer klantvriendelijk en servicegericht, mooie producten

Wij zijn zeer tevreden over Paul&Paul. In ons geval ging het om de aanschaf van screens als buitenzonwering. Stuk voor stuk prachtige producten. Het contact met de medewerkers van zowel de binnen- als de buitendienst verliep buitengewoon plezierig. Deskundig, klantvriendelijk en servicegericht. De plaatsing van de screens werd keurig uitgevoerd, alles in goed overleg en volgens de gemaakte afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Eerste keer klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Zonwering & Rolluiken
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
  • Wat kunnen wij verbeteren? N.v.t.
9

Unieke gordijnen, fijne mensen

Een bedrijf die het echt belangrijk vind dat de klant tevreden is en hier ook extra aandacht aan besteed. Mooie unieke collectie. Eerlijk advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Eerste keer klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Raamdecoratie, shutters etc.
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
  • Wat kunnen wij verbeteren? N.v.t.
9

Goede service en prachtige materialen

Wij hebben alle raambekleding (vouwgordijnen, schutters, hanggordijnen), horren en het zonnescherm door Paul & Paul laten verzorgen en zijn zeer tevreden. Vriendelijke mensen en mooie materialen. Ook de after service is perfect.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Eerste keer klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Zonwering & Rolluiken, Raamdecoratie, shutters etc., Horren
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
  • Wat kunnen wij verbeteren? N.v.t.
10

Super mooi resultaat, nette service

Onze pui laten vervangen en we zijn zeer tevreden. Het duurde iets langer dan gehoopt, maar was al aangegeven. Het resultaat telt en het is super mooi geworden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen?
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Eerste keer klant
  • Ontvangen dienst Montage nieuw product
  • Gekocht product Kozijn, Deur of Schuifpui
  • Bezochte showroom Bergschenhoek
8

Goede producten

Inzethorren besteld, bleek in die periode in de actie te zijn, wat voor mij een extra voordeel opleverde. Vlotte levering, zelf plaatsen was een ABC-tje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Inrichting showroom
  • Advies & Verkoop
  • Offerte op tijd en duidelijk
  • Prijs/kwaliteit
  • Is de montage naar tevrendenheid verlopen? N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap
  • Klantvriendelijkheid
  • Afspraken nakomen
  • Nazorg & Garantie
  • Ik ben Terugkerend klant
  • Ontvangen dienst Overig
  • Gekocht product Horren
  • Bezochte showroom Bergschenhoek

Over Paul & Paul

Paul & Paul is uw adres voor kozijnen, zonwering en overkappingen. Wij bieden vele soorten zonwering aan voor zowel bedrijven als particulieren. Van advies op maat tot het monteren van de zonwering, wij verzorgen het traject van begin tot eind.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd