Filters

9

Uitstekende klantgerichtheid

Ik koop veel van van de Weijer en ook als er iets stuk is weet ik ze te vinden. Ze zijn altijd heel vriendelijk, snel en eerlijk dus geen rede om elders heen te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 16 jaar
10

Van de Weijer staat voor vakmanschap, service en persoonlijke aandacht

Bij mijn weten kopen wij al zo'n 25-30 jaar ons witgoed bij van de Weijer. Redenen hiervoor zijn: - Goed advies - Betrokken bij de klanten - Goede service - Nette prijs-kwaliteit verhouding. En ja op internet zijn er ongetwijfeld scherpere prijzen te vinden voor bepaalde artikelen, echter de vraag welke wij ons dan stellen "wat is dan de service" en "wat is ons de goede service bij van de Weijer waard". Het antwoord is snel ingevuld :-). Van de Weijer maakt voor ons echt het positieve verschil. Blijf dit doen is ons advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 25-30 jaar
10

Super snelle service. Zeer klantvriendelijk.

Wasmachine stopte na 11 jaar. Nog diezelfde dag heeft De Weijer een nieuwe geïnstalleerd en de oude werd netjes meegenomen. Ondanks Corona toch telefonisch advies over de keuze voor een nieuwe machine die ik vervolgens online kon bekijken, vergelijken en bestellen. Super tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 10 jaar
10

Hele goede persoonlijke service

Snelle levering en afspraak kunnen inplannen. Na telefonische meting toch misverstand ontstaan, andere maat vaatwasser paste beter in keukenblok (inbouw). Zelfde dag nog omgeruild zonder meerkosten, dat is service! Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Net voor het eerst
8

prima

Maarten heeft mij met de aankoop prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? lang
10

Topbedrijf

We kopen al jaren bij van de Weijer! Goede service, vriendelijke en behulpzame mensen. Kopen kan je overal maar het gaat juist om nét dat beetje extra, dat persoonlijke gevoel dat je er als klant echt toe doet!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? heel lang
8

Goede en duidelijke informatie

Na zelf, via internet, gezocht te hebben naar het produkt wat we wilden kopen, hebben we naar de zaak gebeld en na informatie besteld. Een foutje was er wel: er werd mede gedeeld dat bezorging zou plaats vinden tussen 9 en 12 uur de dag erna. De volgende dag werd het bestelde produkt om 8.30 uur aangeboden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 40 jaar
9

heel goed, zo hoort het

zie boven staande

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? enkele jaren
8

Perfecte, vriendelijke, kundige, snelle service.

In de middag telefonisch advies, de volgende dag perfect bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 30 jaar.
9

Goede service

Klantvriendelijkheid, snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 10 jaar
10

prima

Bij het kopen van onze wasmachine zijn wij heel goed en deskundig geholpen door een verkoper en de bezorgers waren netjes op tijd en hebben de machine netjes aangesloten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 3 jaar
10

Snelle levering en keurige installatie door beleefde monteurs die zich geen tijd gaven voor koffie

Vanwege Covid-19 per internet besteld. aflevering zoals we van dit bedrijf gewend zijn: perfect!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Weten jullie beter dan ik
6

Gedeeltelijk goed

De een was klant vriendelijk de . (Monteur) . De andere desinteresse.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 10 jaar
8

alles prima in orde op één ding na

de online en telefonische verkoop van onze nieuwe oven ging prima ook de bezorging en aflevering van de oven is niks op aan te merken alleen zijn wij bijzonder teleurgesteld in het feit dat de bezorgers geen mondkapje droegen. Nog speciaal gevraagd tijdens de telefonische verkoop of de bezorging Coronaproof zou zijn en ja; dat was het. wij hebben de bezorgers zelf een mondkapje aangeboden dat ze ook gedragen hebben. mijn man en ik zitten allebei in de zogenaamde risicogroep wij hebben dus heel wat te verliezen als we pech hebben. Wij hadden ook al van tevoren betaald om het contact zo kort mogelijk te houden. Echt een aandachtspuntje dat mondkapje verder alles prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? bijna 40 jaar
9

service zonder poespas en net advies

Service zonder poespas en net advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 15ja 15 jaar
10

Goede service. Klantvriendelijk.

Klantvriendelijke benadering Goede service. Al jaren lang klant tot volle tevredenheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 25 jaar
10

Prima service

Alles keurig netjes Service top

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 7 jaar
9

alles volgens afspraak geregeld en ook zo uitgevoerd

alle contactmomenten van de afgelopen jaren zijn positief,zowel bij enkele reparaties als ook bij aanschaf apparatuur.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? drie jaar
8

Is gewoon goed.

Is gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Meer dan 20 jaar
8

Goed buiten de levertijd

Had een flessenrek er bij besteld, staat op de order als opmerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Nieuw
10

Prima service

Nieuwe vriezer gebracht, inbedrijf gesteld, uitgelegd en diepvrieswaren overgeladen. Keurig tevoren gebeld over aflevertijdstip.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 38 jaar
10

Eindelijk weer eens een winkel met persoonlijk contact

Fijn geholpen, door dezelfde persoon, denkt mee, goed advies. Blij mee, heel anders dan bij zo n gigant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 1 mnd
9

Een goede technische begeleiding tijdens uit uitzoeken van een vaatwasser

Vooraf goed telefonisch contact geweest tijdens mijn voorbereiding om een vaatwasser te selecteren en dat zeker in de corona periode. Ook de bezorging en installatie van de vaatwasser was prima in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 0 jaar
10

Top

Volgende keer weer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 5 jaar?
10

Klantvriendelijk en correct.

Na de online bestelling meteen telefonisch contact over de levering en het beantwoorden van een online gestelde vraag. 20 minuten voor levering nog een extra telefoontje dat ze er aan komen. Plaatsing van product met uitleg ging naar wens. Persoonlijk contact maakt het verschil.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Vanaf het begin

Bedrijfsgegevens

De Hooge Akker 29

5661 NG Geldrop

040-2851950

[email protected]

Over Van de Weijer Witgoed- en Keukenspecialist

Van de Weijer witgoed- en keukenspecialist is al meer dan 45 jaar een begrip in Geldrop, Veldhoven & Omstreken! Onze adviezen gaan verder dan de keuze voor een product alleen. U bent immers pas écht tevreden met de voor uw wensen meest geschikte oplossing. Van de Weijer is ruim 45 jaar geleden opgericht door Leo van de Weijer, inmiddels zijn we uitgegroeid tot dé specialist in witgoed en inbouw apparatuur. Van de Weijer is een familiebedrijf met 2 vestigingen; in Geldrop en Veldhoven. Sinds jaar en dag staat service en klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel, dit waarborgen wij door onze eigen bezorg en installatiedienst en eigen technische dienst. En ook onze ervaren verkopers.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.