Filters

6

Ik had meer van de persoonlijke oplossing verwacht

De advertentie suggereert een extra service voor specifieke oplossingen. Ik had een plateau nodig om het nieuwe fornuis op de juiste hoogte te brengen. Ik heb daarvoor de plankjes aangeschaft die onder het fornuis geplaatst konden worden. Dit werd echter niet gedaan en het fornuis is gewoon zonder de plankjes op de grond geplaatst. De extra service werd dus niet geleverd. De levering en prestatie is daarom niets speciaals ... iedereen had dit op deze manier kunnen doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Nieuw
7

prima

Via bol.com besteld en door jullie geleverd

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 1 dag
6

De uiteindelijke levering en installatie was goed, maar wel veel later dan aangegeven.

Omdat wij altijd goede ervaringen hebben met Van de Weijer hebben we ook deze keer besloten om onze kookplaat hier te bestellen. Nadat de bestelling was geplaatst (op dinsdag) werd aangegeven dat deze er zou zijn op de komende donderdag of vrijdag. Helaas geen kookplaat, en ook geen belletje. Drie weken later maar weer zelf gebeld (!) en ja de kookplaat stond eraan te komen. Ik vind het jammer en ook niet echt klantgericht dat je zelf tot 2 keer toe moet bellen over een beloofde levering. Ook geen excuus. Van de Weijer is een prima leverancier met goede service, maar het contact met ons als klant vind ik soms wat 'stug'. In de communicatie mag men wel wat vriendelijker zijn en klantgericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 21 jaar
7

Tevreden

Wij zijn tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Paar jaar
9

Voorlichting compleet

Verschil in gebruiksgemak werd goed aangegeven

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 6 jaren
10

Prettige werknemers

Binnen een half uur was de kookplaat geplaatst. Ik kreeg ook nog uitleg over hoe alles werkte. Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? eerste onderdeel
10

Heel goed

Al jarenlang klant van deze witgoedspecialist. Altijd goed. Goede voorlichting en goede adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Ongeveer 50 jaar
9

Goed

Vriendelijk personeel en wij kopen alles bij jullie dus dat zegt genoeg

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Denk al 30jaar
8

Goed werk

Levering een plaatsing van de vrieskast is Goed gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Paar weken
7

nette service

Magnetron gekocht, die niet klopte bij de afbeelding. vd Weijer heeft hierop contact gezocht met de fabriek en meegedacht over alternatieven. Apparaat is retour gegaan, maar te lang blijven staan bij de transporteur. Hierover contact gehad met vd Weijer en ondanks dat het apparaat nog niet in hun bezit was is het aankoopbedrag aan ons overgemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 0 jaar
9

super bedrijf!

snelle levering, goede communicatie en correcte bezorging,

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 3 weken
8

Top!

Goede service en alles netjes gebracht en t oude heerlijk mee retour.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Lang
9

Snel en goed geadviseerd en geholpen

Winkelbezoek was prima, product voorradig en in de week na aankoop geinstalleerd. Super de afvas wordt weer gedaan voor ons

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Wel eens vaker iets gekocht
10

Uitstekende service en goede prijs

Duidelijke website, uitstekende levering

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Nieuw
10

is goed

snelle en goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 10 jaar
10

zeer goed

Goede informatie vooraf, begeleiding bij de keuzes en snelle afwerking van de bestelling en plaatsing van de apparatuur, uitleg van de apparatuur en adviezen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 4 jaar
8

Goede snelle service

Nieuwe vaatwasser gekocht. Netjes geplaatst door vakkundige monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 15 / 20 jaar
10

Goede adviezen en service

Telefonisch een wasdroger besteld. Werd mij advies gegeven van een betere wasdroger voor de zelfde prijsklasse Fijn dat er mee gedacht werd. Bezorging was top. Netjes naar boven gebracht en aangesloten. Daarna nog een duidelijk uitleg van de programma's gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 6 jaar
9

Goede service, komen afspraken na

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 5 jaar
8

Snelle en goede service

Gebeld voor een reparatie en monteur was op de afgesproken tijd aanwezig. Constateerde dat onze wasmachine die, gezien de leeftijd en de reparatiekosten, aan vervanging toe was. Wij zijn uitvoerig geinformeerd over de aanschaf van een nieuwe machine en hebben, gezien onze leeftijd, besloten over te gaan op een goedkopere machine.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 56 jaar
10

ik heb een hele goede ervaring

ik ben dus tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? al jaren
4

Is me erg tegengevallen

Allereerst de vergissing van € 200.- Daar is excuus voor aangeboden. De 2 zaterdagbezorgers die naar later bleek geen verstand hadden van het aansluiten van de vaatwasser. Bij in gebruikname al meteen een storingsmelding. Af en/of aanvoer van water. Gelukkig dat een goede vriend zag dat er nog een dop op de aanvoerslang zat. De miscommunicatie over de afspraak van de elektricien. Een paar uur voor niks zitten wachten. De afspraak was volledig instaleren van apparatuur. Maar volgens de elektricien moeten we nog een rekening krijgen. Alles bij elkaar genomen is het ons tegengevallen

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Eerste keer
8

Goede snelle service

Oke

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Min 30 jaar
4

De communicatie is zeer slecht

De communicatie is zeer slecht, het begon met een telefoontje een dag voor levering dat jullie het verkeerde apparaat hebben besteld, de gaskookplaat heeft na een week al geblakerde pitdeksels, hiervoor gebeld en foto's gemaild maar daarna geen reactie meer, wij moeten zelf bellen. De factuur zou gemaild eorden maar hier moesten wij zelf achter aan. Als mijn vrouw naar jullie belt voelt zij zichzelf niet serieus genomen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst?
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst?
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? Eerste keer
10

Goede prijs, goede service

Deal snel gesloten en reageren snel op een bericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk cijfer geef je onze reparatie en technische dienst? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u onze bezorg- en installatiedienst? N.v.t.
  • Hoelang bent u al klant bij van de Weijer? 1 maand

Bedrijfsgegevens

De Hooge Akker 29

5661 NG Geldrop

040-2851950

[email protected]

Over Van de Weijer Witgoed- en Keukenspecialist

Van de Weijer witgoed- en keukenspecialist is al meer dan 45 jaar een begrip in Geldrop, Veldhoven & Omstreken! Onze adviezen gaan verder dan de keuze voor een product alleen. U bent immers pas écht tevreden met de voor uw wensen meest geschikte oplossing. Van de Weijer is ruim 45 jaar geleden opgericht door Leo van de Weijer, inmiddels zijn we uitgegroeid tot dé specialist in witgoed en inbouw apparatuur. Van de Weijer is een familiebedrijf met 2 vestigingen; in Geldrop en Veldhoven. Sinds jaar en dag staat service en klanttevredenheid bij ons hoog in het vaandel, dit waarborgen wij door onze eigen bezorg en installatiedienst en eigen technische dienst. En ook onze ervaren verkopers.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.