Filters

8

Weer zeer tevreden

Denken met je mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 10
9

Goed

Niks mis mee zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Pas
10

prettig geregeld met goed advies.

goed en vooral eerlijk advies. Top service bij aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 15 jaar
10

Prima werk

Afspraken goed nagekomen en afzuigkap uitstekend gemonteerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 5 jaat
10

zeer goed

niets te melden

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 10 jaar
10

voor vakwerk moet je bij van de Weijer zijn.

Als we iets nieuws nodig hebben gaan wij altijd naar van de Weijer want de informatie is goed en de bezorging ook dus waarom zouden we ergens anders heen gaan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? lang
8

Goede service in de winkel, snelle levering en installatie.

De dame in de winkel; heel spontaan en deskundig advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Jaren
1

Zeer slecht, verkeerde storingsdiagnose en onbeschofte bezorg medewerker.

Onze 11 jaar oude Miele wasmachine (gekocht bij Van de Weijer) maakte een schrapend geluid. De servicetechnicus van Van de Weijer gaf aan dat de trommel niet meer helemaal rond was maar dat dit geen kwaad kon. 2 Weken later stonk het op de zolder naar verbrand rubber , kwam er rook uit de wasmachine en stonden de metaalsplinters op de trommel. In mijn optiek mag dit nooit gebeuren bij een wasmachine (zeker geen Miele). De servicetechnicus gaf echter aan dat dit kon gebeuren bij een machine van deze leeftijd. Op mijn nadrukkelijke aandringen zou hij contact opnemen met Miele , maar hij koppelde terug dat die hier verder ook niets mee doen. Toch maar een nieuwe wasmachine aangeschaft bij Van de Weijer. Komt er een medewerker die er een zooitje van maakt en zeer onvoorzichtig en lomp te werk gaat. Toen ik hem hierop aansprak kreeg ik een grote mond, tegen het agressieve aan. Ik heb de monteur daarop de deur gewezen, zonder dat de wasmachine geplaatst was. Ik vond de reactie van Van de Weijer op deze situatie nogal terughoudend. Uiteindelijk hebben 2 andere medewerkers (keurige en kundige medewerkers!) de wasmachine alsnog geplaatst. Over de hele linie, van 1e storingsbezoek tot plaatsing nieuwe wasmachine een teleurstellende ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Meer dan 25 jaar
8

Goed geholpen

Goed advies en meegedacht over de aankoop

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Heel lang
10

Zeer behulpzaam en meedenkend

Staan voor je klaar bij vragen, denken goed mee en bieden oplossing als het nodig is

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Sinds een maand
9

Al jaren gaan al onze inkopen via van de Weijer als ze in het asssortiment zitten.

Mijn positieve ervaring bestaat uit -je bent een vaste klant met een naam en geen nummer. En veelal meer bekende gegevens -winkel met veel producten live te beleven, met deskundige aandachts punten via een vriendelijke medewerker/ster -snelle bediening, korte wachttijd waarin een drankje als koffie, thee of water aangeboden wordt. -snelle levering en plaatsing van het gekochte product.. - meedenkend personeel en meeluisterend naar jouw specifieke situatie -altijd naar een oplossing zoeken , als er een probleem zich voor doet

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Zolang ik hier woon. Vanaf mei 2004 via onze zoon die woonachtig is in Geldrop.
9

ervaring is goed..

Verkoper heeft kennis van zake. alles is perfect uitgelegd. Miele stofzuiger voldoet aan verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? al jaren.
10

Uitstekende service

Product was niet meteen op voorraad maar wel gedurende de tijd op de hoogte gesteld. Netjes een belletje gekregen wanneer het product op voorraad was en paar dagen later in huis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Eerste keer
10

Prima

Goed geholpen. Goed geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Heel lang
10

Geweldige vakmensen

Als eerste heel goed geadviseerd in de winkel. Daarna bij installatie ook goed meegedacht. Er was iets niet goed op orde (onze fout) en ze zijn de volgende dag terug gekomen om dit voor ons in orde te maken en de apparatuur te installeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 10
7

Al met al goed

Ik werd goed geadviseerd in de winkel. De aflevering verliep net helemaal als gewenst. Afspraak was voor half 3 ze kwamen om half 3. De bezorgers waren hier onvoldoende van op de hoogte. Zo doende kwam ik te laat om mijn afspraak. De koelvriescombinatie is top

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Nieuwe klant
10

Geweldig

100 % tevreden , top personeel !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Jaren
10

Zeer goede service van eerste tot laatste contact

Zie bovenstaade

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 25 jaar
8

Zoals verwacht goed service

Al jaren klant en telkens naar tevredenheid geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Zo langs als ik kan heugen
10

goede service

Vriendelijke verkoper en alle spullen netjes afgeleverd en geplaatst

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 2 weken
6

3 dagen is geen 10 dagen.

Levering zou binnen 3 dagen zijn,bellen ze me na 6 dagen op dat ze 4 dagen later de vaatwasser komen plaatsen!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 20 jaar
10

Uitstekend advies

Deskundige verkopers, ruim assortiment.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 10
10

Topservice

Per ongeluk verkeerde maat koelkast besteld en het werd echt supersnel opgelost. Nogmaals bedankt voor de goede hulp en service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 4 jaar
10

Goede ervaring kundige mannen en werken erg netjes

Binnendienst ook duidelijk en zeer adequaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 5 jaar
10

Super fijn geholpen

Goede uitleg over het product. Luisteren naar wat voor mij belangrijk is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoe heeft onze verkoopadviseur u te woord gestaan?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Al vele jaren

Bedrijfsgegevens

De Hooge Akker 29

5661 NG Geldrop

040-2851950

[email protected]

Over Van de Weijer Witgoed- en Keukenspecialist

Van de Weijer witgoed- en keukenspecialist is al meer dan 45 jaar een begrip in Geldrop, Veldhoven & Omstreken! Onze adviezen gaan verder dan de keuze voor een product alleen. U bent immers pas écht tevreden met de voor uw wensen meest geschikte oplossing. Van de Weijer is ruim 45 jaar geleden opgericht door Leo van de Weijer, inmiddels zijn we uitgegroeid tot dé specialist in witgoed en inbouw apparatuur. Van de Weijer is een familiebedrijf met 2 vestigingen; in Geldrop en Veldhoven. Sinds jaar en dag staat service en klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel, dit waarborgen wij door onze eigen bezorg en installatiedienst en eigen technische dienst. En ook onze ervaren verkopers.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.