Filters

5

afvoer van de wasdroger foutief aangesloten waardoor de het water direct op de vloer neerkwam

De afvoer van de wasdroger foutief aangesloten waardoor de het water direct op de vloer neerkwam Deze 2 mannen die het transport hebben gedaan waren achteraf niet belend met de installatie voorschriften van deze droger. Verder wel klantvriendelijk, echter niet technisch onderricht

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 25 jaar
10

Prima service & voorlichting

Kundig, klantgericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 18 jaar
8

Vriendelijk en netjes

Artikel op afgesproken tijd netjes bezorgd, met duidelijke tekst en uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Denk ongeveer rond de 25 jaar
10

Wij zijn zeer tevreden over de firma Van De Weijer

Klantvriendelijk, kundige en nette afhandeling van afspraak en snelle levering van diensten en producten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? +/- 4 jaar
8

Ondanks de Corona en gesloten winkels uitstekend geholpen met aankoop

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Eerste keer
9

Correcte afhandeling bestelling

Bij vervanging witgoed ruime keuze en scherpe prijsvorming. Korte lijnen waardoor snelle en zorg loze afhandeling en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? circa 5 jaar
9

Heel goed

Goede prijs, goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Lang
10

Uitstekende klantenservice, kwaliteit voorop.

Reparatie gedaan aan 19 jaar oude machine, helaas binnen een half jaar was het echt einde verhaal. Nog een deel van de materiaalkosten terug gekregen bij aanschaf nieuwe machine.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 1 jaar
10

Vriendelijk, snel en meedenkend

Melding werd snel opgepakt, en er werd meegedacht voor de beste en snelste oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 1 jaar
10

Wederom snelle levering en top service!

Wasmachine besteld, snel bezorgd zoals gewenst. Keurig op zolder geplaatst en geïnstaleerd, duidelijke uitleg gekregen over het apparaat. Oude wasmachine kosteloos mee retour genomen. Daarom kiezen wij voor van de Weijer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 25 jaar
10

Perfecte snelle service

Heb magnetron gekocht en was erg goed geprijsd. De levering was een dag later. Helemaal goed gewoon.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Eerste bestelling
8

goede , snelle service

Snelle en goede leverantie van een nieuwe wasmachine. Netjes een telefoontje vooraf. Goede uitleg van de bezorgers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 2 jaar
8

Uitstekend!

Prima ervaring met Witgoed specialist Van de Weijer. Vriendelijke en goede communicatie met aantrekkelijke/scherpe prijzen van de producten. Mocht ik in de toekomst nog eens een bestelling moeten doen dan eerst bij Van De Weijer kijken, ook al is het ver uit de buurt van mijn woonadres.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 1 maand
9

correct geïnformeerd, aflevering en installatie goed verzorgd

zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? geen idee
9

Correcte bezorgers

Service als vanouds

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 25 jaar
10

goed

netjes bezorgt

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? eerste keer
8

Veel vakkennis bij personeel

Vakkundige informatie over het apparaat in de winkel voorafgaand aan de aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Enige jaren
10

goed

heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? half jaar
8

Prima service, maar wel wat verwarrende info

Als altijd tevreden over het geleverde werk en de service. Toch een ding dat anders zou moeten: de verwarring soms over de gehanteerde (meer—)prijzen voor installatie. Bij de eerste prijsopgave van de montage was de afspraak: 79 euro, fixed price, alle meerkosten zijn voor ons risico. Vervolgens vertelt de monteur bij plaatsing dat het omwisselen van de koelkastdeur 15 euro kost. En bij het plaatsen van de deur was er opeens 20 euro meerprijs voor de ombouw van sleepdeur naar deur-op-deur. Prima, maar wees daar vanaf moment één helder over. Het gaat ook niet om de hoogte van de bedragen, maar om de info, dit is verwarrend en voelt niet fijn. Overigens zijn alle meerkosten uiteindelijk niet doorgerekend, dus het is allemaal keurig gecorrigeerd. Dat is dan wel weer prima opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Meer dan 10 jaar
9

prima

Altijd goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? ongeveer 20 jaar
9

Prima product met een goede priis.

Werkt beter dan het vervangen product en simpeeel te reinigen.Snel geleverd en op de, door mij allang ervaren ,kundige wijze geinstalleerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 40 jaar
8

klantvriendelijk en erg efficient

Fijn dat na internet bezoek bij telefonisch contact dit gelijk omgezet werd in een order, waarbij de doorgegeven gegevens kort daarop via email orderbevestiging ontvangen werd. Daags vooraf werd bezorgtijdsblok afgesproken en op de dag zelf melding van levering half uurtje vooraf. Tot slot: niks aanbetalen, betalen bij levering - wat gedaan werd door 2 sympathieke mannen die 'geen hulp toestonden' en alles netjes uitvoerden met afvoer oude koelkast en alle verpakkingsmaterialen. Helaas maakt de koel-diepvriesinstallatie meer geluid dan ik verwachtte voor een nieuwe Liebherr....

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 1e keer
9

Beste prijs in de wijde omgeving

Na een korte zoektocht, digitaal en fysiek, kwamen we bij deze firma uit. Beste prijs, correcte levering en gezien de drukte prima zoals afgesproken. Track-trace met postnl werkte met correct tijdsvenster. Geweldige service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 1ste aankoop
10

Goede en snelle service, vriendelijk en goede informatie

Duidelijke afspraken en perfecte plaatsing

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Zeker 10 jaar
8

snelle en goede service

twee kleine verbeterpunten: ik had bij de internetbestelling een ander afleveradres opgegeven , toen ik gebeld werd voor een aflevermoment was dat afleveradres niet bekend, verwarrend dus terwijl ik het zeker wel ingevuld had. Bij het maken van de afspraak heb ik gezegd dat ik pas om 9 uur op het adres aanwezig zou zijn, om half negen werd ik gebeld dat men voor de deur stond, kennelijk ook niet goed doorgegeven. Aan de interne communicatie kan dus nog wat verbeterd worden. Maar verder was de aflevering keurig geregeld, apparaat netjes aangesloten en uitleg gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? nieuwe klant

Bedrijfsgegevens

De Hooge Akker 29

5661 NG Geldrop

040-2851950

[email protected]

Over Van de Weijer Witgoed- en Keukenspecialist

Van de Weijer witgoed- en keukenspecialist is al meer dan 45 jaar een begrip in Geldrop, Veldhoven & Omstreken! Onze adviezen gaan verder dan de keuze voor een product alleen. U bent immers pas écht tevreden met de voor uw wensen meest geschikte oplossing. Van de Weijer is ruim 45 jaar geleden opgericht door Leo van de Weijer, inmiddels zijn we uitgegroeid tot dé specialist in witgoed en inbouw apparatuur. Van de Weijer is een familiebedrijf met 2 vestigingen; in Geldrop en Veldhoven. Sinds jaar en dag staat service en klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel, dit waarborgen wij door onze eigen bezorg en installatiedienst en eigen technische dienst. En ook onze ervaren verkopers.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.